Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

+63
Lady Starstruck
Elsje
Woezies
kwak
Sushi
Laced
ladycat
Linnie1985
ThinkPink
Parisienne
Le Chat Noir
Caroow
Liz
NerdChic
Blond
Chocoholic
Muurvlindertje
Caro
Thunder
SarahKey
Vanilla Queen
TGR
Lotus
Phileine
Happydobby
Jelin
Sweety
Jeanette
Dani
Aagje!
Antibes
Caramba
Highway
Travelgurly
Arwyn
Silver
Shy
Merai
Teddyaapje
xxDila
TwistedAngel
Atelier Madame
Tullow
TukTuk
Jente10
Monte
Polly
PapillonRose
Sarah1985
Rush
Spring
Pompoen
RYW
Lady4
RioolSpook
Toet
PluDan
SuperGrover
Tazz
Zininzon
Marin
Susan
Muppetje
67 plaatsers

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Marin di 18 okt 2011 - 10:01

Tukvashka, waarom ga je er nou toch hier op in? Dat is toch helemaal niet fijn, ook voor jezelf niet? Ik weet wel waar je 't over hebt, maar ook dat zijn aannames van je. Het contact is verwaterd, maar daar zijn toch ook twee schuldigen? Ik weet van mezelf dat ik absoluut niet beste ben in contact onderhouden dus daar heb ik zeker schuld aan, maar ik heb hier eigenlijk helemaal geen problemen mee. Ik vind het onwijs gezellig om met je af te spreken, en dat het er nu al een half jaar niet van is gekomen, maakt voor mij inderdaad niet veel uit. Maar wederom: Waarom in hemelsnaam hier bespreken? Dat is toch veel te persoonlijk? Dat lijkt me helemaal niet prettig en ontzettend ongepast. Als je ergens mee zit, moet je het gewoon mailen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  RYW di 18 okt 2011 - 10:01

Maar Pompoen, misschien is het toch handig om jullie persoonlijke issues ook persoonlijk te bespreken, of via de mail, want dat staat verder los van pijnstillers en dat soort dingen, toch? En het is toch voor jullie beiden niet prettig om het zo open en bloot op het forum te hebben?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 10:01

Joy_ schreef:
Weetjewel schreef:Sorry dat ik zeg, maar Joy, je bent zo wel onredelijk bezig, mensen proberen te helpen en dan hoef je niet zo op je achterpoten te gaan staan.

Ja sorry ik weet dat ik geirriteerd ben en reageer en bied ik ook wel m'n excuses aan want het is goed bedoeld, maar dat komt omdat ik hier gewoon echt even totaal geen behoefte aan heb, en dan herhaaldelijk vraag of dit nu niet besproken kan worden en krijg ik direct allemaal aannames over me heen. Vind ik HEEL vervelend. Dus ja, nou is het even klaar.

En nu ga ik stoppen want m'n moeder wil slapen (en ik slaap samen met haar in een hotelkamer en ze heeft last van mijn getyp, vandaar)

Stop dan zelf ook met reageren en kom terug als je je beter voelt meis.

Ga maar lekker slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Pompoen di 18 okt 2011 - 10:02

*


Laatst aangepast door тыквашка op di 18 okt 2011 - 19:00; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Monte di 18 okt 2011 - 10:03

тыквашка schreef:
Monte schreef:Is het niet een beetje overdreven om Joy nu te gaan aanvallen? Ze zegt er niet meer over te willen praten, dus waarom doorgaan? Als zij het niet over dingen wil hebben die gevoelig liggen is dat haar recht, ze klaagt hier toch niet dat ze zoveel pijn heeft en advies vraagt? De deelt het alleen naar aanleiding van een vraag van iemand, niet omdat ze zo graag jullie advies wilt. En ja ik geloof ook dat sommige dingen psychisch kunnen zijn, maar ik geloof ook zeker dat sommige mensen gewoon zwakker gebouwd zijn(heeft een arts mij zelf verteld). En so what als Joy dingen wil vermijden/ontkennen(ik zeg niet dat het zo is), dan is dat toch haar zorg? confused

Ja, maar dat kan ze ook op een andere manier brengen, juist door haar heftige en behoorlijk onaardige reactie krijgen mensen de neiging om nog een keer en nog een keer aan te geven dat ze het goed bedoelen. Ik dus ook. Het is nooit een aanval op Joy geweest, tot ze zelf in de tegenaanval ging. Het was geen actie-reactie maar reactie-actie.
Is dit nou zo'n aanvallende reactie van haar:
Het kan zoveel oorzaken hebben en negen van de tien keer herken ik precies wat voor soort hoofdpijn het is en wat ik er aan kan doen (of dat er uberhaupt iets aan te doen valt). Ik heb op dit moment hele erge pijn in m'n knieen, en m'n nek en ook hoofdpijn, maar da's logisch want ik heb een hele dag door antwerpen lopen sjouwen. Daar hoef ik niets voor te nemen, dat gaat wel over met slaap (of nou ja, gedeeltelijk). Het zal vast voor een deel psychosomatisch zijn, maar voor een deel heb ik ook gewoon een zwak lichaam.

Dit was haar eerste reactie op jou en dit vind ik zeker geen rare aanvallende reactie van haar. Maar jij moest daar weer op doorgaan door te zeggen dat dit een excuus is, dat vind ik pas aanvallend. Logisch dat ze zich ook terug gaat verdedigen als iemand zegt dat je altijd excuses hebt.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Marin di 18 okt 2011 - 10:04

En wederom die aanname dat ik nu niet goed in m'n vel zit, Tea. Ik zit prima in m'n vel. Ik heb zelfs energie over nu, ik wilde graag nog de kroeg induiken maar broertje en moeder dropen af. Heb wel pijn enzo, maar voel me prima. Ik ben echt gewoon oprecht geirriteerd. Ben ik niet snel, maar dit was gewoon echt zo'n moment dat ik het echt heel vervelend vond wat voor ongevraagde reacties ik kreeg vol aannames over m'n gezondheid en gemoedstoestand. Dat ik m'n kop in 't zand steek heeft er dan niets mee te maken, ik wil het er gewoon nu niet over hebben, niet in dit topic en niet nu op dit moment. Ik vind dat niet zo raar.

Anyway angel
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 10:06

Ik doe geen aanname, die doe je zelf volgens mij. Lees mijn PM maar.

Welterusten. Kan je moeder ook slapen.

xxx

Edit: kop in t zand? Nooit gezegd tegen je.


Laatst aangepast door Tea-Leaf op di 18 okt 2011 - 10:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  RYW di 18 okt 2011 - 10:06

Joy_ schreef:En wederom die aanname dat ik nu niet goed in m'n vel zit, Tea. Ik zit prima in m'n vel. Ik heb zelfs energie over nu, ik wilde graag nog de kroeg induiken maar broertje en moeder dropen af. Heb wel pijn enzo, maar voel me prima. Ik ben echt gewoon oprecht geirriteerd. Ben ik niet snel, maar dit was gewoon echt zo'n moment dat ik het echt heel vervelend vond wat voor ongevraagde reacties ik kreeg vol aannames over m'n gezondheid en gemoedstoestand. Dat ik m'n kop in 't zand steek heeft er dan niets mee te maken, ik wil het er gewoon nu niet over hebben, niet in dit topic en niet nu op dit moment. Ik vind dat niet zo raar.

Anyway angel

Als ik jou was zou ik juist nu de kroeg ingaan voor wat ontspanning Wink maar dan niet combineren met pijnstillers he, dat is slecht voor je Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Pompoen di 18 okt 2011 - 10:07

*


Laatst aangepast door тыквашка op di 18 okt 2011 - 18:59; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Marin di 18 okt 2011 - 10:08

Tukvashka, neem even afstand van dit topic. als je nu in tranen zit door wat ik gezegd heb, zit er duidelijk meer achter. Ik zit hier gewoon normaal achter de laptop, nog lichtelijk geirriteerd door hoe dit topic is verlopen, maar ik voel verder geen extreme emoties betreft datgene wat jij allemaal aangeeft. Als het je echt zo raakt, vind ik dat heel erg naar om te lezen, want zo heb ik het nooit ervaren, en dan zit het duidelijk persoonlijk moeilijk bij je. Dan wil ik dat graag per email met je bespreken, want dan zit het misschien wat dieper voor jou dan bij mij. En dan wil ik dat graag even rechtzetten want ik had hier echt geen idee van. Maar niet hier op 't forum.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Marin di 18 okt 2011 - 10:08

*Dubbel*
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Pompoen di 18 okt 2011 - 10:12

*


Laatst aangepast door тыквашка op di 18 okt 2011 - 19:00; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  TukTuk di 18 okt 2011 - 10:14

ik begrijp Joy eigenlijk wel.. Ze geeft zelf al aan dat een deel vast wel psychosomatisch zal zijn, maar echt niet alles.

Ik loop tegen hetzelfde aan, heb áltijd nek en rugpijn, sinds ik een ongeval heb gehad en daarbij op mijn hoofd ben geland en mijn nek flink knak zei. Omdat de niks op de foto en scan te zien is, zeggen artsen altijd maar "ohh het is psychisch". Je wordt door zo weinig mensen serieus genomen, en het is dan ZO irritant als mensen het beter denken te weten!

Zo mijn nieuwe fysiotherapeut laatst ook.. Omdat zijn aanpak niet aansloeg, was het maar psychisch.. Ja dikke l*l, ik heb deze klachten altijd. Ik kan zelf ook heel goed beredeneren dat als ik stress heb, het érger wordt, dat weet ik ook echt wel van mezelf.. maar als ik volledig ontspannen heb, geen stress heb, heb ik de klachten óók.
En je voelt je dan echt zo kut als mensen dan telkens maar zeggen "het is psychisch!!"
Je gaat twijfelen aan je eigen gevoel.. dat is echt niet leuk! Ik kreeg van mijn fysiotherapeut zelfs een vragenlijst over mijn pijnbeleving.. Krijg je van die achterlijke vragen "als ik beweeg, denk ik dat dat verschrikkelijke schade aanbrengt aan mijn lichaam" , en dan moet je aanvinken hoe erg je het er mee eens bent.. Dan voel je je gewoon echt totaal niet serieus genomen.
En ja dan kan je soms kattig reageren, dus ik snap ook écht wel dat Joy zo reageert.

Ik vind het juist knap dat ze nu alleen pijnstillers slikt als het echt niet gaat, ze geeft juist zelf aan dat ze weet dat je juist door het vele slikken van pijnstillers, meer klachten kan krijgen..

Hoe lief en goed het ook bedoelt is, verplaats je eens in een situatie waarbij je zo aangevallen wordt..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Monte di 18 okt 2011 - 10:14

тыквашка schreef:
Monte schreef:
тыквашка schreef:
Monte schreef:Is het niet een beetje overdreven om Joy nu te gaan aanvallen? Ze zegt er niet meer over te willen praten, dus waarom doorgaan? Als zij het niet over dingen wil hebben die gevoelig liggen is dat haar recht, ze klaagt hier toch niet dat ze zoveel pijn heeft en advies vraagt? De deelt het alleen naar aanleiding van een vraag van iemand, niet omdat ze zo graag jullie advies wilt. En ja ik geloof ook dat sommige dingen psychisch kunnen zijn, maar ik geloof ook zeker dat sommige mensen gewoon zwakker gebouwd zijn(heeft een arts mij zelf verteld). En so what als Joy dingen wil vermijden/ontkennen(ik zeg niet dat het zo is), dan is dat toch haar zorg? confused

Ja, maar dat kan ze ook op een andere manier brengen, juist door haar heftige en behoorlijk onaardige reactie krijgen mensen de neiging om nog een keer en nog een keer aan te geven dat ze het goed bedoelen. Ik dus ook. Het is nooit een aanval op Joy geweest, tot ze zelf in de tegenaanval ging. Het was geen actie-reactie maar reactie-actie.
Is dit nou zo'n aanvallende reactie van haar:
Het kan zoveel oorzaken hebben en negen van de tien keer herken ik precies wat voor soort hoofdpijn het is en wat ik er aan kan doen (of dat er uberhaupt iets aan te doen valt). Ik heb op dit moment hele erge pijn in m'n knieen, en m'n nek en ook hoofdpijn, maar da's logisch want ik heb een hele dag door antwerpen lopen sjouwen. Daar hoef ik niets voor te nemen, dat gaat wel over met slaap (of nou ja, gedeeltelijk). Het zal vast voor een deel psychosomatisch zijn, maar voor een deel heb ik ook gewoon een zwak lichaam.

Dit was haar eerste reactie op jou en dit vind ik zeker geen rare aanvallende reactie van haar. Maar jij moest daar weer op doorgaan door te zeggen dat dit een excuus is, dat vind ik pas aanvallend. Logisch dat ze zich ook terug gaat verdedigen als iemand zegt dat je altijd excuses hebt.

Nou komt het over alsof ik vreselijk dingen heb gezegd, terwijl ik daar op in ging omdat dat juist een valkuil is. Gewoon een goed bedoelde tegenreactie. Ze schrijft in bovenstaande reactie nergens dat ze het er niet over wil hebben, dat ze dat vervelend vind en omdat ik het gevoel had dat wat ik te zeggen waardevol voor haar kon zijn heb ik daar op gereageerd.
Laat maar ik ga ook stoppen, ik denk dat we het niet eens gaan worden(d.w.z. niet bij dit onderwerp). Ik begreep uit het feit dat zij op jouw inging door te zeggen dat het deels psychisch deels lichamelijk is, dat ze het daarmee af wilde doen. En dat vind ik prima, maar waarom dan zeggen dat het waardevol kan zijn om iemand te beschuldigen van excuses gebruiken? Ze was het eens met jou dat het ook psychisch is(voor een deel) maar niet eens dat het totaal psychisch is(wat wel gesuggereerd werd), dat is toch prima. Dat is haar mening.

Maar ik snap wel dat je het ook vanuit goede bedoelingen kan hebben gezegd en in dat geval vind ik het lief van je dat je bezorgd bent. Ik denk dat ieder nu zijn rust moet pakken en dit moet laten(tenzij je nog echt een reactie wilt geven, maar daar zal ik dan niet meer op reageren). Niemand heeft er wat aan als er mensen hier gekwetst worden en er ruzie ontstaat. Dus laten we het maar vergeten! Weltusten Sleep
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Tullow di 18 okt 2011 - 10:16

Ik ben verslaafd aan purol. Heb sowieso in de auto en op het werk 1 staan en heb natuurlijk ook altijd 1 bij me. Ik heb wel eens geprobeerd te stoppen, maar dat lukt gewoon echt niet. Gelukkig is het niet ongezond of gevaarlijk!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Atelier Madame di 18 okt 2011 - 10:16

Spelen en draaien met mn haar, zo erg dat Ik zitten eruit móet knippen.

Internet
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Marin di 18 okt 2011 - 10:17

Ja ik ga nu ook echt slapen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 10:18

Ik heb echt geen enkele verslaving, wat het dichtste in de buurt komt, zijn denk ik internet en chocolade. Maar het zou me ook weer niet buitensporig veel moeite kosten daarmee op te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  TwistedAngel di 18 okt 2011 - 10:21

ik heb een cola verslaving.. Ik kan zo ineens een aanval hebben dat ik cola MOET! Zo ook laatst dat ik snachts wakker werd en ik Cola wilde.. *ook gedaan*

en momenteel een verslaving aan de weegschaal, waar k heel snel van af moet komen, gooi dat ding met de volgende container lichting weg.. heb nooit problemen gehad met mijn gewicht, alleen op het moment is dat voormij een van de weinige dingen waar ik heel sterk nog de controle over heb, en ik dus elke dag even er op spring
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  RYW di 18 okt 2011 - 10:24

Atelier Madame schreef:Spelen en draaien met mn haar, zo erg dat Ik zitten eruit móet knippen.

Internet

Internet op je mobiele telefoon zeker? Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  TwistedAngel di 18 okt 2011 - 10:29

lees trouwens een paar keer Oxazepam, en ik dacht hmmm volgens mij ligt dat hier ook nog in de lade.. En inderdaad die heb ik hier ook liggen. Destijds van de dokter gekregen om rustig in mijn hoofd te worden. Zou toen met mijn inmiddels ex op vakantie gaan naar Turkije, waar ik ontzettend tegenop zag.. Niet om hem of om de plaats, meer om wat / wie ik thuis achter liet. Stel dat er iets zou gebeuren en ik ben er niet!? *de drukte in mijn hoofd is puur 24 uur per dag nadenken over alles..., leven, hoe nu verder ed.* (heb het zelfs op het doosje gepent zie ik': "rustig word pilletje" ) Maar ik weet dat het mij nooit iets uitgehaald heeft, ik werd er niet warm of koud, nou ja, rustig in mijn hoofd van...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  xxDila di 18 okt 2011 - 10:45

Golden power.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Teddyaapje di 18 okt 2011 - 10:47

gelukkig ben ik niet verslavingsgevoelig. Er is echt helemaal niks waar ik niet zonder zou kunnen, ja mijn zoontje, vriend, vrienden en familie. Ook zou ik mijn telefoon en internet heel erg missen maar dat ik daar verslaafd aan ben?

Ik heb trouwens wel tot mn 16e nagel gebeten en tot mn 19e geduimd...maar dit is meer een gewoonte denk ik. Heb het beide afgeleerd trouwens.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Merai di 18 okt 2011 - 11:58

Ik ben ontzettend verslavingsgevoelig, zou volgens mij overal wel verslaafd aan kunnen raken. Als ik zeven dagen drink dan denk ik de achtste dag al 'waar blijft de alcohol?'. Ik ben verslaafd aan mijn AD, in die zin dat ik het echt nodig heb om me goed te voelen maar ik zit er de rest van mijn leven aan vast dus ik zie het niet zo als een verslaving, het is meer een medische noodzaak. Daarnaast rook ik momenteel weer, ik ga er wel weer mee stoppen maar ik heb het nu even nodig.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 20:24

Aan mijn beertje haha.. Die ruikt zo lekker vertrouwd :P

Als ik moe ben moet ik er echt even een aan ruiken en dan heb ik daarna weer energie voor 10 laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 5 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum