Biechttopic 3
+96
Pancake
Sylvana
luisa
Liz
Miss G
Starla
Roza
Theeleut
ShallY
May
VeryCherry
Cheesegirl
juffie001
Angela_1986
Blair
Raindrop
Dennenappel
Blond
Mystique
FireButterfly
Burn
sonly
Lotus
Curious
SuperGrover
Gizmo
Zora
Julia
Ella
Jelin
*Troela*
luenca
Snoes
Shy
Tazz
Chocolate Cookie
Nora
Sushi
Toet
Pussycat
Erin
Catwoman79
Jente10
Monte
Polly
Leine
Rovine
Prosecco
Sorella
girli
Tittih
-Ieniemienie-
Roodkapje
CCC
Pien
Muppetje
Makamba
rapa nui
blondje1313
Marin
Caresses
Merai
Carra
Kat1980
ExpressoB
Pompoen
Geluk
Possom
Lynn_
Paper Crown
joyce0606
Sterre
Rush
Tania
Zwoesj
RYW
Admin
Jerry
Sweety
Coco
Rumble
Suus
Mamsie
Caro
TGR
Gigi_
Lavendel
Susan
Alias
Filoria
mzcharlotte
Minx
Supertalentje
bolus26
Lejow
MADDIE
100 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Biechttopic 3
Ik biecht gewoon even onder mijn eigen naam. Het is ook niet iets heel ernstigs. Verder weet ik eigenlijk ook niet zo goed wat ik er mee moet, maar vind het denk ik gewoon wel even fijn om het van me af te schrijven.
Ik baal er ontzettend van dat ik sociaal zo ontzettend zwak ben. Ik heb bijvoorbeeld geen vrienden en daardoor voel ik mezelf wel eens heel erg eenzaam. Nu is het wel eens anders geweest, jaren geleden, maar doordat ik een burn-out/depressie heb gehad ben ik eigenlijk al mijn vrienden verloren. Op dat moment wilde ik gewoon tijd voor mezelf en besteedde ik dus geen aandacht meer aan anderen en zo zijn eigenlijk alle contacten verwaterd. Nu heb ik ook geen behoefte om die contacten weer aan te halen. De enige die me in die periode altijd heeft gesteund is mijn vriend. Via hem zie ik dan nog wel andere mensen, maar buiten dat heb ik dus eigenlijk niemand. Ik weet ook gewoon niet hoe ik nieuwe mensen moet leren kennen. Zo zit ik sinds vorig jaar bij een hardloopgroepje, maar ook daar merk ik weer dat ik het moeilijk vind om contacten te leggen. Ik kan gewoon geen fatsoenlijk gesprek voeren over weet-ik-veel-wat. Ik loop dus altijd maar een beetje achter de groep aan en luister wat, maar ik kan op een of andere manier maar geen aansluiting vinden met anderen. Dit alles komt denk ik omdat ik dus sociaal zo ontzettend onhandig ben. Ik vind het erg moeilijk om dus zomaar een gesprek aan te knopen of dingen doorvragen. Heel veel van dat soort dingen daar kom ik gewoon niet op.
Ik baal er ontzettend van dat ik sociaal zo ontzettend zwak ben. Ik heb bijvoorbeeld geen vrienden en daardoor voel ik mezelf wel eens heel erg eenzaam. Nu is het wel eens anders geweest, jaren geleden, maar doordat ik een burn-out/depressie heb gehad ben ik eigenlijk al mijn vrienden verloren. Op dat moment wilde ik gewoon tijd voor mezelf en besteedde ik dus geen aandacht meer aan anderen en zo zijn eigenlijk alle contacten verwaterd. Nu heb ik ook geen behoefte om die contacten weer aan te halen. De enige die me in die periode altijd heeft gesteund is mijn vriend. Via hem zie ik dan nog wel andere mensen, maar buiten dat heb ik dus eigenlijk niemand. Ik weet ook gewoon niet hoe ik nieuwe mensen moet leren kennen. Zo zit ik sinds vorig jaar bij een hardloopgroepje, maar ook daar merk ik weer dat ik het moeilijk vind om contacten te leggen. Ik kan gewoon geen fatsoenlijk gesprek voeren over weet-ik-veel-wat. Ik loop dus altijd maar een beetje achter de groep aan en luister wat, maar ik kan op een of andere manier maar geen aansluiting vinden met anderen. Dit alles komt denk ik omdat ik dus sociaal zo ontzettend onhandig ben. Ik vind het erg moeilijk om dus zomaar een gesprek aan te knopen of dingen doorvragen. Heel veel van dat soort dingen daar kom ik gewoon niet op.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Het is toch niet zo gek dat ik gister niet meteen alles uit mijn handen kon laten vallen en naar de huisarts kon gaan? En de huisarts moet ook maar net die zelfde dag nog kunnen.
Het is inderdaad niet normaal dat mijn buik zo is, en dat ik ondanks het afvallen mijn broeken niet meer dicht krijg en mijn kleding straks zit. Dat zie ik ook.
Dat ik gister niet meteen een arts heb bezocht maakt mij nog niet laks of niet serieus.
Ik ga wel gewoon elke dag naar het toilet, maar het is de laatste tijd wel anders.
En is elke post of elk topic dat hier wordt gepost niet bedoelt om aandacht te vragen? Aandacht voor het geen je bezig houdt? Nou, dit houdt mij bezig. Welke reden er ook achter zit. Erg behulpzaam sommige reacties.
Het is inderdaad niet normaal dat mijn buik zo is, en dat ik ondanks het afvallen mijn broeken niet meer dicht krijg en mijn kleding straks zit. Dat zie ik ook.
Dat ik gister niet meteen een arts heb bezocht maakt mij nog niet laks of niet serieus.
Ik ga wel gewoon elke dag naar het toilet, maar het is de laatste tijd wel anders.
En is elke post of elk topic dat hier wordt gepost niet bedoelt om aandacht te vragen? Aandacht voor het geen je bezig houdt? Nou, dit houdt mij bezig. Welke reden er ook achter zit. Erg behulpzaam sommige reacties.
Gast- Gast
Je kan wel alles uit je handen laten vallen en bij de drogist een test halen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Als het je echt bezig hield was je allang naar de dokter gegaan. Buiten dat zijn de reacties hier meer dan behulpzaam, er worden genoeg adviezen gegeven over wat je moet doen (test, dokter). Wat wil je dan dat we doen? Je hand vasthouden en meegaan naar de dokter, kom op. Als de rollen omgedraaid waren had ik wel alles laten vallen om naar de drogist te rennen, per direct.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Een afspraak met de huisarts is toch zo gemaakt? Dat je niet meteen terecht kan dat kan.. maar de afspraak staat dan toch.
Maar een veranderd ontlastingspatroon in combinatie met zo'n opgeblazen buik zou echt wel iets ernstigs kunnen zijn (maar goed, ik hoor dagelijks horror verhalen van mijn vriend). Dus als ik jou was zou ik toch die afspraak met de huisarts maken.
Maar een veranderd ontlastingspatroon in combinatie met zo'n opgeblazen buik zou echt wel iets ernstigs kunnen zijn (maar goed, ik hoor dagelijks horror verhalen van mijn vriend). Dus als ik jou was zou ik toch die afspraak met de huisarts maken.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Echt, wat een dom-biechtje ben je zeg... Het is dan misschien niet stom dat je gister niet alles uit je handen hebt laten vallen, maar je hebt tussen gister en de afgelopen 8 maanden toch wel een test kunnen halen?! Je kunt wel zwanger zijn maar dat test je gewoon niet, lijkt het je spannend ofzo om een kind te krijgen op een toilet zonder dat je een bedje oid hebt staan? In je eerste post staat trouwens niet:'ik vind het zo vervelend dat mensen denken dat ik zwanger lijk' waarmee je aandacht zou vragen voor het feit dat dat weleens gebeurd. Nee, je plaatst een foto en zet erboven 'ik zou toch zweren dat ik zwanger ben'. Wat voor reacties had je verwacht dan?!
Eens met Babydoll, ik hoop dat je het leven in de brouwerij gevonden hebt
Eens met Babydoll, ik hoop dat je het leven in de brouwerij gevonden hebt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Are you fucking serious? Ik denk dat het merendeel van de forummers alles uit hun handen lieten vallen om een test te halen, als ze in jouw situatie zaten. Ik vind je erg naïef overkomen, ik snap serieus niet waarom je de huisarts nog niet hebt gebeld.Biechtje01 schreef:Het is toch niet zo gek dat ik gister niet meteen alles uit mijn handen kon laten vallen en naar de huisarts kon gaan? En de huisarts moet ook maar net die zelfde dag nog kunnen.
Gast- Gast
Omg om te huilen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Als ik zo'n buik had was ik toch echt wel naar de winkel gegaan voor een test en was ik eerder al naar de huisarts gegaan.
En trouwens je was af aan het vallen? Lukte dat of kwam je juist aan?
En trouwens je was af aan het vallen? Lukte dat of kwam je juist aan?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
@ sociaal biechtje
Wat een vervelend gevoel is dat. Het lijkt me echt rot als je vriendschappen verwateren door een depressie. Heel knap van je dat je initiatief neemt door bijvoorbeeld bij een hardloopgroepje te gaan. Misschien kun je je een keer aansluiten bij een meeting van het forum? Dan doe je ook weer nieuwe contacten op. Ik herken die sociale onhandigheid wel een beetje, je mag me altijd pm-en
Wat een vervelend gevoel is dat. Het lijkt me echt rot als je vriendschappen verwateren door een depressie. Heel knap van je dat je initiatief neemt door bijvoorbeeld bij een hardloopgroepje te gaan. Misschien kun je je een keer aansluiten bij een meeting van het forum? Dan doe je ook weer nieuwe contacten op. Ik herken die sociale onhandigheid wel een beetje, je mag me altijd pm-en
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik zou er gewoon niet meer op in gaan (dikke buik-biechtje).
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Inderdaad, dat heb ik ook wel meer dan eens gedaan trouwens. Just to be sure!Babydoll schreef:Als het je echt bezig hield was je allang naar de dokter gegaan. Buiten dat zijn de reacties hier meer dan behulpzaam, er worden genoeg adviezen gegeven over wat je moet doen (test, dokter). Wat wil je dan dat we doen? Je hand vasthouden en meegaan naar de dokter, kom op. Als de rollen omgedraaid waren had ik wel alles laten vallen om naar de drogist te rennen, per direct.
Rush- Lady Post-a-lot
Sylvana schreef:Ik zou er gewoon niet meer op in gaan (dikke buik-biechtje).
+1 aandachtrekkerij
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik zou zelfs in staat zijn om buikpijn te faken en naar de hap bellen voor een spoedecho in deze situatie, om maar zeker te zijn of er wel of niet een kind (of 2 of 3) in mijn buik rondspartelde.
Al test ik bij dat soort klachten maanden eerder. Zelfs bij dat soort klachten getest terwijl ik in theorie niet eens zwanger kon zijn, zekerheid voor alles.
En ik wil je niet heel bang maken, maar er zijn ook ziektes die dit beeld kunnen geven en dan spreek ik niet over buikgriep. Dus ik zou echt de dokter bellen!!
Al test ik bij dat soort klachten maanden eerder. Zelfs bij dat soort klachten getest terwijl ik in theorie niet eens zwanger kon zijn, zekerheid voor alles.
En ik wil je niet heel bang maken, maar er zijn ook ziektes die dit beeld kunnen geven en dan spreek ik niet over buikgriep. Dus ik zou echt de dokter bellen!!
Gast- Gast
Alles uit je handen laten vallen is natuurlijk ook overdreven (al had ik dat wel gedaan) want ondertussen zijn we alweer een dag verder en heb je nog niks ondernomen. Wil je het dan gewoon echt niet weten? Mocht je echt serieus zijn en die foto echt, dan is er sowieso iets met je buik aan de hand, zwanger of niet. Ik neem aan dat je zo wel even lunchpauze hebt als je werk, test gewoon en maak een afspraak met de dokter.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lavendel schreef:Alles uit je handen laten vallen is natuurlijk ook overdreven (al had ik dat wel gedaan) want ondertussen zijn we alweer een dag verder en heb je nog niks ondernomen. Wil je het dan gewoon echt niet weten? Mocht je echt serieus zijn en die foto echt, dan is er sowieso iets met je buik aan de hand, zwanger of niet. Ik neem aan dat je zo wel even lunchpauze hebt als je werk, test gewoon en maak een afspraak met de dokter.
Ik zou me echt nergens meer op kunnen concentreren zonder die duidelijkheid. Buiten dat ben ik ook heulll nieuwschierig, ik zou het meteen willen weten.
Laatst aangepast door Babydoll op wo 7 dec 2011 - 0:20; in totaal 1 keer bewerkt
Blair- Kletskop
pancake, ik herken het ook wel een beetje. De vriendinnen die ik heb stammen van mijn middelbare schooltijd, of net daarna. Als je nagaat dat ik 33 jaar ben, is dat al weer een tijd geleden, zeg maar.
Aan de ene kant erg overzichtelijk , maar ik merk dat interesses verschuiven, zo zijn mijn vriendinnen allemaal mamma geworden en gaan ze nooit meer uit, terwijl ik zo nu en dan best nog wel eens goed op stap zou willen gaan. In dat geval mis ik een vriendin die diezelfde interesse heeft.
Ik merk dat ik ook niet zo handig ben in het leren kennen van mensen. Ik heb zo nu en dan wel mensen leren kennen waarvan ik dacht, hee wat leuk! Bijvoorbeeld een paar jaar geleden tijdens een groepsreis door Azië. Zodra we weer in Nederland waren, was die klik er niet meer en verwaterde het contact, ondanks dat ik nog wel geprobeerd heb contact te houden.
Ook op de sportschool waar ik al jaren sport 'ken' ik veel mensen en maak ik hier en daar wel eens een praatje, maar ik weet dan ook niet zo goed hoe je in zo'n contact moet investeren, zeg maar. Het blijft bij een oppervlakkig babbeltje en that's it.
Ik vind het, zoals een andere forumster ook al opmerkte, een stap in de goede richting dat je bij een hardloopgroep zit. Verder heb ik zo ook geen oplossing.. Voor degenen die wel iets weten, ik hou me ook aanbevolen :-)
Aan de ene kant erg overzichtelijk , maar ik merk dat interesses verschuiven, zo zijn mijn vriendinnen allemaal mamma geworden en gaan ze nooit meer uit, terwijl ik zo nu en dan best nog wel eens goed op stap zou willen gaan. In dat geval mis ik een vriendin die diezelfde interesse heeft.
Ik merk dat ik ook niet zo handig ben in het leren kennen van mensen. Ik heb zo nu en dan wel mensen leren kennen waarvan ik dacht, hee wat leuk! Bijvoorbeeld een paar jaar geleden tijdens een groepsreis door Azië. Zodra we weer in Nederland waren, was die klik er niet meer en verwaterde het contact, ondanks dat ik nog wel geprobeerd heb contact te houden.
Ook op de sportschool waar ik al jaren sport 'ken' ik veel mensen en maak ik hier en daar wel eens een praatje, maar ik weet dan ook niet zo goed hoe je in zo'n contact moet investeren, zeg maar. Het blijft bij een oppervlakkig babbeltje en that's it.
Ik vind het, zoals een andere forumster ook al opmerkte, een stap in de goede richting dat je bij een hardloopgroep zit. Verder heb ik zo ook geen oplossing.. Voor degenen die wel iets weten, ik hou me ook aanbevolen :-)
Gast- Gast
Babydoll schreef:Lavendel schreef:Alles uit je handen laten vallen is natuurlijk ook overdreven (al had ik dat wel gedaan) want ondertussen zijn we alweer een dag verder en heb je nog niks ondernomen. Wil je het dan gewoon echt niet weten? Mocht je echt serieus zijn en die foto echt, dan is er sowieso iets met je buik aan de hand, zwanger of niet. Ik neem aan dat je zo wel even lunchpauze hebt als je werk, test gewoon en maak een afspraak met de dokter.
Ik zou me echt nergens meer op kunnen concentreren zonder die duidelijkheid. Buiten dat ben ik ook heulll nieuwschierig als ik in haar schoenen zou staan.
Eu ja ik bedoelde meer hoe zij het ziet, want nu testen is niet alles uit de handen laten vallen omdat er al zoveel tijd overheen gegaan is, dus daarin overdrijft ze..
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Gezien deze reacties kan ik het inderdaad beter zelf en buiten dit forum om uitzoeken. Vroeg niet om belachelijk gemaakt te worden.
Zijn mensen die een positieve test plaatsen dan ook allemaal aandacht vragers? Die kunnen toch ook beter naar een arts en wat willen zij met die foto?
Op die manier aandacht vragen was niet mijn bedoeling.
Zijn mensen die een positieve test plaatsen dan ook allemaal aandacht vragers? Die kunnen toch ook beter naar een arts en wat willen zij met die foto?
Gast- Gast
*Niet op in gaan, niet op in gaan, niet op in gaan....*
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Ik was van plan niet meer te reageren, maar mensen met een positieve test ZIJN ZWANGER, wat moeten die dan nog bij de dokter? Jij hebt een buik waar je je wel zorgen om maakt, maar een test om een zwangerschap (wat niet onmogelijk is) uit te sluiten doe je niet.Biechtje01 schreef:
Kom op zeg. Je snapt zelf hopelijk ook wel dat bovenstaande een vergelijking van niks is.
Laatst aangepast door Rush op wo 7 dec 2011 - 0:27; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Zou niet weten wat je met een positieve test bij een arts moet hoor. Dan bel je een vk voor een echo.
En die willen hun blijdschap delen!
En die willen hun blijdschap delen!
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Gezien deze reacties kan ik het inderdaad beter zelf en buiten dit forum om uitzoeken. Vroeg niet om belachelijk gemaakt te worden.
Nou dat gaat ook weer erg ver hoor. Bedoel jij plaatst een foto van een buik die zwanger lijkt. En als het zo ongewoon is dan trek je toch aan de bel bij je huisarts en of haal je een test voor de zekerheid.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Biechtje01 schreef:Gezien deze reacties kan ik het inderdaad beter zelf en buiten dit forum om uitzoeken. Vroeg niet om belachelijk gemaakt te worden.
Wat was dan wel je bedoeling? Je zegt dat je tips wilde, die heb je toch gekregen? Je zei zelf; ja, máár eigenlijk kan het niet. Als jij er dan voor kiest om er niks mee te doen of het weg te wuiven is dat jouw keus, maar dan moet je ook niet raar kijken als forumsters dit raar vinden.
Blair- Kletskop
@ ''zwanger'' biechtje ik heb niet alles gelezen en heb daar eerlijk gezegd ook geen zin in...
Maar ik vroeg me wel even af of je nu dan al wel een test hebt gehaald/gaat halen of de huisarts hebt gebeld?
Maar ik vroeg me wel even af of je nu dan al wel een test hebt gehaald/gaat halen of de huisarts hebt gebeld?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: