Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

+63
Lady Starstruck
Elsje
Woezies
kwak
Sushi
Laced
ladycat
Linnie1985
ThinkPink
Parisienne
Le Chat Noir
Caroow
Liz
NerdChic
Blond
Chocoholic
Muurvlindertje
Caro
Thunder
SarahKey
Vanilla Queen
TGR
Lotus
Phileine
Happydobby
Jelin
Sweety
Jeanette
Dani
Aagje!
Antibes
Caramba
Highway
Travelgurly
Arwyn
Silver
Shy
Merai
Teddyaapje
xxDila
TwistedAngel
Atelier Madame
Tullow
TukTuk
Jente10
Monte
Polly
PapillonRose
Sarah1985
Rush
Spring
Pompoen
RYW
Lady4
RioolSpook
Toet
PluDan
SuperGrover
Tazz
Zininzon
Marin
Susan
Muppetje
67 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 9:32

Ik vind je laatste post vrij onsympathiek, ik wil je alleen maar helpen. Ik heb zelf ook al jaren pijn en zeg toch dat ik je snap?

Heel jammer dit, wil ik je helpen, net als meerderen hier, krijg je dit. Kom op hey.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  RYW di 18 okt 2011 - 9:33

Joy_ schreef:Sorry maar hier heb ik echt geen zin in (en m'n moeder wil zo slapen en wordt gek van mijn geratel op de laptop). Ik geloof met mate in alternatieve geneeswijzen, de meeste dingen die je noemt geloof ik niet in. Fysiotherapie heb ik gehad, maar heb ik nu geen geld voor (en word niet vergoed). Ik heb een slecht matras inderdaad, maar een speciaal kussen.

Maar ik zeg juist dat ik níet voor elk pijntje een pijnstiller neem, dus snap niet zo goed waar jullie ´t nu over hebben. Het is ongetwijfeld goed bedoeld, maar aan dit soort adviezen heb ik niet zo veel. Al die pijn is vervelend, maar zodra ´t ondraaglijk wordt, doe ik er wat aan.

Ik denk dat de anderen proberen te zeggen dat er misschien meer aan de oorzaken te doen is dan aan de symptomen, en dat het misschien niet in de hoek zit waar je het altijd gezocht hebt. In elk geval denk ik dat iedereen alleen maar probeert mee te denken en niet je af te zeiken smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  RYW di 18 okt 2011 - 9:34

Tea-Leaf schreef:Ik vind je laatste post vrij onsympathiek, ik wil je alleen maar helpen. Ik heb zelf ook al jaren pijn en zeg toch dat ik je snap?

Heel jammer dit, wil ik je helpen, net als meerderen hier, krijg je dit. Kom op hey.

Nou ja, wat Tea Leaf zegt, dus smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 9:34

Idd RYW.

Want ik mag Joy heel erg graag en bedoel het écht goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 9:37

Wat reageer je lief op iedereen, Tea smile

Ik ben volgens mij niet echt verslaafd aan iets, al vind ik chips wel heel erg lekker :P Zijn periodes dat ik wel veel alcohol drink, maar nu niet. Ik geef wel veel over, misschien valt dat ook wel onder verslaving Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Marin di 18 okt 2011 - 9:38

Dat snap ik wel, maar ik heb hier toch geen topic over geopend? Ik had het over een vroegere pijnstillerverslaving en kreeg wat vragen van PluDan over de huidige pijn enzo. Wil ik met alle liefde beantwoorden, en juist fijn dat er wat begrip is, want heel vaak snappen mensen dat niet, als je veel pijn hebt. Ik snap ook echt wel dat Tukvashka en Tea Leaf het goed bedoelen, maar wat moet ik zeggen? Ja schatten jullie hebben gelijk, het is psychosomatisch en poef ik realiseer me dat en voel me goed? Natuurlijk weet ik dat het voor een deel dat is, ik heb niet voor niets bijna een jaar thuis gezeten. Ik ben vaak genoeg naar psychische therapie geweest. Maar ik héb gewoon niet zo veel aan dat soort posts, en vind het lichtelijk irritant zelfs omdat het als bemoeienis voelt op een moment waar ik daar niet naar gevraagd heb.. Ook al is het goed bedoelt van hen. Dat weet ik ook wel. Maar ik heb er gewoon niks aan en vind het vervelend dat het gesprek dan híer over gaat, terwijl ik het in eerste instantie over iets anders had.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Pompoen di 18 okt 2011 - 9:42

*


Laatst aangepast door тыквашка op di 18 okt 2011 - 19:01; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  RYW di 18 okt 2011 - 9:43

Je hoeft niemand gelijk te geven hoor Joy, dat vraagt niemand van je, denk ik. Mensen willen je alleen gewoon graag helpen. Andere mensen weten niet precies wat jij allemaal al hebt uitgeprobeerd en hebt ervaren, en willen je deelgenoot maken van hun ervaring in de hoop dat je er iets aan hebt. Ik snap dat je er niet om gevraagd hebt, maar misschien kan je het anders proberen te zien en gewoon eruit te filteren wat je er voor positiefs uit kan halen en de rest loslaten. En wie weet komen ze wel met dingen waar je nog niet bij had stilgestaan en heb je er alsnog wat aan.

Ik bemoei me nu tegen dingen aan waar ik helemaal niks van afweet, maar ik denk dat je daar zelf minder irritatie en dus een beter gevoel aan overhoudt smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 9:44

Dan moet je het niet plaatsten lieve Joy, als het als een bemoeienis voelt. Jij schrijft, wij antwoorden hoe wij je denken te kunnen helpen. Dan zeggen dat je er geen zin in hebt vind ik best vervelend om te lezen, het is allemaal zo goed bedoeld.

Dat het voor jou als een bemoeienis voelt, wil niet zeggen dat het zo is. We geven advies, wat in mijn ogen heel lief bedoeld is. En als je er niks aan hebt, dan moet je er ook niet meer over verder gaan.

Heel veel sterkte met je pijn, ik weet hoe rot het is.

@Reva: ik ben gewoon mezelf hoor, ik vind dat normaal om mensen proberen te helpen. Maar lief van jou dat je het lief van mij vindt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Marin di 18 okt 2011 - 9:46

Nee Tuk, dat is het niet. Ik heb gewoon geen zin dat hier uitgebreid over gesproken wordt zo op het forum, en uberhaupt niet. Daar heb ik niet om gevraagd en ben er behoorlijk geirriteerd over op dit moment ja. Ik heb (met name nu op dit moment) geen zin om m'n hele gezondheidstoestand met jou of wie dan ook te gaan zitten analyseren tot in de diepte. Sorry, ik ben dan even heel hard, maar ik heb er geen zin in en totaal geen behoefte aan. Ik heb genoeg geanalyseer daarover gedaan afgelopen maanden, het is nu wel even klaar.


Laatst aangepast door Joy_ op di 18 okt 2011 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Pompoen di 18 okt 2011 - 9:46

*


Laatst aangepast door тыквашка op di 18 okt 2011 - 19:01; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Marin di 18 okt 2011 - 9:49

Ja sorry jongens ik weet ook echt wel dat jullie t goed bedoelen, maar t schiet gewoon echt even in 't verkeerde keelgat. Ik reageerde op PluDan en vond het fijn dat er op die manier aandacht voor was, maar dat oplossingsgerichte meegedenk heb ik echt even geen behoefte aan nu.

Tukvahska, kappen nu, echt, ik kan zo niet uitgebreid reageren omdat m'n moeder wil slapen )(en ik slaap met haar in een hotelkamer) en ik wíl dit niet allemaal uitgebreid bespreken hier op t forum. Ik vind het met name vervelend dat je er dan toch over door blijft gaan en persoonlijke aannames maakt. Misschien druk je wel op een zere plek maar met name op een zeer geirriteerde omdat ik aangeef dat ik het er niet over wil hebben, en zeker niet nu. Dus ophouden en mailen als je iets te zeggen hebt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Pompoen di 18 okt 2011 - 9:49

*


Laatst aangepast door тыквашка op di 18 okt 2011 - 19:01; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Marin di 18 okt 2011 - 9:50

Hou nou op met die aannames, ik vermijd het contact niet met je hierom, ik vermijd uberhaupt geen contact met je. Ga geen dingen hier op het forum zeggen, als je iets persoonlijks kwijt wilt, mail me dan. Dan mail ik je later zodra ik thuis ben weer terug.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 9:52

Sorry dat ik zeg, maar Joy, je bent zo wel onredelijk bezig, mensen proberen te helpen en dan hoef je niet zo op je achterpoten te gaan staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  PapillonRose di 18 okt 2011 - 9:54

Susan schreef:Ik heb ook een tijd gehad dat ik altijd Domperidon in huis moest hebben en dat heel vaak slikte als ik misselijk was of dacht misselijk te zijn, maar daar ben ik meteen mee gestopt toen ik zwanger wilde worden.
Dit heb ik ook gehad. Ik heb jarenlang periodes gehad dat ik kotsmisselijk was. En daar kreeg ik domperidon voor voorgeschreven, dat hielp soms aardig en soms nauwelijks. Op een gegeven moment ging ik echter niet meer de deur uit zonder een domperidon in de buurt, want stel je voor dat ik weer misselijk zou worden en ik dan niks bij me had.. Gelukkig ben ik eraf! Zowel van de misselijkheid als van de domperidon! Nu maar hopen dat het niet meer terugkomt, die nare misselijkheid. In de zwangerschap was de misselijkheid trouwens heel anders, maar niet minder vervelend. Toen was ik gelukkig al van de domperidon af en heb er ook niet aangezeten, al had ik het soms graag gewild. Kreeg toen trouwens wel emesafene, maar dat deed bij mij net zoveel als een placebo laughcry

Als ik nu ergens aan verslaafd ben dan is het denk ik internet. Op vakantie kan ik prima zonder, maar thuis niet. Gelukkig heb ik geen smartphone meer, sinds die kapot is gegaan heb ik een vrij basic toestel en dat scheelt weer mogelijkheid tot internetten. Ik neem me steeds voor om minder te internetten, maar het komt er niet van. Hmm, ik zal mezelf toch eens een schop onder mijn kont moeten geven. Want ik heb nog zoveel andere dingen te doen en eindig toch steeds weer achter de pc als mijn dochtertje op bed ligt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 9:55

Wat heeft je moeder hier mee te maken Joy? Niet onaardig bedoeld, maar jij zit hier toch online en niet zij?

Verder eens met Weetjewel. Het spijt me, snap dat je niet goed in je vel zit, maar kom op meis...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Polly di 18 okt 2011 - 9:55

Nou ja, ik zou er ook niet blij van worden als iemand via een forum de aanname maakt dat mijn hoofdpijn voortkomt uit weet-ik-wat voor psychische klachten die ik niet heb, en dat alternatieve geneeswijzen de oplossing zouden zijn. Ik weet wel dat het niet zo gezegd wordt en dat het alleen maar goed bedoeld is, dat is ook heel lief, maar uiteindelijk weet niemand dat toch behalve Joy? Ik kan me best voorstellen dat ze geïrriteerd raakt van dergelijke aannames.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Pompoen di 18 okt 2011 - 9:55

*


Laatst aangepast door тыквашка op di 18 okt 2011 - 19:00; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Monte di 18 okt 2011 - 9:55

Is het niet een beetje overdreven om Joy nu te gaan aanvallen? Ze zegt er niet meer over te willen praten, dus waarom doorgaan? Als zij het niet over dingen wil hebben die gevoelig liggen is dat haar recht, ze klaagt hier toch niet dat ze zoveel pijn heeft en advies vraagt? Ze deelt het alleen naar aanleiding van een vraag van iemand, niet omdat ze zo graag jullie advies wil. En ja ik geloof ook dat sommige dingen psychisch kunnen zijn, maar ik geloof ook zeker dat sommige mensen gewoon zwakker gebouwd zijn(heeft een arts mij zelf verteld). En so what als Joy dingen wil vermijden/ontkennen(ik zeg niet dat het zo is), dan is dat toch haar zorg? confused


Laatst aangepast door Monte op di 18 okt 2011 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Polly di 18 okt 2011 - 9:57

Tea-Leaf schreef:Wat heeft je moeder hier mee te maken Joy? Niet onaardig bedoeld, maar jij zit hier toch online en niet zij?

Verder eens met Weetjewel. Het spijt me, snap dat je niet goed in je vel zit, maar kom op meis...


Ze bedoelt het typen, het maakt lawaai als je typt en dan kan haar moeder niet slapen.

On topic: Ik ben verslaafd aan chocola, dat eet ik vrijwel iedere dag en ik voel me ook raar als ik het een dag niet eet. Maar ik vind het wel een goede verslaving eigenlijk.
Verder denk ik dat ik niet erg verslavingsgevoelig ben, gelukkig.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Marin di 18 okt 2011 - 9:58

Weetjewel schreef:Sorry dat ik zeg, maar Joy, je bent zo wel onredelijk bezig, mensen proberen te helpen en dan hoef je niet zo op je achterpoten te gaan staan.

Ja sorry ik weet dat ik geirriteerd ben en reageer en bied ik ook wel m'n excuses aan want het is goed bedoeld, maar dat komt omdat ik hier gewoon echt even totaal geen behoefte aan heb, en dan herhaaldelijk vraag of dit nu niet besproken kan worden en krijg ik direct allemaal aannames over me heen. Vind ik HEEL vervelend. Dus ja, nou is het even klaar.

En nu ga ik stoppen want m'n moeder wil slapen (en ik slaap samen met haar in een hotelkamer en ze heeft last van mijn getyp, vandaar)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Jente10 di 18 okt 2011 - 9:58

Ik snap Joy eigenlijk wel.. Er is een algemeen topic geopend over verslavingen en Joy vertelde daar over en gaf er nog wat uitleg over. Het zal ook zeker zo zijn dat iedereen het goed bedoelt maar als zij aangeeft dat ze daar nu geen behoefte aan heeft kan dat ook gewoon gerespecteerd worden lijkt me. Zij heeft dit topic niet geopend om het over haar 'problemen' te gaan hebben.. Als ze advies had gewild had ze daar zelf wel topic over geopend. Het is toch niet verplicht om over alles heel diepgaand door te gaan als je daar zelf geen behoefte aan hebt op dit moment?

ontopic: Ik ben nergens echt verslaafd aan.. ja, internet misschien en elke dag iets horen van me vriend Embarassed houdt wel echt van chocola en snoep maar kan prima week zonder
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 9:59

Wat een gedoe, Joy vraagt toch om erover op te houden?
Pompoen ik vind het nogal een rare actie van je om die zo op het forum te gooien, wij hebben er niks mee te maken namelijk. Ruzie dit lekker over de mail ofzo uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Pompoen di 18 okt 2011 - 9:59

*


Laatst aangepast door тыквашка op di 18 okt 2011 - 19:00; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 4 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum