Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

+63
Lady Starstruck
Elsje
Woezies
kwak
Sushi
Laced
ladycat
Linnie1985
ThinkPink
Parisienne
Le Chat Noir
Caroow
Liz
NerdChic
Blond
Chocoholic
Muurvlindertje
Caro
Thunder
SarahKey
Vanilla Queen
TGR
Lotus
Phileine
Happydobby
Jelin
Sweety
Jeanette
Dani
Aagje!
Antibes
Caramba
Highway
Travelgurly
Arwyn
Silver
Shy
Merai
Teddyaapje
xxDila
TwistedAngel
Atelier Madame
Tullow
TukTuk
Jente10
Monte
Polly
PapillonRose
Sarah1985
Rush
Spring
Pompoen
RYW
Lady4
RioolSpook
Toet
PluDan
SuperGrover
Tazz
Zininzon
Marin
Susan
Muppetje
67 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 8 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Liz do 20 okt 2011 - 9:27

RioolSpook schreef:Zelfde als Supergrover. Ben ook verslaafd aan neusspray. Heel mijn huis ligt vol met flesjes. Ben er eens mee begonnen toen ik een Astma zomer had en nooit meer vanaf gekomen. Denk dat ik er nu al 4 jaar verslaafd aan ben. Het is zelfs zo erg dat ik er speciaal voor naar een supermarkt rijdt die het verkoopt omdat ik bang ben commentaar te krijgen bij een drogist of iets dergelijks.
En ook ik kan niet ademen door mijn mond. Ik adem altijd door mijn neus.

Ik dacht altijd dat ik de enige was. Ook ik ben verslaafd aan neusspray, heb het altijd bij me. Raak helemaal in paniek als ik niet door mijn neus kan ademen. Ik ben ook zo'n 4 jaar verslaafd denk ik, geloof niet dat ik ooit nog kan stoppen.. Ben ook verslaafd aan labello (en dan de labello classic, slingeren overal en nergens rond Wink)
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 8 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 10:12

Oh ik bedenk me iets.. Zonnepitten... Ik ben zo idioot verslaafd aan die krengen; heb serieus een soort blaren in m'n mond ervan :P

Gast
Gast

Bericht  Caroow do 20 okt 2011 - 11:10

Ik ben verslaafd aan koffie! Zonder koffie krijg ik echt hoofdpijn.

Laatst aangepast door Caroow op vr 28 okt 2011 - 4:24; in totaal 1 keer bewerkt
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  xxDila do 20 okt 2011 - 11:45

Parels schreef:
Ava schreef:koffie, ik heb mezelf wijs gemaakt dat ik zonder koffie niet functioneer

Jij, en heel veel anderen met je Wink

Cafeïne-verslaving is momenteel echt "hot" binnen de verslavingszorg. Je kunt er namelijk wel degelijk lichamelijk & geestelijk verslaafd aan raken. En dus ook last krijgen van afkickverschijnselen..
Alleen willen veel mensen daar nog aan..
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 12:02

Ik ben denk ik verslaafd aan mijn telefoon. Als hij er is, wil ik constant kijken.

Gisteren heb ik 'm op de tafel van mijn vriend gelegd toen we gingen studeren in de UB, wel een beetje triest laughcry.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 19:53

Ik denk dat ik verslaafd ben aan eten..
Dat gaat gepaard met 'goede' periodes en 'slechte' periodes..
En ik word er doodmoe van.

laughcry

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir za 22 okt 2011 - 2:15

Op dit moment nergens aan! Hoogstens een beetje aan google. Ik google altijd alles direct wat ik niet weet of als ik me iets afvraag. Maar als ik die mogelijkheid even niet heb kan ik daar ook goed mee omgaan. Dus eigenlijk ben ik niet verslaafd.

Eigenlijk ben ik van alles waar ik (enigzins) verslaafd aan was afgekickt voor en tijdens onze kinderwens. Is het toch nog ergens goed voor dat het bij ons zo lastig gaat!
Ik rookte eerst (wel minder dan 10 p.d.) en ben gestopt. Ik drink helemaal geen koffie of gewone/groene thee meer en eet weinig tot geen chocola vanwege de cafeine en de nadelige invloed op vruchtbaarheid/kans op miskraam. Voorheen dronk ik toch behoorlijk wat koffie en ik had mezelf ook wel wijsgemaakt dat ik niet zonder het 1e bakje koffie 's ochtends kon.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Parisienne za 22 okt 2011 - 6:43

Roken, internet en geld uitgeven. Dat laatste is de laatste tijd echt wel een big issue geworden. Ik wil gewoon zoveel kopen, al zijn het maar hele kleine dingetjes (kaarsen, accessoires, etc.). Van geld uitgeven voel ik me goed, blij en gelukkig. Als ik iets gekocht heb ben ik helemaal happy (voor even), al is het inderdaad maar iets kleins voor in huis. Ik moet echt beter met geld omgaan. Gelukkig gaat mijn vriend daarbij helpen. Buiten boodschappen doen om moet ik nu alle overige uitgaven met hem bespreken, al gaat het over rompers voor N. bijvoorbeeld. Dit wil ik ook echt en ga ik doen! Als ik iets nodig heb of echt moet/wil kopen ga ik eerst met hem overleggen. Gelukkig zitten we financieel niet in de problemen (als in schulden), maar we hebben bijvoorbeeld niks op de spaarrekening staan, terwijl die gewoon goed gevuld had kunnen zijn. Het moet echt anders, ik geef veel geld uit aan onzin Embarassed

Graag niet qouten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Teddyaapje za 22 okt 2011 - 7:00

Parels schreef:Tijdschriften, ik geef denk ik zeker 50 euro in de maand uit aan tijdschriften, maar ik durf het niet helemaal uit te rekenen, dikke kans dat het ook bepaalde maanden het dubbele is. Voornamelijk lees ik wel echt tijdschriften in bad, en dat doe ik elke dag. Straks als ik bevallen ben, mag je niet in bad zolang je vloeit en zal het wel teruglopen, zeker als ik onze kleine meid heb om aandacht te kunnen geven.

Dat is wel veel geld zeg! Is de leesmap geen optie voor je? Of misschien kun je met andere samen een abonnement nemen op verschillende tijdschriften en onderling ruilen?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  ThinkPink za 22 okt 2011 - 7:07

-Labello
-Boeken en tijdschriften
-Make-up
-Snoep
-Winkelen

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720

Bericht  Linnie1985 za 22 okt 2011 - 8:19

Ben dol op de popcorn van de AH. Die hoef je zelf niet te poffen en aangezien wij geen magnetron hebben is het ideaal die kant en klaar zakken en super lekker Very Happy
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ladycat za 22 okt 2011 - 8:57

Koffie!
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11

Bericht  Laced za 22 okt 2011 - 9:16

Ik ben verslaafd aan sporten. Als ik een dag niet kan sporten word ik ontzettend onrustig, geïrriteerd en ben ik aan het bedenken hoe ik toch nog kan sporten die dag. Mocht het echt niet gaan lukken, dan moet ik dat van mijzelf compenseren met minder eten. Het is niet zo dat ik uren aan het sporten ben, maar wel dagelijks min een uur. Dit alles hangt weer samen met de drang om af te vallen. Als ik een dag niet heb gesport ben ik bang dat de kilo's er gelijk weer aanzitten.

Tijdens mijn zwangerschap heb ik 9 maanden niet gesport en totaal geen behoefte aan gehad. Nu de kleine man er is, zijn we weer terug bij het begin.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 19:44

Laced schreef:Ik ben verslaafd aan sporten. Als ik een dag niet kan sporten word ik ontzettend onrustig, geïrriteerd en ben ik aan het bedenken hoe ik toch nog kan sporten die dag. Mocht het echt niet gaan lukken, dan moet ik dat van mijzelf compenseren met minder eten. Het is niet zo dat ik uren aan het sporten ben, maar wel dagelijks min een uur. Dit alles hangt weer samen met de drang om af te vallen. Als ik een dag niet heb gesport ben ik bang dat de kilo's er gelijk weer aanzitten.

Tijdens mijn zwangerschap heb ik 9 maanden niet gesport en totaal geen behoefte aan gehad. Nu de kleine man er is, zijn we weer terug bij het begin.

Wat voor sport doe je dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 20:44

Make-up: de laatste tijd heb ik echt enorm veel make-up gekocht. Ik ben er erg blij mee, maar moet nu weer even rustig aan doen.

Thee: op het moment drink ik echt de hele dag door thee. Heerlijk.. Alleen ik moet zo vaak plassen, haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 21:34

Soms betrap ik mezelf erop dat ik iets vaak begin te eten/ drinken of doen. Dan stop ik er gewoon gelijk mee. Ik ben gelukkig niet echt verslavingsgevoelig.

Gast
Gast

Bericht  Blond za 22 okt 2011 - 21:47

Ik bedenk me trouwens wel iets. Ik heb op vakantie altijd en overal een tube handcreme bij me, zeker als ik naar de zee of het zwembad ga. Ik word helemaal naar als mijn handen indrogen. Nu zit er ook altijd een tube handcreme in mijn tas, maar die gebruik ik alleen als ik een tijdje met papieren dossiers aan de slag ben geweest.

Ik heb dus op vakantie een verslaving aan handcreme..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 21:47

Ohja nog een verslaving... 't Forum laughcry

Gast
Gast

Bericht  Marin za 22 okt 2011 - 22:03

Bazinga schreef:Ohja nog een verslaving... 't Forum laughcry

Dat geldt voor ons bijna allemaal wel Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Sushi zo 23 okt 2011 - 0:30

Het eerste dat mij te binnen schoot is internet.

Het is niet zo dat ik dagen achter elkaar zit te internetten, maar ik kan bijvoorbeeld niet rustig slapen als ik niet eerst even met de laptop in bed heb gelegen om op YouTube en Facebook te kijken.
Gisteren kwam ik om 01.30 uur thuis van een vriendin, maar voordat ik ging slapen heb ik toch nog een halfuurtje geïnternet. Stom he...

En verder misschien cola light. Maar ik weet niet of je dat echt een verslaving kan noemen. Ik wil wel elke dag een groot glas cola light drinken, maar het is niet zo dat ik gek word als ik het niet heb.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  kwak zo 23 okt 2011 - 0:38

ik ben net als vele hier verslaafd aan internet.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  TwistedAngel zo 23 okt 2011 - 3:20

Jahooe!1 ik heb volgens mij mijn weegschaal verslaving doorbroken zonder hem weg te gooien! heb bijna een week er niet op gestaan!!
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  ladycat zo 23 okt 2011 - 9:38

Te veel op het internet hangen is iets waar ik me de laatste tijd ook aan schuldig maak.
En wiet roken. Ik moet toch wel oppassen dat ik niet doorsla, zeker nu met de tentamens die me te wachten staan Rolling Eyes
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11

Bericht  Woezies di 25 okt 2011 - 3:37

Roken (al ben ik wel gestopt tijdens de zwangerschap) Verder kan ik écht niet zonder lippenbalsem en handcreme.
En met dat laatste is het al zo ver dat als mijn dochter (16 maand) de tube ziet dat ze spontaan haar handjes over elkaar wrijft.. Haha Laughing
Woezies
Woezies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 3:57

Ik weet er nog 1: die smerige kleffe donuts van de AH. Te zoet, te vet, te plakkerig... En toch haal ik ze regelmatig ( ongeveer 2 x per maand en dan hou ik me nog in )

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: