Afvallen nr 3 (=vol!)
+8
xxDila
Minx
Dikkie_Dik
Jerry
Emma_
Inge
bellie23
Penny Blossom
12 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Afvallen nr 3 (=vol!)
Ow die is toch niet lekker, dus hoef je ook niet te proberen :p
Ik eet ook voornamelijk overdag te weinig.
Ik eet ook voornamelijk overdag te weinig.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Zodra ik de fiets pak kom ik niet in de buurt van de Ah to go. Twee vliegen in één klap dus!!
Ow, en die cake die ik heb ik ook kort geleden ontdekt!!
Ow, en die cake die ik heb ik ook kort geleden ontdekt!!
Gast- Gast
Merai schreef:Dankjewel Smikkell!
Nyah, in eerste instantie val je wel af als je (te) weinig eet maar uiteindelijk heeft je lichaam ook 'brandstof' nodig. Er zijn juist veel mensen met overgewicht die structureel te weinig eten waardoor hun stofwisseling niet goed op gang komt. Ik begrijp dat je niet zo'n zin hebt in eten als je veel aan je hoofd hebt maar het is wel belangrijk!
Ik hou het voor gezien voor vandaag, nachtbrakers, veel plezier nog .
Ik weet het. Ik probeer ook in elk geval 3 goede maaltijden per dag te eten als minimum. Maar ik moet in stress periodes ook erg vaak naar de wc . Nou ja, ik zie wel waar ik uit kom..
Gast- Gast
Het is ook lastig om te bepalen hoeveel je moet eten. Ik kom er zelf ook niet uit, anders had ik me hier niet aangemeld. . Vorig jaar ben ik tien kilo afgevallen door online bij te houden wat ik precies at, dat werkte wel goed maar op een gegeven moment was ik er wel klaar mee. Nu dus maar op eigen gevoel en nog wat meer de fiets pakken.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
PrinsesBo schreef:Hey..
Heb iedereen nog even toegevoegd.
Zijn nu met 17.
Wel beetje veel, maar als we niemand meer toelaten moet het te doen zijn.
Ik start woensdag!
doe ik dan ook aan dit topic mee? Ik ben het even kwijt
Als ik het van jullie lees is het iig wel erg motiverend voor elkaar:)
Ik ben in ieder geval al wel begonnen en het gaat redelijk. Wel lastig om overal vanaf te blijven als je een dagje vrij bent...
bluppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10
Merai schreef:Het is ook lastig om te bepalen hoeveel je moet eten. Ik kom er zelf ook niet uit, anders had ik me hier niet aangemeld. . Vorig jaar ben ik tien kilo afgevallen door online bij te houden wat ik precies at, dat werkte wel goed maar op een gegeven moment was ik er wel klaar mee. Nu dus maar op eigen gevoel en nog wat meer de fiets pakken.
Ben je die tien kilo nu nog steeds kwijt? Ik ben vorig jaar ook 10 kilo afgevallen, dat ging bij mij best makkelijk. Ik dronk daarvoor veel frisdrank, daar ben ik mee gestopt. Ook ben ik minder gaan snoepen. Die 10 kilo zijn er bij mij nog steeds vanaf, maar ik denk dat ik voor de 5 die ik er nu nog af wil hebben iets meer m'n best moet gaan doen..
Gast- Gast
ok gaan we.... moet zo pannekoeken eten.... gaat niet heel handig zijn. Word sowieso heel laat voordat ik eet. Want moet nog trainen geven, en daarna nog een training maken voor vrijdag. Mannen.... ze doen er nu al een uur over om een kabel te halen en eten te halen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Nyah schreef:Merai schreef:Het is ook lastig om te bepalen hoeveel je moet eten. Ik kom er zelf ook niet uit, anders had ik me hier niet aangemeld. . Vorig jaar ben ik tien kilo afgevallen door online bij te houden wat ik precies at, dat werkte wel goed maar op een gegeven moment was ik er wel klaar mee. Nu dus maar op eigen gevoel en nog wat meer de fiets pakken.
Ben je die tien kilo nu nog steeds kwijt? Ik ben vorig jaar ook 10 kilo afgevallen, dat ging bij mij best makkelijk. Ik dronk daarvoor veel frisdrank, daar ben ik mee gestopt. Ook ben ik minder gaan snoepen. Die 10 kilo zijn er bij mij nog steeds vanaf, maar ik denk dat ik voor de 5 die ik er nu nog af wil hebben iets meer m'n best moet gaan doen..
Ik ben van die tien kilo weer twee kilo aangekomen, het valt mee dus maar nu wil ik weer de andere kant op . Bij mij kost het nu ook meer moeite, vandaar ook dat ik hier wat steun zoek.
Vandaag heb ik qua eten een gezonde dag gehad, qua lichaamsbeweging minder omdat ik voornamelijk op de bank heb gehangen.
Merai- Ratel
Knap hoor van de meiden die al veel zijn afgevallen Ik ben zelf ooit (nouja, jaartje of 2,5 geleden denk ik) 10 kg lichter geweest. Was heel erg fijn toen, zat echt goed in mn vel. Helaas ben ik van het type jojo en heb ik alles er weer aan gegeten Moet nu dus echt hard mn best gaan doen!
Vandaag ging wel ok, heb zelfs mn koffie zónder suiker en melk gedronken. Echt wel wennen maar wel te doen opzich. Ik heb wel een mini-twix genomen, maar als je zag wat er allemaal op tafel lag op mn werk valt dat nog mee Moet zo nog wel even iets drinken bedenk ik me net, dat is echt mn valkuil.
Zet 'm op dames Ik stort me weer op mn studieboek..
Vandaag ging wel ok, heb zelfs mn koffie zónder suiker en melk gedronken. Echt wel wennen maar wel te doen opzich. Ik heb wel een mini-twix genomen, maar als je zag wat er allemaal op tafel lag op mn werk valt dat nog mee Moet zo nog wel even iets drinken bedenk ik me net, dat is echt mn valkuil.
Zet 'm op dames Ik stort me weer op mn studieboek..
Gast- Gast
Was ook veel afgevallen, helaas nu weer even zwaar als toen (4 jaar terug) alleen wel anderhalve kledingmaat kleiner nog dan toen. Dus in dat opzicht niet heel negatief.
Vandaag wel netjes gehad met eten, op een half blokje chocola na haha nou ja als dat het enige is. Ben verder de hele dag druk bezig geweest dus dat stukje chocola is nu wel verbrand. Heb samen met mijn vriend zijn huis opnieuw ingericht. Wist niet dat hij zoveel ruimte in zijn woonkamer had. Een klein beetje alles anders indelen en het ziet er gelijk een stuk ruimer uit . Helaas is hij van het volgooien dus vind het nu te leeg . Dus heb al voorgesteld om er een kleed in te gooien dan lijkt het optisch weer wat kleiner.
Vandaag wel netjes gehad met eten, op een half blokje chocola na haha nou ja als dat het enige is. Ben verder de hele dag druk bezig geweest dus dat stukje chocola is nu wel verbrand. Heb samen met mijn vriend zijn huis opnieuw ingericht. Wist niet dat hij zoveel ruimte in zijn woonkamer had. Een klein beetje alles anders indelen en het ziet er gelijk een stuk ruimer uit . Helaas is hij van het volgooien dus vind het nu te leeg . Dus heb al voorgesteld om er een kleed in te gooien dan lijkt het optisch weer wat kleiner.
Minx- Lady Post-a-lot
Zo gisteren een goede dag gehad, al zeg ik hetzelf. Mijn weegschaal gaf het ook aan (Ik weet dat iedere dag wegen een onjuist beeld geeft, maar voor mijn zelfvertrouwen deed het vanmorgen goed.)
Ik heb gisteren het volgende gegeten:
Ontbijt
- Brinta (200ml. melk, 4 eetlepels Brinta en 2 eetlepels zoetstof)
Lunch
- Thee met een zoetje
- 4 volkoren crackers (2 met paturain light en 2 met 48+ kaas)
Avondeten
- Tomatensoep
- Aardappelpuree
- Broccoli
- Sucadelap
(Dit eet ik op mijn stage en kan ik dus niet kiezen)
Tussendoortjes
- Appel
- Pakje Sultana
- Thee zonder zoetje
- 7-up light
- 2 glaasjes Milk&Fruit
Edit: Ow verhip! ik zie net op de site van het voedingscentrum dat ik 900 kcal te kort ben gekomen. Heb er 1200 genuttigd en ze raden 2100 aan.
Ik heb gisteren het volgende gegeten:
Ontbijt
- Brinta (200ml. melk, 4 eetlepels Brinta en 2 eetlepels zoetstof)
Lunch
- Thee met een zoetje
- 4 volkoren crackers (2 met paturain light en 2 met 48+ kaas)
Avondeten
- Tomatensoep
- Aardappelpuree
- Broccoli
- Sucadelap
(Dit eet ik op mijn stage en kan ik dus niet kiezen)
Tussendoortjes
- Appel
- Pakje Sultana
- Thee zonder zoetje
- 7-up light
- 2 glaasjes Milk&Fruit
Edit: Ow verhip! ik zie net op de site van het voedingscentrum dat ik 900 kcal te kort ben gekomen. Heb er 1200 genuttigd en ze raden 2100 aan.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Ohw netjes . Wat voor stage loop je dan?
Minx- Lady Post-a-lot
Ik loop stage in een woonvorm voor licht verstandelijk gehandicapten met gedragsproblemen.Fairytale schreef:Ohw netjes . Wat voor stage loop je dan?
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Vandaag ging minder, laat uit bed & echt geen zin aan eten.
Heb nu alleen nog maar 2 boterhammen & een sinansappel gegeten. Hebben meer mensen hier wel eens last van? Dat je gewoon echt geen zin aan eten/honger hebt? En wat doen jullie daar dan aan?
Heb nu alleen nog maar 2 boterhammen & een sinansappel gegeten. Hebben meer mensen hier wel eens last van? Dat je gewoon echt geen zin aan eten/honger hebt? En wat doen jullie daar dan aan?
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk ik werk met dezelfde doelgroepBlackRabbit schreef:Ik loop stage in een woonvorm voor licht verstandelijk gehandicapten met gedragsproblemen.Fairytale schreef:Ohw netjes . Wat voor stage loop je dan?
Gister een mega hectische dienst gehad op het werk, agressie van 1 jongeren, ben dus de hele dag niet toegekomen aan water drinken. verder gaat het best prima
Ik ben vorig jaar 10 kilo afgevallen al, nu op naar de volgende kilo's
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
ik heb tot nu toe erg weinig gegeten..
Alleen 1 witte boterham met hagelslag en 1 volkoren cracker met kaas.
Alleen 1 witte boterham met hagelslag en 1 volkoren cracker met kaas.
Gast- Gast
Van weinig eten val je niet af. Nou, ja misschien wel de eerste paar dagen. Maar de kunst is om jezelf een ander, gezond eetpatroon aan te leren.
Zonder te veel suiker en ongezonde vetten maar met gezonde producten die je een vol gevoel geven en daarnaast ook de juiste bouwstoffen.
Zonder te veel suiker en ongezonde vetten maar met gezonde producten die je een vol gevoel geven en daarnaast ook de juiste bouwstoffen.
Gast- Gast
Goed bezig BlackRabbit!
Ik heb vandaag ook nog niet zoveel gegeten. Twee bruine boterhammen met vruchtenhagel en wat soepstengels. Ik vergeet gewoon om meer te eten en daarnaast ben ik ook gewoon verschrikkelijk lui... Daarom had ik maar wat soepstengels gepakt..
Ik heb vandaag ook nog niet zoveel gegeten. Twee bruine boterhammen met vruchtenhagel en wat soepstengels. Ik vergeet gewoon om meer te eten en daarnaast ben ik ook gewoon verschrikkelijk lui... Daarom had ik maar wat soepstengels gepakt..
Gast- Gast
xxDila schreef:Vandaag ging minder, laat uit bed & echt geen zin aan eten.
Daar heb ik ook wel eens last van als ik dagje vrij ben. Soms kijk ik dan op de klok en zie je dat het bijvoorbeeld al 15.00uur is en besef ik dat ik nog niets gegeten heb.
Dan eet je eigenlijk om het eten zelf en niet omdat je honger hebt..
Dit probeer ik te voorkomen door wel op tijd mijn bed uit te gaan (ook als ik vrij ben) en dan proberen met regelmaat te eten...Toch lukt het me niet altijd...
bluppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10
Leer jezelf aan om te eten zodra je wakker wordt en niet te wachten tot je honger hebt. Een keer laat je bed uit komen is niet zo erg. Rust is ook belangrijk voor je lichaam. Hang een briefje op ergens in huis of zet een boodschap bij je wekker. De dag starten met een goed ontbijt is al het halve werk. Van zo lang mogelijk uitstellen tot je echt honger hebt of flauw wordt, val je niet af!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Van weinig eten val je niet af. Nou, ja misschien wel de eerste paar dagen. Maar de kunst is om jezelf een ander, gezond eetpatroon aan te leren.
Ja ik weet het, normaal eet ik ook veel hoor haha maar ik was nu gewoon laat uit bed dus dan heb ik geen zin om een grotere lunch te nemen weetjewel.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Leer jezelf aan om te eten zodra je wakker wordt en niet te wachten tot je honger hebt. Een keer laat je bed uit komen is niet zo erg. Rust is ook belangrijk voor je lichaam. Hang een briefje op ergens in huis of zet een boodschap bij je wekker. De dag starten met een goed ontbijt is al het halve werk. Van zo lang mogelijk uitstellen tot je echt honger hebt of flauw wordt, val je niet af!
Inderdaad! Een ritme in je eetpatroon is juist heel belangrijk. Dit vind ik zelf ook lastig op de dagen dat ik verder niet zoveel ritme heb, zoals vandaag. Toch probeer ik altijd drie maaltijden te eten, dat is voor je lichaam veel beter! Zometeen tapas eten met vriendinnen, eens kijken of ik het light kan houden .
Merai- Ratel
Zo ff een lekker kopje thee maken. Vandaag als enige zonde een bolletje ijs gehad. Volgens de verpakking 130 calorieen per 2 bolletjes. Dus dat zou 65 calorieen voor 1 bolletje betekenen. Ik heb er van genoten dus het was het waard.
Minx- Lady Post-a-lot
Hmm.. ik heb alles wat er eventueel af was de afgelopen week er weer aan gedronken/gegeten gisteren . Wel echt een hele leuke avond gehad overigens! Maar bier en sangria en friet midden in de nacht doen het vast niet goed op de weegschaal.. Achja, vandaag maar weer vol goede moed aan de slag!
Merai- Ratel
Als je maar weer oppakt toch.
Mijn darmen zijn weer eens aan het klooien. Heel vervelend. Voor het eten is dat niet veel goeds want ik heb geen honger. Nou ja vanavond wel weer lekker sporten.
Mijn darmen zijn weer eens aan het klooien. Heel vervelend. Voor het eten is dat niet veel goeds want ik heb geen honger. Nou ja vanavond wel weer lekker sporten.
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
» Afvallen II (=vol)
» Afvallen mbv proteineshakes..
» Afvallen, wat vind jij?
» N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?
» Afvallen II (=vol)
» Afvallen mbv proteineshakes..
» Afvallen, wat vind jij?
» N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?
Pagina 5 van 9
Permissies van dit forum: