Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 2

+22
Jerry
Winegum
Miss G
L!ND@
Suus
Atelier Madame
xxDila
studiebol
Lavendel
TGR
mzcharlotte
Lejow
rapa nui
Paper Crown
SuperGrover
Try
Sweety
Susan
Melis_je
Mamsie
Antibes
Tabbert
26 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:34

Razz_ schreef:
Francaise_ schreef:Of je het nou opzoekt of niet je bent altijd een egoistisch bitch als je vreemd gaat.

Wat een kut opmerking zeg ! Jij kan toch niet in iemands hart kijken? Jij weet toch niet hoe het in hun huidige relatie er aan toe gaat?
Het is gewoon egoïstisch, hoe diep je ook in iemand zijn hart kijkt. En ik kan dat weten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:35

Francaise, even een serieuze vraag: doe jij dit om mensen uit de tent te lokken of denk jij serieus zo kortzichtig?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:36

Stuiterbal schreef:
Francaise_ schreef:Of je het nou opzoekt of niet je bent altijd een egoistisch bitch als je vreemd gaat.

Ook zo'n lekkere kort door de bocht reactie. Ik ben het er niet mee eens en zelfs niet terwijl mijn ex mij 2x bezeikt heeft !
Komop zeg, je denkt echt alleen aan jezelf als je vreemdgaat en dat is egoïstisch.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:38

Storm schreef:Francaise, even een serieuze vraag: doe jij dit om mensen uit de tent te lokken of denk jij serieus zo kortzichtig?
Zo denk ik. Je bent er zelf bij en maakt een keuze die alleen voor jou en niet voor je partner goed uit gaat pakken. Dat is egoïstisch.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:39

Francaise_ schreef:
Storm schreef:Francaise, even een serieuze vraag: doe jij dit om mensen uit de tent te lokken of denk jij serieus zo kortzichtig?
Zo denk ik. Je bent er zelf bij en maakt een keuze die alleen voor jou en niet voor je partner goed uit gaat pakken. Dat is egoïstisch.
Maar dan ben je dan ook meteen een bitch?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:40

Nog maar een keer. Je weet de hele situatie niet. Kut voor je dat het je is overkomen maar daar zal echt wel een reden voor zijn geweest. Ik ben het er mee eens dat je zoiets niet doet als je echt onvoorwaardelijk voor iemand kiest maar als het wel gebeurd dat zit er gewoon iets niet goed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:41

Francaise_ schreef:
Stuiterbal schreef:

Ook zo'n lekkere kort door de bocht reactie. Ik ben het er niet mee eens en zelfs niet terwijl mijn ex mij 2x bezeikt heeft !
Komop zeg, je denkt echt alleen aan jezelf als je vreemdgaat en dat is egoïstisch.

Ergens ben ik het met je eens maar ik merk vooral dat er bij jou meer woede en boosheid bij komt kijken omdat je waarschijnlijk ook bezeikt bent. Ja klopt het is egoïstisch als je je op dat moment laat gaan en alleen maar aan jezelf denkt. Maar het gaat er denk ik ook om wat die persoon er vervolgens verder mee doet !

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:41

Storm schreef:
Francaise_ schreef:
Maar dan ben je dan ook meteen een bitch?
Ja, je bent een bitch omdat je iemand daarmee heel veel pijn kan doen. En hallo, het is heel menselijk (ik ben namelijk ooit vreemdgegaan) maar wel heel egoïstisch.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:42

Ik vind dat er een groot verschil zit tussen vreemdgaan omdat het 1 keer 'per ongeluk' is gebeurd en vreemdgaan voor de kick of omdat je verliefd op iemand anders bent.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:43

Stuiterbal schreef:
Francaise_ schreef:
Stuiterbal schreef:

Ergens ben ik het met je eens maar ik merk vooral dat er bij jou meer woede en boosheid bij komt kijken omdat je waarschijnlijk ook bezeikt bent. Ja klopt het is egoïstisch als je je op dat moment laat gaan en alleen maar aan jezelf denkt. Maar het gaat er denk ik ook om wat die persoon er vervolgens verder mee doet !
Nein, ik ben ooit degene geweest die dat deed. Ik heb het puur over de daad, wat een mens er verder mee doet moet hij/zij zelf bepalen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:44

Dan vind ik het helemaal een rare reactie van je

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:44

Storm schreef:Ik vind dat er een groot verschil zit tussen vreemdgaan omdat het 1 keer 'per ongeluk' is gebeurd en vreemdgaan voor de kick of omdat je verliefd op iemand anders bent.
Serieus? Wat is erger dan? Ik zou het beide even erg vinden denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:46

Stuiterbal schreef:Dan vind ik het helemaal een rare reactie van je
Aha. Ik weet dat het puur egoïsme was/is. Gewoon slappezakgedrag.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:46

Francaise_ schreef:
Storm schreef:Ik vind dat er een groot verschil zit tussen vreemdgaan omdat het 1 keer 'per ongeluk' is gebeurd en vreemdgaan voor de kick of omdat je verliefd op iemand anders bent.
Ik niet. Ik zou geen relatie van 4 jaar weggooien omdat mijn vriend in een dronken bui een keer met iemand anders heeft gezoend. Ik zou daar geen issue van maken denk ik, maar dan moet hij het wel eerlijk vertellen. Wat ik een heel ander verhaal vindt is als hij verliefd op iemand zou worden en daar stiekem mee zou afspreken e.d. Dan doe je het met je volle bewustzijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:47

Storm schreef:
Francaise_ schreef:
Ik niet. Ik zou geen relatie van 4 jaar weggooien omdat mijn vriend in een dronken bui een keer met iemand anders heeft gezoend. Ik zou daar geen issue van maken denk ik, maar dan moet hij het wel eerlijk vertellen. Wat ik een heel ander verhaal vindt is als hij verliefd op iemand zou worden en daar stiekem mee zou afspreken e.d. Dan doe je het met je volle bewustzijn.

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:48

Storm schreef:
Francaise_ schreef:
Heb je wel gelijk in maar ik denk dat ik dan een jaloers kreng ga worden omdat hij het zomaar met de eerste beste gedaan heeft dus kan hij iedereen pakken. Dan heb ik misschien liever dat hij met dat gevoel voor die andere persoon iets gaat doen, denk ik. Je weet het uiteindelijk pas als het gebeurd.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:49

Ik heb trouwens over de vertrouwensband, niet of ik iemand nog een kans zou geven.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:50

Francaise_ schreef:Ik heb trouwens over de vertrouwensband, niet of ik iemand nog een kans zou geven.
Ligt er net aan hoe makkelijk je jezelf over zoiets heen zet.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:52

Storm schreef:
Francaise_ schreef:Ik heb trouwens over de vertrouwensband, niet of ik iemand nog een kans zou geven.
Ligt er net aan hoe makkelijk je jezelf over zoiets heen zet.
Moeilijk denk ik, over vertrouwen kun je jezelf niet zo makkelijk heenzetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:57

Hier sluit ik me bij aan, iig dat het vreemdgaan an sich een egoïstische daad is. Op dat moment heb je namelijk geen boodschap meer aan je partner en kies je op een verkeerde manier voor je eigen geluk van dat moment en kan het je niets schelen hoe dit is voor je partner. Daarna kan iemand spijt krijgen, waardoor blijkt dat diegene niet per se een bitch hoeft te zijn, maar dat is natuurlijk al te laat.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 11:09

Biechtje01 schreef:
Lijkt bijna wel of we dezelfde persoon zijn. Ik durf het ook echt niet te vertellen. Ik weet dat ik op de blaren zal moeten zitten. Maar toch, ik ben ook zo bang dat hij zegt dat het over is. Hoelang is het bij jou geleden?
Gisteren, net voordat ik het plaatste. Ik zie mijn vriend woensdag of donderdag, ik weet ook dat ik op de blaren moet zitten maar ik ben bang dat hij het uitmaakt en dat was het niet waard.
Andersom zou ik het verschrikkelijk vinden als hij tegen mij zou liegen, maar ik zou hem niet meer kunnen vertrouwen als hij me vertelde wat er is gebeurd (en dat zou meteen of uiteindelijk het einde betekenen). Ik denk daarom dat ik het dan ook liever niet zou willen weten omdat het meer kapot maakt dan mij lief is.
Wanneer is het bij jou gebeurd?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 20:31

Soms doe je iets heel stoms. Beetje jammer dat het bij jou vreemdgaan is. Maar daarom vind ik je geen bitch. Ik denk dat als je echt een bitch was geweest dan had je je nu niet zo druk gemaakt en vol met spijt gezeten. Die blaren zitten er sowieso wel, ook als je het niet verteld. Kan best begrijpen dat je het niet verteld. Houd het lekker voor je. En zorg dat het niet nog een keer gebeurd smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 20:54

Ik heb zaterdag onveilige seks gehad en mijn pil niet geslikt.Nu moet ik wachten tot volgende week zaterdag om een test te doen.Ik ben nu wel gestopt met de pil (stopweek) maar dat komt omdat ik dinsdag een bloeding kreeg dus vanaf dinsdagavond heb ik de pil niet meer geslikt.Ik ben nu wel ongesteld en heb last van mijn buik dus ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben.Maar volgens de doktersassistent kan je dat niet zeker weten.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 20:55

Biechtje01 schreef:Ik heb zaterdag onveilige seks gehad en mijn pil niet geslikt.Nu moet ik wachten tot volgende week zaterdag om een test te doen.Ik ben nu wel gestopt met de pil (stopweek) maar dat komt omdat ik dinsdag een bloeding kreeg dus vanaf dinsdagavond heb ik de pil niet meer geslikt.Ik ben nu wel ongesteld en heb last van mijn buik dus ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben.Maar volgens de doktersassistent kan je dat niet zeker weten.

Heb je geen morning after pil geslikt?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 21:05

Fauve schreef:
Biechtje01 schreef:Ik heb zaterdag onveilige seks gehad en mijn pil niet geslikt.Nu moet ik wachten tot volgende week zaterdag om een test te doen.Ik ben nu wel gestopt met de pil (stopweek) maar dat komt omdat ik dinsdag een bloeding kreeg dus vanaf dinsdagavond heb ik de pil niet meer geslikt.Ik ben nu wel ongesteld en heb last van mijn buik dus ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben.Maar volgens de doktersassistent kan je dat niet zeker weten.

Heb je geen morning after pil geslikt?
Nee en de assistent zei dat het nu ook te laat daarvoor was.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: