Afvallen nr 3 (=vol!)
+8
xxDila
Minx
Dikkie_Dik
Jerry
Emma_
Inge
bellie23
Penny Blossom
12 plaatsers
Pagina 9 van 9
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Afvallen nr 3 (=vol!)
Merai, kom op je kan het! Even die knop omzetten! En de schema's die Fairy en ik geplaatst hebben kan je daar niks mee? dat je dat probeert. Sowieso veel drinken en weinig snoepen en vette dingen eten helpt al goed... owja en bewegen natuurlijk.
Vandaag weer een goede dag en moet zeggen dat ik mij ook goed voel. oke ik ben pas 3 dagen bezig haha dus naja afwachten hoe het verder gaat maar heb er goede hoop op. Wil natuurlijk flink wat afvallen voor trouwen in 2012 dus de motivatie is er ook wel
Ik ben door medicatie 30kilo aangekomen, nu slik ik de medicatie niet meer dus nu moet alles er af van mijzelf :p
Fairy gaat je huid er uit zien als een ui? :0
Vandaag weer een goede dag en moet zeggen dat ik mij ook goed voel. oke ik ben pas 3 dagen bezig haha dus naja afwachten hoe het verder gaat maar heb er goede hoop op. Wil natuurlijk flink wat afvallen voor trouwen in 2012 dus de motivatie is er ook wel
Ik ben door medicatie 30kilo aangekomen, nu slik ik de medicatie niet meer dus nu moet alles er af van mijzelf :p
Fairy gaat je huid er uit zien als een ui? :0
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Dames, bedankt voor de schema's!
Ben benieuwd of ik er ook wegwijs in kan worden en het vooral vol kan houden om me daar aan te houden.
Hoe zijn jullie ervaringen (tot nu toe) ermee?
@ Merai: Gewoon blijven doorzetten en bij kleine tegenslagen niet opgeven! You can do it!
Ben benieuwd of ik er ook wegwijs in kan worden en het vooral vol kan houden om me daar aan te houden.
@ Merai: Gewoon blijven doorzetten en bij kleine tegenslagen niet opgeven! You can do it!
bluppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10
Ja haha is heel leuk ipv perzikhuid een uihuid :p nee er ontbrak een t. Het volhouden is goed te doen hoor. Al heb ik vandaag zin aan eten. Beetje rare dag merk wel dat ika utomatisch meer tijd neem om te eten
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
bluppie schreef:Dames, bedankt voor de schema's!
Ik vind het goed vol te houden eigenlijk. Kan er prima mee doen op een dag.
Vandaag kwam uit uit de slaapdienst pas om 15uur (had teamvergadering) daarna gelijk naar de sportschool, daarna naar de zaal waar wij willen trouwen en daarna op kraamvisite, waren pas 21,30uur thuis en toen konden we pas eten... beetje te laat, maar had er eerder geen tijd voor. Voor het sporten nog wel een bak yoghurt genomen hoor
Inge- Ratel
Ik heb net een paar nootjes gehad. sporten is dan niet echt heel handig. Eet dan om kwart voor 5 al en dan half 8 sporten. En nu heb je dan zin aan iets
Minx- Lady Post-a-lot
Het valt hier een beetje dood heb ik het idee...?
heb al een tijdje geen enthousiaste dingen meer gehoord...
Stoppen jullie ermee of gaan we door?
heb al een tijdje geen enthousiaste dingen meer gehoord...
Stoppen jullie ermee of gaan we door?
bluppie- Fluisteraar
Ik ben nog steeds bezig, maar omdat er niet gepost wordt post ik eigenlijk ook niet.
Val op het moment niet heel veel af ivm sporten, bouw nu spieren op blablabla (naja ik wil gewoon afvallen en geen spieren opbouwen :p)
Val op het moment niet heel veel af ivm sporten, bouw nu spieren op blablabla (naja ik wil gewoon afvallen en geen spieren opbouwen :p)
Inge- Ratel
Dat vind ik ook zo stom , als je wil afvallen wil je afvallen en geen spieren opbouwen..
Maar het blijkt dat als je meer spieren hebt meer vet kan verbranden, zelfs in rust :-)
Dus dan moeten we op die manier maar de positieve kant ervan blijven inzien
Maar het blijkt dat als je meer spieren hebt meer vet kan verbranden, zelfs in rust :-)
Dus dan moeten we op die manier maar de positieve kant ervan blijven inzien
bluppie- Fluisteraar
Moeilijk he. Ik moet morgen weer naar de dietist en vind het doodeng. Ben voor mijn gevoel wel ietsje afgevallen maar niet veel. Ik hoop gewoon dat die weegschaal gewoon wat minder aangeeft. Maar vind het nu zo moeilijk in te schatten.
Minx- Lady Post-a-lot
Arg volgens de weegschaal bij mijn vriend +2 daar zit ik echt niet op te wachten en volgens mij klopt dat ook niet.
Minx- Lady Post-a-lot
heb je daar eerder op gestaan? want weegschalen kunnen 2 kilo schelen.
Dus grote kans dat ze beide anders afgesteld staan.
Of anders houdt je misschien vocht vast? ongesteld? misschien wel cm's kwijt?
komt wel goed
Dus grote kans dat ze beide anders afgesteld staan.
Of anders houdt je misschien vocht vast? ongesteld? misschien wel cm's kwijt?
komt wel goed
Inge- Ratel
ja heb er wel eerder op gestaan. Toen was het wel minder. Tis alleen zo'n psychologische grens waar ik met dat ding door heen ga. Ik ga het morgen bij de dietist wel zien. Ik weet wel zeker dat ik op het moment echt veel vast houd. Ging er heen voor mijn darmen. Nou in plaats van dat ze overuren draaien hebben ze nu besloten vakantie te houden. Buik ook super gevoelig. Dus in dat opzicht werkt het voor geen meter. Gister bewust wat meer vet gegeten zodat ik in ieder geval normaal naar de wc kon. Dat kan ook niet echt de bedoeling zijn.
Nou ja zien het morgen wel. Zolang ik bij de dietist maar af ben gevallen. Heb zelf ook het idee dat die weegschaal niet helemaal klopt. Want ik heb wel broeken die losser zitten. Dus in dat opzicht is het gewoon vreemd dat ik ineens meer weeg op die schaal.
Nou ja zien het morgen wel. Zolang ik bij de dietist maar af ben gevallen. Heb zelf ook het idee dat die weegschaal niet helemaal klopt. Want ik heb wel broeken die losser zitten. Dus in dat opzicht is het gewoon vreemd dat ik ineens meer weeg op die schaal.
Minx- Lady Post-a-lot
glas lauw water drinken op de nuchtere maag helpt bij jou zeker ook niet? omdat jij echt darmproblemen hebt
Inge- Ratel
drink altijd vrij veel water onder de douche dus ben daar inmiddels aan gewend . Diëtiste vond resultaat goed ondanks 5 keer uit eten in 4 wkn. Kom normaal hooguit aan 5 keer per jaar. Nu de komende paar weken me er ff wat strakker aan houden. Dan moet het helemaal goed komen. Als ik maar eenmaal weer in de 7 zit dan gaat het wel goed. Alleen vraag ik me af als ik dit eten vol blijf houden wat natuurlijk wel de bedoeling is, waar eindigt het dan?
Minx- Lady Post-a-lot
Op een gegeven moment, als je je doel bereikt hebt moet je dan wat meer calorieën tot je nemen om je gewicht te stabiliseren.
Ik was vanmorgen weer afgevallen, was al bang dat ik stilstond. In totaal met vorig jaar erbij zit ik nu op -10,3
Vorige week wat mindere dagen gehad met 2 dagen Brussel en veel alcohol + verjaardag moeder en uit eten geweest maar sinds maandag weer hele goede dagen.
Er lag maandag een pak groene tuc's naar mij te loeren (proef ze niet, ze zijn verslavend lekker), maar heb ze genegeerd :p
Ik was vanmorgen weer afgevallen, was al bang dat ik stilstond. In totaal met vorig jaar erbij zit ik nu op -10,3
Vorige week wat mindere dagen gehad met 2 dagen Brussel en veel alcohol + verjaardag moeder en uit eten geweest maar sinds maandag weer hele goede dagen.
Er lag maandag een pak groene tuc's naar mij te loeren (proef ze niet, ze zijn verslavend lekker), maar heb ze genegeerd :p
Inge- Ratel
Ik heb gister een half pak koekjes opgegeten, had ik beter niet kunnen doen. had me toch een buikpijn 's avonds/'s nachts. Gelijk een goede leer. koekjes=buikpijn dus niet doen
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
» Afvallen II (=vol)
» Afvallen mbv proteineshakes..
» Afvallen, wat vind jij?
» N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?
» Afvallen II (=vol)
» Afvallen mbv proteineshakes..
» Afvallen, wat vind jij?
» N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?
Pagina 9 van 9
Permissies van dit forum: