Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 3

+96
Pancake
Sylvana
luisa
Liz
Miss G
Starla
Roza
Theeleut
ShallY
May
VeryCherry
Cheesegirl
juffie001
Angela_1986
Blair
Raindrop
Dennenappel
Blond
Mystique
FireButterfly
Burn
sonly
Lotus
Curious
SuperGrover
Gizmo
Zora
Julia
Ella
Jelin
*Troela*
luenca
Snoes
Shy
Tazz
Chocolate Cookie
Nora
Sushi
Toet
Pussycat
Erin
Catwoman79
Jente10
Monte
Polly
Leine
Rovine
Prosecco
Sorella
girli
Tittih
-Ieniemienie-
Roodkapje
CCC
Pien
Muppetje
Makamba
rapa nui
blondje1313
Marin
Caresses
Merai
Carra
Kat1980
ExpressoB
Pompoen
Geluk
Possom
Lynn_
Paper Crown
joyce0606
Sterre
Rush
Tania
Zwoesj
RYW
Admin
Jerry
Sweety
Coco
Rumble
Suus
Mamsie
Caro
TGR
Gigi_
Lavendel
Susan
Alias
Filoria
mzcharlotte
Minx
Supertalentje
bolus26
Lejow
MADDIE
100 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 3 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 3

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 0:30

Maar biechtje, wat zou jij dat adviezeren als iemand zo'n foto plaatst? Wacht een paar maanden af, als je dan bevallen bent was je toch zwanger?

Als je geen test durft te kopen kan je ze ook online bestellen. Of ik wil je er gerust 1 opsturen. Of houd het kopen je niet tegen om te testen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Paper Crown wo 7 dec 2011 - 0:35

Je weet dat je niet zwanger bent, daarom ben je er zo 'chill' onder. Je doet het puur om aandacht te vragen, wat overigens ook lukt. Ik zou zeggen, neem een laxeertablet of 2 (7 in jouw geval..) sla 100 rollen toiletpapier in huis, sluit jezelf op op de wc, als je buik dan niet weg trekt, en je over 2 maandjes geen baby hebt, ga dan naar de dokter want dan ben je of ernstig ziek of je bent gewoon permanent zwanger.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Lavendel wo 7 dec 2011 - 0:36

We maken je niet belachelijk, we leven een hele dag met je mee, iedereen denkt dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn en we adviseren je toch zo snel mogelijk naar de dokter te gaan of een test te doen en je doet niets. Wat verwacht je dan? Niet heel vreemd toch dat we het dan een vreemd verhaal gaan vinden omdat je niks onderneemt?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lavendel wo 7 dec 2011 - 0:37

2CKC2 schreef:Je weet dat je niet zwanger bent, daarom ben je er zo 'chill' onder. Je doet het puur om aandacht te vragen, wat overigens ook lukt. Ik zou zeggen, neem een laxeertablet of 2 (7 in jouw geval..) sla 100 rollen toiletpapier in huis, sluit jezelf op op de wc, als je buik dan niet weg trekt, en je over 2 maandjes geen baby hebt, ga dan naar de dokter want dan ben je of ernstig ziek of je bent gewoon permanent zwanger.

+1, of dit.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Makamba wo 7 dec 2011 - 0:37

Rush schreef:
Biechtje01 schreef:

Zijn mensen die een positieve test plaatsen dan ook allemaal aandacht vragers? Die kunnen toch ook beter naar een arts en wat willen zij met die foto?
Ik was van plan niet meer te reageren, maar mensen met een positieve test ZIJN ZWANGER, wat moeten die dan nog bij de dokter? Jij hebt een buik waar je je wel zorgen om maakt, maar een test om een zwangerschap (wat niet onmogelijk is) uit te sluiten doe je niet.

Kom op zeg. Je snapt zelf hopelijk ook wel dat bovenstaande een vergelijking van niks is.

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Susan wo 7 dec 2011 - 1:11

Ik vind je reactie ook een beetje raar. Er is alweer een dag voorbij, je had vanmorgen gewoon een afspraak kunnen maken met je huisarts, daarbij heb je die dikke buik ook niet pas vanaf gisteren, ik vind het sowieso al raar dat je het zo lang op z'n beloop laat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Lenthe wo 7 dec 2011 - 1:13

Susan schreef:Ik vind je reactie ook een beetje raar. Er is alweer een dag voorbij, je had vanmorgen gewoon een afspraak kunnen maken met je huisarts, daarbij heb je die dikke buik ook niet pas vanaf gisteren, ik vind het sowieso al raar dat je het zo lang op z'n beloop laat.
+1 Wat is nu je plan voor komende tijd? Ben je uberhaupt van plan naar de huisarts te gaan of een test te halen?

Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  VeryCherry wo 7 dec 2011 - 1:16

Het is een onbevlekte ontvangenis en het wordt vast een kerstkindje angel
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 1:18

VeryCherry schreef:Het is een onbevlekte ontvangenis en het wordt vast een kerstkindje angel

Dan vrees ik dat ik ook een kindje ga baren onder de kerstboom, want ik heb ook een dikke pens en ik ben toch echt niet zwanger of ernstig ziek. Ik ben gewoon gek op chips Embarassed

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry wo 7 dec 2011 - 1:20

Ah dus jij was het op de foto Wink
Nee, even zonder gekheid, waarom komt iemand hier zoiets 'biechten' laat je iedereen min of meer in spanning wachten en adviezen geven en vervolgens doen alsof je aangevallen wordt en het allemaal wel meevalt :S
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blair wo 7 dec 2011 - 1:21

Ik denk dat het meer was om de "Je bent zwanger!! Gefeliciteerd!" maar niet om de vragen die daarbij gesteld werden.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Alex wo 7 dec 2011 - 1:22

Reva schreef:
VeryCherry schreef:Het is een onbevlekte ontvangenis en het wordt vast een kerstkindje angel

Dan vrees ik dat ik ook een kindje ga baren onder de kerstboom, want ik heb ook een dikke pens en ik ben toch echt niet zwanger of ernstig ziek. Ik ben gewoon gek op chips Embarassed
laughcry
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  VeryCherry wo 7 dec 2011 - 1:23

Is dit de vader van je chipskindje Reva?

Biechttopic 3 - Pagina 39 MrPotatoHead
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sweety wo 7 dec 2011 - 1:23

Ik vraag me serieus af ( net als de rest ) waarom je nog geen test heb gedaan? Het lijkt mij dat je dan zo snel mogelijk een test zou doen als veel mensen het tegen je zeggen. Je gaf zelf al aan dat je in april veel heb overgegeven. Ook al denk je dat het een andere verklaring kan hebben ( gehad ), als hier op het forum ook tegen je gezegd wordt dat je beter een test kunt gaan doen of een afspraak maken met de HA, waarom heb je dat dan nog niet gedaan? Als je er zelf zo overtuigd van bent dat je niet zwanger kan zijn, dan is er iets anders aan de hand met je buik/darmen. Het gaat wel om je gezondheid, het is niet een verkoudheid dat is aan komen waaien.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jeanette wo 7 dec 2011 - 1:31

Inderdaad, wat een eigenwijsheid zeg! Ga een test halen, dan ben je verzekerd van een antwoord en ga dan hier geen onzin lopen verkopen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Sweety wo 7 dec 2011 - 1:34

Biechtje01 schreef:Ik had vooraf niet echt een doel. Wist niet dat dat moest. Ik ben deze week twee keer gefeliciteerd met mijn zwangerschap en toen ik net in de spiegel keek dacht ik, ik maak een foto en plaats hem. Anoniem, zodat wie ik ben de reacties niet beinvloed. Ben juist wat afgevallen.

Nee, ik verwacht niet zwanger te zijn. Bedenk me wel dat ik April en Mei niet ongesteld ben geweest en heel veel heb overgegeven..(uiteraard had ik daar toen een andere verklaring voor en nu nog steeds) laughcry
Als we het wel hadden geweten wie jij bent, denk je dan dat de reacties anders waren geweest?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  VeryCherry wo 7 dec 2011 - 1:36

Weet wel zeker dat dat de reacties niet beïnvloed had.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blair wo 7 dec 2011 - 1:38

Misschien wel, als het iemand zou zijn geweest waarvan we zouden weten dat ze ernstige buikklachten zou hebben? Buiten dat zou wel iedereen je dan alsnog hebben aangeraden naar de dokter/drogist te gaan.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Sweety wo 7 dec 2011 - 1:39

Maar dan nog, als je in april seks heb, je wordt daarna niet ongesteld en je blijft overgeven, dan ga je toch een test doen?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 1:54

Ik zou zeggen laat het los. Zij gaat hier echt niet meer reageren hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 3:33

Ik weet dat als ik tekst en uitleg geef, meer mensen het zouden begrijpen, maar ik blijf graag anoniem.
Dit is niet mijn bedoeling geweest met de foto en daarom en om sommige reacties heb ik besloten om dit buiten het forum op te lossen.
Ik heb nergens gezegd of gedaan dat ik zwanger was en daarmee aandacht proberen te trekken. Ik heb ook nergens gezegd dat ik niet van plan was een arts te bezoeken. Ik kon die dag niet alles uit mijn handen laten vallen of een test doen.
Ik kan weinig aan die buik faken. Dat hij er zit is een feit. Eerder dan deze week was dit niet (in deze maten) het geval. Pas sinds deze week valt het mij en anderen op, juist na dat ik ben afgevallen. Niet zo gek dat ik daar dan ook nu pas mee kom. Gezien het lang geleden is dat ik seks heb gehad is dat ook niet het eerste waar ik meteen aan dacht.
En wat betreft eerder dit jaar heb ik zoals ik al schreef twee artsen bezocht op dat moment en ook deze week heb ik nog een arts gezien. Dat heeft me toen gerust gesteld.

Ik heb een afspraak bij de huisarts staan en verder trek ik mij terug uit dit topic met dit onderwerp.

de vergelijking met die zwangerschapstest foto's bedoelde ik anders, niet om het zwanger zijn, maar snap dat dat wat verwarrend is.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 3:56

Ik biecht op dat het me opvalt dat altijd elke forumster die een foto plaatst "zo mooi" is. laughcry
En dan vooral de forumsters die actief foto's posten. Altijd komen er maar weer reacties als: wauw, wat ben je mooi enzo.
Ik vraag me dan serieus af of jullie dat dan ook echt altijd menen of maar gewoon zeggen omdat iemand dat graag hoort die een foto plaatst.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 4:05

Als ik op een foto reageer en zeg dat ik die persoon mooi vind, dan is dat ook echt zo. Ik ga geen leugens verkopen. Ik heb soms ook het idee dat er gezegd wordt dat iemand mooi is terwijl dat niet gemeend wordt. Maar is dat in het dagelijks leven niet ook zo?

Flauw trouwens dat dit onder het biechtaccount moet, durf je dat niet te zeggen onder je eigen naam? laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 4:06

Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat het me opvalt dat altijd elke forumster die een foto plaatst "zo mooi" is. laughcry
En dan vooral de forumsters die actief foto's posten. Altijd komen er maar weer reacties als: wauw, wat ben je mooi enzo.
Ik vraag me dan serieus af of jullie dat dan ook echt altijd menen of maar gewoon zeggen omdat iemand dat graag hoort die een foto plaatst.
Ik denk dat in veel gevallen het dikgedrukte het geval is.

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 7 dec 2011 - 4:06

Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat het me opvalt dat altijd elke forumster die een foto plaatst "zo mooi" is. laughcry
Als iemand lelijk is reageer ik niet.

Ik reageer trouwens heel vaak niet op foto`s, dus denk nou niet dat ik iedereen lelijk vind, maar als ik een foto of iemand op de foto echt knap of mooi vind, dan zeg ik dat wel.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud