Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 2

+22
Jerry
Winegum
Miss G
L!ND@
Suus
Atelier Madame
xxDila
studiebol
Lavendel
TGR
mzcharlotte
Lejow
rapa nui
Paper Crown
SuperGrover
Try
Sweety
Susan
Melis_je
Mamsie
Antibes
Tabbert
26 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Susan ma 4 jul 2011 - 6:49

Ik zou het denk ik even afwachten, het kan voor hem ook gewoon een heel goede fijne vriendschap zijn. Als het heel goed klikt en hij komt straks ook nog eens nieuw bij jou in de stad dan is het wel logisch dat hij veel waarde aan je hecht als goede vriendin. Mocht het echt gebeuren dat hij teveel aan je gaat klitten, dan kun je het altijd nog aangeven, maar als hij daar bijvoorbeeld gaat studeren, dan neem ik aan dat hij ook genoeg andere mensen zal ontmoeten en dat het wel los zal lopen. Al die andere nieuwe mensen zijn nu natuurlijk nog niet in beeld, dus focust hij zich vooral op jou.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Toet ma 4 jul 2011 - 6:51

Vind je hem écht niet leuk, of is het zijn leeftijd?

Ik zou het gewoon eens op tafel gooien, bespreekbaar maken. Misschien is hij helemaal niet verliefd, en anders weet hij meteen waar hij aan toe is.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 6:54

toetje_ schreef:Vind je hem écht niet leuk, of is het zijn leeftijd?

Ik vind hem echt helemaal niet leuk op dat gebied, en z'n leeftijd komt daar nog bij. Maar ik hoop met name gewoon dat hij mij niet ziet als die stoere oudere meid en dan stiekem daar op valt. Maar op dat vele contact zoeken en het perse willen zien van mijn huis, heeft hij niet echt hints gegeven, dus misschien is het wel mijn eigen angst. Ik zou dat heel vervelend vinden, want we kunnen het wel goed vinden samen. Maar ook echt niets meer dan dat, en heb ook niet behoefte aan constant contact.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: