Afvallen nr 3 (=vol!)
+8
xxDila
Minx
Dikkie_Dik
Jerry
Emma_
Inge
bellie23
Penny Blossom
12 plaatsers
Pagina 6 van 9
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Afvallen nr 3 (=vol!)
hallo allemaal,
gister ging het echt erg 's avonds weer teveel gegeten (lees: chipszak = leeg)
gelukkig vandaag wel weer goed, maar baalde wel weer van gister...
hoe gaat het bij jullie?
gister ging het echt erg 's avonds weer teveel gegeten (lees: chipszak = leeg)
gelukkig vandaag wel weer goed, maar baalde wel weer van gister...
hoe gaat het bij jullie?
bluppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10
Hier gaat het heel erg goed. Alle dagen heel erg gezond gegeten en ook heel bewust. Soms heb ik wel honger maar ben erg gemotiveerd dus dat helpt. Ik weet van de vorige keer ook dat dat hongergevoel snel weg gaat, en ik weet dat ik niet te weinig eet. Ik eet vooral producten die goed vullen.
Momenteel alleen niet zo veel beweging omdat ik thuis zit, maar dat komt wel weer goed.
Gister liet het bezoek een pak chocolate chipp cookies achter en dat is nog dicht, ligt naast me op de tafel, maar blijft dicht. Dat soort dingen ga ik heus wel weer eten maar wil mezelf eerst dit schema eigen maken.
Ik eet zo ongeveer:
o: banaan, twee crackers met jam.
t: yoghurt met casave siroop
l: twee rijstwafels met hummus, 4 rauwe wortels, stuk komkommer.
t: appel, handje noten.
d: Linzen schotel met gourgette, uit, wortel, knoflook en verse kruiden.
Ik drink alleen thee en water in de ochtend een glas karnemelk. Ik eet niet zo veel vlees en probeer nu ook geen zout meer toe te voegen. Suiker gebruikte ik sowieso al niet en probeer nu ook niet te veel suikerhoudende producten te eten.
Ik slik wel vitamine- en visolie pillen.
Momenteel alleen niet zo veel beweging omdat ik thuis zit, maar dat komt wel weer goed.
Gister liet het bezoek een pak chocolate chipp cookies achter en dat is nog dicht, ligt naast me op de tafel, maar blijft dicht. Dat soort dingen ga ik heus wel weer eten maar wil mezelf eerst dit schema eigen maken.
Ik eet zo ongeveer:
o: banaan, twee crackers met jam.
t: yoghurt met casave siroop
l: twee rijstwafels met hummus, 4 rauwe wortels, stuk komkommer.
t: appel, handje noten.
d: Linzen schotel met gourgette, uit, wortel, knoflook en verse kruiden.
Ik drink alleen thee en water in de ochtend een glas karnemelk. Ik eet niet zo veel vlees en probeer nu ook geen zout meer toe te voegen. Suiker gebruikte ik sowieso al niet en probeer nu ook niet te veel suikerhoudende producten te eten.
Ik slik wel vitamine- en visolie pillen.
Gast- Gast
oehw mindere dag. Heb vanavond na trainen nog wat gegeten. Ik ben met eten heel gek. Als ik ff iets meer eet voel ik me gelijk schuldig. Terwijl een ander zegt waar maak je je druk om. Ach zal er mss iets minder om zijn afgevallen.
Krijg in februari ook een beugel weer wss. Daarvoor zal er ook een kies getrokken moeten worden dus dan zal het mss wel wat sneller gaan. Al klinkt dat nog zo ver weg.
Krijg in februari ook een beugel weer wss. Daarvoor zal er ook een kies getrokken moeten worden dus dan zal het mss wel wat sneller gaan. Al klinkt dat nog zo ver weg.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Het is deze week op zich wel redelijk gegaan. Alleen mijn vriend had gisteren uitgebreid voor mij gekookt en toen heb ik dus toch wat minder gezond gegeten Zo meteen ga ik lekker sporten bij de sportschool en vandaag maar weer extra op mijn gewicht letten. Morgenochtend ga ik weer wegen, ik ben benieuwd of er wat vanaf is.....
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Hier gaat het ook wel redelijk goed. Ik heb niet veel moeite met niet snoepen, dat deed ik eigenlijk al niet veel. Ik moet er voor zorgen dat ik gewoon 3 maaltijden per dag eet. Oh en qua drinken zou ik wat meer water kunnen drinken, ik heb een beetje een bitter lemon verslaving , wel bitter lemon light natuurlijk
Gast- Gast
Ik wel hoor .. Ik heb me vanochtend gewogen en er is bij mij een halve kilo af. Hoe gaat het bij jou Smikkel?
Gast- Gast
2 kilo er af. Gezond en regelmatig eten gaat goed. Heb nu alleen niet zo veel beweging maar ga proberen dit weekend hard te lopen.
Gast- Gast
ik doe niet met jullie mee, maar probeer wel af te vallen.
Las dat sommigen van jullie vergeten om te eten. Dat heb/had ik ook, daarom heb ik nu in mijn telefoon gewoon een "wekker" gezet waarop staat dat ik om 10u en om 15u een tussendoortje moet eten. Aangezien mijn telefoon voor mijn neus ligt op zowel werk als thuis, zie ik altijd dat ik moet eten.
Overigens heeft mijn diëtiste mij gezegd dat ik niet zo zeer op de calorieën moet letten, maar meer op de tijden waarop ik eet.
Mijn schema ziet er in theorie dus als volgt uit:
o: tussen 08.00 en 09.00 óf 2 boterhammen óf 50gr muesli met magere yoghurt (met klein beetje limonadesiroop)
t: 10u liga/evergreen
l: tussen 12 en 13u 2 boterhammen met bijv vlees en kaas, plus wat rauwkost + een beker melk
t: 15u stuk fruit
d: tussen 18 en 19u 3 aardappels/50g gekookte rijst of pasta, 200g groenten en 50-80g vlees
t: 20u toetje/fruit/nootjes/muesli
ik mag max 2 stuks fruit op een dag (te veel suikers) en een glas fruitdrank is in principe gelijk aan een stuk fruit. Daarnaast mag ik maar een beperkte hoeveelheid zuivel (ik meen max 2 glazen melk of yoghurt en een glas melk per dag).
Het enige nadeel is dat ik vanwege een langslepende blessure nauwelijks kan sporten. Hardlopen is er niet bij, groepslessen kunnen (nog) niet en van te lang lopen krijg ik nog meer pijn. Momenteel fiets ik dus alleen heen-en-weer naar mijn werk. Werkt niet in mijn voordeel, maar moet zeggen dat het eetpatroon me wel heeft geholpen bewuster te zijn en ik ben er in het begin ook echt van afgevallen.
Misschien dat bovenstaand schema anderen nog kunnen helpen. En anders de tip van een "wekker" in je telefoon zetten
Las dat sommigen van jullie vergeten om te eten. Dat heb/had ik ook, daarom heb ik nu in mijn telefoon gewoon een "wekker" gezet waarop staat dat ik om 10u en om 15u een tussendoortje moet eten. Aangezien mijn telefoon voor mijn neus ligt op zowel werk als thuis, zie ik altijd dat ik moet eten.
Overigens heeft mijn diëtiste mij gezegd dat ik niet zo zeer op de calorieën moet letten, maar meer op de tijden waarop ik eet.
Mijn schema ziet er in theorie dus als volgt uit:
o: tussen 08.00 en 09.00 óf 2 boterhammen óf 50gr muesli met magere yoghurt (met klein beetje limonadesiroop)
t: 10u liga/evergreen
l: tussen 12 en 13u 2 boterhammen met bijv vlees en kaas, plus wat rauwkost + een beker melk
t: 15u stuk fruit
d: tussen 18 en 19u 3 aardappels/50g gekookte rijst of pasta, 200g groenten en 50-80g vlees
t: 20u toetje/fruit/nootjes/muesli
ik mag max 2 stuks fruit op een dag (te veel suikers) en een glas fruitdrank is in principe gelijk aan een stuk fruit. Daarnaast mag ik maar een beperkte hoeveelheid zuivel (ik meen max 2 glazen melk of yoghurt en een glas melk per dag).
Het enige nadeel is dat ik vanwege een langslepende blessure nauwelijks kan sporten. Hardlopen is er niet bij, groepslessen kunnen (nog) niet en van te lang lopen krijg ik nog meer pijn. Momenteel fiets ik dus alleen heen-en-weer naar mijn werk. Werkt niet in mijn voordeel, maar moet zeggen dat het eetpatroon me wel heeft geholpen bewuster te zijn en ik ben er in het begin ook echt van afgevallen.
Misschien dat bovenstaand schema anderen nog kunnen helpen. En anders de tip van een "wekker" in je telefoon zetten
Gast- Gast
haha dan moet ik alleen al met de wekker beginnen te zetten 's ochtends vroeg. Vanaf februari ga ik weer naar school dus dan ga ik regelmatiger leven. Nadeel ik zie mijn vriend dan 2 weken niet. Iets wat ik totaal niet leuk vind
Minx- Lady Post-a-lot
En je een stuk minder beweging opleverd.Fairytale schreef:haha dan moet ik alleen al met de wekker beginnen te zetten 's ochtends vroeg. Vanaf februari ga ik weer naar school dus dan ga ik regelmatiger leven. Nadeel ik zie mijn vriend dan 2 weken niet. Iets wat ik totaal niet leuk vind
Gast- Gast
moet ik alles fietsen haha en veel meer traplopen omdat ik dan voor zijn katten moet zorgen. Komt wel goed (ga ik hier nu serieus op in....)
Minx- Lady Post-a-lot
nee, je snapt precies wat ik bedoel.Fairytale schreef:moet ik alles fietsen haha en veel meer traplopen omdat ik dan voor zijn katten moet zorgen. Komt wel goed (ga ik hier nu serieus op in....)
Gast- Gast
je weet toch dat ik daar niet aan doe
Minx- Lady Post-a-lot
Lieve dames,
Helaas heb ik nu al gemerkt dat mijn zelfvertrouwen alleen maar daalt en mijn gewicht stijgt door het proberen om af te vallen. Juist ook het meewerken aan dit topic, levert bij mij extra spanning op. Ik kan om die reden ook niet echt iets voor jullie betekenen. Het spijt me.
Heel veel succes nog allemaal! Ik weet zeker dat jullie het kunnen
Helaas heb ik nu al gemerkt dat mijn zelfvertrouwen alleen maar daalt en mijn gewicht stijgt door het proberen om af te vallen. Juist ook het meewerken aan dit topic, levert bij mij extra spanning op. Ik kan om die reden ook niet echt iets voor jullie betekenen. Het spijt me.
Heel veel succes nog allemaal! Ik weet zeker dat jullie het kunnen
Gast- Gast
Smikkell: Goed bezig!
Wolletjes: Wat lief dat je ons tips komt geven, bedankt!
June: Jammer, maar als het niet werkt voor jou moet je er inderdaad maar snel mee stoppen.
Wolletjes: Wat lief dat je ons tips komt geven, bedankt!
June: Jammer, maar als het niet werkt voor jou moet je er inderdaad maar snel mee stoppen.
Gast- Gast
Hallo allemaal,
Hier gaat het niet zo heel erg goed. Ik merk nu in het weekend dat het toch wel erg moeilijk is om de lekkere dingen te laten staan. Ik heb gisterenavond ook een feestje gehad en dus twee glazen witte wijn gedronken en diverse ongezonde hapjes op Maar.... vandaag weer een nieuwe dag en ik ga vol goede moed verder. Zometeen ga ik naar de sportschool en ik heb met mezelf afgesproken dat ik vandaag net zo ga eten als op een doordeweekse dag om de schade van gisteren in te halen. Ik zal mij zo ook even wegen want dat heb ik gisteren niet meer gedaan. Ben benieuwd of er wat af is, maar ik denk het eigenlijk niet....
Hier gaat het niet zo heel erg goed. Ik merk nu in het weekend dat het toch wel erg moeilijk is om de lekkere dingen te laten staan. Ik heb gisterenavond ook een feestje gehad en dus twee glazen witte wijn gedronken en diverse ongezonde hapjes op Maar.... vandaag weer een nieuwe dag en ik ga vol goede moed verder. Zometeen ga ik naar de sportschool en ik heb met mezelf afgesproken dat ik vandaag net zo ga eten als op een doordeweekse dag om de schade van gisteren in te halen. Ik zal mij zo ook even wegen want dat heb ik gisteren niet meer gedaan. Ben benieuwd of er wat af is, maar ik denk het eigenlijk niet....
Emma_- Fluisteraar
konijn schreef:Hallo allemaal,
Okee, ik heb mijzelf gewogen en het is nog steeds 88 kilo. Ik ga gewoon met goede moed weer verder!
Emma_- Fluisteraar
Anousch schreef:Bij mij is er 3 ons BIJ
vind het echt niet leuk
Dat is inderdaad vervelend voor je. Ik heb dat ook altijd dat ik zo vreselijk baal als er iets bij is of als ik hetzelfde weeg. Heb je enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
Emma_- Fluisteraar
ik heb de zaterdag voor mijn gevoel goed doorstaan.
heb niet aan de hapjes etc gezeten en dat voelt toch wel goed nu.
nu nog blijven doorgaan hiermee.
ik ga mij vrijdag pas weer wegen, anders wordt het een obsessie voor mij..
succes allemaal!
heb niet aan de hapjes etc gezeten en dat voelt toch wel goed nu.
nu nog blijven doorgaan hiermee.
ik ga mij vrijdag pas weer wegen, anders wordt het een obsessie voor mij..
succes allemaal!
bluppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10
konijn schreef:Anousch schreef:Bij mij is er 3 ons BIJ
vind het echt niet leuk
Dat is inderdaad vervelend voor je. Ik heb dat ook altijd dat ik zo vreselijk baal als er iets bij is of als ik hetzelfde weeg. Heb je enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
Misschien omdat ik nu pas om 12 uur mn bed uit kom elke dag en daardoor 1 maaltijd mis zal maar zeggen.
Maarja zou je daardoor aankomen? ik weet het niet.
En heb gister een paar chippies op.
Ga in ieder geval deze week er ECHT opletten.
Gast- Gast
maar onthouden jullie jezelf echt alles wat je lekker vindt? Ik bedoel, het moet wel leuk blijven, toch?
Gast- Gast
nee dat doe ik zeker niet, net wel tot de conclusie gekomen dat ik al wel iets ben afgevallen. Had donderdag een weegschaal en net ook. Donderdag voor het eten gewogen en vandaag erna en gewicht was hetzelfde. Dus ik moet afgevallen zijn . Niet heel veel maar dat is ook niet de bedoeling.
Minx- Lady Post-a-lot
Nee, dat is toch helemaal niet nodig. Het is niet de bedoeling dat je gaat leven op sla en wortels. Je moet je bewust worden van wat je eet en wat eten met je doet. Je moet zoeken naar maaltijden en een patroon dat je de rest van je leven kunt volhouden. Als ju nu gaat afzien, heel weinig eet en al een schuldgevoel hebt bij alle ´slechte´ dingen die je eet, gaat het nooit lukken. Daar val je niet van af en dat hou je geen jaren vol.wolletjes schreef:maar onthouden jullie jezelf echt alles wat je lekker vindt? Ik bedoel, het moet wel leuk blijven, toch?
Gast- Gast
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
» Afvallen II (=vol)
» Afvallen mbv proteineshakes..
» Afvallen, wat vind jij?
» N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?
» Afvallen II (=vol)
» Afvallen mbv proteineshakes..
» Afvallen, wat vind jij?
» N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?
Pagina 6 van 9
Permissies van dit forum: