Contact verbreken met zijn zoontje - update pag 12
+40
girli
bolus26
Lejow
Dolphinne
Floor
Ella
May
TNMN
Bolleke
Antibes
TGR
Kabouter
Aletta
SuperGrover
Verona
MADDIE
TukTuk
Paper Crown
Supertalentje
Roodkapje
Possom
Mamsie
Leentje
Coco
Makamba
Teddyaapje
Merai
PluDan
lieke89
Sylvana
Tania
Sweety
Pompoen
nina
Lilou
Polly
Zora
Susan
mzcharlotte
RYW
44 plaatsers
Pagina 9 van 9
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Contact verbreken met zijn zoontje - update pag 12
Nou, inmiddels is er zoals een beetje verwacht een kink in de kabel gekomen. Of in elk geval, die dreigt.
Mijn vriend was op 2e kerstdag bij zijn zoontje, en hij zou 's middags weggaan en dan zou zoontje met moeder naar zijn opa en oma (haar ouders dus) gaan. Maar zoontje wou niet dat mijn vriend wegging, hij wou niet naar opa en oma en hij wou bij mijn vriend blijven.
Toen zijn de ouders van mijn vriend zijn ex gekomen, en toen hebben ze met zijn drietjes tegen mijn vriend gezegd dat het jochie nu elke keer zegt dat hij naar zijn vader wil als mama gaat werken, ipv opa en oma. Ze beschuldigen mijn vriend ervan dat hij allemaal nare dingen gezegd heeft of dingen beloofd heeft aan zijn zoontje, en dat hij daarom alsmaar meer naar hem toetrekt. Hij zou hem op 1 januari mogen zien, maar dat mag nou niet meer want ze 'moet' met zoontje naar de ouders van haar nieuwe vriend (dus stiefopa en oma zijn belangrijker dan het jochie z'n eigen vader) en het is dus ruzie geworden. Ze wil ook geen nieuwe afspraak meer maken.
Mijn idee is dat ze gemerkt heeft dat vader en zoon enorm goed met elkaar kunnen opschieten en naar elkaar toetrekken, en dat ze daar geen controle over heeft en het beangstigend vindt, en het dus nu weer probeert de kop in te drukken.
We kijken het even aan of het de komende dagen beter gaat qua communicatie, en anders zal het er wel op uitlopen dat er alsnog juridische stappen ondernomen moeten gaan worden.
Mijn vriend was op 2e kerstdag bij zijn zoontje, en hij zou 's middags weggaan en dan zou zoontje met moeder naar zijn opa en oma (haar ouders dus) gaan. Maar zoontje wou niet dat mijn vriend wegging, hij wou niet naar opa en oma en hij wou bij mijn vriend blijven.
Toen zijn de ouders van mijn vriend zijn ex gekomen, en toen hebben ze met zijn drietjes tegen mijn vriend gezegd dat het jochie nu elke keer zegt dat hij naar zijn vader wil als mama gaat werken, ipv opa en oma. Ze beschuldigen mijn vriend ervan dat hij allemaal nare dingen gezegd heeft of dingen beloofd heeft aan zijn zoontje, en dat hij daarom alsmaar meer naar hem toetrekt. Hij zou hem op 1 januari mogen zien, maar dat mag nou niet meer want ze 'moet' met zoontje naar de ouders van haar nieuwe vriend (dus stiefopa en oma zijn belangrijker dan het jochie z'n eigen vader) en het is dus ruzie geworden. Ze wil ook geen nieuwe afspraak meer maken.
Mijn idee is dat ze gemerkt heeft dat vader en zoon enorm goed met elkaar kunnen opschieten en naar elkaar toetrekken, en dat ze daar geen controle over heeft en het beangstigend vindt, en het dus nu weer probeert de kop in te drukken.
We kijken het even aan of het de komende dagen beter gaat qua communicatie, en anders zal het er wel op uitlopen dat er alsnog juridische stappen ondernomen moeten gaan worden.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ach verdorie, das flink balen RYW
Dat mens heeft echt een steekje los volgens mij
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Ach verdorie, das flink balen RYW
Zo mijn gedachte. wat erg dat het zo allemaal gaat
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Lejow schreef:Ach verdorie, das flink balen RYW
Mja weet je? Natuurlijk is het enorm balen, maar we hadden hier al zo rekening mee gehouden, dat het niet eens een enorme teleurstelling is. Bijna zoals je ook niet heel erg verdrietig bent als je de loterij niet wint, zegmaar. De kans was al klein dat het goed zou blijven gaan, en dat blijkt dan nu waarheid. Het was ook wat te mooi om waar te zijn, en we zijn gewoon altijd (terecht dus) achterdochtig gebleven. Ok, dan nu dus plan B. Even de feestdagen afwachten en onszelf even een paar dagen rustige vakantie gunnen, en dan gaan we er gewoon voor.
Dat is trouwens geen steekje meer los, maar een half breiwerk. Enorme controlfreak is ze, en ze heeft niet onder controle wat er gebeurt als mijn vriend en zijn zoon alleen zijn met elkaar, en de band die ze hebben heeft ze niet onder controle, en dat merkt ze nu haar zoontje naar zijn vader toe wil, dus moet dat maar worden afgekapt, zodat ZIJ dan weer de controle heeft. Niet helemaal gezond, nee. Maar helaas wisten we het al. Het ergste is het nog voor zoontje, want die heeft gewoon recht op zijn vader en die pakt ze hem af, om haar eigen controledwang te voeden.
RYW- Ratel
Maar het is toch in en in triest dat je hier eigenlijk al rekening mee gehouden hebt?
Zo zou het toch eigenlijk niet moeten zijn..
Misschien kan VC haar 'her-haken' ofzo
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Maar het is toch in en in triest dat je hier eigenlijk al rekening mee gehouden hebt?
Dat is ook heel triest, dat je eigenlijk afgestompt raakt. Maar het is ook een vorm van zelfbescherming...
En weet je, ik probeer het positieve erin te zien. Zolang er geen uitspraak van een rechter ligt kan je het wel in den minne regelen met elkaar, maar dan heb je dus altijd de mogelijkheid (en dus de angst) dat ze er ineens een punt achter zet. Als het dan via de rechter moet, dan is er in elk geval een onomstotelijk besluit waar ze niet omheen kan. Ik probeer er maar het voordeel van te zien.
(altijd als het jochie jarig is, dan geven we 'm een kadootje dat hij leuk vindt, maar liefst ook iets dat heel veel herrie maakt, irritante muziekjes/geluidjes maakt of op andere manier een enorm hoog bloed-onder-de-nagelsgehalte heeft, zoals pas een drumstelletje, puur en alleen om zijn moeder te zieken, haha . Ik hoop dat hij nou HEEL hard zit te drummen en dat ze er totaal knettergek van wordt)
RYW- Ratel
Oeh dat met die cadeautjes zou ook iets voor mij zijn Whaha, dat is nog het minste waarje haar op dit moment mee kunt pakken, toch?
Ja, dat is ook waar..
echt wat bezielt sommige mensen.. Dat je zelf gestoord ben is tot daar aan toe, maar de kids die er altijd weer mee te maken krijgen
Ja, dat is ook waar..
echt wat bezielt sommige mensen.. Dat je zelf gestoord ben is tot daar aan toe, maar de kids die er altijd weer mee te maken krijgen
Lejow- Lady Post-a-lot
Helemaal mee eens. Thanks for listening/reading, L
RYW- Ratel
Lejow- Lady Post-a-lot
Jeeeeeeeeemig Het kan ook nooit gewoon goed gaan hè.
Fijn dat jullie er weer de schouders eronder zetten samen.
Sterkte!
Fijn dat jullie er weer de schouders eronder zetten samen.
Sterkte!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
ohw wat sneu, voor zowel papa als zoon. Ik heb dan wel geen kinderen maar mijn hart breekt gewoon als ik lees hoe graag het ventje naar zijn papa wil. Er zijn mannen en vrouwen die er voor kiezen hun kinderen niet meer te zien. Maar er word gewoon voor hem gekozen. Dit verhaal is gewoon bijna een soap, en dat is dan nog meestal verzonnen. Sterkte in ieder geval.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:ohw wat sneu, voor zowel papa als zoon. Ik heb dan wel geen kinderen maar mijn hart breekt gewoon als ik lees hoe graag het ventje naar zijn papa wil. Er zijn mannen en vrouwen die er voor kiezen hun kinderen niet meer te zien. Maar er word gewoon voor hem gekozen. Dit verhaal is gewoon bijna een soap, en dat is dan nog meestal verzonnen. Sterkte in ieder geval.
Pfff nou, inderdaad, was het maar verzonnen... we hebben wel eens voor de grap gezegd: als we dit opschrijven en opsturen naar een uitgever krijgen we het terug met het stempel 'te ongeloofwaardig'...
Maar we komen er wel uit. We maken gewoon dat het goedkomt en dat dat jochie kan opgroeien met zijn vader in zijn leven.
RYW- Ratel
Ja stel je toch voor dat het ventje een sterke band opbouwt met zijn vader... .
Wat een stom wijf zeg, lekkere moeder ben je als je je eigen gevoel belangrijker vindt dan je kindje zijn vader gunnen in z'n leven. Hopelijk komt alles uiteindelijk goed en kunnen vader en zoon elkaar gewoon regelmatig zien.
Wat een stom wijf zeg, lekkere moeder ben je als je je eigen gevoel belangrijker vindt dan je kindje zijn vader gunnen in z'n leven. Hopelijk komt alles uiteindelijk goed en kunnen vader en zoon elkaar gewoon regelmatig zien.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wat vervelend dat het weer zo moet gaan. Ik ben blij om te lezen dat jullie er in elk geval weer superfris en positief in staan en ik heb daardoor alle vertrouwen dat het goed komt. Kan me ergens wel voorstellen dat zij zich als controlefreak extrema zich rot geschrokken is dat het manneke zo graag bij zijn pa is. Het geeft haar echter geen recht om (wederom) zo te reageren.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Contact verbreken met een ouder, hoe?
» Het contact verbreken met een ouder, hoe doe je dat?
» Jaloers, dus het contact maar verbreken?
» N.av. contact met ouders verbreken. Nu andersom.
» Wat vinden jullie? Dokter wil zoontje niks geven -UPDATE-
» Het contact verbreken met een ouder, hoe doe je dat?
» Jaloers, dus het contact maar verbreken?
» N.av. contact met ouders verbreken. Nu andersom.
» Wat vinden jullie? Dokter wil zoontje niks geven -UPDATE-
Pagina 9 van 9
Permissies van dit forum: