Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?
+63
Lady Starstruck
Elsje
Woezies
kwak
Sushi
Laced
ladycat
Linnie1985
ThinkPink
Parisienne
Le Chat Noir
Caroow
Liz
NerdChic
Blond
Chocoholic
Muurvlindertje
Caro
Thunder
SarahKey
Vanilla Queen
TGR
Lotus
Phileine
Happydobby
Jelin
Sweety
Jeanette
Dani
Aagje!
Antibes
Caramba
Highway
Travelgurly
Arwyn
Silver
Shy
Merai
Teddyaapje
xxDila
TwistedAngel
Atelier Madame
Tullow
TukTuk
Jente10
Monte
Polly
PapillonRose
Sarah1985
Rush
Spring
Pompoen
RYW
Lady4
RioolSpook
Toet
PluDan
SuperGrover
Tazz
Zininzon
Marin
Susan
Muppetje
67 plaatsers
Pagina 9 van 9
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?
Storm schreef:Ik was verslaafd aan oxazepam, nu niet meer.
Dat kan heel snel gebeuren heb ik gehoord en gelezen. Had je moeite eraf te komen?
Als deze vraag te persoonlijk is mag je hem negeren.
x Tea
Gast- Gast
Ik moest wel, de dokter schreef het niet meer voorTea-Leaf schreef:Storm schreef:Ik was verslaafd aan oxazepam, nu niet meer.
Dat kan heel snel gebeuren heb ik gehoord en gelezen. Had je moeite eraf te komen?
Als deze vraag te persoonlijk is mag je hem negeren.
x Tea
Ik had destijds heel veel last van paniekaanvallen, en het werd nog erger als ik mijn oxazepam vergeten was in mijn tas te doen ofzo.
Gast- Gast
Ik heb die aanvallen ook gehad.
Ik PM je even. Komt er zo aan!
Ik PM je even. Komt er zo aan!
Gast- Gast
Ik heb het nu niet meer (paniekaanvallen) zo heel af en toe nog. Mede door de antidepressiva ben ik er vanaf
Gast- Gast
Tea ik PM je vanavond terug ok? Ik waardeer het iig enorm, je PM
Gast- Gast
Aan mijn telefoon,
Niet zo zeer omdat ik niet even zonder andere mensen kan maar omdat ik zonder mijn telefoon me helemaal niet veilig voel.
Als ik hem vergeet word ik er gewoon misselijk van.
Niet zo zeer omdat ik niet even zonder andere mensen kan maar omdat ik zonder mijn telefoon me helemaal niet veilig voel.
Als ik hem vergeet word ik er gewoon misselijk van.
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Storm schreef:Tea ik PM je vanavond terug ok? Ik waardeer het iig enorm, je PM
No problem, al is het over een paar dagen. Doe maar als je er tijd voor hebt en zin in.
Kus
Gast- Gast
Roken, internet, mijn mobiel. Ik heb mijn mobiel 1 week niet mee gehad en ik voelde mij niet compleet.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Roken, internet, mijn mobiel. Ik heb mijn mobiel 1 week niet mee gehad en ik voelde mij niet compleet.
Really, je mobiel? Dat lijkt me lastig. Raak je ook in paniek als hij stuk is of de batterij leeg en je kan deze niet opladen?
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:
Raak je ook in paniek als hij stuk is of de batterij leeg en je kan deze niet opladen?
AU. Pijnlijk herkenbaar .
Gast- Gast
June schreef:Tea-Leaf schreef:
Raak je ook in paniek als hij stuk is of de batterij leeg en je kan deze niet opladen?
AU. Pijnlijk herkenbaar .
Gast- Gast
(Zoet) eten. Ik fiets onderhand dagelijks naar de supermarkt voor koekjes, snoepjes of wat dan ook.
Ik probeer het telkens niet te doen, omdat ik weet dat dit natuurlijk super ongezond is en ik dit ook merk aan mijn lijn.
Ik kan dan ook 's ochtend op school of werk al gaan zitten denken wat ik 's middags zal gaan kopen, en krijg dit niet meer uit mijn hoofd.
Maar ik heb er grote moeite mee. Emotie-eter helaas..
Ik probeer het telkens niet te doen, omdat ik weet dat dit natuurlijk super ongezond is en ik dit ook merk aan mijn lijn.
Ik kan dan ook 's ochtend op school of werk al gaan zitten denken wat ik 's middags zal gaan kopen, en krijg dit niet meer uit mijn hoofd.
Maar ik heb er grote moeite mee. Emotie-eter helaas..
Truttebol- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11
Melba-toastjes met chocopasta
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
chocoladevla
Rupsie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben nogal verslavingsgevoelig en kan zo een hele waslijst opnoemen. Roken heb ik een hele tijd gedaan, maar nu alweer een paar jaar vanaf. Ik rook nu nog wel af en toe, bij gelegenheden zeg maar. Het is voor mij meer een geestelijke verslaving geweest volgens mij, want lichamelijk had ik totaal geen afkickverschijnselen en nu kan ik er ook elke keer heel makkelijk mee stoppen nadat ik een avondje heb gerookt. Alcohol zal voor mij ook geen verslaving worden. Ik kan wel (iets te) goed drinken en drink behoorlijk wat glazen weg op een avond in de kroeg, maar doordeweeks thuis drink ik echt nooit. Ik ben puur en alleen een gezelligheidsdrinker.
Verslavingen voor mij zijn:
- Labello (al vijftien jaar ofzo...): ik raak echt in paniek als ik hem niet binnen handbereik heb
- muziek (kan geen dag zonder, als ik wakker word/thuiskom gaat de radio meteen aan en op de fiets altijd mn iPod)
- internet/smartphone (forum/Facebook/mail)
- momenteel Wordfeud
- shoppen, hou er te erg van (vooral accessoires zoals oorbellen, andere sieraden, sjaals en ook schoenen trouwens), maar ben nu aan het bezuinigen
Verder heb ik ook een soort van eetprobleem; ik heb/had regelmatig last van vreetbuien. Gelukkig in redelijk beperkte mate, waardoor ik geen tientallen kilo's aankom, maar het zit er toch en ik weet niet precies waardoor het komt. Op dit moment ben ik al een paar weken aan het lijnen en gaat het heel erg goed. Ik ben erg gemotiveerd en goed aan het sporten enzo, nu ruim 2,5 kilo afgevallen. Ik ben nu echt van plan door te zetten, dus voorlopig geen vreetbuien voor mij (al heb ik net wel een zakje ovenzoutjes leeg gegeten ).
Pijnstillerverslaving heb ik ook gehad, maar dit klinkt erger dan het is. Ik had en heb gewoon vaak hoofdpijn en slikte daar dan altijd wat voor, maar op een gegeven moment houd je het daardoor in stand. Toen dus cold turkey gestopt en toen ging het beter. Tijdje terug weer een keer gehad, maar zie er verder niet zo'n probleem in. Nam wel eens 3 ibuprofens van 400 mg tegelijk en dat is natuurlijk niet echt lekker voor je maag, dus dat doe ik sowieso niet meer.
Verslavingen voor mij zijn:
- Labello (al vijftien jaar ofzo...): ik raak echt in paniek als ik hem niet binnen handbereik heb
- muziek (kan geen dag zonder, als ik wakker word/thuiskom gaat de radio meteen aan en op de fiets altijd mn iPod)
- internet/smartphone (forum/Facebook/mail)
- momenteel Wordfeud
- shoppen, hou er te erg van (vooral accessoires zoals oorbellen, andere sieraden, sjaals en ook schoenen trouwens), maar ben nu aan het bezuinigen
Verder heb ik ook een soort van eetprobleem; ik heb/had regelmatig last van vreetbuien. Gelukkig in redelijk beperkte mate, waardoor ik geen tientallen kilo's aankom, maar het zit er toch en ik weet niet precies waardoor het komt. Op dit moment ben ik al een paar weken aan het lijnen en gaat het heel erg goed. Ik ben erg gemotiveerd en goed aan het sporten enzo, nu ruim 2,5 kilo afgevallen. Ik ben nu echt van plan door te zetten, dus voorlopig geen vreetbuien voor mij (al heb ik net wel een zakje ovenzoutjes leeg gegeten ).
Pijnstillerverslaving heb ik ook gehad, maar dit klinkt erger dan het is. Ik had en heb gewoon vaak hoofdpijn en slikte daar dan altijd wat voor, maar op een gegeven moment houd je het daardoor in stand. Toen dus cold turkey gestopt en toen ging het beter. Tijdje terug weer een keer gehad, maar zie er verder niet zo'n probleem in. Nam wel eens 3 ibuprofens van 400 mg tegelijk en dat is natuurlijk niet echt lekker voor je maag, dus dat doe ik sowieso niet meer.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is jouw verslaving?
» Wat is jouw topper op het gebied van hoofdgerechten?
» Wat is jouw topper op het gebied van desserts?
» De eerlijkheid van kinderen..
» meeste bemoeienissen op gebied van...
» Wat is jouw topper op het gebied van hoofdgerechten?
» Wat is jouw topper op het gebied van desserts?
» De eerlijkheid van kinderen..
» meeste bemoeienissen op gebied van...
Pagina 9 van 9
Permissies van dit forum: