Jaloers, dus het contact maar verbreken?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jaloers, dus het contact maar verbreken?
.
Laatst aangepast door Cimic op za 21 jan 2012 - 22:50; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Jaloers, dus het contact maar verbreken?
Dat is aan die vriend of collega toch? Ik zou niet zelf daarom het contact verbreken.
Dat zou ik echt zonde vinden van onze ''vriendschap''.
Kan je niet met het meisje in kwestie erover praten? Want ze heeft geen redenen om jaloers te zijn neem ik aan? Behalve dat haar vriendjes zijn vreemdgegaan? Ja lullig voor d'r maar je kan niet alle vrouwen uit iemands leven bannen dan....
Kan je niet met het meisje in kwestie erover praten? Want ze heeft geen redenen om jaloers te zijn neem ik aan? Behalve dat haar vriendjes zijn vreemdgegaan? Ja lullig voor d'r maar je kan niet alle vrouwen uit iemands leven bannen dan....
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Inderdaad mee eens!Pussycat schreef:Dat is aan die vriend of collega toch? Ik zou niet zelf daarom het contact verbreken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
uhm nee, dat is haar probleem zij moet er maar mee dealen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, dat is aan die collega.
Ik heb weleens in zo'n situatie gezeten. Vent was nogal flirterig en aanhankelijk. Ik had nul interesse in hem, maar zijn vriendin was toch bang dat er iets ging gebeuren. Die flipte nog weleens als hij bij me zat, was best vervelend. Maar het is aan man zelf of hij tussen die 2 vuren wil zitten.
Ik voelde me er wel lullig onder, hoewel ik niks fout deed.
Ik heb weleens in zo'n situatie gezeten. Vent was nogal flirterig en aanhankelijk. Ik had nul interesse in hem, maar zijn vriendin was toch bang dat er iets ging gebeuren. Die flipte nog weleens als hij bij me zat, was best vervelend. Maar het is aan man zelf of hij tussen die 2 vuren wil zitten.
Ik voelde me er wel lullig onder, hoewel ik niks fout deed.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het lastig hoor. Hou me ook erg in en we hebben nu ook weinig tot geen contact. Ook weet ik dat hij zich inhoud vanwege haar voorgeschiedenis. Ik zou het heel erg vinden als ze bv ruzie krijgen omdat ik iets te los of bijdehand ben. Ik ken deze jongen nu al 2 jaar en zo gaan we altijd al met elkaar om maar dan op een leuke vriendschappelijke manier.
Gast- Gast
Ik heb dit, ik heb een beste vriend en sinds hij een vriendin heeft is het contact heel erg verminderd, op dit moment hebben we zo goed als geen contact meer. Hij laat ook alleen iets van zich horen als hij zonder haar is, anders is het ruzie met zijn vriendin. Ik vind dit heel jammer, vooral omdat er echt helemaal niets meer tussen mij en hem is dan vriendschap.
Ik ben gestopt met zelf contact zoeken, ik wil ook niet steeds ruzie tussen hen veroorzaken en een vriendschap moet ook van twee kanten komen, als hij ervoor kiest om haar zijn vriendschappen te laten bepalen, tja, dan werkt het ook niet meer. Ik weet niet goed wat ik zou doen in jouw situatie, dat haar eerdere vriendjes zijn vreemdgegaan is heel vervelend, en ik snap haar jaloerse gevoel ook, maar daar hoeft die vriend van jou (en zijn vrienden/vriendinnen) toch niet de dupe van te worden? Wat denkt hij er zelf van?
Heb je haar ook weleens gezien, of een keer met anderen erbij iets gaan doen misschien een idee? Misschien maakt het voor haar uit als ze ziet dat het tussen jullie echt alleen vriendschappelijk is?
Ik ben gestopt met zelf contact zoeken, ik wil ook niet steeds ruzie tussen hen veroorzaken en een vriendschap moet ook van twee kanten komen, als hij ervoor kiest om haar zijn vriendschappen te laten bepalen, tja, dan werkt het ook niet meer. Ik weet niet goed wat ik zou doen in jouw situatie, dat haar eerdere vriendjes zijn vreemdgegaan is heel vervelend, en ik snap haar jaloerse gevoel ook, maar daar hoeft die vriend van jou (en zijn vrienden/vriendinnen) toch niet de dupe van te worden? Wat denkt hij er zelf van?
Heb je haar ook weleens gezien, of een keer met anderen erbij iets gaan doen misschien een idee? Misschien maakt het voor haar uit als ze ziet dat het tussen jullie echt alleen vriendschappelijk is?
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Contact verbreken met een ouder, hoe?
» Het contact verbreken met een ouder, hoe doe je dat?
» N.av. contact met ouders verbreken. Nu andersom.
» Issues rondom van het verbreken van een relatie........
» Vriendschap verbreken
» Het contact verbreken met een ouder, hoe doe je dat?
» N.av. contact met ouders verbreken. Nu andersom.
» Issues rondom van het verbreken van een relatie........
» Vriendschap verbreken
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: