Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 3

+96
Pancake
Sylvana
luisa
Liz
Miss G
Starla
Roza
Theeleut
ShallY
May
VeryCherry
Cheesegirl
juffie001
Angela_1986
Blair
Raindrop
Dennenappel
Blond
Mystique
FireButterfly
Burn
sonly
Lotus
Curious
SuperGrover
Gizmo
Zora
Julia
Ella
Jelin
*Troela*
luenca
Snoes
Shy
Tazz
Chocolate Cookie
Nora
Sushi
Toet
Pussycat
Erin
Catwoman79
Jente10
Monte
Polly
Leine
Rovine
Prosecco
Sorella
girli
Tittih
-Ieniemienie-
Roodkapje
CCC
Pien
Muppetje
Makamba
rapa nui
blondje1313
Marin
Caresses
Merai
Carra
Kat1980
ExpressoB
Pompoen
Geluk
Possom
Lynn_
Paper Crown
joyce0606
Sterre
Rush
Tania
Zwoesj
RYW
Admin
Jerry
Sweety
Coco
Rumble
Suus
Mamsie
Caro
TGR
Gigi_
Lavendel
Susan
Alias
Filoria
mzcharlotte
Minx
Supertalentje
bolus26
Lejow
MADDIE
100 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 3 - Pagina 36 Empty Re: Biechttopic 3

Bericht  Starla di 6 dec 2011 - 3:13

Ik vind het maar een rare post. Wij kunnen toch niet zien of je zwanger bent, ga dan naar de dokter. Het kan natuurlijk net zo goed wat anders zijn. Ik ken wel iemand wie haar buik ook zo opzwelt, maar dan als ze last heeft van haar darmen.
Succes er mee, ik hoop voor je dat je snel weet hoe het komt.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 3:33

Maar mijn vraag is ook niet 'forummers ben ik zwanger of niet?' Ik wéét dat alleen een test of de huisarts dat kunnen bepalen. Het is meer dat ik door anderen gefeliciteerd werd en ondanks het afvallen vandaag in de spiegel ook een buikje zak en dat zijn de meesten blijkbaar met me eens..
Nog steeds denk ik dat de kans dat ik zwanger ben heel erg klein is.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 3:34

sorry dat ik het zeg maar ik vind het geen buikje maar een hele buik. En ook al is de kans dat je zwanger bent klein is kan het wel zo zijn dat je hebt bent.

Gast
Gast

Bericht  Theeleut di 6 dec 2011 - 3:35

En wanneer ga je testen of de huisarts bezoeken?
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Makamba di 6 dec 2011 - 3:35

Biechtje01 schreef:Maar mijn vraag is ook niet 'forummers ben ik zwanger of niet?' Ik wéét dat alleen een test of de huisarts dat kunnen bepalen. Het is meer dat ik door anderen gefeliciteerd werd en ondanks het afvallen vandaag in de spiegel ook een buikje zak en dat zijn de meesten blijkbaar met me eens..

Kleine kans of niet, er bestaat een kans dat het wel zo is! Ik zou het laten nakijken en niet langer zo blijven rondlopen.

Laatst aangepast door Makamba op di 6 dec 2011 - 3:36; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Makamba di 6 dec 2011 - 3:35

Lily schreef:sorry dat ik het zeg maar ik vind het geen buikje maar een hele buik. En ook al is de kans dat je zwanger bent klein is kan het wel zo zijn dat je hebt bent.

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Paper Crown di 6 dec 2011 - 3:36

Biechtje01 schreef:Maar mijn vraag is ook niet 'forummers ben ik zwanger of niet?' Ik wéét dat alleen een test of de huisarts dat kunnen bepalen. Het is meer dat ik door anderen gefeliciteerd werd en ondanks het afvallen vandaag in de spiegel ook een buikje zak en dat zijn de meesten blijkbaar met me eens..

wat denk je dan dat het zelf is? Ik bedoel als je last van je darmen had gehad, dan had je wel geweten deze bolling kwam doordat je last van je darmen hebt.. maar dat heb je niet.. hoe kan dan je buik zo dik zijn?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Sweety di 6 dec 2011 - 3:52

Ik zou de HA bellen en vragen of je langs mag komen. Lijkt mij dat je dit snel wil weten. Beter het zekere voor het onzekere denk ik dan.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  VeryCherry di 6 dec 2011 - 3:53

En als je zwanger bent, hoe sta je er dan tegenover?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 3:57

Aaargh ik kan de foto niet zien o mijn telefoon, frustratie.
Ik zou HEUL gauw naar de huisarts gaan.

Gast
Gast

Bericht  Susan di 6 dec 2011 - 3:58

Volgens mij kun je je hele zwangerschap lang positief testen, hCG neemt wel af, maar niet tot 0.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 4:00

Ik zie de foto nu en ik zat echt :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 4:01

Dat is volgens mij toch echt een zwangerschapsbuik!

Gast
Gast

Bericht  Lavendel di 6 dec 2011 - 4:04

Volgens mij ook.. mag toch hopen dat je as we speak onderweg bent naar de drogist/dokter..
En dat afvallen.. ging dat ook zomaar of heb je hier iets voor gedaan? Je hoort wel vaker dat vrouwen aan het begin van de zwangerschap iets afvallen..

Trouwens als het van April is, dan zit je nu toch wel op 9 maanden.. . pale
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 4:07

Susan schreef:Volgens mij kun je je hele zwangerschap lang positief testen, hCG neemt wel af, maar niet tot 0.

Ja HCG blijft gemiddeld wel boven 1000 sowieso, en je moet 25 hebben om positief te kunnen testen met de meeste tests.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 6 dec 2011 - 4:20

Ik zou als ik jou was toch even langs de huisarts gaan. De kans is klein maar bestaat wel dat je zwanger bent. Je hebt gewoon in die negen maanden tijd seks gehad, dus het kan. Liever er dan nu achter komen dan tijdens een bevalling. En wie weet is t niets, of vet ophoping (ben je verder erg aangekomen?) of opgeblazen door je darmen, maar dan weet je dat maar. Is je buik altijd zo of alleen maar sporadisch. Neem toch aan dat je dat wel weet en je opvalt. Maar zeker even checken, wie weet is er wel iets, zwangerschap of iets anders.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Sweety di 6 dec 2011 - 4:21

Misschien een hele rare vraag, maar mocht je zwanger zijn, is de vader dan nog in beeld?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 4:22

Ik biecht op dat ik een geld obsessie heb. Ik ben constant aan het berekenen hoeveel we aan het einde van het jaar gespaard hebben met mijn bonus erbij + spaarloon regeling die vrij komt. En dan sla ik door naar volgend jaar en ga verder met rekenen hoeveel we over zoveel maanden gespaard kunnen hebben.

Als ik even niks heb in mijn leven om me druk over te maken sla ik daar in door.

Op zich is dit niet zo erg allemaal maar het zit constant in mijn hoofd heel die cijfertjes!! :P :P echt zo irritant is dit wordt er gek van.

Komt omdat ik vorig jaar heel graag samen mijn vriend 5000 euro wou hebben op het einde van het jaar. We hadden afgesproken dat we dan niet meer zo zouden gaan sparen en gewoon lekker leven en geld opmaken omdat we dan toch die buffer hebben. En afgesproken dat ik er dan niet meer mee bezig zou zijn en zou gaan genieten. Het is niet dat ik niks opmaak het zit gewoon constant in mijn hoofd.

Nu ben ik constant aan het berekenen wanneer we 10 000 euro gespaard hebben en wanneer we dat behaalt zouden kunnen hebben. Want dat vind ik fijner dan 5000 euro. Dat is in mei volgens mijn berekeningen als we daadwerkelijk dat bedrag kunnen sparen.

Ik kom mijn belofte gewoon niet naar aan mijn vriend ben ik bang om bij dat bedrag er niet meer mee bezig te zijn. En daar schaam ik mij voor.

Sorry voor de saaie biecht maar dit is echt zo irritant! Komt omdat we heel lang niet hebben kunnen sparen vermoed ik.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 6 dec 2011 - 4:27

@Geld biechtje - Is het echt een obsessie?

Ik ben ook veel met geld bezig, wat we uitgeven, wat we overhouden, wat ik kan sparen en hoeveel ik op xxxxx datum gespaard wil hebben. Ik vind dat geen obsessie.

Beter op deze manier met geld bezig dan dat het je helemaal geen zak boeit en je geen idee hebt wat er op de rekening gebeurd toch?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 4:29

Ik weet het niet rush maar het lijkt echt een obsessie.

Ben er echt constant mee bezig! jij ook dus?

Vind het vooral vervelend dat ik mijn belofte niet naar kan komen aan mijn vriend dat we vanaf januari alles gaan kopen wat we willen tot een zekere hoogte natuurlijk. Met alles bedoel ik vaker iets zoals kleren dan dat we nu doen en relatief heel weinig sparen omdat we dan toch al 5000 hebben.

Maar nu wil ik doorgaan tot de 10 000 en ben er echt heel erg mee bezig.

Wanneer is iets een obsessie?

Gast
Gast

Bericht  Miss G di 6 dec 2011 - 4:30

@geldbiechtje: ik herken me heel erg in jouw verhaal! Ik kan ook helemaal doorslaan en hele berekeningen maken wat we in deze maand over zouden kunnen houden. Ik raakte er eerst zelfs helemaal gestrest van als ik mijn doel niet had gehaald. Ik heb het nu onder controle, maar ik heb nog steeds van die dagen tussen zitten dat ik constant met een rekenmachine in mijn hand zit :P
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 4:33

Blij dat ik niet de enige hierin ben dan.

Vraag me ook constant af wat normaal is als spaarbedrag voor 2 werkenden mensen met een koophuis.

Ben bang dat ik straks nog meer wil sparen dan 10 000 euro terwijl ik ook wil genieten want straks is het te laat. Zou er zelfs een vakantie voor laten schieten Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Rush di 6 dec 2011 - 4:36

Biechtje01 schreef:Ik weet het niet rush maar het lijkt echt een obsessie.

Ben er echt constant mee bezig! jij ook dus?
Ach wat is constant? Ik ben er wel veel mee bezig, maar dat komt omdat ik z.s.m. m`n Audi A3 op de oprit wil hebben staan, maar ik laat er geen dingen voor. Daarnaast spaar ik 'gewoon' voor de toekomst. M`n vriend spaart ook voor de toekomst. Wij sparen dus niet gezamenlijk.

En ik zou ook never nooit niet voor €1200 bijv. op vakantie gaan samen als het 1. veel goedkoper kan en als ik 2. dat kan sparen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Miss G di 6 dec 2011 - 4:39

Biechtje01 schreef:Blij dat ik niet de enige hierin ben dan.

Vraag me ook constant af wat normaal is als spaarbedrag voor 2 werkenden mensen met een koophuis.

Ben bang dat ik straks nog meer wil sparen dan 10 000 euro terwijl ik ook wil genieten want straks is het te laat. Zou er zelfs een vakantie voor laten schieten Embarassed

Ik heb zoiets van ja wat is normaal.. Wij werken ook beide met een koophuis en sparen nu ook voor onze bruiloft. Misschien dat het daarom een obsessie voor mij is geworden.
Ik heb er ook (bijna) een vakantie voor laten schieten, maar dat moet je echt niet doen. Ik probeer nu te denken van: "ik zie wel hoeveel ik over hou aan het einde van de maand".
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 4:42

Ik zou ook proberen te genieten hoor niet alleen maar sparen en sparen. Natuurlijk is het fijn om wat spaargeld te hebben voor als er iets kapot gaan o.i.d. Maar vergeet echt niet te genieten.

Wij zijn er hier niet zo mee bezig, proberen elke maand 100pp te sparen. We verdienen beiden iets meer dan het minimumloon en wij kunnen dus niet heel veel sparen, maar kopen wel iets als we het willen enzo. Zou willen dat ik meer verdiende zodat ik ook in een half jaar 5000 euro zou kunnen sparen mja.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: