Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Contact verbreken met zijn zoontje - update pag 12

+40
girli
bolus26
Lejow
Dolphinne
Floor
Ella
May
TNMN
Bolleke
Antibes
TGR
Kabouter
Aletta
SuperGrover
Verona
MADDIE
TukTuk
Paper Crown
Supertalentje
Roodkapje
Possom
Mamsie
Leentje
Coco
Makamba
Teddyaapje
Merai
PluDan
lieke89
Sylvana
Tania
Sweety
Pompoen
nina
Lilou
Polly
Zora
Susan
mzcharlotte
RYW
44 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Contact verbreken met zijn zoontje - update pag 12 - Pagina 7 Empty Re: Contact verbreken met zijn zoontje - update pag 12

Bericht  TNMN ma 14 nov 2011 - 5:21

Jeetje wat rot RYW, ik vind het zelf heel moeilijk om een reactie te geven als buitenstaander, zeker omdat ik zelf (gelukkig) geen verstand heb van zulke situaties. Daarom wil ik jou en je vriend heel veel sterkte wensen, ik hoop dat je vriend het kan opbrengen om nog te vechten, maar snap ook heel goed waarom hij dit niet meer zou kunnen. Soms kan het gewoon niet meer, hoe verschrikkelijk dit ook is. hug
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Contact verbreken met zijn zoontje - update pag 12 - Pagina 7 Empty Re: Contact verbreken met zijn zoontje - update pag 12

Bericht  RYW di 15 nov 2011 - 8:46

Hoi allemaal,

Gisteren en vandaag heb ik veel met mijn vriend gepraat, en we hebben samen een beslissing gemaakt. We hebben besloten dat we gaan vechten voor zijn zoontje.

Komende woensdag en van het weekend mag mijn vriend zijn zoontje zien (bij moeder thuis), en hij gaat woensdag zeggen dat hij zijn zoontje van het weekend alleen bij hem thuis wil hebben, zonder dat moeder erbij is, en dat hij per direct wil beginnen met het opbouwen naar een volledig weekend bij hem. Gebeurt dit niet (en ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat moeder gaat weigeren), dan gaat hij direct op zoek naar een advocaat die hem kan bijstaan en dan gaan we ervoor.

Ik heb mijn vriend niet hoeven 'overhalen', dat wilde ik ook niet, maar we hebben het erover gehad wat het voor impact kan hebben op ons allemaal, maar voorlopig hebben we het ervoor over. De andere keuze kan eventueel later nog, mocht blijken dat dat toch de verstandigste route is, maar andersom zou niet kunnen.

Dank jullie wel voor de adviezen smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  May di 15 nov 2011 - 8:48

Ik heb alles gelezen, maar wist toen niks zinnigs te zeggen.
Maar ik wil jullie nu heel veel sterkte en kracht toewensen voor de komende periode!
Ik hoop dat het redelijk soepel verloopt voor jullie, maar ben er bang voor...
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  TukTuk di 15 nov 2011 - 8:53

Heel veel sterkte de aankomende tijd! Hopelijk is het voor je vriend de juiste keuze!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Ella di 15 nov 2011 - 9:03

RYW schreef:Hoi allemaal,

Gisteren en vandaag heb ik veel met mijn vriend gepraat, en we hebben samen een beslissing gemaakt. We hebben besloten dat we gaan vechten voor zijn zoontje.

Komende woensdag en van het weekend mag mijn vriend zijn zoontje zien (bij moeder thuis), en hij gaat woensdag zeggen dat hij zijn zoontje van het weekend alleen bij hem thuis wil hebben, zonder dat moeder erbij is, en dat hij per direct wil beginnen met het opbouwen naar een volledig weekend bij hem. Gebeurt dit niet (en ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat moeder gaat weigeren), dan gaat hij direct op zoek naar een advocaat die hem kan bijstaan en dan gaan we ervoor.

Ik heb mijn vriend niet hoeven 'overhalen', dat wilde ik ook niet, maar we hebben het erover gehad wat het voor impact kan hebben op ons allemaal, maar voorlopig hebben we het ervoor over. De andere keuze kan eventueel later nog, mocht blijken dat dat toch de verstandigste route is, maar andersom zou niet kunnen.

Dank jullie wel voor de adviezen smile

Ik had nog niet eerder gereageerd maar heb het wel gelezen. Ben 'blij' te lezen dat jullie voor deze keuze gaan! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Bolleke di 15 nov 2011 - 9:41

Goed om te lezen dat jullie deze beslissing hebben genomen. Hopelijk loopt het allemaal soepel, en is een advocaat niet eens nodig. Ik hoop het voor jullie.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Floor di 15 nov 2011 - 23:07

Veel sterkte met de beslissing die jullie hebben genomen. Hopelijk krijgt je vriend toch wat hij wil en gaat de moeder niet al te dwars liggen (al betwijfel ik het gezien alles wat je schrijft).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 23:12

Super, ik hoop dat het jullie gaat brengen waar jullie voor vechten. Het is zo triest want het zou niet eens nodig moeten zijn om te vechten. Maar ik denk dat het een goede beslissing is van jullie!

Gast
Gast

Bericht  TGR di 15 nov 2011 - 23:33

Lieskuh schreef:Super, ik hoop dat het jullie gaat brengen waar jullie voor vechten. Het is zo triest want het zou niet eens nodig moeten zijn om te vechten. Maar ik denk dat het een goede beslissing is van jullie!

Helemaal eens.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 8:39

TGR schreef:
Lieskuh schreef:Super, ik hoop dat het jullie gaat brengen waar jullie voor vechten. Het is zo triest want het zou niet eens nodig moeten zijn om te vechten. Maar ik denk dat het een goede beslissing is van jullie!

Helemaal eens.

Ook helemaal eens. Ik wilde nog zegen dat ik je een sterke vrouw vind.

Gast
Gast

Bericht  RYW wo 16 nov 2011 - 9:12

Mama_van2 schreef:
TGR schreef:

Helemaal eens.

Goh, om dat van jou te horen smile ik vind jou altijd zoveel kracht hebben! Dank je wel, ook de anderen, voor jullie reactie smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Dolphinne do 17 nov 2011 - 3:02

Mama_van2 schreef:
TGR schreef:

Helemaal eens.

+1
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Supertalentje do 17 nov 2011 - 4:21

Wat lief dat je nog een update kwam geven, had me ook kunnen voorstellen dat je vriend meer tijd zou nodig zou hebben om echt tot een beslissing te komen. Echt, ik meende wat ik schreef, ik vind het erg fijn te lezen dat er plek is in jullie stabiele en liefdevolle leventje voor dit kleine mannetje.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 7:18

[i] Ik ben blij dat jullie er toch voor gaan vechten! Heel veel sterkte de komende tijd![/ hug i]

Gast
Gast

Bericht  PluDan do 17 nov 2011 - 7:27

Dolphinne schreef:
Mama_van2 schreef:
TGR schreef:

Helemaal eens.

+1

+ 2. Succes met jullie / je vriend zijn beslissing.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  RYW wo 23 nov 2011 - 2:33

Ik haal deze even weer naar boven.

Vandaag gaat mijn vriend met zijn ex praten en zijn plan van aanpak voorleggen. Of ze gaat akkoord, of hij zit voor het einde van de week bij een advocaat. En als ze akkoord gaat, zit hij alsnog bij de advocaat bij de eerste de beste afwijking van het plan. Hij gaat oa voorstellen hoe ze de omgang van hem en zoon alleen, dus zonder haar erbij, kunnen opbouwen, per wanneer hij komt overnachten en per wanneer mijn zoons en ik hem kunnen zien. Ook benoemt hij het gedeelde gezag wat hijj voor 2012 met haar wil regelen.

Hij is inmiddels gewapend met een hoop kennis over zijn mogelijkheden (met dank aan oa Nour) mocht het niet goed uitpakken.

En ik ben er stiekem helemaal zenuwachtig over...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  TGR wo 23 nov 2011 - 2:37

Goed, standvastig en daadkrachtig nieuws dus! Gaat helemaal goedkomen, met of zonder medewerking van haar.

Zo bizar dat ze haar kind inzet als wapen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Lejow wo 23 nov 2011 - 2:38

Sterkte RYW!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Tania wo 23 nov 2011 - 2:39

Ik vind het niet zo raar dat je zenuwachtig bent hoor. Het is niet niks allemaal en het is dan wel zijn zoontje maar het hele gedoe heeft ook veel invloed op jouw leven. Hopelijk heeft zijn ex door dat hij het echt meent en wordt het allemaal goed opgelost in plaats van er een rechtzaak van te moeten maken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  RYW wo 23 nov 2011 - 2:41

Breek me de bek niet open TGR, ik snap er ook niks van... Maar thanks, en jij ook Lejow!

Ik hou mezelf bezig met mijn eigen zoon (heb straks de eerste gr 3 ouderavond!) Hij belt vanavond met nieuws.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  RYW wo 23 nov 2011 - 2:45

Ik hoop het ook, Tania, maar ben er bang voor. Ik ben bang dat hij vanavond flink kapot zal zijn.. Maar dan is er wel duidelijkheid en kan je tenminste iets doen ipv lijdzaam en machteloos afwachten wat ze nou weer gaat uithalen...

Ik ben ergens ook bang dat hij zich net als de vorige keren met een kluitje in het riet laat sturen, maar aan de andere kant is hij deze keer wel 'anders' dan anders..
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  RYW wo 23 nov 2011 - 10:50

Even een korte update, want ik ben verrot en ga zo slapen:

Vriend heeft een goed gesprek gehad met zijn ex en ze is akkoord met zijn voorwaarden. 3 dec is zijn zoon voor het eerst een dagdeel bij hem, daarna gaan ze het per keer opvoeren. Ze is er ook mee akkoord dat mijn zoons en ik hem te zien krijgen, ze zei dat ze nav mijn vriends verhalen over mij denkt dat ik best wel eem goed, lief mens ben (huhhh?) Ook hoopt ze dat we binnenkort gaan samenwonen omdat zoontje dan zijn eigen kamer kan krijgen. Mijn huis is daar groot genoeg voor, dat van mijn vriend niet. Ze hebben hun afspraken ook op papier gezet en ervoor getekend.

Nou breekt mijn klomp zeg! Ze gaat helemaal overstag, en voorheen was het aardigste wat ze ooit over mij zei 'dat wijf', dus dit komt uit de lucht vallen! We blijven wel enorm op onze hoede, want het is maar de vraag of dit ook uitgevoerd wordt als ze in haar slechte momenten zit, maar voorlopig dus voorzichtig positief!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Supertalentje wo 23 nov 2011 - 11:02

Jeetje, wat ging dat makkelijk! Wat is er met haar gebeurd?! Ik zou ook wel wantrouwig blijven, maar dat dit zo gemakkelijk ging lijkt me toch voor je vriend weer fijn. Hij ziet hem 3 december alweer en zijn zoon wordt vast snel ondergedompeld in liefde in huize RYW! Ik kan me voorstellen dat je vriend hier ook heel blij mee is en hem ook als het minder goed gaat lopen wel weer moed geeft voor de toekomst.

Voor nu, allemaal genieten! (En lekker gaan slapen, haha)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Roodkapje wo 23 nov 2011 - 11:04

RYW, goed dat je op je hoede blijft maar ik zeg: positief nieuws ! Ze heeft er voor getekend dus wat er ook gebeurt met haar stemmingswisselingen, je vriend staat sterk smile
Wat fijn dat ze ook wat positiever kan zijn over jou....
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  bolus26 wo 23 nov 2011 - 11:04

voor nu heel fijn RYW dat ze zo positief reageerd!
hoop echt van harte dat het zo blijft,staat in ieder geval op papier!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: