Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen nr 3 (=vol!)

+8
xxDila
Minx
Dikkie_Dik
Jerry
Emma_
Inge
bellie23
Penny Blossom
12 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen nr 3 (=vol!) - Pagina 7 Empty Re: Afvallen nr 3 (=vol!)

Bericht  Merai zo 9 jan 2011 - 4:05

Ik doe nog mee hoor! Ik heb alleen een beetje last van struisvogelpolitiek haha, ik heb eigenlijk een hele gezonde week gehad, op één dag na maar die was ook wel heel slecht *uit eten en te veel alcohol. Het wegen stel ik daarom nog even uit smile. Daarnaast heeft het voor mij niet zo'n toegevoegde waarde om precies te melden wat ik eet maar gaat het meer om de motivatie. Dus dames, we kunnen het! smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Minx zo 9 jan 2011 - 4:28

Ja ik merk dat ik het wel heel erg nodig heb om het van me af te schrijven. Maakt niet heel erg uit. Ik denk dat iedereen wel eens struisvogelt. Dat je zelf inziet dat het belangrijk is is toch al een grote stap.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Merai zo 9 jan 2011 - 8:22

Ja dat is ook zo, ach en zo erg is het ook allemaal niet Wink. Woensdag is mijn weegdag dus dan ga ik het allemaal wel zien. Ieder doet het toch op zijn eigen manier en daarbij is ondersteuning van dit topic wel fijn!
Vandaag heb ik in ieder geval een gezonde dag (gehad) en gisteren met uitgaan ook haast niets gedronken. Mijn vriend komt zo thuis en dan moeten we nog eten, ik heb wel honger nu! We eten andijviestampot met vis (crispino's, lekker makkelijk) = erg lekker, ik hoop dat hij snel thuis is.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Emma_ ma 10 jan 2011 - 5:54

Zoals jullie zien heb ik een nieuwe naam, ik was eerst konijn. Bij mij gaat het op zich wel goed vandaag. Ik heb gezond gegeten en ik ga zo nog even zwemmen.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Minx ma 10 jan 2011 - 7:21

Vandaag een matig dagje Sad. Morgen maar weer goed doen. Vandaag te horen gekregen dat de ouders van mijn vriend morgen hun hondje in moeten laten slapen. Echt een heel erg lief beestje. Hadden net afgesproken om morgen ff lekker met zijn tweeën wat te doen. Echt ff voor elkaar en dan komt dat nieuws. Word geen leuke dag dus.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Merai ma 10 jan 2011 - 8:21

Inderdaad vervelend nieuws fairytale, sterkte morgen!

Bij mij wel een goede dag, bijna een uur gefietst en gezond gegeten. Morgen ga ik richting mijn vader dus woensdag lukt het wegen niet, dan donderdag maar. Wat is het hier trouwens stil.. Hoe gaat het met de rest?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  bluppie ma 10 jan 2011 - 8:38

@fairytale: Veel sterkte morgen!

@Merai: Goed bezig met het fietsen! Doe je wel goed zeg!

met mij gaat het ook goed, vanmorgen en vanmiddag netjes gegeten en tussendoor ook nog fruit. Als avondeten een bord met aardappels en groenten. Tot zover ook nog geen zin in iets lekkers. Hopen dat dat zo blijft en dan heb ik een goede dag gehad angel
Hopen dat het morgen en de rest van de week ook goed blijft gaan.

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie nog zin in snacks en geven daaraan toe, of blijven jullie volhoudend?
bluppie
bluppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Merai ma 10 jan 2011 - 9:04

Dankjewel Bluppie, tja, het is 25 minuten fietsen naar mijn werk dus dan kom ik al snel aan 50 smile 'Helaas' werk ik maar twee dagen in de week!
Ik probeer iets gezonds te nemen wanneer ik zin heb om iets te snacken, die zin verdwijnt niet zomaar! Ik merk dat ik nog niet echt in het ritme zit, het moet echt gewoonte worden maar zover ben ik nog niet.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Minx ma 10 jan 2011 - 9:11

Ik merk dat mijn darmen heel veel moeite hebben met een gezonder eetpatroon. Denk ook dat het er mee te maken heeft dat ik mijn galblaas kwijt ben. Ben op het moment dan ook echt energieloos. Heb heel erg behoefte aan de zon. Dus mss dat ik wel ff een zonnebankje pak. Zondag was het lekker weer en kon het gelijk merken. Heb gewoon weer behoefte aan zon.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Merai di 11 jan 2011 - 1:12

Ik hoop dat een zonnebankje helpt Fairytale!
Ik vind het hier wel verdacht stil, waar is iedereen? Doen jullie nog mee?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 3:26

Ik kom mij even melden!

nerd

Hier gaat alles wel goed, ben al netjes aan het opletten.
Maar bij mijn afslankclub stond ik vorige week voor de deur, waren die er nog niet!
Pas volgende woensdag weer.
Dus dan ga ik pas 'echt' van start!

Gast
Gast

Bericht  Inge di 11 jan 2011 - 3:35

Ik ben een weekend naar Hamburg geweest met 18 vrienden, was super gezellig en heeeel slecht voor de lijn. (veel en veel te veel alcohol)...
Nu weer goed mij eraan houden smile
Ik hoop eind van de maand te kunnen beginnen bij de sportschool met 2x per week sporten + begeleiding diëtist.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Emma_ di 11 jan 2011 - 10:01

Vandaag op zich wel weer een goede dag gehad. Mijn eetlijstje voor vandaag:
Ontbijt: magere yoghurt met muesli
Tussendoor: 2 mandarijnen
Lunch: 3 volkoren boterhammen met kipfilet. 1 cup a soup tomaat 1 glas optimel drink limoen
Tussendoor: 1 mandarijn
Diner: 1/2 kopje zelfgemaakte groentesoep. 80 gram gehaktbal (rund), 150 gr bloemkool en 2 aardappels
Tussendoor: optimel vla en 2 glazen cola light

Oja op mijn werk heb ik ongeveer 5 glazen thee zonder suiker gedronken en 1 flesje water bij het sporten. Ik vind drie boterhammen tussen de middag eigenlijk wat teveel, maar mijn dieetiste zegt dat ik dit moet eten vanwege het jodium in het brood. Ook heb ik geen jus genomen of mijn brood met boter besmeerd wat ik eigenlijk van haar ook "moet" vanwege de vitamine A en D (volgens mij). Ik vind dit alleen allebei echt niet lekker Embarassed Ik zie dat ik vandaag wel wat meer zuivel op heb dan normaal gesproken, maar omdat ik meestal tekorten hierin heb is dit vast een keer niet zo erg toch?

Vandaag ook weer een uur gesport in de sportschool. Ik merk dat nu ik vaker ga sporten ik er ook meer zin in krijg en gemotiveerd ben om te gaan. Voorheen was dit absoluut niet het geval haha

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 21:07

Ik ga afhaken, sorry. Ik ga wel door met afvallen, maar dit topic heeft voor mij niet echt toegevoegde waarde.. Succes iedereen!

Gast
Gast

Bericht  xxDila wo 12 jan 2011 - 1:59

Hallo allemaal,

Ik ben er ook nog! Maar ik heb in het weekend door mijn werk niet veel tijd om te posten! Maar voor de rest gaat het hier wel goed.
Ik probeer meer structuur te vinden in het eten. Ik was nog wel eens van lang uitslapen als ik vrij was & dan ging het eten nergens over. Ik had dan vaak geen honger & at dan niet of een appel ofzo. En dan na het avondeten weer volop snaaien! Cry

Nu probeer ik op tijd uit bed te gaan en minimaal een half uurtje daarna sowieso te eten. Ik merk dat ik dan vanzelf ook wel meer trek krijg om later weer te eten. Helaas is mijn weegschaal leeg en kan ik dezelfde type batterij nergens vinden! ( een hele grote platte) Mijn broek zit wel los dus ik verwacht dat er wel iets af is nu.

En mijn voetbal is weer begonnen dus weer heerlijk 2 avonden mijn longen uit mijn lijf rennen! Daarbij zit ik nog regelmatig op wii fit, dus beweging genoeg hier!

En hoe gaat het bij de rest?

XxX
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Minx wo 12 jan 2011 - 11:44

Ik kan aan mijn huid voornamelijk merken dat ik gezonder bezig ben. Dat vind ik al een belangrijke stap. Het afvallen komt dan vanzelf wel.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 23:28

Nou hier gaat het fantastisch, not.
Vind het nog veelste moeilijk om lekkere dingen te laten staan.

Gast
Gast

Bericht  xxDila do 13 jan 2011 - 1:43

Anousch schreef:Nou hier gaat het fantastisch, not.

Ik heb dat ook. Maar dan probeer ik iets heel kleins te nemen. Dus als ik echt zo zin heb in chocolade, dan pak ik 1 of 2 blokjes. Met chips, dan doe ik het heel klein schaaltje en daarna mag ik niets meer. Wat ook helpt als mijn vriend wat lekkers eet s avonds dan maak ik een fruitmix. Kiwi, sinasappel, appel, druiven en lekker in kleine stukjes snijden. Dan ben je langer bezig met eten.. Maar goed dat werkt voor mij dus ik weet niet of dat voor een ander ook werkt!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Inge do 13 jan 2011 - 1:45

Ik ben vandaag jarig dus vandaag even een dag waarin ik mij niet bezig hou met afvallen, althans vanavond niet want dan gaan we uit eten.
Ik heb vandaag met de sportschool/fysio contact gehad en ga 31 januari beginnen met sporten / onder begeleiding van diëtiste ook. Dit is een programma van 10 weken. 2x in de week sporten en begeleiding dus.
Ik had mij in september ook al hier voor opgegeven maar toen zaten ze vol. Ben dus erg blij dat ik nu wel terecht kan smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Inge do 13 jan 2011 - 1:45

Ik ben vandaag jarig dus vandaag even een dag waarin ik mij niet bezig hou met afvallen, althans vanavond niet want dan gaan we uit eten.
Ik heb vandaag met de sportschool/fysio contact gehad en ga 31 januari beginnen met sporten / onder begeleiding van diëtiste ook. Dit is een programma van 10 weken. 2x in de week sporten en begeleiding dus.
Ik had mij in september ook al hier voor opgegeven maar toen zaten ze vol. Ben dus erg blij dat ik nu wel terecht kan smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 2:12

xxDila schreef:
Anousch schreef:Nou hier gaat het fantastisch, not.

Ik heb dat ook. Maar dan probeer ik iets heel kleins te nemen. Dus als ik echt zo zin heb in chocolade, dan pak ik 1 of 2 blokjes. Met chips, dan doe ik het heel klein schaaltje en daarna mag ik niets meer. Wat ook helpt als mijn vriend wat lekkers eet s avonds dan maak ik een fruitmix. Kiwi, sinasappel, appel, druiven en lekker in kleine stukjes snijden. Dan ben je langer bezig met eten.. Maar goed dat werkt voor mij dus ik weet niet of dat voor een ander ook werkt!

Oh dat is nog wel een goede tip ja! Thanks! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 6:07

Afvallen nr 3 (=vol!) - Pagina 7 Stiekem-snacken

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 14 jan 2011 - 4:04

haha stiekem op de wc dan ziet niemand het. Inge ga je bij de fysio in het dorp fitnessen? of gewoon in centrum
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge vr 14 jan 2011 - 4:41

Fairytale schreef:haha stiekem op de wc dan ziet niemand het. Inge ga je bij de fysio in het dorp fitnessen? of gewoon in centrum
In het dorp.
****** naam weg

Laatst aangepast door Inge op vr 14 jan 2011 - 6:44; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx vr 14 jan 2011 - 5:15

volgens mij loopt een vriendin van mij daar op het moment stage. weet het alleen niet 100% zeker.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: