Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 3

+96
Pancake
Sylvana
luisa
Liz
Miss G
Starla
Roza
Theeleut
ShallY
May
VeryCherry
Cheesegirl
juffie001
Angela_1986
Blair
Raindrop
Dennenappel
Blond
Mystique
FireButterfly
Burn
sonly
Lotus
Curious
SuperGrover
Gizmo
Zora
Julia
Ella
Jelin
*Troela*
luenca
Snoes
Shy
Tazz
Chocolate Cookie
Nora
Sushi
Toet
Pussycat
Erin
Catwoman79
Jente10
Monte
Polly
Leine
Rovine
Prosecco
Sorella
girli
Tittih
-Ieniemienie-
Roodkapje
CCC
Pien
Muppetje
Makamba
rapa nui
blondje1313
Marin
Caresses
Merai
Carra
Kat1980
ExpressoB
Pompoen
Geluk
Possom
Lynn_
Paper Crown
joyce0606
Sterre
Rush
Tania
Zwoesj
RYW
Admin
Jerry
Sweety
Coco
Rumble
Suus
Mamsie
Caro
TGR
Gigi_
Lavendel
Susan
Alias
Filoria
mzcharlotte
Minx
Supertalentje
bolus26
Lejow
MADDIE
100 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 3 - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic 3

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 21:17

Bazinga schreef:Ik biecht op sinds de aanslag in Noorwegen om de haverklap nachtmerries te hebben over beschoten worden..
Dit heb ik ook sindsdien ):

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 21:20

Nucia schreef:
Elodie schreef:
Mama_van2 schreef:En wie was het angel
Grapjas, ik schaam me :shock:

Als het een grapjas was, dan is het vast André van Duin! laughcry

Jullie zijn erg, haha. Het was niet de bedoeling om mensen nieuwsgierig te maken hoor. lol!

Gast
Gast

Bericht  RYW wo 10 aug 2011 - 21:41

Mamsie schreef:
Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik echt iets gedaan heb wat ik nooit van mezelf had verwacht. Gisteren avond en gisteren nacht ben ik naar mijn ex gegaan. We hebben 8 jaar geleden, 3 jaar lang een relatie gehad, deze is stukgelopen omdat hij depressief was en zelfs een zelfmoord poging heeft gedaan. We waren te jong, ik kon dit niet aan. Sinds een tijdje hebben we weer contact via de telefoon en ik had mezelf voorgenomen om niet met hem af te spreken, maar ik heb het toch gedaan. We hebben zoveel gepraat, alles besproken wat we toen niet konden bespreken, etc. ik ben van 22.00 tot 06.00 in de nacht bij hem geweest. Het voelde zo goed, zo vertrouwd, en zo bijzonder, dit gevoel heb ik echt lang niet meer gehad, ik voelde mijn liefde voor hem weer net zo diep als tijdens onze relatie. Ik heb hem altijd ver 'weggestopt' maar ik kon er gisteren niet meer omheen. Nu komt mijn biecht, en jullie zullen hem vast al aankomen, maar ik heb meerdere keren met hem gezoend. Zelf heb ik een relatie,koophuis, een kindje etc. Ik kan niet geloven dat ik dit heb gedaan, om eerlijk te zijn heb ik er gewoon geen spijt van, en dat is misschien nog wel het ergste van alles.

Tja sorry maar ik vind het echt heel dom. Je bent er naar toe gegaan en je "wist" dat er wat zou gebeuren. Je bent niet omgekeerd en naar huis gegaan. Je hebt geen spijt. Ik denk dat het tijd wordt om een keuze te maken en het dan op te biechten tegen je man.
Vroeg hij zich trouwens niet af waar je heel de nacht was?

Dit vind ik ook, en vraag ik me ook af. Erg ook voor je kindje.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  RYW wo 10 aug 2011 - 21:42

Nucia schreef:
Elodie schreef:
Mama_van2 schreef:En wie was het angel
Grapjas, ik schaam me :shock:

Als het een grapjas was, dan is het vast André van Duin! laughcry

Whahahaha lol!

Goh Elodie, woest aantrekkelijke vent had je toen aan de haak geslagen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 0:25

**

Laatst aangepast door Biechtje01 op do 11 aug 2011 - 1:30; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spijt)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 0:32

[quote="RYW"][quote="Mamsie"]
Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik echt iets gedaan heb wat ik nooit van mezelf had verwacht. Gisteren avond en gisteren nacht ben ik naar mijn ex gegaan. We hebben 8 jaar geleden, 3 jaar lang een relatie gehad, deze is stukgelopen omdat hij depressief was en zelfs een zelfmoord poging heeft gedaan. We waren te jong, ik kon dit niet aan. Sinds een tijdje hebben we weer contact via de telefoon en ik had mezelf voorgenomen om niet met hem af te spreken, maar ik heb het toch gedaan. We hebben zoveel gepraat, alles besproken wat we toen niet konden bespreken, etc. ik ben van 22.00 tot 06.00 in de nacht bij hem geweest. Het voelde zo goed, zo vertrouwd, en zo bijzonder, dit gevoel heb ik echt lang niet meer gehad, ik voelde mijn liefde voor hem weer net zo diep als tijdens onze relatie. Ik heb hem altijd ver 'weggestopt' maar ik kon er gisteren niet meer omheen. Nu komt mijn biecht, en jullie zullen hem vast al aankomen, maar ik heb meerdere keren met hem gezoend. Zelf heb ik een relatie,koophuis, een kindje etc. Ik kan niet geloven dat ik dit heb gedaan, om eerlijk te zijn heb ik er gewoon geen spijt van, en dat is misschien nog wel het ergste van alles.
Ik ben eigenlijk ook wel heel erg benieuwd wat je nu gaat ondernemen en wat je je man vertelt hebt over waar je bent geweest die nacht.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 8:35

x

Laatst aangepast door Biechtje01 op zo 14 aug 2011 - 18:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 8:35

Wat is er gebeurd dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 8:38

Wat rot voor je! Wat is er precies gebeurd en bij wie ga je het melden?

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 14 aug 2011 - 8:39

Biechtje, doe het alleen als je zeker weet dat jij sterk staat. Is het een collega die zwaar gewaardeerd wordt? Heb je bewijsmateriaal (want hij/zij zal zeker ontkennen als dat er niet is)?

Ik heb het zowel op mijn oude als op mijn nieuwe werk gehad. Bij mijn oude werk ben ik na het aangeven weggegaan, gewoon omdat de sfeer niet meer te vinden was. Hij had nogal wat vrienden daar, die mij het uiteraard niet in dank afnamen..

Als je vragen hebt over hoe een werkgever hier op zou moeten reageren ed, dan mag je me PMen.

Jij moet je goed op je werk voelen, vergeet niet dat dat het allerbelangrijkste is. En als je je nu onveilig voelt, moet je het zeker aangeven, hoe eng het ook is.

Heel veel succes!!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 8:43

@ Zwoesj: Ik ben het niet eens met je eerste zin. Ik denk dat biechtje het zo tactisch mogelijk moet aanpakken om sterk te staan, maar sowieso melden!

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 14 aug 2011 - 8:55

Twellie schreef:@ Zwoesj: Ik ben het niet eens met je eerste zin. Ik denk dat biechtje het zo tactisch mogelijk moet aanpakken om sterk te staan, maar sowieso melden!

Huh wacht even ik begrijp nu niet wat je bedoeld. Waarom zou je het doen als je niet sterk staat? Ik zeg toch ook niet dat ze het hard aan moet pakken?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 8:57

x

Laatst aangepast door Biechtje01 op zo 14 aug 2011 - 18:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:03

Als Biechtje iets heel naars is overkomen op haar werk, is het denk ik altijd belangrijk om te melden. Ik denk niet dat het snel in haar nadeel zal kunnen werken en dat het niet-melden wel in haar nadeel zou kunnen werken. Bijvoorbeeld als er dus een vies ventje rondloopt dat haar collega is en haar (of anderen) blijft lastig vallen, omdat hij daarop niet wordt aangesproken.

Twee jaar terug had ik ook een vies ventje als collega, hij dook werkelijk constant op in mijn buurt, liep allemaal zeurverhalen over zijn vriendin te vertellen en drong er uiteindelijk op een borrel op aan dat ik met hem mee naar huis zou gaan. Vier keer nee was niet duidelijk genoeg voor hem, dat werd het pas bij oprotten. Ik heb het toen niet gemeld, achteraf spijt van gehad, omdat later bleek dat hij meer vrouwen had lastig gevallen, op een nog veel vervelendere manier. Daarom zeg ik: altijd melden.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:04

Oh, een sms is bewijs genoeg en ze zullen jou zeker geloven boven iemand die al een officiele waarschuwing heeft gekregen, want in de meeste organisaties betekent dat dat iemand al met één voet buiten staat.

Heb je reden om te denken dat hij eventueel vervelend zou kunnen gaan doen en je privé ook lastig te gaan vallen?

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 14 aug 2011 - 9:08

Als jij geen bewijs hebt, of hij is iemand die erg hoog staat bij iedereen, dan kan het voor haar wel slecht uitpakken. Daarom dat ik dat vroeg. Als jij net een manager hebt die 'niet menselijk is' en jou niet graag heeft, dan kan het ook slecht uitpakken. Zeker als er geen bewijs was geweest.

Maar daar is in dit geval geen sprake van. Maar dat is waarom ik het zei
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:09

x

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:11

Biechtje ben jij wie ik denk dat jij bent ???
Want als dat die sms is dan vind ik dat idd niet meer normaal !!

Gast
Gast

Bericht  Tania zo 14 aug 2011 - 9:12

Goed van je dat je het gaat melden op je werk. Hopelijk gaan ze er daar goed mee om. hug

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:13

Gezien hoe sterk je staat met die sms, zal je werkgever je morgen waarschijnlijk erg serieus nemen. Als jij dan aangeeft niet met hem in een kamer te willen zitten, lijkt me dat voor iedereen begrijpelijk.

Dit soort personen is over het algemeen gewoon erg laf, dus de kans dat je er nog verder last van zult hebben is echt heeeeel erg klein.

Het zal vast morgen goed voor je uitpakken. Succes, ik kan me voorstellen dat het wel erg zenuwslopend is zo'n gesprek te beginnen op je werk.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:14

x

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:15

Biechtje, ik snap je angst maar niet melden is ook geen optie lijkt mij. Want dan blijf jij dit rotte gevoel houden en kun je ook niet meer fatsoenlijk werken. En waarom zou jij dat moeten ondergaan terwijl hij fout bezig is?

Ik zou het echt melden morgen, hoe moeilijk het ook is.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:16

Ik heb er zelf geen ervaring mee verder gelukkig. Maar ik wil je wel alvast heel veel moed en sterkte wensen voor morgen. Want het lijkt me verre van makkelijk om zoiets aan te gaan geven en hopen dat ze je geloven. Gelukkig maar dat je een sms hebt dan heb je in ieder geval hard bewijs !
Dat hij nu maar het tegendeel bewijst !

Had je er op gereageerd trouwens ??

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:16

Ik heb geen idee wie je bent, hoor!

Die vent die mij en andere vrouwen heeft lastig gevallen is ontslagen. Seksuele intimidatie is meer in het algemeen reden tot ontslag op staande voet, net zoals bijvoorbeeld geweldpleging en volgens mij ook discriminatie.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:17

x

Laatst aangepast door Biechtje01 op zo 14 aug 2011 - 18:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: