Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vrij voed jij jouw kind op?

+25
frolic
TGR
Parisienne
*Troela*
Roodkapje
diddie
Liz
RYW
Bolleke
Supertalentje
Tazz
Printje
PapillonRose
Darius
Coco
LMCurious
Linda
Monte
Jazzlyn
maiadebij
Julia
Rouge
Liadan
Mamsie
Susan
29 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

Hoe vrij voed jij jouw kind op? - Pagina 9 Empty Re: Hoe vrij voed jij jouw kind op?

Bericht  Novalee di 1 nov 2011 - 22:03

Volgens mij worden beide kanten nu te zwart-wit gezien. UP houdt niet in dat je kind geen regels kent, en wel straffen betekent niet dat je kind voor straf naar zijn/haar kamer/de gang wordt gestuurd zonder verdere uitleg.

Het duurt nog even voor we hier moeten gaan opvoeden maar ik denk dat we een soort 3x is scheepsrecht aan zullen houden. Als N. iets doet wat niet mag maak ik haar 2x duidelijk dat het niet mag en waarom niet. Doet ze het dan een 3e keer weer dan volgt er een consequentie. Die is afhankelijk van de situatie. Natuurlijk zijn er gevallen wanneer ik meteen in zou grijpen, zoals het voorbeeld van de tuin of als ze iemand pijn zou doen.

Overigens zou ik in het geval van die tuin ook met haar naar de buren gaan om in ieder geval haar haar excuses aan te bieden en, als de buurman/-vrouw dat goed vindt, op te ruimen. Ik vind dat eerlijk gezegd ook een straf.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: