Biechttopic 3
+96
Pancake
Sylvana
luisa
Liz
Miss G
Starla
Roza
Theeleut
ShallY
May
VeryCherry
Cheesegirl
juffie001
Angela_1986
Blair
Raindrop
Dennenappel
Blond
Mystique
FireButterfly
Burn
sonly
Lotus
Curious
SuperGrover
Gizmo
Zora
Julia
Ella
Jelin
*Troela*
luenca
Snoes
Shy
Tazz
Chocolate Cookie
Nora
Sushi
Toet
Pussycat
Erin
Catwoman79
Jente10
Monte
Polly
Leine
Rovine
Prosecco
Sorella
girli
Tittih
-Ieniemienie-
Roodkapje
CCC
Pien
Muppetje
Makamba
rapa nui
blondje1313
Marin
Caresses
Merai
Carra
Kat1980
ExpressoB
Pompoen
Geluk
Possom
Lynn_
Paper Crown
joyce0606
Sterre
Rush
Tania
Zwoesj
RYW
Admin
Jerry
Sweety
Coco
Rumble
Suus
Mamsie
Caro
TGR
Gigi_
Lavendel
Susan
Alias
Filoria
mzcharlotte
Minx
Supertalentje
bolus26
Lejow
MADDIE
100 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Biechttopic 3
Nou, ik zou er toch maar een test tegenaan gooien...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Of je bent al 6/7 maand heen.Biechtje01 schreef:Ik heb in April voor het laatst seks gehad, dus je zou denken van niet.
Dat zou erg zijn!
Gast- Gast
Maar wat is het doel van je biecht nou eigenlijk? Want vind je jezelf dik en opgeblazen en krijg je te horen dat je zwanger bent van anderen en wil je dat we dat ontkrachten.... of ben je bang dat je zwanger bent door die buik.... of ben je zwanger en wil je ons dat gewoon showen?
Ik vind het er inderdaad uit zien als een zwanger buikje, van zo'n 5 a 6 maanden, maar zoals ik al zei, denken mensen dat ook wel eens van mijn buik als ie zo opgeblazen is, en ik ben toch echt niet zwanger..
Ik vind het er inderdaad uit zien als een zwanger buikje, van zo'n 5 a 6 maanden, maar zoals ik al zei, denken mensen dat ook wel eens van mijn buik als ie zo opgeblazen is, en ik ben toch echt niet zwanger..
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja, maar niet onmogelijk.Reva schreef:Rush schreef:Of je bent al 6/7 maand heen.Biechtje01 schreef:Ik heb in April voor het laatst seks gehad, dus je zou denken van niet.
Dat zou erg zijn!
Het zusje van een vriend van me was al 6 maand heen toen ze erachter kwam, maar bij haar zag je bijna niks. Ze wist het echt echt echt niet. Ze had ook alcohol gedronken etc.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik sluit me aan bij Joy, mijn buik is ook wel eens zo opgezet. Maar bij mij komt dat door mijn darmen dan. Maar in theorie zou je ook zwanger kunnen zijn. Ik ben ook wel benieuwd wat je nou wil met deze biecht?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Rush schreef:Ja, maar niet onmogelijk.Reva schreef:Rush schreef:Of je bent al 6/7 maand heen.Biechtje01 schreef:Ik heb in April voor het laatst seks gehad, dus je zou denken van niet.
Dat zou erg zijn!
Het zusje van een vriend van me was al 6 maand heen toen ze erachter kwam, maar bij haar zag je bijna niks. Ze wist het echt echt echt niet. Ze had ook alcohol gedronken etc.
Is een nichtje van een vriendin van mij ook overkomen, maar toch blijf ik dat zoiets bizars vinden. Net als dat programma op TLC. Laatst zag je gewoon foto's van zo'n meisje IN BIKINI 3 weken voordat ze bevallen was van een voldragen kindje. Die buik echt helemaal plat!!!
Gast- Gast
Rush schreef:Ja, maar niet onmogelijk.Reva schreef:Rush schreef:Of je bent al 6/7 maand heen.Biechtje01 schreef:Ik heb in April voor het laatst seks gehad, dus je zou denken van niet.
Dat zou erg zijn!
Een vriend van mijn man die belde 'snachts dat hij oom was geworden want zijn zusje was net bevallen. Ze had geen idee!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik zou maar snel een test doen.
Toen ik zwanger was van de eerste is de nicht van mijn vriend bevallen, en niemand wist ook dat zij zwanger was, en ze wisten het zelf ook nog maar heel kort. Drie weken ervoor was ze nog op vakantie geweest op Aruba en heeft ze gezwommen met andere familieleden, en niemand heeft een vermoeden gehad.
Toen ik zwanger was van de eerste is de nicht van mijn vriend bevallen, en niemand wist ook dat zij zwanger was, en ze wisten het zelf ook nog maar heel kort. Drie weken ervoor was ze nog op vakantie geweest op Aruba en heeft ze gezwommen met andere familieleden, en niemand heeft een vermoeden gehad.
Gast- Gast
Het lijkt idd wel erg veel op een zwangere buik.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mijn eerste zwangerschap zag mijn buik er ongeveer zo uit toen ik 9 maanden zwanger was, ik was heel compact zwanger, het kan wel, ja...
Tsja, ik zou zeker even testen, ja.
Tsja, ik zou zeker even testen, ja.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Heb op mijn 15e een zelfmoordpoging gedaan en niemand weet ervan.
Nu bijna 14 jaar later weet nog niemand ervan, omdat ik me schaam.
Heb vorig jaar met een jongen gezoend terwijl ik al ruim 8 jaar een
relatie heb.
Op mijn 21ste een miskraam gehad, ook hier weet niemand behalve
mijn vriend iets van.
relatie heb.
mijn vriend iets van.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Heb op mijn 15e een zelfmoordpoging gedaan en niemand weet ervan.
relatie heb.
mijn vriend iets van.
Eeehm, jemig, een serie-biechtje...
Waarom zouden mensen iets moeten weten van je poging? Heb je het helemaal achter je gelaten? Wil je dat dan altijd met je blijven meedragen, zelfs als je nu uit die omstandigheden bent? En die miskraam, zelfde verhaal eigenlijk. Wil je dat mensen dat weten? Zit je er nog altijd mee? Of is het gewoon iets dat jouw geheim is, maar wat niet zo nodig wereldkundig gemaakt hoeft te worden? Wat wil je ermee?
Dat zoenen, heb je dat ook eerlijk verteld aan je vriend?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik had vooraf niet echt een doel. Wist niet dat dat moest. Ik ben deze week twee keer gefeliciteerd met mijn zwangerschap en toen ik net in de spiegel keek dacht ik, ik maak een foto en plaats hem. Anoniem, zodat wie ik ben de reacties niet beinvloed. Ben juist wat afgevallen.
Nee, ik verwacht niet zwanger te zijn. Bedenk me wel dat ik April en Mei niet ongesteld ben geweest en heel veel heb overgegeven..(uiteraard had ik daar toen een andere verklaring voor en nu nog steeds)
Nee, ik verwacht niet zwanger te zijn. Bedenk me wel dat ik April en Mei niet ongesteld ben geweest en heel veel heb overgegeven..(uiteraard had ik daar toen een andere verklaring voor en nu nog steeds)
Gast- Gast
Ohh boy!
Voel je iets bewegen? Of is je buik soms hard op 1 plek?
Ik zou echt even testen als ik jou was.
Je zegt in april en mei niet ongesteld geweest te zijn, hoe is dat nu dan?
Voel je iets bewegen? Of is je buik soms hard op 1 plek?
Ik zou echt even testen als ik jou was.
Je zegt in april en mei niet ongesteld geweest te zijn, hoe is dat nu dan?
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
En waarom heb je dan nooit een test gedaan?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:En waarom heb je dan nooit een test gedaan?
+1 Waarom ben je nog niet naar de winkel geweest voor een test? Je leest alle reacties hier, daar krijg je toch twijfels van? Ik vind het eerlijk gezegd maar raar dat je niet even test..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ja vraag ik me ook af..vraag me ook af of je met 6-7maanden nog postief kan testen..Rush schreef:En waarom heb je dan nooit een test gedaan?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Ja vraag ik me ook af..vraag me ook af of je met 6-7maanden nog postief kan testen..Rush schreef:En waarom heb je dan nooit een test gedaan?
Huh, waarom is dat?? Heb je dan niet meer genoeg zwangerschapshormonen?
Gast- Gast
Ik heb (dacht ik) ooit gelezen dat het zwangerschapshormoon dan zo laag is dat dat dus best het geval kan zijn.2CKC2 schreef:Ja vraag ik me ook af..vraag me ook af of je met 6-7maanden nog postief kan testen..Rush schreef:En waarom heb je dan nooit een test gedaan?
Als ik haar was zou ik naar de dokter gaan en een bloedtest laten doen. En wellicht voelt een dokter ook echt wel of er een baby in je buik zit als het 6/7 maanden heen zou zijn.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
HCG neemt af..Reva schreef:2CKC2 schreef:Ja vraag ik me ook af..vraag me ook af of je met 6-7maanden nog postief kan testen..Rush schreef:En waarom heb je dan nooit een test gedaan?
Huh, waarom is dat?? Heb je dan niet meer genoeg zwangerschapshormonen?
Gast- Gast
Ik ben ook wel benieuwd. Zou er zelf echt stik zenuwachtig van worden als mensen dat zeggen en gelijk een test halen.
Ik ben zelf al na 2 dagen te laat ongesteld al helemaal paranoia (?). Dan zie ik mn buik ook al gelijk dikker worden
Ik ben zelf al na 2 dagen te laat ongesteld al helemaal paranoia (?). Dan zie ik mn buik ook al gelijk dikker worden
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Die buik op de foto ziet er echt uit als een zwangere buik!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Makamba schreef:Die buik op de foto ziet er echt uit als een zwangere buik!
inderdaad, snap niet dat je nog niet naar de HA bent geweest zodat je duidelijk hebt. Ik ken iemand die dit ook kreeg als ze last van haar buik had doordat ze iets met vezels gegeten had (weet niet precies wat voor allergie het was) maar haar buik werdt lang niet zo dik als die van jou.
Gast- Gast
Mijn buik zag er trouwens zo uit aan het eind van de zwangerschap. En zoals ik wel vaker heb verteld, kwam ik er pas met 5 maanden achter dat ik zwanger was.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: