Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 3

+96
Pancake
Sylvana
luisa
Liz
Miss G
Starla
Roza
Theeleut
ShallY
May
VeryCherry
Cheesegirl
juffie001
Angela_1986
Blair
Raindrop
Dennenappel
Blond
Mystique
FireButterfly
Burn
sonly
Lotus
Curious
SuperGrover
Gizmo
Zora
Julia
Ella
Jelin
*Troela*
luenca
Snoes
Shy
Tazz
Chocolate Cookie
Nora
Sushi
Toet
Pussycat
Erin
Catwoman79
Jente10
Monte
Polly
Leine
Rovine
Prosecco
Sorella
girli
Tittih
-Ieniemienie-
Roodkapje
CCC
Pien
Muppetje
Makamba
rapa nui
blondje1313
Marin
Caresses
Merai
Carra
Kat1980
ExpressoB
Pompoen
Geluk
Possom
Lynn_
Paper Crown
joyce0606
Sterre
Rush
Tania
Zwoesj
RYW
Admin
Jerry
Sweety
Coco
Rumble
Suus
Mamsie
Caro
TGR
Gigi_
Lavendel
Susan
Alias
Filoria
mzcharlotte
Minx
Supertalentje
bolus26
Lejow
MADDIE
100 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 3 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 3

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 4:43

Eens met Lily.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 4:43

Let erop dat het niet té is en dat je er dus teveel mee bezig bent, dat het ten koste gaat van andere dingen. Dan zou ik verder gewoon sparen als je dat fijn vindt. Ik vind sparen ook fijn en we sparen een hele hoop, maar ik ga er echt geen dingen voor aan de kant zetten zoals niet op vakantie. Ik ga niet voor heel veel geld op vakantie, let dan wel op een leuke deal, maar ik wil echt wel op vakantie en genieten van het geld dat we verdienen ipv alleen maar bezig zijn met wat je niet kunt uitgeven nu, omdat je het wilt bewaren voor later.

Gast
Gast

Bericht  Nora di 6 dec 2011 - 4:57

Nog even over het zwanger/niet zwanger biechtje.
Ik zou sowieso naar de dokter gaan want als het darmen/vezelallergie of what ever is, vind ik het er niet gezond uit zien.

Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SuperGrover di 6 dec 2011 - 5:28

Als ik zwangerbiechtje was, zou ik echt allang bij de dokter zitten. Er is een kans, dit ziet er heel zwanger uit, dus waar wacht je op?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  mzcharlotte di 6 dec 2011 - 5:37

Een vriendin van mij is tegen het einde van haar zwangerschap ook weer een paar kilo afgevallen. Just saying.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Liz di 6 dec 2011 - 5:42

Nora schreef:Nog even over het zwanger/niet zwanger biechtje.
Ik zou sowieso naar de dokter gaan want als het darmen/vezelallergie of what ever is, vind ik het er niet gezond uit zien.

Dit lijkt wel een grap. Ik kan er niet bij dat je met zo'n buik niet al eerder naar de huisarts bent gegaan of een test hebt gedaan.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  luisa di 6 dec 2011 - 6:01

Biechte met de buik...

Als dit geen zwangere buik is dan vraag ik me werkelijk af hoe een zwangere buik eruit ziet.
Ik vind dat je wel een schop onder je kont mag hebben, het lijkt erop dat je gewoon niet wil geloven dat je zwanger bent en maar blijft ontkennen. Ga alsjeblieft z.s.m naar de dokter en bereid je voor op een bevalling.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  TGR di 6 dec 2011 - 6:20

"Zwanger" biechtje? Is je buik snel zoveel dikker geworden? Of heel geleidelijk? Heb je iets aan je ontlasting gemerkt? Heb je medicatie geslikt?

"Bereid je voor op een bevalling", vind ik wel heel erg heftig meteen.

Zit je ons niet een beetje te plagen, vraag ik me af Wink

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 7:00

TGR schreef:"Zwanger" biechtje? Is je buik snel zoveel dikker geworden? Of heel geleidelijk? Heb je iets aan je ontlasting gemerkt? Heb je medicatie geslikt?

Dat vraag ik mij ook af. Ik heb van de week ook een foto gemaakt van mijn buik. Leek ook wel zwanger!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 7:01

Ik kan ook zo zwanger lijken... Krijg zelfs soms die vraag al is dat de laatste tijd gelukkig minder. Heb de foto niet gezien waar het om gaat dus kan er verder ook niet over oordelen. Kan sowieso alleen een test denk ik...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 7:08

TGR schreef:"Zwanger" biechtje? Is je buik snel zoveel dikker geworden? Of heel geleidelijk? Heb je iets aan je ontlasting gemerkt? Heb je medicatie geslikt?

Ik heb altijd wel een beetje buik gehad, maar niet zo.
Maar wat valt er te plagen? Ik geef zelf al aan te denken dat ik niet zwanger ben. Dat ik in April en Mei niet ongesteld ben geworden en veel heb overgegeven is waar. Dat ook met twee artsen besproken. Zwangerschap is niet ter spraken gekomen toen en zelf ook niet aan gedacht. maar feit blijft dat ik in April seks heb gehad.

Ik zeg ook niet dat ik zwanger ben, maar dat ik wel zwanger lijk. vandaag viel het me opeens op, na de opmerkingen deze week. Ik heb trouwens op het moment van de foto nog niets gegeten. En wat ontlasting betreft, dat is momenteel inderdaad een probleem.

Gast
Gast

Bericht  TGR di 6 dec 2011 - 7:10

Biechtje01 schreef:

Maar wat valt er te plagen? Ik geef zelf al aan te denken dat ik niet zwanger ben. Dat ik in April en Mei niet ongesteld ben geworden en veel heb overgegeven is waar. Dat ook met twee artsen besproken. Zwangerschap is niet ter spraken gekomen toen en zelf ook niet aan gedacht. maar feit blijft dat ik in April seks heb gehad.

Ik zeg ook niet dat ik zwanger ben, maar dat ik wel zwanger lijk. vandaag viel het me opeens op, na de opmerkingen deze week. Ik heb trouwens op het moment van de foto nog niets gegeten. En wat ontlasting betreft, dat is momenteel inderdaad een probleem.

Plagen in de zin van dat je zelf wel weet wat er aan de hand is, maar dat je reactie wilt losmaken hier.

Ik denk dat je veel gas in de darmen hebt zitten waardoor je zo opgeblazen bent. Maar ik zou zelf nog een keertje naar de dokter gaan.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 7:15

Lijkt me knap klote om dan zo'n opgeblazen buik te hebben. Misschien een idee om langs de dokter te gaan voor iets wat je stoelgang een beetje bevorderd.

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje di 6 dec 2011 - 7:17

Wat een raar verhaal...

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Tania di 6 dec 2011 - 7:17

Pas je wel nog je normale broeken enz?

Ik zou even langs de dokter gaan. Want als je niet zwanger bent dan lijkt dit me ook niet heel normaal. En als je wel zwanger bent (ook al is de kans heel klein) en je bent al rond de 8 maanden zwanger dan is het wel belangrijk dat je dat weet natuurlijk.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lavendel di 6 dec 2011 - 7:17

Biechtje01 schreef:

Dat we misschien het idee hebben dat dit niet klopt is toch niet raar? Het halve forum vind het toch verdacht veel op een zwangere buik lijken en je onderneemt gewoon geen actie..? Waarom haal je niet gewoon een test? Ik zou het echt gelijk willen weten en ik snap niet dat jij dat blijkbaar niet wil.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  mzcharlotte di 6 dec 2011 - 7:35

Het feit dat je in april/mei voor het laatst seks hebt gehad, doet nog niet af aan het feit dat je toen zwanger zou kunnen zijn geraakt en nu als een resultaat zo'n buikje zou kunnen hebben. Het ziet er gewoon echt superzwanger uit. Ik zou ook een test doen, al is het maar om dat uit te sluiten (en me te kunnen richten op een andere medische oorzaak, dit is niet zomaar een buikje).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  CCC di 6 dec 2011 - 7:52

pfff wat een aandachtvrager zeg... :shock:

Haal gewoon een freakin' test en zie wat de test zegt...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin di 6 dec 2011 - 8:35

Ik vind het ook nogal eigenwijs. Je dénkt dat je niet zwanger bent. Op basis van wat?
Een test zegt nog altijd meer dan je gevoel. Ik hoop natuurlijk ook niet voor je dat je zwanger bent, dat lijkt me heel heftig om ineens achter te komen maar dat wil je op z'n minst toch uitsluiten? En sowieso kan misschien een bezoekje aan de dokter geen kwaad als je zo'n last hebt van je stoelgang en t daarom zo opgezwollen is. Sterkte !
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 8:49

Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je er zo 'luchtig' over doet, ik was gek geworden van de zenuwen en allang een dokter bezocht/een test gedaan...

Gast
Gast

Bericht  Jerry di 6 dec 2011 - 9:11

is het niet meer 'ik post een foto om te kijken of iedereen hier ook een 'jij bent zwanger'-reactie geeft' in plaats van 'zou ik zwanger zijn'??
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Marin di 6 dec 2011 - 9:14

Jerry schreef:is het niet meer 'ik post een foto om te kijken of iedereen hier ook een 'jij bent zwanger'-reactie geeft' in plaats van 'zou ik zwanger zijn'??
ja dat denk ik ook wel hoor, maar dan nog kán het toch. Die buik komt ergens vandaan, wat de reden ook is. Ik weet zelf ook dat t helemaal niet leuk is om te horen dat ik zwanger lijk of die vraag te krijgen. Destijds wist ik dat dat écht niet kon, maar als dat wel had gekund had ik wel een achter m'n oren gekrabd en me zorgen gemaakt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Blair di 6 dec 2011 - 21:53

Volgens mij houden de forumsters zich er meer mee bezig dan jij zelf, terwijl het om jouw lichaam gaat. Suspect . Wilde je misschien wat meer leven in de brouwerij Yes?
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Sylvana di 6 dec 2011 - 22:26

chococupcake schreef:pfff wat een aandachtvrager zeg... :shock:

Haal gewoon een freakin' test en zie wat de test zegt...

Dikke +1

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 22:33

ik heb het idee dat je het misschien wel niet wil weten. Ik bedoel je kan wel zwanger zijn maar je denkt van niet *ontkenning*. Maar zo`n buik is niet normaal, of je nou zwanger bent of niet ik zou toch maar eens naar de dokter gaan om te kijken wat er nou precies aan de hand is. Of je bent zwanger of je hebt problemen met je darmen ofzo maar dan heb je daar wel duidelijkheid over.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: