Biechttopic 2
+22
Jerry
Winegum
Miss G
L!ND@
Suus
Atelier Madame
xxDila
studiebol
Lavendel
TGR
mzcharlotte
Lejow
rapa nui
Paper Crown
SuperGrover
Try
Sweety
Susan
Melis_je
Mamsie
Antibes
Tabbert
26 plaatsers
Pagina 8 van 9
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Biechttopic 2
Ik denk dat Fauve ook bedoelt: binnen 72 uur daarna. Wist je niet dat die bestonden? Sorry, ik vind het gewoon best wel onverantwoordelijk. Maar goed: ik hoop voor je dat je niet zwanger bent dan .
Gast- Gast
Nu wel inderdaad, afwachten dus.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Over de binnen 72 uur morning afterpil wist ik niet.Het is inderdaad onverantwoordelijk.Geef ik ook eerlijk toe.Eigenlijk wilde ik even mijn verhaal kwijt.
Gast- Gast
Dat snap ik. Ik ben gewoon een beetje hard in die dingen. Misschien ben ik alleen in mijn mening, maar ik vind dat je geen seks moet hebben als je de verantwoordelijkheid voor een zwangerschap niet kunt dragen en daarnaast niet eens goed weet hoe het werkt met de pil of met de map. Ik snap niet dat je niet de dag daarna gaat bedenken hoe je dat op kunt lossen. Maar goed: je zit waarschijnlijk niet echt op een preek van mij te wachten.
Heel veel mensen doen heel lang over 'ontpillen', dus de kans is niet HEEL groot dat je nu zwanger bent, maar de volgende keer moet je wel écht een morning after pil halen (of een condoom gebruiken óf geen seks hebben!).
Heel veel mensen doen heel lang over 'ontpillen', dus de kans is niet HEEL groot dat je nu zwanger bent, maar de volgende keer moet je wel écht een morning after pil halen (of een condoom gebruiken óf geen seks hebben!).
Gast- Gast
Ik vind het wel fijn dat er mensen zijn die het eerlijk zeggen.Dus ja misschien zeg je het hard maar dat is ook wel prettig.Ik heb vaker onveilige seks gehad met mijn ex en ik ben daar nooit zwanger van geworden.Nu weet ik ook wel dat iedere man anders is dus ik wil dit ook zeker niet als excuus gebruiken, maar omdat ik nu toch ongesteld werd zag ik dat als dat ik niet zwanger ben.
Gast- Gast
June schreef:Ik denk dat Fauve ook bedoelt: binnen 72 uur daarna. Wist je niet dat die bestonden? Sorry, ik vind het gewoon best wel onverantwoordelijk. Maar goed: ik hoop voor je dat je niet zwanger bent dan .
Dat bedoelde ik inderdaad. En ja ik vind het ook onverantwoordelijk, ik snap wel dat je je verhaal kwijt wilt maar ja zulke reacties kun je verwachten. Ik hoop ook dat je niet zwanger bent! En voor de volgende keer: neem aub de morning after pil, daar is dat ding voor.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Ik vind het wel fijn dat er mensen zijn die het eerlijk zeggen.Dus ja misschien zeg je het hard maar dat is ook wel prettig.Ik heb vaker onveilige seks gehad met mijn ex en ik ben daar nooit zwanger van geworden.Nu weet ik ook wel dat iedere man anders is dus ik wil dit ook zeker niet als excuus gebruiken, maar omdat ik nu toch ongesteld werd zag ik dat als dat ik niet zwanger ben.
Je hebt tot nu toe gewoon geluk gehad. Dat je twintig keer onder een spoorboom doorloopt en niet aangereden wordt door een trein, maakt nog niet dat het de 21e keer niet gebeurt.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Ik vind het wel fijn dat er mensen zijn die het eerlijk zeggen.Dus ja misschien zeg je het hard maar dat is ook wel prettig.Ik heb vaker onveilige seks gehad met mijn ex en ik ben daar nooit zwanger van geworden.Nu weet ik ook wel dat iedere man anders is dus ik wil dit ook zeker niet als excuus gebruiken, maar omdat ik nu toch ongesteld werd zag ik dat als dat ik niet zwanger ben.
Ik snap die opmerking dat iedere man anders is al niet zo goed. Het feit dat je na een aantal keer onveilige seks niet zwanger bent geraakt van je ex wil toch niet zeggen dat je nooit zwanger had kunnen raken van je ex? Het is niet voor niks dat de meeste stellen meerdere maanden bezig zijn om zwanger te raken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Mag ik trouwens vragen hoe oud je bent, Biechtje?
Ik snap die hele opmerking dat het bij elke man anders is ook niet zo goed trouwens..
Ik snap die hele opmerking dat het bij elke man anders is ook niet zo goed trouwens..
Gast- Gast
Ik ben 26 jaar.En het is geen random jongen.Ik heb wat met deze jongen.Dus mocht het zo zijn dat ik zwanger ben dan is het wel gewenst.Dat was ik nog vergeten erbij te zetten.De opmerking dat iedere man anders is zet ik een beetje ongelukkig neer maar ik bedoel eigenlijk dat het niet bij iedereen de eerste keer (of meerdere keren) onveilig vrijen gebeurt dat je zwanger wordt.Eigenlijk wat Susan neerzet maar ik zet het allemaal ongelukkig (negatief/raar) neer.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Gisteren, net voordat ik het plaatste. Ik zie mijn vriend woensdag of donderdag, ik weet ook dat ik op de blaren moet zitten maar ik ben bang dat hij het uitmaakt en dat was het niet waard.Biechtje01 schreef:
Lijkt bijna wel of we dezelfde persoon zijn. Ik durf het ook echt niet te vertellen. Ik weet dat ik op de blaren zal moeten zitten. Maar toch, ik ben ook zo bang dat hij zegt dat het over is. Hoelang is het bij jou geleden?
Andersom zou ik het verschrikkelijk vinden als hij tegen mij zou liegen, maar ik zou hem niet meer kunnen vertrouwen als hij me vertelde wat er is gebeurd (en dat zou meteen of uiteindelijk het einde betekenen). Ik denk daarom dat ik het dan ook liever niet zou willen weten omdat het meer kapot maakt dan mij lief is.
Wanneer is het bij jou gebeurd?
Ik woon samen, dus ik zie mijn vriend iedere dag. Het is nu iets langer dan 2 weken geleden. Ik vind het soms echt verschrikkelijk hypocriet dat ik het niet vertel. Aan de andere kant zou ik het alleen heel graag willen zeggen zodat ik mijn schuldgevoel kwijtraak over het liegen en het vreemdgaan. En dan vraag ik mezelf weer af hoe egoïstisch is dat? Moet ik hem echt "op zn pik trappen", zodat ik mij beter ga voelen? Aan de andere kant vind ik weer 100 % dat ik eerlijk moet zijn. En dan denk ik weer ik raak hem kwijt. Kortom ik word heen en weer gegooid tussen wat ik denk dat goed is en wat goed voelt.
Ik wil hem sowieso niet kwijt, dat wist ik al. En dat weet ik nu nog meer. Ik weet gewoon ook niet hoe ik zo dom heb kunnen zijn. Ik ben al zovaak onder invloed van alcohol ergens zonder hem geweest.. Dat ik niet snap hoe ik opeens mijn hele grens verloor.
Ik ben ook bang dat het een hel wordt, als hij mij überhaupt nog wil als zijn vriendin dan. Het lijkt me verschrikkelijk wanneer hij mij gaat wantrouwen. Of wanneer hij gaat denken dat ik niet genoeg van hem houdt. Dat speelt voor mij namelijk niet eens. Ik wil dolgraag met hem samen zijn, ik wil kinderen met hem en ik zie ons samen oud worden. Ik ben gewoon zo bang dat dit allemaal niet meer mogelijk is wanneer ik het wel vertel.. en toch blijft het aan mij knagen, dat ik niet eerlijk ben..
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Ik ben 26 jaar.En het is geen random jongen.Ik heb wat met deze jongen.Dus mocht het zo zijn dat ik zwanger ben dan is het wel gewenst.Dat was ik nog vergeten erbij te zetten.De opmerking dat iedere man anders is zet ik een beetje ongelukkig neer maar ik bedoel eigenlijk dat het niet bij iedereen de eerste keer (of meerdere keren) onveilig vrijen gebeurt dat je zwanger wordt.Eigenlijk wat Susan neerzet maar ik zet het allemaal ongelukkig (negatief/raar) neer.
Oké, fijn dat je een relatie met hem hebt. Verder ben ik echt onder de indruk van het feit dat jij niet weet hoe het zit met de map, terwijl je al 26 bent . Maar goed, niet iedereen leert dat misschien op de middelbare school .
Gast- Gast
June schreef:Biechtje01 schreef:Ik ben 26 jaar.En het is geen random jongen.Ik heb wat met deze jongen.Dus mocht het zo zijn dat ik zwanger ben dan is het wel gewenst.Dat was ik nog vergeten erbij te zetten.De opmerking dat iedere man anders is zet ik een beetje ongelukkig neer maar ik bedoel eigenlijk dat het niet bij iedereen de eerste keer (of meerdere keren) onveilig vrijen gebeurt dat je zwanger wordt.Eigenlijk wat Susan neerzet maar ik zet het allemaal ongelukkig (negatief/raar) neer.
Oké, fijn dat je een relatie met hem hebt. Verder ben ik echt onder de indruk van het feit dat jij niet weet hoe het zit met de map, terwijl je al 26 bent . Maar goed, niet iedereen leert dat misschien op de middelbare school .
En dat je vriend ook niet op het lumineuze idee is gekomen!
Gast- Gast
Ik weet niet of ik het biechtje met de onveilige seks wel goed heb begrepen, maar de pil beschermt ook in de stopweek.
Dan hoef je toch geen map te slikken?
Dan hoef je toch geen map te slikken?
Gast- Gast
Als je de pil slikt, kun je toch geen onveilige seks hebben (nou ja, behalve het 0,0000nogwat risico dan)?
Edit: volgens mij is ze haar pil vergeten en heeft ze daarna onveilige seks gehad.
Edit: volgens mij is ze haar pil vergeten en heeft ze daarna onveilige seks gehad.
Gast- Gast
In de stopweek is er helemaal geen eitje dat bevrucht kan worden dus zwanger zul je niet worden.
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Biechtje01 schreef:Ik heb zaterdag onveilige seks gehad en mijn pil niet geslikt.Nu moet ik wachten tot volgende week zaterdag om een test te doen.Ik ben nu wel gestopt met de pil (stopweek) maar dat komt omdat ik dinsdag een bloeding kreeg dus vanaf dinsdagavond heb ik de pil niet meer geslikt.Ik ben nu wel ongesteld en heb last van mijn buik dus ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben.Maar volgens de doktersassistent kan je dat niet zeker weten.
Was dit officieel ook de dag dat je moest stoppen? Of ben je gestopt omdat je een bloeding kreeg?
Bij mij komt het nu namelijke over alsof je bent gestopt om die bloeding. Als dat zo is ben je nu sowieso onveilig bezig. Ook al krijg je bloedingen je moet altijd de strip helemaal afmaken..
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Als je in de derde week zit, kun je ervoor kiezen om na het vergeten van een pil direct te stoppen met die strip en te beginnen aan je stopweek óf om een strip door te slikken. Dan is het nog steeds veilig.
Gast- Gast
June schreef:Als je in de derde week zit, kun je ervoor kiezen om na het vergeten van een pil direct te stoppen met die strip en te beginnen aan je stopweek óf om een strip door te slikken. Dan is het nog steeds veilig.
Okee, daar was ik niet van op de hoogte! Ik slik al sinds mn 14e de pil en weet niet beter dan dat je je stopweek wel later mag inlassen, maar niet eerder..
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Birgit schreef:* breekt even in*
Is inmiddels al bekend wie zwangere biechtje is?
Welke van de 4, 5, 6?
Gast- Gast
Ja, ik weet niet meer precies hoeveel. Maar het eerste zwangere biechtje is bekend! Dat is Supertalentje! Heeft ze een paar weken geleden al bekend gemaakt.
Gast- Gast
En de 2e is Shadow!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ben bang dat er iemand verliefd op mij is, of mij op z'n minst leuk en interessant vindt.
Ik ben zelf boven de 25, maar ben via via in contact gekomen met een jongen van 18 en we hebben nu veel contact. Gewoon normaal contact omdat we veel gedeelde interesses hebben, met name via Facebook. Kan het altijd erg goed met hem vinden. Maar we hebben ook al een paar keer afgesproken, en ik krijg steeds meer het idee dat hij mij wel eens leuk zou kunnen vinden. Het hele cougar idee zeg maar. Maar ik vind hem dus echt absoluut niet leuk, ben op geen enkele manier in hem geinteresseerd op die manier. We hadden een tijdje geleden afgesproken om uiteten te gaan en dat was heel erg gezellig, en als het een jongen van in de 20 was geweest, had het zo een perfecte date kunnen zijn. We waren toen ook nog even bij mij thuis, want hij wilde heel graag mijn huis zien. Toen werd ik wel een beetje zenuwachtig. Wat als hij het verkeerde idee kreeg? Ik heb toen bewust niets te drinken aangeboden, en hem snel het huis uitgewerkt.
Hij blijft de laatste dagen echt de hele tijd contact zoeken terwijl hij op vakantie is, wel meerdere keren per dag. Ik vind het leuk om af en toe wat van hem te horen, maar daar moet het wel bij blijven. Ik wil hem echt niet het verkeerde idee geven.
Maar wat moet ik nu doen? Moet ik het hem bespreken? Ook al is er niets zeker of hij nou wel echt verliefd is of mij leuk vindt? Misschien is het maar een angst van mij. Of gewoon wat afstand nemen? Hij komt volgende maand bij mij in de stad wonen, omdat hij hier gaat studeren. Ik hoop dus niet dat hij constant wil afspreken. Maar weet niet goed hoe ik dat tegen hem moet zeggen, zonder dat het lullig over komt.
Ik ben zelf boven de 25, maar ben via via in contact gekomen met een jongen van 18 en we hebben nu veel contact. Gewoon normaal contact omdat we veel gedeelde interesses hebben, met name via Facebook. Kan het altijd erg goed met hem vinden. Maar we hebben ook al een paar keer afgesproken, en ik krijg steeds meer het idee dat hij mij wel eens leuk zou kunnen vinden. Het hele cougar idee zeg maar. Maar ik vind hem dus echt absoluut niet leuk, ben op geen enkele manier in hem geinteresseerd op die manier. We hadden een tijdje geleden afgesproken om uiteten te gaan en dat was heel erg gezellig, en als het een jongen van in de 20 was geweest, had het zo een perfecte date kunnen zijn. We waren toen ook nog even bij mij thuis, want hij wilde heel graag mijn huis zien. Toen werd ik wel een beetje zenuwachtig. Wat als hij het verkeerde idee kreeg? Ik heb toen bewust niets te drinken aangeboden, en hem snel het huis uitgewerkt.
Hij blijft de laatste dagen echt de hele tijd contact zoeken terwijl hij op vakantie is, wel meerdere keren per dag. Ik vind het leuk om af en toe wat van hem te horen, maar daar moet het wel bij blijven. Ik wil hem echt niet het verkeerde idee geven.
Maar wat moet ik nu doen? Moet ik het hem bespreken? Ook al is er niets zeker of hij nou wel echt verliefd is of mij leuk vindt? Misschien is het maar een angst van mij. Of gewoon wat afstand nemen? Hij komt volgende maand bij mij in de stad wonen, omdat hij hier gaat studeren. Ik hoop dus niet dat hij constant wil afspreken. Maar weet niet goed hoe ik dat tegen hem moet zeggen, zonder dat het lullig over komt.
Gast- Gast
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 8 van 9
Permissies van dit forum: