Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag?

+4
sandra
Fiwen
Tazz
Mida4you
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag? Empty Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag?

Bericht  Mida4you do 14 apr 2011 - 7:39

Z. is nu ruim 8 maanden en presteert het sinds gisteren ( 2x gebeurd ) om zelf te zitten. Ik was even naar het toilet en kom weer en ze zit in de box met een big smile, zo van kijk mij!! Maar nu heeft ze de rand van de box gevonden en daar wil ze zich aan optrekken. Ze komt al een piep klein beetje omhoog. Dit is wel iets om goed op te letten!

Ook in bed heeft ze de rand gevonden en dan ligt ze op haar zij en dan pakt ze met 1 hand de rand en wil ze zich optrekken. Het zal vast niet lang meer duren en dan kunnen we alles een stand omlaag doen.

Hoe oud was jullie kindje toen jullie dit deden? Nu is dat natuurlijk per kind verschillend maar ik ben wel benieuwd Wink
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag? Empty Re: Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 7:44

Die van ons gaat één dezer dagen naar beneden. Ze is op het moment erg bezig met optrekken en klauteren enzo. Ze is nu nog niet in staat om zich zo hoog op te trekken dat ze over de rand kan komen, maar liever iets te vroeg dan iets te laat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag? Empty Re: Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag?

Bericht  Mida4you do 14 apr 2011 - 7:45

Dromertje schreef:Die van ons gaat één dezer dagen naar beneden. Ze is op het moment erg bezig met optrekken en klauteren enzo. Ze is nu nog niet in staat om zich zo hoog op te trekken dat ze over de rand kan komen, maar liever iets te vroeg dan iets te laat.

Dat hebben wij dus precies hetzelfde. Ik had het er al over met mijn man dat de boel ook maar in dezer dagen omlaag moet. Beter het zeker voor het onzekere he!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag? Empty Re: Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 7:45

Senna 7 maanden.
Mara 12 maanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag? Empty Re: Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag?

Bericht  Tazz do 14 apr 2011 - 7:56

Zodra ze van haar buik naar haar rug kon rollen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag? Empty Re: Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag?

Bericht  Fiwen do 14 apr 2011 - 7:57

Wij hebben de box en het ledikant dit weekend omlaag gezet. J. kan ineens goed zitten en begint zich op te trekken dus vonden we het tijd worden. Onze redenatie was daarbij vooral "liever een maand te vroeg dan 1 dag te laat".
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag? Empty Re: Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag?

Bericht  sandra do 14 apr 2011 - 8:01

Volgens mij al met een maand of 3 a 4.. meneer draaide telkens om en gooide dan zijn arm over de rand, dus toen is alles omlaag gegaan..

Om die reden zat hij ook al heel snel in de wandelwagen inzet, hij paste nog wel in de bak.. maar hij lag telkens op zijn buik met zijn arm over de rand, over de rand te kijken.. Ha ha, het was echt geen gezicht!! en levensgevaarlijk, ik weet nog dat ik bij de c1000 stond te pinnen met mijn andere arm over de bak omdat hij steeds meer over de rand ging hangen :shock:
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag? Empty Re: Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag?

Bericht  meisjesmama do 14 apr 2011 - 8:17

Zodra ze gingen doen wat jij nu opnoemt gingen de box en bed omlaag.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag? Empty Re: Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag?

Bericht  PapillonRose do 14 apr 2011 - 8:21

Hier nog niet gedaan. Ze begint nu net een beetje te rollen van rug naar buik (andersom kon ze al). Maar ze komt met rollen echt bij lange na niet in de buurt van de bovenkant van de rand. Dat zou pas gebeuren als ze zich zou optrekken of zou gaan zitten. Ik denk wel dat ik het zeer binnenkort vast ga doen, beter te vroeg dan te laat inderdaad!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag? Empty Re: Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 10:14

Lynn is een snelle en loopt met haar ruim 8 maanden al een rondje om de tafel :shock: Hier dus al heel vroeg haar bed en de box omlaag gedaan. Volgens mij bij een ruime 4 maanden toen ze ging rollen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag? Empty Re: Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag?

Bericht  maiadebij do 14 apr 2011 - 17:43

J ligt nog in de wieg! Ze rolt sinds 2 weken van rug naar buik, als ze zich gaat optrekken gast het bed omlaag. Maar dat is dus nog niet aan de orde.

Bij N volgens mij met een maand of 7/8.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag? Empty Re: Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag?

Bericht  Mida4you do 14 apr 2011 - 17:58

Petra* schreef:Lynn is een snelle en loopt met haar ruim 8 maanden al een rondje om de tafel :shock: Hier dus al heel vroeg haar bed en de box omlaag gedaan. Volgens mij bij een ruime 4 maanden toen ze ging rollen.

Wow! Wat loopt ze al snel langs de tafel zeg Wink
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag? Empty Re: Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag?

Bericht  moepie do 14 apr 2011 - 19:59

Mirjam4you schreef:Z. is nu ruim 8 maanden en presteert het sinds gisteren ( 2x gebeurd ) om zelf te zitten. Ik was even naar het toilet en kom weer en ze zit in de box met een big smile, zo van kijk mij!! Maar nu heeft ze de rand van de box gevonden en daar wil ze zich aan optrekken. Ze komt al een piep klein beetje omhoog. Dit is wel iets om goed op te letten!

Ook in bed heeft ze de rand gevonden en dan ligt ze op haar zij en dan pakt ze met 1 hand de rand en wil ze zich optrekken. Het zal vast niet lang meer duren en dan kunnen we alles een stand omlaag doen.

Hoe oud was jullie kindje toen jullie dit deden? Nu is dat natuurlijk per kind verschillend maar ik ben wel benieuwd Wink

Toen onze dochter dit ging doen hebben we alles een stand omlaag gedaan, iets later alles helemaal laag.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag? Empty Re: Wanneer ging bij jullie de box en ledikantje omlaag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum