Zou jouw kind...
+13
Thunder
Parisienne
Lenthe
Susan
Linda
Tania
NoName88
Ella
Limburg85
Mama Titty
Lejow
Filoria
Printje
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zou jouw kind...
Mee mogen doen met programma's als The Voice??
Die drie meiden nu, te schattig die kleine stoere mini meiden. Ik denk dan alleen aan de ene kant wel mmm zou ik dit willen voor mijn dochter. Aan de ene kant een geweldige ervaring maar aan de andere kant denk ik mmmm liever niet.
Die drie meiden nu, te schattig die kleine stoere mini meiden. Ik denk dan alleen aan de ene kant wel mmm zou ik dit willen voor mijn dochter. Aan de ene kant een geweldige ervaring maar aan de andere kant denk ik mmmm liever niet.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zou jouw kind...
Er was laatst al zo'n soort topic!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ja hoor, mits ze écht kan zingen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Alleen als hij/zij het echt goed zou kunnen zou ik hem/haar in steunen, maar lijkt me ook erg heftig
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Filoria schreef:Er was laatst al zo'n soort topic!
Ow oké, dan is me dan of ontgaan of ( en die kans acht ik zeer waarschijnlijk) dat ik het gewoon niet meer weet. Mijn geheugen is ergens verkoren en ik kan het nergens vinden..
Printje- Lady Post-a-lot
De moeder van mijn mans oudste wou dit hebben vastgelegd in de overeenkomst.
Ik zou ze er alleen aan laten deelnemen als ze echt kunnen zingen en het heel graag willen.
Ik zou ze er alleen aan laten deelnemen als ze echt kunnen zingen en het heel graag willen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
eens en het ook echt zelf willenLejow schreef:Ja hoor, mits ze écht kan zingen.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Je was net een weekje bevallen toen dit topic werd geopend:
https://yescafe.actieforum.com/t39399-hoe-ver-ga-jij-voor-jouw-kind
Ik vergeef het je hoor
Ik vergeef het je hoor
Filoria- Ratel
Limburg85 schreef:De moeder van mijn mans oudste wou dit hebben vastgelegd in de overeenkomst.
Dat het wel of niet mocht?
Voor mij denk ik hetzelfde als wat jij zegt voor jouw kinderen. Al is het echt goed kunnen natuurlijk best een lastig begrip. Ik heb er totaal geen verstand van. Vind soms met zulke programma's dat mensen het best goed doen, maar dan worden ze helemaal afgezeken door de jury!
En daar zou ik dus bang voor zijn; dat ze mijn kind daar even lekker af gaan zeiken
Ik zou niet echt staan te springen als ze eraan mee willen doen....
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Ja hoor dat mag. Als ze per se mee willen doen als ze niet kunnen zingen mag het ook maar dan zou ik ze wel van tevoren vertellen dat ik vind dat ze niet mooi genoeg kunnen zingen om die wedstrijd te winnen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ja hoor, dat mag.
M'n zus heeft vroeger meegedaan aan de mini playbackshow. Dat was echt helemaal het einde! Hoewel dat natuurlijk heel iets anders is dan de Voice.
M'n zus heeft vroeger meegedaan aan de mini playbackshow. Dat was echt helemaal het einde! Hoewel dat natuurlijk heel iets anders is dan de Voice.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond dat andere topic niet helemaal hetzelfde.
Van mij mogen ze meedoen als ze echt talent hebben, ik ga ze niet voor paal laten staan op de televisie.
Van mij mogen ze meedoen als ze echt talent hebben, ik ga ze niet voor paal laten staan op de televisie.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Filoria schreef:Je was net een weekje bevallen toen dit topic werd geopend:
Ik vergeef het je hoor
Haha gelukkig. Mijn geheugen is echt een vergiet momenteel...
Printje- Lady Post-a-lot
Tania schreef:Ja hoor dat mag. Als ze per se mee willen doen als ze niet kunnen zingen mag het ook maar dan zou ik ze wel van tevoren vertellen dat ik vind dat ze niet mooi genoeg kunnen zingen om die wedstrijd te winnen.
Ja, of dat inderdaad, ik weet niet of je een kind echt kan tegenhouden, maar dan zou ik er inderdaad wel eerlijk over zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik vind dat kinderen er worden verpest. Misschien niet per se door de jury, maar wel door alle aandacht. Ze zijn zóóó goed, fantástisch, zien er zo leuk uit, etc. Complimenteren is leuk, maar die kinderen worden gewoon gek gemaakt en geloven er daarna zelf in.
En als het programma is afgelopen vallen ze in een zwart gat.
Ook dat die kinderen volwassenen helemaal nadoen, aanstellerig op het podium staan en liefdesliedjes van volwassenen zingen (lekker geloofwaardig) vind ik heel irritant om naar te kijken. Ik zou mijn kinderen (niet dat ik die heb) dus zeker niet aan dat soort programma's meedoen.
Ook dat die kinderen volwassenen helemaal nadoen, aanstellerig op het podium staan en liefdesliedjes van volwassenen zingen (lekker geloofwaardig) vind ik heel irritant om naar te kijken. Ik zou mijn kinderen (niet dat ik die heb) dus zeker niet aan dat soort programma's meedoen.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Als ze echt talent heeft mag ze wel meedoen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Jij achtervolgt me ook overal om het niet met me eens te zijn he!Susan schreef:Ik vond dat andere topic niet helemaal hetzelfde.
Filoria- Ratel
Het is mijn lust en mijn leven.
Susan- Lady Post-a-lot
Hahaha, ik wist het!Susan schreef:Het is mijn lust en mijn leven.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
+1...aan zo'n programma wat echt voor kinderen bedoeld is mag ze dan wel mee doen.Lejow schreef:Ja hoor, mits ze écht kan zingen.
Zo iets als holland's got talent vind ik dat weer wat minder.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Het hangt wel van een aantal dingetjes af natuurlijk. Zoals dat blinde meisje net helemaal brak, toen dacht ik wel 'wat doen jullie haar aan door haar mee te laten doen'
Mijn voorkeur zou er niet naar uit gaan, maar als ik ooit in de situatie kom weet ik niet wat we zouden doen!
Mijn voorkeur zou er niet naar uit gaan, maar als ik ooit in de situatie kom weet ik niet wat we zouden doen!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Lenthe schreef:Ik vind dat kinderen er worden verpest. Misschien niet per se door de jury, maar wel door alle aandacht. Ze zijn zóóó goed, fantástisch, zien er zo leuk uit, etc. Complimenteren is leuk, maar die kinderen worden gewoon gek gemaakt en geloven er daarna zelf in.
Dat is m'n punt er idd bij. Ik vind het eigenlijk geen kinderding, te opgemaakt ik vind de liedjes niet geschikt voor een 11 jarige maar ik ben daar ook een enorme muts mee.
Aan de andere kant zou ik enorm trots zijn als mijn kind daar zou staan maar liever niet op tv en die hele poespas. Als ze echt iets kunnen bereiken ze dat ook wel zonder tv.
Printje- Lady Post-a-lot
Dat vind ik wat anders. Dat was een leuke verkleedpartij en duurde maar een aflevering. Dat zou ik dan wel weer ok vindenLinda schreef:Ja hoor, dat mag.
Lenthe- Prater
Printje schreef:
Dat is m'n punt er idd bij. Ik vind het eigenlijk geen kinderding, te opgemaakt ik vind de liedjes niet geschikt voor een 11 jarige maar ik ben daar ook een enorme muts mee.
Aan de andere kant zou ik enorm trots zijn als mijn kind daar zou staan maar liever niet op tv en die hele poespas. Als ze echt iets kunnen bereiken ze dat ook wel zonder tv.
Dat is dus inderdaad wat ik bedoel. Als ze in een leuk, zelf uitgezocht jurkje eenmalig op het podium staan om een leuk liedje van Kinderen voor kinderen o.i.d. (of iets wat een beetje hipper maar vergelijkbaar is) te zingen, zou ik het heel leuk vinden. Maar niet een maandendurende talentenjacht als The Voice. Dan wacht hij/zij maar tot 16 jaar.
En ik ben echt niet een enorme muts of stoffig.. Ik vind het gewoon niets voor kinderen
Lenthe- Prater
Lenthe schreef:Ik vind dat kinderen er worden verpest. Misschien niet per se door de jury, maar wel door alle aandacht. Ze zijn zóóó goed, fantástisch, zien er zo leuk uit, etc. Complimenteren is leuk, maar die kinderen worden gewoon gek gemaakt en geloven er daarna zelf in.
Daar heb je ook wel weer een punt, vooral dat tweede, ik hou er ook niet van als kinderen doen alsof ze volwassenen zijn. Als ze goed kunnen zingen zou ik het leuker vinden als ze bijvoorbeeld zouden meedoen met Kinderen voor Kinderen of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Typisch jouw kind
» is jouw kind in verhouding??
» Is jouw kind gezond?
» Hoe ver ga jij voor jouw kind?
» Wat is typisch jouw kind?
» is jouw kind in verhouding??