Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 3

+96
Pancake
Sylvana
luisa
Liz
Miss G
Starla
Roza
Theeleut
ShallY
May
VeryCherry
Cheesegirl
juffie001
Angela_1986
Blair
Raindrop
Dennenappel
Blond
Mystique
FireButterfly
Burn
sonly
Lotus
Curious
SuperGrover
Gizmo
Zora
Julia
Ella
Jelin
*Troela*
luenca
Snoes
Shy
Tazz
Chocolate Cookie
Nora
Sushi
Toet
Pussycat
Erin
Catwoman79
Jente10
Monte
Polly
Leine
Rovine
Prosecco
Sorella
girli
Tittih
-Ieniemienie-
Roodkapje
CCC
Pien
Muppetje
Makamba
rapa nui
blondje1313
Marin
Caresses
Merai
Carra
Kat1980
ExpressoB
Pompoen
Geluk
Possom
Lynn_
Paper Crown
joyce0606
Sterre
Rush
Tania
Zwoesj
RYW
Admin
Jerry
Sweety
Coco
Rumble
Suus
Mamsie
Caro
TGR
Gigi_
Lavendel
Susan
Alias
Filoria
mzcharlotte
Minx
Supertalentje
bolus26
Lejow
MADDIE
100 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Biechttopic 3 - Pagina 40 Empty Re: Biechttopic 3

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 4:08

Het is toch logisch dat je graag positieve reacties wil als je een foto van jezelf plaatst? Je wilt toch niet horen 'Jemig, wat ben jij lelijk!'

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin wo 7 dec 2011 - 4:09

Als iemand mooi is, zeg ik dat. Bekend of onbekend. Maar iemand die vaker foto's plaatst, zal ook vaker complimentjes krijgen. Lijkt me een logische optelsom. En ja, dat meen ik dan echt. Ik vind veel mensen mooi en er zitten hier veel mooie meiden op 't forum. En gelukkig plaatsen die ook veel foto's smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Marin wo 7 dec 2011 - 4:10

Zelda schreef:Het is toch logisch dat je graag positieve reacties wil als je een foto van jezelf plaatst? Je wilt toch niet horen 'Jemig, wat ben jij lelijk!'

Hahaha ja moet je eens proberen. Hee Zelda, je bent lelijk.. (nee hoor, ik vind jou juist mooi)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 4:10

Als ik iemand niet mooi vind, reageer ik er gewoon niet op. Hetzelfde geldt voor foto's van kinderen, als ik ze niet mooi vind, reageer ik gewoon niet (of ik zeg, wat een leuk shirtje/leuke situatie/iets anders positiefs). Wat me dan wél vaak opvalt is dat mensen/kinderen/baby's als mooi worden betiteld die ik helemáál niet mooi vind, en dan vraag ik me ook wel eens af of het is omdat ze bekende forummers of bekende forumkinderen zijn, of dat die mensen ze echt mooi vinden en het een kwestie is van smaak.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 7 dec 2011 - 4:13

Als ik iemand niet mooi vind, kan ik trouwens best op een foto reageren, maar dan zeg ik dat ik de foto leuk vind (wat ik oprecht dan ook vind), of iets anders. Alhoewel ik niet op elke foto reageer hoor, daarvoor heb ik geen tijd en zin in. Maar als ik ook maar iets positiefs over een foto te zeggen heb, zeg ik het. Waarom niet? Is toch leuk?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 4:14

Wat een vleeskeuring haha.

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 7 dec 2011 - 4:19

Hahahaha. True!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 4:19

Joy_ schreef:Als ik iemand niet mooi vind, kan ik trouwens best op een foto reageren, maar dan zeg ik dat ik de foto leuk vind (wat ik oprecht dan ook vind), of iets anders. Alhoewel ik niet op elke foto reageer hoor, daarvoor heb ik geen tijd en zin in. Maar als ik ook maar iets positiefs over een foto te zeggen heb, zeg ik het. Waarom niet? Is toch leuk?

Dit had ik kunnen zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 7 dec 2011 - 4:20

Haha ja en als je nu te horen krijgt 'wat een leuk shirtje' of 'wat zit je haar leuk' betekent het dus per direct dat je lelijk bent. laughcry
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus wo 7 dec 2011 - 4:21

Hahaha, nu durf ik helemaal geen foto's meer te plaatsen Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 4:24

Joy_ schreef:
Zelda schreef:Het is toch logisch dat je graag positieve reacties wil als je een foto van jezelf plaatst? Je wilt toch niet horen 'Jemig, wat ben jij lelijk!'

Hahaha ja moet je eens proberen. Hee Zelda, je bent lelijk.. (nee hoor, ik vind jou juist mooi)
Try me Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 4:26

Arden schreef:Als ik iemand niet mooi vind, reageer ik er gewoon niet op. Hetzelfde geldt voor foto's van kinderen, als ik ze niet mooi vind, reageer ik gewoon niet (of ik zeg, wat een leuk shirtje/leuke situatie/iets anders positiefs). Wat me dan wél vaak opvalt is dat mensen/kinderen/baby's als mooi worden betiteld die ik helemáál niet mooi vind, en dan vraag ik me ook wel eens af of het is omdat ze bekende forummers of bekende forumkinderen zijn, of dat die mensen ze echt mooi vinden en het een kwestie is van smaak.
Ja hier ben ik het mee eens. Maar ook in deze geldt: ik reageer alleen op kindjes die ik echt mooi/leuk/schattig vind, anders reageer ik niet.

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 7 dec 2011 - 4:36

Joy_ schreef:Haha ja en als je nu te horen krijgt 'wat een leuk shirtje' of 'wat zit je haar leuk' betekent het dus per direct dat je lelijk bent. laughcry
Hahaha. Als ik zoiets zeg, een compliment over wat dan ook, dan meen ik dat juist wel :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  May wo 7 dec 2011 - 4:37

Ik krijg ook heel vaak geen reacties op de foto's die ik plaats. Dus of mensen vinden me niet zo mooi of ze nemen de tijd niet om te reageren of het valt gewoon niet zo op omdat andere er meer boven uit springen. Ik kan er niet zo mee zitten eigenlijk.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 4:37

Arden schreef:Als ik iemand niet mooi vind, reageer ik er gewoon niet op. Hetzelfde geldt voor foto's van kinderen, als ik ze niet mooi vind, reageer ik gewoon niet (of ik zeg, wat een leuk shirtje/leuke situatie/iets anders positiefs). Wat me dan wél vaak opvalt is dat mensen/kinderen/baby's als mooi worden betiteld die ik helemáál niet mooi vind, en dan vraag ik me ook wel eens af of het is omdat ze bekende forummers of bekende forumkinderen zijn, of dat die mensen ze echt mooi vinden en het een kwestie is van smaak.
Helemaal mee eens. Ik snap sommige reacties ook echt niet en ben daarin geloof ik niet de enige.

Je hoeft iemand zeker niet (bewust) commentaar te geven of de grond in te trappen, maar bij sommige postitieve reacties kan ik bijna niet geloven dat die gene dat ook echt vindt en in dat geval vraag ik me af of je dan niet beter gewoon niets kunt zeggen.

Vraag me wel af waarom deze discussie hier en anoniem wordt gevoerd.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 4:38

May schreef:Ik krijg ook heel vaak geen reacties op de foto's die ik plaats. Dus of mensen vinden me niet zo mooi of ze nemen de tijd niet om te reageren of het valt gewoon niet zo op omdat andere er meer boven uit springen. Ik kan er niet zo mee zitten eigenlijk.
Ik ben het er zeker mee eens dat het altijd de zelfde zijn die reacties krijgen. Als mensen over je foto heen kijken, kijken ze wel heel selectief laughcry

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=19038

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen