De eerlijkheid van kinderen..
+10
Fiwen
Filoria
Twellie
Happydobby
Novalee
Thunder
Blue flower
Parel
Jasmine
Linda
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
De eerlijkheid van kinderen..
M'n schoonmoeder (oma M.) kwam dochter vanmorgen ophalen om een dagje bij haar te gaan spelen. Dochter was boven en ik zei dat oma beneden was. Dochter helemaal blij, jeeej! Naar oma R. (mijn moeder) toe, zei ze. Dus ik zei dat oma M. er was.
"Neeeee, wil ik niet! Naar oma R. toe!! Ik blijf boven."
M'n schoonmoeder hoorde alles. Echt heel sneu!
Uiteindelijk een heel gedoe om haar mee te geven, want ze wilde echt niet..
Fijn, de eerlijkheid van een kind.
Hebben jullie kinderen ook wel eens van die leuke bekentenissen?
"Neeeee, wil ik niet! Naar oma R. toe!! Ik blijf boven."
M'n schoonmoeder hoorde alles. Echt heel sneu!
Uiteindelijk een heel gedoe om haar mee te geven, want ze wilde echt niet..
Fijn, de eerlijkheid van een kind.
Hebben jullie kinderen ook wel eens van die leuke bekentenissen?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: De eerlijkheid van kinderen..
Wel naar mij toe. Ik word door dochter regelmatig weggestuurd met de boodschap: "PAPA"...
Fijn, zo'n voorkeur
Fijn, zo'n voorkeur
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Oh, dat lijkt me echt heel ongemakkelijk, Linda!
Jasmine, dat lijkt me vervelend, je weet dat ze het zo niet bedoeld, maar het kan je wel flink kwetsen. Ik hoop voor je dat je zoon papa wegstuurt!
Hier hebben we tot nu toe alleen nog maar het feit dat als mensen naar L. kijken die ze niet moet, dat ze gaat huilen of naar ons toerent en aan onze benen gaat hangen.
Ook zaten we vorige week maandagavond bij de HAP, de arts wilde in haar keel kijken maar we kregen de speen er gewoon echt bijna niet uit, grote drama's volgden. Toen de arts een paar minuten later wat in zijn computer aan het tikken was, deed ze haar speen uit, stak haar tong naar de dokter uit en deed hem gauw weer in dr mond
Jasmine, dat lijkt me vervelend, je weet dat ze het zo niet bedoeld, maar het kan je wel flink kwetsen. Ik hoop voor je dat je zoon papa wegstuurt!
Hier hebben we tot nu toe alleen nog maar het feit dat als mensen naar L. kijken die ze niet moet, dat ze gaat huilen of naar ons toerent en aan onze benen gaat hangen.
Ook zaten we vorige week maandagavond bij de HAP, de arts wilde in haar keel kijken maar we kregen de speen er gewoon echt bijna niet uit, grote drama's volgden. Toen de arts een paar minuten later wat in zijn computer aan het tikken was, deed ze haar speen uit, stak haar tong naar de dokter uit en deed hem gauw weer in dr mond
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Haha parel, geweldig! Kleine ondeugd!
Jasmine, oja... Zo gaat dat hier inderdaad ook. Als ik 's ochtends haar kamer binnen kom, dan is het: niet mama, ga weg!!!
Papa'skindje
Jasmine, oja... Zo gaat dat hier inderdaad ook. Als ik 's ochtends haar kamer binnen kom, dan is het: niet mama, ga weg!!!
Papa'skindje
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Jasmine schreef:Wel naar mij toe. Ik word door dochter regelmatig weggestuurd met de boodschap: "PAPA"...
Fijn, zo'n voorkeur
Heeel herkenbaar snik...
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn kinderen hebben beide sterk de neiging naar oma A. (mijn schoonmoeder) te willen. Als oma J. (mijn moeder) dan komt dan zijn ze altijd teleurgesteld. Maar als ze er eenmaal zijn is het altijd goed. Helemaal prima en ik heb hem daar ook gelaten. Zo ook gisteren. Ik kwam ze halen na mijn werk en de jongste wilde zelfs blijven slapen. Terwijl hij 's ochtends nog zo boos was dat hij naar oma J. moest. Mijn moeder heeft er geen moeite mee, ze weet dat de kinderen binnen 5 minuten weer bij getrokken zijn.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Niet echt een uitspraak dit maar N. moet altijd erg lachen als je je per ongeluk stoot of iets laat vallen ofzo. Ze lacht normaal ook vaak en hard maar dan heeft ze overduidelijk nog meer lol. Ze wordt later vast fan van Mr Bean ofzo. Mijn vriend stootte pas zijn teen tegen de poot van de bank en dat vond ze hilarisch. Vanochtend probeerde ik een vlieg te vangen om buiten te zetten. Dit wilde niet echt lukken en ze kreeg gewoon de slappe lach
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Bij de kinderboerderij zag M een geit die met zijn voorpoten in het hek klom, hij wees en zei PAPA
Gelukkig was mijn vriend niet mee
Gelukkig was mijn vriend niet mee
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
A had laatst zijn piemeltje ontdekt toen hij in de douche zat.
H zag dat en zat te kijken en ze begon te vragen hoe dat heet en of A daar mee deed plassen enzo. Dus ik het e.e.a. verteld.
Zitten we de volgende dag bij mijn ouders, zegt ze ineens: A heeft een klein piemeltje. Daar plast hij mee. Even stil... En toen keihard: Die van papa is nog veel kleiner! met keihard gelach erachter aan.
H zag dat en zat te kijken en ze begon te vragen hoe dat heet en of A daar mee deed plassen enzo. Dus ik het e.e.a. verteld.
Zitten we de volgende dag bij mijn ouders, zegt ze ineens: A heeft een klein piemeltje. Daar plast hij mee. Even stil... En toen keihard: Die van papa is nog veel kleiner! met keihard gelach erachter aan.
Gast- Gast
Mijn dochter is ook vrij recht voor de raap .
We hebben nu zelfs een codewoord afgesproken voor als ze echt ter plekke op moet houden met praten, want soms voel ik de pijnlijke opmerkingen al drie zinnen van tevoren aankomen.
We hebben nu zelfs een codewoord afgesproken voor als ze echt ter plekke op moet houden met praten, want soms voel ik de pijnlijke opmerkingen al drie zinnen van tevoren aankomen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Twellie, op de een of andere manier kan ik me dat bij jouw dochter goed voorstellen! Lijkt me niettemin helemaal hilarisch
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Sybella schreef:A had laatst zijn piemeltje ontdekt toen hij in de douche zat.
Haha arme papa.
Gast- Gast
Tomas wees op straat naar iets en moest lachen. Een mevrouw die net langs liep en ik zaten om ons heen te kijken wat voor grappigs hij zag, ik vraag 'wat zie je?' Tomas: 'Die mevrouw, die ziet er grappig uit!!' Hij bedoelde de mevrouw in kwestie dus, en ze hoorde hem goed En hij vervolgt met: 'Hahaha ze is nog kleiner dan jij mama!'
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik hou mijn hart vast hoe het met J straks gaat. Als ze een beetje de aard naar mij heeft dan krijgen we er nog wat mee te stellen.
Ik had altijd wel iets te vertellen over iemand en ik kon me ook altijd overal tegenaan bemoeien.
We zaten een keer in de bus en er kwam een man binnen die helemaal vol stond met tatoeages. Roep ik kei hard door de bus 'kijk mama, dat is een sociale (ipv asociale)' en mijn moeder probeerde het nog te redden met 'iedereen heeft een andere smaak' waarop ik zeg 'ja maar jij vind dat toch ook sociaal!!'
Ik had altijd wel iets te vertellen over iemand en ik kon me ook altijd overal tegenaan bemoeien.
We zaten een keer in de bus en er kwam een man binnen die helemaal vol stond met tatoeages. Roep ik kei hard door de bus 'kijk mama, dat is een sociale (ipv asociale)' en mijn moeder probeerde het nog te redden met 'iedereen heeft een andere smaak' waarop ik zeg 'ja maar jij vind dat toch ook sociaal!!'
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Hahah, mooi! N. noemde die van papa een worm, toen ze voor de eerste keer vroeg wat dat was. Ze vertelt dus ook iedereen dat papa een worm heeft. Arme papa!Sybella schreef:A had laatst zijn piemeltje ontdekt toen hij in de douche zat.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Vanmorgen ging ik douchen en liep ik bloot over de bovenverdieping. R liep daar ook met T en zei tegen T, "kijk, mama in de blote kont".. .Toen zei T: "Mama grote kont!"
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Vorige week stonden we bij de kassa bij de AH en toen stond er een jongen met lange dreadlocks achter ons. Zegt S. 'Kijk mama dat is een gekke meneer met gek haar'
Gelukkig kon die jongen er wel om lachen
Gelukkig kon die jongen er wel om lachen
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Haha, door de reactie van Fiwen moet ik opeens denken aan een actie van mijn zusje vroeger.
Mijn vader werkte in een typisch mannenbedrijf, waar nogal wat bikiniposters hingen. Op een middag in de sinterklaastijd liepen we in het dorp langs een kledingwinkel en daar waren ze juist de etalagepoppen aan het omkleden. Zus (4 of 5) ziet dat, maar ziet ook een Zwarte Piet lopen. Waarop ze roept: "Zwarte Piet, kijk daar. Sexy meid, is mijn papa gek op". Zwarte Piet had het natuurlijk niet meer en mijn moeder had het schaamrood op de kaken staan.
Mijn vader werkte in een typisch mannenbedrijf, waar nogal wat bikiniposters hingen. Op een middag in de sinterklaastijd liepen we in het dorp langs een kledingwinkel en daar waren ze juist de etalagepoppen aan het omkleden. Zus (4 of 5) ziet dat, maar ziet ook een Zwarte Piet lopen. Waarop ze roept: "Zwarte Piet, kijk daar. Sexy meid, is mijn papa gek op". Zwarte Piet had het natuurlijk niet meer en mijn moeder had het schaamrood op de kaken staan.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Hier ook.. Ik was gister ongesteld geworden en had een mega opgeblazen gevoel (wat je helaas ook zag aan mn buik). Zusje van één van mijn cliënten; Heb jij een baby in je buik? Uuuh.. nee..! Ooh wat jammer, dat had ik zo leuk gevonden. Ik moest wel lachen om haar reactie, omdat ze het zo graag wilde. Maar stiekem vond ik het toch niet zo leuk.. .
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Soortgelijke onderwerpen
» Sondevoeding bij kinderen...
» 2 kinderen naar bed
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Papa en kinderen
» Hij wil geen kinderen, jij wel, en dan?
» 2 kinderen naar bed
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Papa en kinderen
» Hij wil geen kinderen, jij wel, en dan?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: