Biechttopic 3
+96
Pancake
Sylvana
luisa
Liz
Miss G
Starla
Roza
Theeleut
ShallY
May
VeryCherry
Cheesegirl
juffie001
Angela_1986
Blair
Raindrop
Dennenappel
Blond
Mystique
FireButterfly
Burn
sonly
Lotus
Curious
SuperGrover
Gizmo
Zora
Julia
Ella
Jelin
*Troela*
luenca
Snoes
Shy
Tazz
Chocolate Cookie
Nora
Sushi
Toet
Pussycat
Erin
Catwoman79
Jente10
Monte
Polly
Leine
Rovine
Prosecco
Sorella
girli
Tittih
-Ieniemienie-
Roodkapje
CCC
Pien
Muppetje
Makamba
rapa nui
blondje1313
Marin
Caresses
Merai
Carra
Kat1980
ExpressoB
Pompoen
Geluk
Possom
Lynn_
Paper Crown
joyce0606
Sterre
Rush
Tania
Zwoesj
RYW
Admin
Jerry
Sweety
Coco
Rumble
Suus
Mamsie
Caro
TGR
Gigi_
Lavendel
Susan
Alias
Filoria
mzcharlotte
Minx
Supertalentje
bolus26
Lejow
MADDIE
100 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Biechttopic 3
x
Laatst aangepast door Biechtje01 op zo 14 aug 2011 - 18:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bij ons (ik was niet de enige bij wie het gebeurde, ik ben toen ook niet degene geweest die het aangegeven heeft) heeft die persoon een officiele waarschuwing gekregen. Hij is niet ontslagen, maar er is wel tegen hem gezegd dat hij geen salaris of functieverhoging meer zou krijgen, en dus eigenlijk niets meer waard is. Dus dat hij beter de eer aan zichzelf kon houden en weg moest gaan.
Heeft hij overigens niet gedaan. Tijdens de crisis is hij er alsnog uitgegooid als ik het goed heb.
Bij mijn huidige werk is het ook een officiele waarschuwing geworden, maar mede ook omdat ik daarom gevraagd heb. Zat niet met hem op 1 afdeling, had verder ook geen last van hem. Hij heeft zijn excuses moeten aanbieden, en that's it.
Nu zit ik wel met hem op 1 afdeling, en dat gaat hartstikke goed. Hij staat bij mij in het krijt, en dat weet hij maar al te goed. Heb geen schunnig woord meer gehad van hem
Heeft hij overigens niet gedaan. Tijdens de crisis is hij er alsnog uitgegooid als ik het goed heb.
Bij mijn huidige werk is het ook een officiele waarschuwing geworden, maar mede ook omdat ik daarom gevraagd heb. Zat niet met hem op 1 afdeling, had verder ook geen last van hem. Hij heeft zijn excuses moeten aanbieden, en that's it.
Nu zit ik wel met hem op 1 afdeling, en dat gaat hartstikke goed. Hij staat bij mij in het krijt, en dat weet hij maar al te goed. Heb geen schunnig woord meer gehad van hem
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Kun je morgen niet aangeven dat je bang bent? Misschien dat zij je wel kunnen steunen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
x
Laatst aangepast door Biechtje01 op zo 14 aug 2011 - 18:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb hier geen ervaring mee maar ik vind het goed dat je het gaat vertellen. Geef aan dat je bang bent om hem te zien en dat je niet samen met hem in 1 ruimte wil zitten. Vind het rot om te horen dat je zo bang bent en ik vind het erg dat hij een smsje moet sturen dat jou zoveel angst geeft. Ik wil je even heel veel sterkte wensen!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Ik heb hier geen ervaring mee maar ik vind het goed dat je het gaat vertellen. Geef aan dat je bang bent om hem te zien en dat je niet samen met hem in 1 ruimte wil zitten. Vind het rot om te horen dat je zo bang bent en ik vind het erg dat hij een smsje moet sturen dat jou zoveel angst geeft. Ik wil je even heel veel sterkte wensen!
+1
Gast- Gast
Jammer dat we niks meer horen van " vreemdgaan met ex " biechtje.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
+1 Misschien was het een gast die dit graag kwijt wilde.Mamsie schreef:Jammer dat we niks meer horen van " vreemdgaan met ex " biechtje.
Sweety- Ratel
Moet wel een levensgevaarlijke situatie zijn dat je onder het biechttopic zelfs dingen gaat verwijderen.
Gast- Gast
Ik vertel dit aan niemand daarom moet ik het even kwijt.
Ik wil al jaren kinderen of een kind maar mijn man had zo zijn twijfels. Nu zijn we er samen aan toe en kan het mij niet snel genoeg gaan.
Helaas was ons seksleven de laatste tijd naar het nulpunt gezakt doordat we het enorm druk hadden en allebei lichamelijke problemen hadden.
Nu de grootste drukte voorbij is proberen we ons seksleven weer op te krikken en dat lukt heel aardig, we hebben allebei zin.
Maar nu komt het... hij heeft erectieproblemen gekregen. Hij krijgt 'm wel 'omhoog' maar dat duurt niet lang genoeg en dus komt hij niet klaar.
Ik weet echt niet goed wat ik er mee aan moet. Ik wil zo graag een kindje maken! Ik ben heel geduldig, vrij gewoon door met 'm, geef 'm de tijd en probeer het gewoon elke keer opnieuw zonder de nadruk daarop te leggen. Maar ja hij is natuurlijk enorm gefrustreerd en ik zie 'm elke keer denken en dan gaat het weer mis.
Het is ook waarschijnlijk gedeeltelijk psychisch want als hij zichzelf bevredigd lukt het wel zegt hij.
Waar ik mee zit is dat ik eigenlijk gewoon rustig en geduldig wil afwachten tot het weer lukt, hem de tijd geven. Maar ik wil wel het liefst iedere dag seks en in mijn vruchtbare periode baal ik zo ontzettend dat hij niet in mij klaarkomt!! Want hoe moet er dan een kindje uit groeien?!
Nou dat moest ik dus even kwijt want dat vertel ik niet aan mensen omdat ik hem dat niet aan wil doen.
En als iemand nog tips heeft om dit te doorbreken...
Ik wil al jaren kinderen of een kind maar mijn man had zo zijn twijfels. Nu zijn we er samen aan toe en kan het mij niet snel genoeg gaan.
Helaas was ons seksleven de laatste tijd naar het nulpunt gezakt doordat we het enorm druk hadden en allebei lichamelijke problemen hadden.
Nu de grootste drukte voorbij is proberen we ons seksleven weer op te krikken en dat lukt heel aardig, we hebben allebei zin.
Maar nu komt het... hij heeft erectieproblemen gekregen. Hij krijgt 'm wel 'omhoog' maar dat duurt niet lang genoeg en dus komt hij niet klaar.
Ik weet echt niet goed wat ik er mee aan moet. Ik wil zo graag een kindje maken! Ik ben heel geduldig, vrij gewoon door met 'm, geef 'm de tijd en probeer het gewoon elke keer opnieuw zonder de nadruk daarop te leggen. Maar ja hij is natuurlijk enorm gefrustreerd en ik zie 'm elke keer denken en dan gaat het weer mis.
Het is ook waarschijnlijk gedeeltelijk psychisch want als hij zichzelf bevredigd lukt het wel zegt hij.
Waar ik mee zit is dat ik eigenlijk gewoon rustig en geduldig wil afwachten tot het weer lukt, hem de tijd geven. Maar ik wil wel het liefst iedere dag seks en in mijn vruchtbare periode baal ik zo ontzettend dat hij niet in mij klaarkomt!! Want hoe moet er dan een kindje uit groeien?!
Nou dat moest ik dus even kwijt want dat vertel ik niet aan mensen omdat ik hem dat niet aan wil doen.
Gast- Gast
Hij moet er niet bij na denken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb ook eens erectieproblemen meegemaakt met een partner en wat bij hem toen hielp, was even naar de huisarts voor V.iagra. Toen het een paar keer gewoon gelukt was met, was die cirkel doorbroken en lukte het ook weer zonder.
Gast- Gast
Als hij net zo graag een kindje wil als jij, is het dan geen optie dat je een medicijnspuitje gebruikt of zo? (en daarnaast gewoon blijven proberen om seks te hebben, maar dan is de druk er misschien een beetje af).
Susan- Lady Post-a-lot
Mijn biecht van vandaag is dat ik me heb ziekgemeld van mijn werk maar ik had achteraf best kunnen gaan. Ik heb het hele weekend extreme hoofdpijn gehad en heb ik niks kunnen doen dan platliggen en s avonds een beetje rondscharrelen met hele zware benen.
Ik moet sowieso 66 km rijden voor mijn werk, ik hoef nog twee weken voordat mijn nieuwe werk begint en sinds ze weten dat ik wegga sta ik op plan B en kan ik alleen maar een stom overdrachtsdocument maken en de rest van d tijd hang ik op internetn want alles wat ik zelf zou willen initieren willen ze niet.
Maar alsnog voel ik me nu schuldig. Mijn baas is op vakantie, dat dan weer wel. Het is gewoon erg saai en ik heb me het hele weekend beroerd gevoeld. Maar nu ik wat langer geslapen heb voel ik me weer goed. Maar ik zit nu wel ziek thuis. Vind dat niet helemaal netjes van mezelf, ook al is mijn werk ook niet netjes naar mij toe.
Oftewel, ik kan er niks meer aan doen, maar zit hier wel met zenuwen op de bank.
Ik moet sowieso 66 km rijden voor mijn werk, ik hoef nog twee weken voordat mijn nieuwe werk begint en sinds ze weten dat ik wegga sta ik op plan B en kan ik alleen maar een stom overdrachtsdocument maken en de rest van d tijd hang ik op internetn want alles wat ik zelf zou willen initieren willen ze niet.
Maar alsnog voel ik me nu schuldig. Mijn baas is op vakantie, dat dan weer wel. Het is gewoon erg saai en ik heb me het hele weekend beroerd gevoeld. Maar nu ik wat langer geslapen heb voel ik me weer goed. Maar ik zit nu wel ziek thuis. Vind dat niet helemaal netjes van mezelf, ook al is mijn werk ook niet netjes naar mij toe.
Oftewel, ik kan er niks meer aan doen, maar zit hier wel met zenuwen op de bank.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
@ Caro: je had je vast niet zo goed gevoeld als je vandaag niet zo lang had kunnen slapen. Daarom moet je je niet schuldig voelen en proberen te genieten van je uitziekdagje
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Sterre schreef:@ Caro: je had je vast niet zo goed gevoeld als je vandaag niet zo lang had kunnen slapen. Daarom moet je je niet schuldig voelen en proberen te genieten van je uitziekdagje
Eens! Je kan het toch niet veranderen, en niemand heeft er wat aan als je gaat zitten balen!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Daar hebben jullie gelijk in . Ik heb me net wel even uitgesloofd qua schoonmaak maar momenteel voel ik de hoofdpijn wel weeer op de achtergrond. Weet je, als ik op mijn werk had gezeten dan had ik alleen maar beetje moeten typen, werken aan het overdrachtsbestand en dat was het. Het is zoooooo saai. Snap niet dat mijn baas me niet gewoon daadwerkelijk werkzaamheden laat doen ipv alleen dat document. Dat is ook belangrijk, maar kom op: ik ben nu een soort scriptie aan het schrijven van mijn werkzaamheden. Heul interessant .
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
@ Biechtje met angst voor collega: heb je al een gesprek gehad vandaag en zo ja hoe is dat gegaan?
@ Caro: ik kan me wel voorstellen dat je dan niet rustig op de bank kan zitten maar ja je moet het ook maar zo zien, als je niet rustig aan had gedaan dan was de hoofdpijn nog niet weggegaan of meer naar de achtergrond gegaan. Gewoon aan jezelf denken
@ Biechtje dat zwanger wil worden: heb je het vaak over kinderen als jullie niet bezig zijn met seks? Misschien dat dat ook een punt kan zijn dat hij niet kan komen. Omdat de druk er teveel op ligt.
@ Caro: ik kan me wel voorstellen dat je dan niet rustig op de bank kan zitten maar ja je moet het ook maar zo zien, als je niet rustig aan had gedaan dan was de hoofdpijn nog niet weggegaan of meer naar de achtergrond gegaan. Gewoon aan jezelf denken
@ Biechtje dat zwanger wil worden: heb je het vaak over kinderen als jullie niet bezig zijn met seks? Misschien dat dat ook een punt kan zijn dat hij niet kan komen. Omdat de druk er teveel op ligt.
Sweety- Ratel
Ik heb de melding gemaakt en hij is er door zijn manager sowieso op aangesproken. Morgen moet hij op het matje komen bij personeelszaken. Hij zegt dat hij het niet gestuurd heeft maar zijn vrienden. Ik moet het afwachten dus maar mag wel de hele week zo mijn werk indelen dat ik hem niet hoef te zien gelukkig.
Gast- Gast
Dus toch waar ik al bang voor was, wat hij zegt (dat zijn vrienden het gestuurd hebben). Vind het dapper dat je het gedaan hebt! Je bent serieus genomen, dat is ook wel erg prettig!
Ben trots op je :p
Hou je ons op de hoogte?
Ben trots op je :p
Hou je ons op de hoogte?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Goed dat je het heb gezegd! Trots op je! Wel fijn dat je serieus ben genomen. Wel raar van hem dat hij zegt dat zijn vrienden dat hebben verstuurd. Hij probeert zichzelf in te dekken. ( denk ik zo )
Sweety- Ratel
Mijn leven is een zooi op dit moment en ik weet niet hoe ik het op orde moet krijgen. Ik heb een kind en een partner maar onze geldsituatie is totaal niet in evenwicht. Dit beheerst mijn dag zo vreselijk erg dat ik nergens meer plezier in kan hebben. Ik weet niet meer hoe ik dingen aan moet pakken.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Ik vertel dit aan niemand daarom moet ik het even kwijt.
heeeeel herkenbaar, maar ik denk dat je teveel druk op hem legt (onbewust) hij weet ook wel dat jij graag een kindje wilt, en dat dat alleen lukt als hij klaarkomt in jouw, in jouw vruchtbare periode. hij maakt zich druk, omdat hij moet "presteren".
ik heb wat dagen liggen janken, omdat het niet lukte bij mij vriend, en natuurlijk net die dagen mijn eisprong had! ik baalde verschrikkelijk, maar totaal onterecht, ik heb het ook nooit tegen hem gezegt natuurlijk, want voor hem is het ontzettend vervelend.
het is heel moeilijk, en inderdaad makkelijk gezegt, maar het komt uiteindelijk wel goed!!
ik weet niet of je tegen je vriend zegt, dat je een bepaalde dag seks "moet" hebben vanwege je eisprong, maar dit zou ik achterwege laten, hem lekker verleiden als het zover is!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Als zijn vrienden het hebben gestuurd is hij evengoed een l*l. Het is toch enorm onprofessioneel om je vrienden te laten klooien met de mobiel waar nummers van je collega's in staan, zeker als je weet dat ze dit soort dingen uithalen? Daarbij stuur je dan toch direct een sms met heel veel excuses als je erachter komt dat ze zoiets hebben gestuurd? Sowieso, wat voor horken van vrienden heb je dan?
Maar goed, ik geloof er sowieso geen drol van dat zijn vrienden erachter zitten.
Maar goed, ik geloof er sowieso geen drol van dat zijn vrienden erachter zitten.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: