Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

+63
Lady Starstruck
Elsje
Woezies
kwak
Sushi
Laced
ladycat
Linnie1985
ThinkPink
Parisienne
Le Chat Noir
Caroow
Liz
NerdChic
Blond
Chocoholic
Muurvlindertje
Caro
Thunder
SarahKey
Vanilla Queen
TGR
Lotus
Phileine
Happydobby
Jelin
Sweety
Jeanette
Dani
Aagje!
Antibes
Caramba
Highway
Travelgurly
Arwyn
Silver
Shy
Merai
Teddyaapje
xxDila
TwistedAngel
Atelier Madame
Tullow
TukTuk
Jente10
Monte
Polly
PapillonRose
Sarah1985
Rush
Spring
Pompoen
RYW
Lady4
RioolSpook
Toet
PluDan
SuperGrover
Tazz
Zininzon
Marin
Susan
Muppetje
67 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  SuperGrover di 18 okt 2011 - 8:37

RioolSpook schreef:Zelfde als Supergrover. Ben ook verslaafd aan neusspray. Heel mijn huis ligt vol met flesjes. Ben er eens mee begonnen toen ik een Astma zomer had en nooit meer vanaf gekomen. Denk dat ik er nu al 4 jaar verslaafd aan ben. Het is zelfs zo erg dat ik er speciaal voor naar een supermarkt rijdt die het verkoopt omdat ik bang ben commentaar te krijgen bij een drogist of iets dergelijks.
En ook ik kan niet ademen door mijn mond. Ik adem altijd door mijn neus.
Daar heb ik echt lak aan. Zo'n tutje van de Kruidvat hoeft mij niet te vertellen of ik mag ademen of niet.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Susan di 18 okt 2011 - 8:37

Groeit een neusamandel dan zo snel weer terug?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Marin di 18 okt 2011 - 8:39

Ik heb hetzelfde gehad met pijnstillers, daar was ik ook echt verslaafd aan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 8:39

Susan schreef:Groeit een neusamandel dan zo snel weer terug?

Vroeg ik me ook af

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  SuperGrover di 18 okt 2011 - 8:40

Bij normale mensen niet. Het teruggroeien van een neusamandel komt niet heel vaak voor, maar als het voorkomt, is het vrijwel altijd bij kinderen. Daarom maakten ze zich de eerste paar keren ook niet zo'n zorgen. Maar ik heb dus een bacterie in die neusamandel, die het ding steeds weer laat teruggroeien.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 8:40

Joy_ schreef:Ik heb hetzelfde gehad met pijnstillers, daar was ik ook echt verslaafd aan.

Wow, echt? Wil je daar meer over vertellen of is dat te privé?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Susan di 18 okt 2011 - 8:41

Dat is naar, het is ook echt geen leuke ingreep. Frustrerend als je dan weet dat dat ding er binnen no-time weer zit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  PluDan di 18 okt 2011 - 8:41

Joy_ schreef:Ik heb hetzelfde gehad met pijnstillers, daar was ik ook echt verslaafd aan.

Wat maakte dan dat je daar verslaafd aan werd?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  SuperGrover di 18 okt 2011 - 8:41

Ik ben vorig jaar september geopereerd, afgelopen mei en ik merk nu alweer echt een forse achteruitgang in mijn adem mogelijkheden. Maar in principe kan ik dit nog wel een jaar rekken, dan heeft neusspray geen zin meer en kan ik echt niet meer ademen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Lady4 di 18 okt 2011 - 8:41

Chips, (tomaten)soep en labello.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Marin di 18 okt 2011 - 8:42

Tea-Leaf schreef:
Joy_ schreef:Ik heb hetzelfde gehad met pijnstillers, daar was ik ook echt verslaafd aan.

Wow, echt? Wil je daar meer over vertellen of is dat te privé?

Nee hoor is niets ergs aan. Ik was 15 en had altijd hoofdpijn. Ik heb sindsdien nog steeds altijd hoofdpijn, maar op een gegeven moment slikte ik gewoon dagelijks pijnstillers, zelfs als de pijn niet zodanig erg was dat ik echt pijnstilling nodig had. Ik slikte ze gewoon dagelijks, zo'n 4 stuks per dag. En bovendien krijg je dan vaak pijn juist door de pijnstilling, en ben je afhankelijk daarvan. Daar ben ik intussen allang vanaf, maar nog wel elke dag hoodfpijn. Pijnstillers neem ik alleen als de pijn zodanig erg is, dat ik niet goed functioneer. Maar dan neem ik wel 3 tot 4 pijnstillers tegelijk. Ook slecht, maar minder dan dat helpt gewoon niet.


Laatst aangepast door Joy_ op di 18 okt 2011 - 8:43; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  SuperGrover di 18 okt 2011 - 8:43

Susan schreef:Dat is naar, het is ook echt geen leuke ingreep. Frustrerend als je dan weet dat dat ding er binnen no-time weer zit.
Ja het is ook frustrerend. Maar ik mag gelukkig altijd nog naar de kinderafdeling, aangezien daar de neusamandelpatiëntjes allemaal liggen (ontstekingen aan de neusamandel zijn bij volwassenen sowieso erg zeldzaam, aangezien je neusamandelen redelijk verschrompelen bij het volwassen worden). Dat maakt het wel leuker. En mijn KNO-arts is echt tof.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  PluDan di 18 okt 2011 - 8:43

SuperGrover schreef:Ik ben vorig jaar september geopereerd, afgelopen mei en ik merk nu alweer echt een forse achteruitgang in mijn adem mogelijkheden. Maar in principe kan ik dit nog wel een jaar rekken, dan heeft neusspray geen zin meer en kan ik echt niet meer ademen.

Jeetje, dan groeit dat ding echt snel weer aan.
Doet een neusamandel operatie net zo zeer als keel amandelen laten verwijderen?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Lady4 di 18 okt 2011 - 8:43

Lady4 schreef:Chips, (tomaten)soep en labello. En mijn iPhone..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  RYW di 18 okt 2011 - 8:43

Wat naar, Supergrover!

Ik gebruik af en toe neusspray als ik echt niet kan ademen zonder, maar ik zorg altijd dat ik niet over de maximum gebruiktijd heen ga die op de verpakking staat. En als ik nog een beetje normaal kan ademen zonder, dan gebruik ik het niet. Gelukkig maar, als ik het zo lees.

Ik denk dat ik verslaafd ben aan adrenaline. Ik moet continu bezig zijn met dingen, moet continu druk ervaren, anders word ik onrustig en zenuwachtig en naar. Echt volledig ontspannen gaat dus niet echt op het moment. Dit is ook iets dat ik moet gaan afbouwen en heel bewust mijn activiteiten minderen, anders is het gewoon echt niet gezond voor me.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Muppetje di 18 okt 2011 - 8:44

Tea-Leaf schreef:Dat vind ik knap, dat je meteen reageert muppetje.

Stoppen lijkt me erg moeilijk.

Dat was ook best moeilijk, maar het schijnt goed te zijn voor de vruchtbaarheid

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  PluDan di 18 okt 2011 - 8:44

Joy_ schreef:
Tea-Leaf schreef:
Joy_ schreef:Ik heb hetzelfde gehad met pijnstillers, daar was ik ook echt verslaafd aan.

Wow, echt? Wil je daar meer over vertellen of is dat te privé?

Nee hoor is niets ergs aan. Ik was 15 en had altijd hoofdpijn. Ik heb sindsdien nog steeds altijd hoofdpijn, maar op een gegeven moment slikte ik gewoon dagelijks pijnstillers, zelfs als de pijn niet zodanig erg was dat ik echt pijnstilling nodig had. En bovendien krijg je dan vaak pijn juist door de pijnstilling, en ben je afhankelijk daarvan. Daar ben ik intussen allang vanaf, maar nog wel elke dag hoodfpijn. Pijnstillers neem ik alleen als de pijn zodanig erg is, dat ik niet goed functioneer. Maar dan neem ik wel 3 tot 4 pijnstillers tegelijk. Ook slecht, maar minder dan dat helpt gewoon niet.

Wat vervelend dat je elke dag hoofdpijn hebt.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  SuperGrover di 18 okt 2011 - 8:44

PluDan schreef:
SuperGrover schreef:Ik ben vorig jaar september geopereerd, afgelopen mei en ik merk nu alweer echt een forse achteruitgang in mijn adem mogelijkheden. Maar in principe kan ik dit nog wel een jaar rekken, dan heeft neusspray geen zin meer en kan ik echt niet meer ademen.

Jeetje, dan groeit dat ding echt snel weer aan.
Doet een neusamandel operatie net zo zeer als keel amandelen laten verwijderen?
Nee, gelukkig niet. Je neusamandel, daar hoeft geen eten langs, dus dat is minder pijnlijk met slikken. Alleen de laatste keer kreeg ik eerst al een bloeding en later een ontsteking, dus daar heb ik wel lang last van gehad.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Susan di 18 okt 2011 - 8:44

Ik heb ook een tijd gehad dat ik altijd Domperidon in huis moest hebben en dat heel vaak slikte als ik misselijk was of dacht misselijk te zijn, maar daar ben ik meteen mee gestopt toen ik zwanger wilde worden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 8:45

Ik ben verslaafd aan roken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  PluDan di 18 okt 2011 - 8:46

Susan schreef:Ik heb ook een tijd gehad dat ik altijd Domperidon in huis moest hebben en dat heel vaak slikte als ik misselijk was of dacht misselijk te zijn, maar daar ben ik meteen mee gestopt toen ik zwanger wilde worden.

Hier kan ik me wel wat bij voorstellen Embarassed .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Marin di 18 okt 2011 - 8:47

PluDan schreef:

Wat vervelend dat je elke dag hoofdpijn hebt.

Ja ik heb een heel gevoelig lichaam. Ik heb eigenlijk altijd wel hoofdpijn, rugpijn en nekpijn. En oorpijn. En pijn in m'n gewrichten enzo. Ik ben er wel aan gewend, maar leuk is anders. Maar daarvoor slik ik nu dus al jaren geen pijnstillers meer, tenzij de pijn echt te erg is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  PluDan di 18 okt 2011 - 8:50

Joy_ schreef:
PluDan schreef:

Wat vervelend dat je elke dag hoofdpijn hebt.

Ja ik heb een heel gevoelig lichaam. Ik heb eigenlijk altijd wel hoofdpijn, rugpijn en nekpijn. En oorpijn. En pijn in m'n gewrichten enzo. Ik ben er wel aan gewend, maar leuk is anders. Maar daarvoor slik ik nu dus al jaren geen pijnstillers meer, tenzij de pijn echt te erg is.

Dat vind ik echt heel erg knap van je. Als je er dagelijks last van hebt lijkt het me moeilijk om daar vanaf te blijven.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Marin di 18 okt 2011 - 8:51

Ja maar heel veel helpt er ook gewoon niet tegen. Pas als de pijn te erg is, heeft het ook nut om de pijn te stillen, zeg maar. Bovendien wil ik niet afhankelijk van pijnstillers meer zijn, dat is echt niet gezond.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 8:54

Roken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving? - Pagina 2 Empty Re: Eerlijkheid gebied: wat is jouw verslaving?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum