Contact verbreken met zijn zoontje - update pag 12
+40
girli
bolus26
Lejow
Dolphinne
Floor
Ella
May
TNMN
Bolleke
Antibes
TGR
Kabouter
Aletta
SuperGrover
Verona
MADDIE
TukTuk
Paper Crown
Supertalentje
Roodkapje
Possom
Mamsie
Leentje
Coco
Makamba
Teddyaapje
Merai
PluDan
lieke89
Sylvana
Tania
Sweety
Pompoen
nina
Lilou
Polly
Zora
Susan
mzcharlotte
RYW
44 plaatsers
Pagina 8 van 9
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Contact verbreken met zijn zoontje - update pag 12
Wat vaag dat ze ineens zo positief is. Maar wel heel fijn dat jullie het nu gaan opbouwen en dat ze ook getekend heeft![list=1][*]
Gast- Gast
Weird idd. Fijn dat ze getekend heeft!Sunprincess schreef:Wat vaag dat ze ineens zo positief is. Maar wel heel fijn dat jullie het nu gaan opbouwen en dat ze ook getekend heeft!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Wow wat een omslag! Klinkt een beetje eng, maar vooralsnog maar gewoon van het goede uitgaan. Fijn zeg!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Zora schreef:Wow wat een omslag! Klinkt een beetje eng, maar vooralsnog maar gewoon van het goede uitgaan. Fijn zeg!
Precies, we vertrouwen het beiden niet helemaal, maar voorlopig zijn we voorzichtig positief. Mijn vriend dus ook, maar hij is er niet milder op geworden. Zodra ze iets flikt zit hij bij de advocaat, en daarom heeft hij haar ook laten tekenen: om sterker te staan als ze het weer laat afweten.
Maar voorlopig dus opluchting, en complete verbazing dat ze geen zwavel begon te spuwen toen hij over mij begon maar zelfs dat samenwonen ziet zitten ivm een eigen kamertje voor die kleine. Bizar!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Wat super dat ze een keer menselijk gedrag laat zien, hoewel het dreigen met juridische stappen wellicht invloed op haar bereidwilligheid heeft gehad...? Je vriend kon het heel concreet maken, door precies uit te kauwen voor d'r wat eventuele stappen zouden zijn en daar gaat natuurlijk wel een schrikeffect vanuit. Heel fijn iig!
Gast- Gast
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat een positief nieuws! Kan me voorstellen dat je nog wat wantrouwig bent, maar dit is een goed begin
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wat is dit fijn nieuws! Goed van je vriend dat hij zo opsomde wat hij voor ogen heeft en dat ze heeft getekend! Kan me wel voorstellen dat jullie het nog niet vertrouwen, maar ze heeft in ieder geval wat getekend dus daar zullen jullie wel sterker mee staan mochten jullie toch naar een advocaat gaan.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Wat fijn dat het zo gelopen is! Hopelijk houdt zijn ex zich ook aan de afspaken en is een advocaat niet nodig. In elk geval fijn dat ze getekend heeft.
Wat zal je vriend blij zijn dat hij dit gedaan heeft en niet voor de andere optie gekozen heeft!!!
Wat zal je vriend blij zijn dat hij dit gedaan heeft en niet voor de andere optie gekozen heeft!!!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Zora schreef:Wow wat een omslag! Klinkt een beetje eng, maar vooralsnog maar gewoon van het goede uitgaan. Fijn zeg!
+1! Ik lees vooral mee hier, maar ik ben echt blij voor jullie zeg. Hopen voor jullie dat ze deze koers blijft varen.
Gast- Gast
Verbaasd, maar fijn voor jullie. Ik hoop dat het ook zo blijft.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Thanks, all
We gaan het wel zien allemaal, voorlopig dus blij dat het zo loopt, en hopelijk kan ik dat mannetje binnenkort ook eens zien
We gaan het wel zien allemaal, voorlopig dus blij dat het zo loopt, en hopelijk kan ik dat mannetje binnenkort ook eens zien
RYW- Ratel
Wat fijn dat het zo gegaan is! Ik kan me voorstellen dat jullie het wantrouwen. Ik zou het ook wantrouwen maar wil je nog wel even iets meegeven. Heb je verteld over onze situatie, lang zo heftig niet, maar best moeilijk soms. De ex van mijn man is op een gegeven moment ook als een blad aan een boom omgekeerd. Dat was nadat ik haar een keer goed de waarheid heb gezegd, heb laten zien dat met mij niet te sollen viel. Ik dacht echt dat dat het hek van de dam zou zijn, maar ineens bond ze in.
Natuurlijk blijft het een lastig persoon om mee om te gaan, ze probeert nog steeds te stoken. Maar het is wel echt veranderd want ik werd vanaf dat moment ook ineens in het hele gebeuren betrokken en serieus genomen.
Wat ik daarmee wil zeggen is eigenlijk dat het wél kan dat ze ingebonden is omdat jouw vriend heeft laten zien dat het menes is, dat hij niet met zich laat sollen en dat hij écht vecht voor zijn zoontje. Ze zal heus niet ineens een leuk makkelijk persoon worden en heus zo haar streken hebben. Maar hopelijk is dit wel een blijvende verbetering!
Natuurlijk blijft het een lastig persoon om mee om te gaan, ze probeert nog steeds te stoken. Maar het is wel echt veranderd want ik werd vanaf dat moment ook ineens in het hele gebeuren betrokken en serieus genomen.
Wat ik daarmee wil zeggen is eigenlijk dat het wél kan dat ze ingebonden is omdat jouw vriend heeft laten zien dat het menes is, dat hij niet met zich laat sollen en dat hij écht vecht voor zijn zoontje. Ze zal heus niet ineens een leuk makkelijk persoon worden en heus zo haar streken hebben. Maar hopelijk is dit wel een blijvende verbetering!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
RYW schreef:Thanks, all
Nu we richting een happy end hobbelen, mag ik wel een grap maken toch?
Wat zou 't vervelend zijn, als 't ventje allergisch is voor katten
Gast- Gast
Bazinga schreef:RYW schreef:Thanks, all
Nu we richting een happy end hobbelen, mag ik wel een grap maken toch?
Wat zou 't vervelend zijn, als 't ventje allergisch is voor katten
Whahaha jij monster
RYW- Ratel
Wow..inderdaad een hele omslag. Hopelijk verloopt het goed allemaal! Fijn
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik weet niet meer zeker of ik hier al op heb gereageerd dus misschien dubbel maar toch: Wat ontzettend fijn voor jullie, ik hoop echt dat ze zich nu rustig houdt!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Is het allemaal gegaan zoals gepland 3 december RYW?
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Lief dat je het vraagt! Ja, hij is 5 uur lang alleen geweest met zijn zoon en het jochie wilde zelfs blijven slapen zijn moeder schrok daar wel van maar vond het uiteindelijk positief, gelukkig. Over 2 weken krijgt hij hem de hele dag, en daarna hopelijk een keer de nacht erbij...
RYW- Ratel
Wat fijn zeg, klinkt erg leuk allemaal Super dat met de moeder zich aan de afspraak hield!
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Wat leuk RYW! Echt fijn dat je vriend een leuke dag heeft gehad met zijn zoontje. Misschien een rare vraag maar hoe reageerde jouw kinderen op het mannetje? Bedoel het niet in negatieve zin, maar het kan best raar zijn voor kinderen als er in een keer een ' nieuw broertje' bijkomt.
Ik hoop voor jullie dat het zoontje van je vriend een mooie tijd tegemoet gaat bij jullie.
Ik hoop voor jullie dat het zoontje van je vriend een mooie tijd tegemoet gaat bij jullie.
Gast- Gast
Mijn zoons hebben hem nog niet ontmoet, maar ze weten van zijn bestaan en ze willen graag met hem spelen en met hem op vakantie en alles. We hebben ze vanaf het begin aan het idee laten wennen. Ze begrijpen soms niet waarom ze hem nooit mogen zien, maar dan leg ik maar uit dat hij aan de andere kant van het land woont en dat accepteren ze.
Ze zouden enorm lief zijn voor hem, en zich niet bedreigd voelen, dat weet ik zeker.
Ze zouden enorm lief zijn voor hem, en zich niet bedreigd voelen, dat weet ik zeker.
RYW- Ratel
wat fijn dat het goed ging! nu lekker opbouwen!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Contact verbreken met een ouder, hoe?
» Het contact verbreken met een ouder, hoe doe je dat?
» Jaloers, dus het contact maar verbreken?
» N.av. contact met ouders verbreken. Nu andersom.
» Wat vinden jullie? Dokter wil zoontje niks geven -UPDATE-
» Het contact verbreken met een ouder, hoe doe je dat?
» Jaloers, dus het contact maar verbreken?
» N.av. contact met ouders verbreken. Nu andersom.
» Wat vinden jullie? Dokter wil zoontje niks geven -UPDATE-
Pagina 8 van 9
Permissies van dit forum: