Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 2

+22
Jerry
Winegum
Miss G
L!ND@
Suus
Atelier Madame
xxDila
studiebol
Lavendel
TGR
mzcharlotte
Lejow
rapa nui
Paper Crown
SuperGrover
Try
Sweety
Susan
Melis_je
Mamsie
Antibes
Tabbert
26 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 1:20

Wordt dat biechtje nu voor slet uitgemaakt vanwege haar biecht of vanwege haar manier vanreageren?
In 'liefde en relatie' was er een topic over, of iemand wel eens met jou was vreemdgeweest maar daar is niemand voor slet uitgemaakt..!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mamsie do 16 jun 2011 - 3:41

Slet= onbetaalde hoer

toch?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 3:46

Ik dacht: 'biechttopic even bijlezen....'
En wat tref ik aan.. Geweldig dit!! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 4:05

Tussen alle rellen door even een biechtje van mij....

Ik heb al sinds de middelbare school dat ik een soort van 'verliefd' wordt op vrouwen die mij lesgeven/mentor zijn. Op de middelbare school op mijn mentrix, later op de leidster van een cursus etc. Zelf ben ik getrouwd met een man en verder nooit op vrouwen gevallen. Hebben jullie dit soort gevoelens ook weleens?
Ik heb geen idee waar het vandaan komt. Ik doe verder ook niet echt iets met de 'verliefdheid' ander dan leuk contact houden, googlen of ik iets over diegene kan vinden, belangstelling hebben voor het leven dat diegene heeft buiten de functie waarin ik haar tegenkom.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 5:14

Biechtje01 schreef:Tussen alle rellen door even een biechtje van mij....

Ik heb al sinds de middelbare school dat ik een soort van 'verliefd' wordt op vrouwen die mij lesgeven/mentor zijn. Op de middelbare school op mijn mentrix, later op de leidster van een cursus etc. Zelf ben ik getrouwd met een man en verder nooit op vrouwen gevallen. Hebben jullie dit soort gevoelens ook weleens?
Ik heb geen idee waar het vandaan komt. Ik doe verder ook niet echt iets met de 'verliefdheid' ander dan leuk contact houden, googlen of ik iets over diegene kan vinden, belangstelling hebben voor het leven dat diegene heeft buiten de functie waarin ik haar tegenkom.

Ik ben 1 keer verliefd geweest op een meisje en dat terwijl ik me een relatie met een vrouw echt niet kan voorstellen. Dus ja, ik heb die gevoelens ook weleens gehad.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 6:30

Princess schreef:Wordt dat biechtje nu voor slet uitgemaakt vanwege haar biecht of vanwege haar manier vanreageren?
In 'liefde en relatie' was er een topic over, of iemand wel eens met jou was vreemdgeweest maar daar is niemand voor slet uitgemaakt..!
Dat ZEI ik ook NIET. Alleen dat ze minder ver van die status af was dan de andere persoon.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 6:47

Francaise_ schreef:
Princess schreef:Wordt dat biechtje nu voor slet uitgemaakt vanwege haar biecht of vanwege haar manier vanreageren?
Dat ZEI ik ook NIET. Alleen dat ze minder ver van die status af was dan de andere persoon.

Wow, excuse you!
Maar vond je dat ze minder ver van de status slet verwijderd was dan de andere persoon vanwege haar manier van reageren of vanwege de biecht?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 7:15

Princess schreef:
Francaise_ schreef:

Wow, excuse you!
Maar vond je dat ze minder ver van de status slet verwijderd was dan de andere persoon vanwege haar manier van reageren of vanwege de biecht?
Ik vind het nogal laf om het biechttopic zo te gebruiken met een sneer naar een ander. Maar Tabbert was ook minder ver van die status verwijderd. Die ander ook, heel ver nog overigens maar ik vind niet dat je er op die manier op door moet gaan 'ben ik dan niet erger'.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 9:31

Biechtje01 schreef:Tussen alle rellen door even een biechtje van mij....

Ik herken dit ja, ik heb dat ook meerdere keren gehad. Ik weet niet of het echt verliefdheid is want ik had nooit seksuele gevoelens of verlangens erbij. Heb jij dit wel? Wel het betrokken willen zijn bij diegene, haar aandacht willen en heel erg met diegene bezig zijn voor een bepaalde tijd.

Ik val verder ook niet op vrouwen en zie mijzelf ook niet als een bisexueel. Maar vroeger maakte het me soms wel onzeker en was ik bang dat ik anders was dan anderen.

Gast
Gast

Bericht  Tabbert do 16 jun 2011 - 12:51

Francaise_ schreef:
Princess schreef:
Francaise_ schreef:

Wow, excuse you!
Ik vind het nogal laf om het biechttopic zo te gebruiken met een sneer naar een ander. Maar Tabbert was ook minder ver van die status verwijderd. Die ander ook, heel ver nog overigens maar ik vind niet dat je er op die manier op door moet gaan 'ben ik dan niet erger'.

Nu snap ik het niet meer; ben ik minder ver verwijderd van de status slet?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Melis_je do 16 jun 2011 - 19:51

Tabbert schreef:
Francaise_ schreef:
Maar Tabbert was ook minder ver van die status verwijderd. Die ander ook, heel ver nog overigens maar ik vind niet dat je er op die manier op door moet gaan 'ben ik dan niet erger'.

Nu snap ik het niet meer; ben ik minder ver verwijderd van de status slet?
Nou inderdaad, wat een oordeel.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Susan do 16 jun 2011 - 20:06

Tabbert was juist verder verwijderd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Melis_je do 16 jun 2011 - 20:14

Er staat: "Minder ver".
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 20:21

Melis_je schreef:Er staat: "Minder ver".
Ik zei het verkeerd.

Gast
Gast

Bericht  Sweety do 16 jun 2011 - 21:15

Ik ben weleens verliefd geweest op een meisje. Daar heb ik ook meerdere keren mee gezoend. Er is verder dan dat nooit wat gebeurd en ik noem mijzelf ook niet biseksueel ofzo want ik heb het daarna nooit meer gehad. Maar dit meisje... Ja daar was ik wel verliefd op.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 22:09

Iemand die heel erg dicht bij mij staat gaat binnenkort haar borsten laten vergroten. Ze heeft mij laten beloven er met niemand over te praten, maar ik sta er zo niet achter. Hoeft natuurlijk ook niet het is haar lichaam, maar ik vindt het gewoon best wel dom.

Gast
Gast

Bericht  Try do 16 jun 2011 - 22:12

Biechtje01 schreef:Iemand die heel erg dicht bij mij staat gaat binnenkort haar borsten laten vergroten. Ze heeft mij laten beloven er met niemand over te praten, maar ik sta er zo niet achter. Hoeft natuurlijk ook niet het is haar lichaam, maar ik vindt het gewoon best wel dom.
Waarom vind je dat dom?

Mijn beste vriendin laat het over 2 weken ook doen en ik ben alleen maar heel erg blij voor haar. Ze houdt het ook nog stil voor mensen die verder van haar af staan maar de meesten weten het wel. Ze heeft trouwens twee erwtjes (<cup AA, echt helemaal niets) dus ik kan me heel goed voorstellen dat ze nu eindelijk 'echte borsten' wilt.
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 22:13

Biechtje01 schreef:Iemand die heel erg dicht bij mij staat gaat binnenkort haar borsten laten vergroten. Ze heeft mij laten beloven er met niemand over te praten, maar ik sta er zo niet achter. Hoeft natuurlijk ook niet het is haar lichaam, maar ik vindt het gewoon best wel dom.

Maar ze vraagt je toch ook niet of je er achter staat? Ze vraagt je er met niemand over te praten. Wat is er precies dom aan volgens jou?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 22:21

Zusje schreef:

Maar ze vraagt je toch ook niet of je er achter staat? Ze vraagt je er met niemand over te praten. Wat is er precies dom aan volgens jou?
Het voelt gewoon niet goed. Ik vindt dit gewoon een hele lastige situatie nu ik weet dat ze het gaat doen, en ik MOET mijn mond houden. Het gaat om mijn zus, en daar gaat het al lange tijd niet heel erg goed mee. Dus ik ben bang dat dit een of andere impulsieve actie is waar ze heel veel spijt van gaat krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 22:22

Try schreef:
Waarom vind je dat dom?

Mijn beste vriendin laat het over 2 weken ook doen en ik ben alleen maar heel erg blij voor haar. Ze houdt het ook nog stil voor mensen die verder van haar af staan maar de meesten weten het wel. Ze heeft trouwens twee erwtjes (<cup AA, echt helemaal niets) dus ik kan me heel goed voorstellen dat ze nu eindelijk 'echte borsten' wilt.
Ja dan kan ik het ook heel goed begrijpen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 22:25

Biechtje01 schreef:Het voelt gewoon niet goed. Ik vindt dit gewoon een hele lastige situatie nu ik weet dat ze het gaat doen, en ik MOET mijn mond houden. Het gaat om mijn zus, en daar gaat het al lange tijd niet heel erg goed mee. Dus ik ben bang dat dit een of andere impulsieve actie is waar ze heel veel spijt van gaat krijgen.

Ah op die manier. Heb je hier met haar zelf al over gepraat? Ik kan me dan wel voorstellen dat je het moeilijk vindt om er niet over te praten. Ik zou dat zelf ook aangeven, dat je er niet achter staat (wellicht beter even kan wachten) en moeite hebt met het 'spreekverbod' wat je nu is opgelegd.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 22:33

Zusje schreef:
Biechtje01 schreef:Het voelt gewoon niet goed. Ik vindt dit gewoon een hele lastige situatie nu ik weet dat ze het gaat doen, en ik MOET mijn mond houden. Het gaat om mijn zus, en daar gaat het al lange tijd niet heel erg goed mee. Dus ik ben bang dat dit een of andere impulsieve actie is waar ze heel veel spijt van gaat krijgen.

Ah op die manier. Heb je hier met haar zelf al over gepraat? Ik kan me dan wel voorstellen dat je het moeilijk vindt om er niet over te praten. Ik zou dat zelf ook aangeven, dat je er niet achter staat (wellicht beter even kan wachten) en moeite hebt met het 'spreekverbod' wat je nu is opgelegd.
Nee, ze heeft het mij toen telefonisch verteld en daardoor dacht ik wat??? was een beetje overdonderd. Verder spreken we elkaar bij vlagen. En zou het dan ook fijner vinden om haar te zien en dan te vertellen of in ieder geval te vragen hoe dit nou zit. Ik was afgelopen week ook even langs bij mijn vader en toen dacht ik ooh ik wil het kwijt maar dat kan niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 22:47

Wat houdt je tegen om naar haar toe te gaan? Woont ze daar te ver weg voor? Anders zou ik het denk ik wel hiervoor over hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 23:04

Zusje schreef:Wat houdt je tegen om naar haar toe te gaan? Woont ze daar te ver weg voor? Anders zou ik het denk ik wel hiervoor over hebben.
Ja ik snap je heel goed, als iemand anders in deze situatie zou zitten zou ik het zelfde zeggen. Maar er valt toch niet tegen in te gaan. Ik ben haar moeder niet en ze luistert toch niet, of ze luistert wel op dat moment maar het boeit haar niet. Daarbij komt dat haar vriend er nu is uit het buitenland en ik wil niet op mijn geweten hebben dat ik dat ''verpest''.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 23:22

Blijkbaar hecht ze er meer waarde aan dan je denkt, waarom deelt ze het anders alleen met jou? Maar gaat ze dit op heel korte termijn dan doen of kun je niet gewoon wachten tot haar vriend weer weg is?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: