Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer ging je het huis uit?

+81
Error
SuperGrover
BJA
Vanillivi
SarahKey
Lavendel
minoessepoes
Niekske
Isilme
Ugly Betty
JoyceVL
Verona
Mamsie
Joli86
samantjuh89
RYW
Tunrida
Happydobby
silly-one
_DoI
Silver
Labeendje
smooch
Miss-Rose
TNMN
Batwen
Zonnetje
Zwerver
Snoes
Jules
TukTuk
xxDila
Rouxxxe
Toet
miss piggy
Carra
Polly
rapa nui
Feline
Merai
Roxi3
Mizz_S
Sneeuwvlok
Flinder
Caramba
Oasis
CCC
Prosecco
Mamasapje
Parisienne
Suus
Phileine
Lady4
Flip Fluitketel
Juul
Arwyn
Jude
Sjaantje
loesje
Mida4you
Bruintje Beer
Atelier Madame
Zininzon
Bliss
Jerry
Lotus_
Tsjip
Angela_1986
Benthe
Antibes
luisa
Monte
Shisha
Ambivalence
Zora
Floor
MissD
Miss G
Rovine
SnowWhite
Jeanette
85 plaatsers

Pagina 4 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Sjaantje zo 22 mei 2011 - 3:55

Ik ben op mijn 23e uit huis gegaan, ging toen samenwonen. Heb al die tijd bij mijn ouders gewoond omdat ik daar een mooie ruimte had: de garage was omgebouwd tot slaapkamer een badkamer voor mij, aangepast vanwege mijn handicap) en als ik hulp nodig had was mams altijd wel in de buurt. Mams vond het zelf ook niet nodig dat ik uit huis ging, met mijn uitkering is dat op zich wel te betalen maar dan zou ik altijd erg krap zitten en dat vond mams onzin. En ik ook. Dus mocht lekker thuis blijven wonen tot ik wilde samenwonen en wij terechtkwamen in een huurhuis dat al volledig aangepast was. Nu is de relatie over en woon ik hier alleen en financieel is het niet echt leuk maar ik ben blij dat ik zelfstandig woon. Het enige waar ik nog op kan besparen is de auto vaker laten staan maar aangezien de auto echt mijn vrijheid betekent... Sad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Jude zo 22 mei 2011 - 5:36

Ik ben op mijn 21e gaan samenwonen met mijn vriend. Dat was voor mij het moment dat ik er aan toe was.
Jude
Jude
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Arwyn zo 22 mei 2011 - 6:07

Ik ben op mijn 22e het huis uit gegaan en toen part-time gaan samenwonen, haha. Ben ingetrokken bij mijn vriend die toen nog in het leger zat en daarom van zondag- tot vrijdagavond weg was. Inmiddels wonen we bijna een jaar 'echt' samen.
Ik was er toen ook echt aan toe om uit huis te gaan en het bevalt nu ook super goed samen smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Juul zo 22 mei 2011 - 6:11

Ik was 23 toen ik ben gaan samenwonen. Nu drie jaar verder, vind ik het nog steeds heerlijk! Geen moment spijt van gehad.
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 6:15

Op de dag dat ik 23 werd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 6:32

Ik was 21 toen ik samen met mn man ons 1e echte HUIS kochten, een grote eengezinswoning..wel hopen we hier wel nog enige tijd te wonen hoor :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 7:02

Toen we de sleutel kregen was ik 23, mijn vriend 25.
Toen we echt samen gingen wonen was ik 24, mijn vriend 26.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 7:13

18 en het had ook niet langer moeten duren :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Flip Fluitketel zo 22 mei 2011 - 8:10

Ik ging na mijn trouwen uit huis, toen was ik net 27jaar.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 8:11

Ik was 18 toen ik uit huis ging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Lady4 zo 22 mei 2011 - 9:03

Ik ben op mijn 22 het huis uit gegaan en op mezelf gaan wonen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 9:15

Ik bedoelde het ook helemaal niet aanvallend, maar ik vind zelf wel dat 23 best oud is om nog thuis te wonen. Ik denk ook dat het iemand heel goed kan doen om juist eerst in een klein kamertje te wonen, en pas daarna een appartement. Ik vond het af en toe echt vreselijk, maar des te meer waardeer ik de luxe van een eigen appartement. Maar goed, natuurlijk doet iedereen het op z'n eigen manier en heeft iedereen zo z'n eigen prioriteiten en keuzes. Maar 23 an sich vind ik best oud ja, de meeste mensen hebben dan toch in principe al wel een opleiding afgerond of halverwege.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Phileine zo 22 mei 2011 - 9:43

Puggle schreef:Ik was 21 toen ik het huis uit ging, ging samen wonen en hij was ook 21. Ik zei altijd tegen mijn moeder dat ik tot mijn 25ste thuis zou blijven maar dat is dus niet gebeurt.op zich achteraf gezien had ik nog ietsje langer thuis willen blijven bij mijn moeder.

Grappig, ik was ook 21 toen ik op mezelf ging wonen én dacht ook altijd dat ik tot mijn 25ste thuis zou blijven wonen :-) Ik vond het wel een hele stap, maar ben blij dat ik het op dat moment gedaan heb.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 9:44

Eerst op m`n 16de en nu hopelijk op mn 21ste..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 10:04

Ik was 18 toen ik op mezelf ging wonen in een stad 250 kilometer verderop, waar ik niemand kende. Was een goede beslissing, al was het niet altijd makkelijk natuurlijk. Mijn eerste kamertje was 8 m2, whahaha, maar BLIJ dat ik ermee was!! Eindelijk niemand die aan mijn kop zeurde, geen geschreeuw, geen spanningen. Heerlijk! Wat een vrijheid, ik heb er volop van genoten!!

Op mijn 23e ben ik gaan samenwonen, maar toen had ik er al wel 5 zelfstandige jaren opzitten! Ik denk dat ik wel veel geleerd heb van al die jaren samenleven in studentenhuizen met veel verschillende typen mensen om me heen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Suus zo 22 mei 2011 - 10:06

Ik was 19 toen ik op kamers ging wonen smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Parisienne zo 22 mei 2011 - 10:36

Ik was 20 toen ik uit huis ging. Ik ging gelijk samenwonen met mijn vriend.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 11:06

Parisienne schreef:Ik was 20 toen ik uit huis ging. Ik ging gelijk samenwonen met mijn vriend.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Mamasapje zo 22 mei 2011 - 16:04

Ik was 18 toen ik het huis uit ging. Studio in dezelfde stad ( deze financierde ik zonder bij te lenen gewoon van mijn Stufi smile )
Op mijn 21e hebben mijn ouders mijn huisje opgezegd samen met mij. Ik was zwanger en zat in een zware depressie en zorgde niet meer voor mezelf ( at niet meer, kwam mijn huisje niet meer uit etc. ). Ik ben toen heel de zwangerschap bij mijn ouders en zusjes gebleven.
Later dat jaar ben ik weer het huis uitgegaan en ging ik inwonen bij vriend met dochter.

23 jaar vind ik ook oud om het huis uit te gaan, maar meer omdat ik toen ik 23 was niet kon voorstellen om nog bij pap en mam te wonen. Was 22 en had 2 kids.
Mijn vriend ging samenwonen met zijn ex toen hij 25 was ( en toen ook pas het huis uit, ik woonde al alleen in mijn studiootje toen we een relatie kregen, hij was toen 23). Ik vond het toen niet vreemd dat hij nog niet op zichzelf woonde, hij studeerde ook. Als je niet studeert en fulltime werkt is het denk ik toch anders.

Vriendin van mij is 25, werkt al jaren fulltime, vast contract en woont nog bij dr ouders. Ik zou er niet aan moeten denken ...( ook als ouders niet denk ik)




Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Prosecco zo 22 mei 2011 - 18:18

Ik ben 25 als ik het huis uit ga, lekker oud dus :P
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  CCC zo 22 mei 2011 - 20:13

Ik was 19 toen ik het huis uit ging... Ik ben toen gaan samenwonen met mijn toenmalige vriend, al snel werkte dit niet meer en ben ik meteen opzoek gegaan naar iets voor mezelf.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Oasis zo 22 mei 2011 - 20:15

Ik was 18 jaar toen ik op kamers ging wonen. Voor mijzelf was dit niet te jong, ik was er echt aan toe (ookal heb ik schatten van ouders).
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 20:31

Amazzonia schreef:Maar Luisa, op kamers kan je ook niet overal.. Ik woon in P.urmerend en ging naar school in Z.aandam, waar had je me op kamers willen hebben dan? Zijn allebei geen studentensteden.. En dat zal voor heel veel mensen gelden hier, niet iedereen gaat naar school in een grote stad.
Inderdaad, wij hebben hier ook geen kamers in de buurt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 20:32

Ik was 23 jaar toen ik op mezelf ging (een huurwoninkje). Ik heb gestudeerd, maar heb er voor gekozen thuis te blijven wonen. De reistijd was te doen van huis naar school (1.5 uur).
Ik ben vroegtijdig gestopt met de studie en daarna gaan werken. Toen begon ik te merken dat het echt wel tijd werd om op mezelf te gaan. Ik heb me toen ingeschreven bij de woningcorporatie en na 5 maanden had ik een benedenwoninkje. Ik heb een heerlijke tijd gehad toen ik nog alleen woonde.
Nu woon ik al weer 6 jaar samen met mijn vriend in een koopwoning.
Die tijd alleen had ik niet willen missen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Caramba zo 22 mei 2011 - 20:32

Prosecco schreef:Ik ben 25 als ik het huis uit ga, lekker oud dus :P

Ik was ook 25. Had het fijn thuis, hoefde de deur nog niet uit van mijn pa.
Had ervoor wel opmezelf kunnen gaan, maar had er geen behoefte aan.
Op mijn 25ste een appartementje in de stad, maar oh wat voelde ik me klein daar. Muren vlogen daar op mij af. Heb er totaal een maandje gezeten, ben daarna gaan samenwonen met mijn vriend, waar ik net 1,5 maand mee had. Nu 2 jaar verder nog steeds erg naar mijn zin.
Ik vind het akelig om alleen te zijn, vandaar dat ik ook op mijn 25ste de deur uit ben gegaan.

Thuis had ik verder alle ruimte.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging je het huis uit? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ging je het huis uit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum