Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flits-biechttopic

+73
Kaat
Sorella
L!ND@
Angela_1986
MADDIE
Bruintje Beer
studiebol
mickey
Sjaantje
Gigi_
Feline
Ugly Betty
Parisienne
CrazyGrace
Paper Crown
Sweety
Supertalentje
luisa
Try
Julia
CCC
Toet
Rumble
Laquisia
Inge
xxDila
Lotus
Ella
Jerry
girli
NerdChic
shadow
Moezie
Mamasapje
TGR
Jeanette
lyke
joyce0606
xxjojootjexx
Zwoesj
Guus
Monte
Admin
Melis_je
Mermaid
Schaapke
RioolSpook
Phileine
Lavendel
Qiara
RYW
Pussycat
Tsjip
Jordana
Suus
Xanna
SoGood
Caroow
Burn
SuperGrover
Sterre
Merai
Zora
Susan
Lejow
Blond
Tania
Pien
Lady4
Mamsie
Antibes
Prosecco
nina
77 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Sjaantje za 28 mei 2011 - 13:28

Oh nóg iemand? ABE, we zijn helemaal niet uniek!
Zo'n labeldoekje, geen idee of dat een optie zou zijn want ik stel heel specifieke eisen aan een labeltje hoor Embarassed
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 13:35

Sjaantje schreef:Oh nóg iemand? ABE, we zijn helemaal niet uniek!
Zo'n labeldoekje, geen idee of dat een optie zou zijn want ik stel heel specifieke eisen aan een labeltje hoor Embarassed

Haha, ik dus ook. Ik heb eerder een koesedoek gehad waar ik als baby tevreden mee was, maar wat ik nu niet meer als iets zie. :P Dat gefriemel heeft echt eisen nodig. Anders is het niet goed. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Sjaantje za 28 mei 2011 - 13:37

Klopt, en die eisen zijn niet in woorden uit te drukken. Dat moet gevoeld worden smile Het labeltje is goed, of het is niet goed en als ie niet meteen goed voelt, zal ie ook nooit goed worden.

ABE, wanneer kom je logeren??? Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Mamasapje za 28 mei 2011 - 13:41

Sjaantje schreef:Oh nóg iemand? ABE, we zijn helemaal niet uniek!
Zo'n labeldoekje, geen idee of dat een optie zou zijn want ik stel heel specifieke eisen aan een labeltje hoor Embarassed

Je kan je eigen doekje maken met je favoriete labeltjes en stofjes...
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 13:43

Sjaantje schreef:
ABE, wanneer kom je logeren??? Very Happy

Gaan we dan koesedoeken met elkaar vergelijken? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Sjaantje za 28 mei 2011 - 13:46

Mamasapje schreef:
Sjaantje schreef:Oh nóg iemand? ABE, we zijn helemaal niet uniek!
Zo'n labeldoekje, geen idee of dat een optie zou zijn want ik stel heel specifieke eisen aan een labeltje hoor Embarassed
Je kan je eigen doekje maken met je favoriete labeltjes en stofjes...
Oh dat ken ik helemaal niet joh!

Angel Blue Eyes schreef:
Sjaantje schreef:
ABE, wanneer kom je logeren??? Very Happy
Gaan we dan koesedoeken met elkaar vergelijken? Very Happy
Jah!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 20:52

Biechtje01 schreef:ik biecht op dat ik de afgelopen dagen nonstop op websites van prenatal,babydump,geboortekaartjes etc zit te kijken. ik wil zo graag een kindje, dat ik een beetje geobsedeerd begin te worden geloof ik.
financieel gezien kunnen wij de stap voor een kindje wagen, en we willen het ook heel erg graag, maar ik ben zo bang dat ik mijn baan kwijtraak als ik nu zwanger raak, aangezien ik pas in mijn eerste contract zit.
Maar ja, als ik moet wachten op een vast contract, dan moeten we nog 2 jaar wachten, lastig dus.

En dan wacht je 2 jaar en dan moet je er alsnog uit. Kan je weer 3 jaar wachten. Niet doen dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 20:58

James schreef:
Biechtje01 schreef:ik biecht op dat ik de afgelopen dagen nonstop op websites van prenatal,babydump,geboortekaartjes etc zit te kijken. ik wil zo graag een kindje, dat ik een beetje geobsedeerd begin te worden geloof ik.
financieel gezien kunnen wij de stap voor een kindje wagen, en we willen het ook heel erg graag, maar ik ben zo bang dat ik mijn baan kwijtraak als ik nu zwanger raak, aangezien ik pas in mijn eerste contract zit.
Maar ja, als ik moet wachten op een vast contract, dan moeten we nog 2 jaar wachten, lastig dus.

En dan wacht je 2 jaar en dan moet je er alsnog uit. Kan je weer 3 jaar wachten. Niet doen dus.
Niet wachten bedoelt James waarschijnlijk. Niet dat je niet voor een kindje zou moeten gaan :P Ben het daar wel mee eens, eigenlijk. Hoewel ik wel kan begrijpen dat het niet een al te lekker gevoel geeft dat je tegen je werkgever moet vertellen dat je zwanger bent, terwijl je er in principe nog maar net werkt. Als het snel raak zou zijn, tenminste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 21:12

James schreef:
Biechtje01 schreef:ik biecht op dat ik de afgelopen dagen nonstop op websites van prenatal,babydump,geboortekaartjes etc zit te kijken. ik wil zo graag een kindje, dat ik een beetje geobsedeerd begin te worden geloof ik.
financieel gezien kunnen wij de stap voor een kindje wagen, en we willen het ook heel erg graag, maar ik ben zo bang dat ik mijn baan kwijtraak als ik nu zwanger raak, aangezien ik pas in mijn eerste contract zit.
Maar ja, als ik moet wachten op een vast contract, dan moeten we nog 2 jaar wachten, lastig dus.

En dan wacht je 2 jaar en dan moet je er alsnog uit. Kan je weer 3 jaar wachten. Niet doen dus.


Misschien is er na die 2 jaar wel een andere reden om er nog mee te willen wachten. Daarna nog een reden, en nog 1. Er kunnen altijd heel veel redenen zijn om te wachten.
Maar als jullie het echt heel graag willen, ga ervoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 21:34

Eens met James en Dolcis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  mickey za 28 mei 2011 - 22:18

Ik heb ook geen vast contact, maar dat heeft ons niet tegen gehouden. Mijn contract loopt nu af tijdens mijn verlof. Hopelijk krijg ik dan een vast contract, anders lig ik er uit (zit aan mijn max van aantal contracten)
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 23:19

Ik ben in oktober begonnen bij dit bedrijf, en was in januari zwanger. Ging ervanuit dat mijn contract van januari tot juli zou lopen (eerst 3 maanden proeftijd) dus heb het toen tegen mijn toenmalige chef gezegd toen ik 8 weken zwanger was ofzo. Ze zou weggaan als ik 13 weken zwanger was en ik wilde zekerheid hebben of mijn contract wel of niet verlengd werd, kon goed met haar overweg, en ze had beloofd dat ze haar mond zou houden tot de eerste echo, heeft ze ook gedaan. Daarna aan de baas verteld, en mijn contract werd verlengd! Alleen liep die van oktober tot april, halfjaar dus, dus in april kreeg ik een nieuw contract tot 10 oktober dit jaar (ook in mijn verlof) van de week weer gebeld om te vragen hoe het zit, en contract wordt weer verlengd! Dus ik zit goed. Ik zou als ik jou was ook even navragen Mickey, zekerheid willen hebben is toch niks mis mee?

Enne Biechtje, wat ik met dit verhaal wil zeggen is dat je je niet moet laten tegenhouden omdat je pas ergens begonnen bent... Zelfs als je het niet zou redden met 1 maandloon van je man/vriend, is er nog een oplossing. Als je nu 2 jaar wacht is er over 2 jaar weer een excuus and so on, tot je "te oud" bent. Ga ervoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  studiebol za 28 mei 2011 - 23:39

Biechtje01 schreef:ik biecht op dat ik de afgelopen dagen nonstop op websites van prenatal,babydump,geboortekaartjes etc zit te kijken. ik wil zo graag een kindje, dat ik een beetje geobsedeerd begin te worden geloof ik.
financieel gezien kunnen wij de stap voor een kindje wagen, en we willen het ook heel erg graag, maar ik ben zo bang dat ik mijn baan kwijtraak als ik nu zwanger raak, aangezien ik pas in mijn eerste contract zit.
Maar ja, als ik moet wachten op een vast contract, dan moeten we nog 2 jaar wachten, lastig dus.

Het kan best zijn dat ik te veel nadenk over dingen hoor. Maar het zou bij mij wel afhangen of mijn vriend een vast contract heeft. Mocht dat het geval zijn, dan zou ik niet twijfelen en er voor gaan als ik in jullie situatie zat en jullie het allebei graag willen.
Heeft je vriend nou geen vast contract dan zou ik misschien toch iets meer zekerheid willen, misschien kun je dan uitzoeken hoe je vriend wel een vast contract krijgt en of zijn baas daar iets over kan zeggen.

Succes met het maken van de keuze!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Bruintje Beer zo 29 mei 2011 - 1:14

Wij hadden beide geen vast contract toen ik voor het eerst zwanger werd. Bij mij man was het toegezegd dat hij een vast contract kreeg per juli 2008. Dit kreeg hij ook. Helaas werd deze zwangerschap een miskraam maar ik kreeg na die miskraam ook een vast contract terwijl ze mijn kinderwens wisten.
Niet veel later daarna was ik weer zwanger.

Dus gewoon voor gaan joh... Er komt altijd wel wat op je pad wat je tegenhoudt.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 1:21

Heeft je vriend wel een vast contract? Persoonlijk zou ik wachten tot iig een van de twee een vast contract heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 1:21

Bruintje Beer schreef:Dus gewoon voor gaan joh... Er komt altijd wel wat op je pad wat je tegenhoudt.
+1

Ons huis is bijv ook niet ideaal met een baby. En dan blijk je er 2 te krijgen.
Maar dat zal ook allemaal wel goed komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 1:43

Ik zou het ook wel aandurven als één van de twee een vast contract heeft bij goed betaald werk.
Zelf zit ik ook in de situatie van onzekerheid over eigen werk, maar mijn vriend heeft sinds april een vast contract, en wij zouden het aandurven. Alleen willen we het beide nog niet.

Zelf zou ik trouwens wel eerst een aantal jaren gewerkt willen hebben, alvorens de kinderwens de vrije hand te geven. Mijn mening: je hebt niet gestudeerd om er niks mee te doen. Maar goed, ik weet niet in welke situatie jij zit, dus misschien is dit totaal niet van toepassing op jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 1:49

Huh , je kunt toch gewoon blijven werken Youandi?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 1:58

Ja, precies, jij kan toch ook lekker blijven werken? Mijn vriend wil wel huisvader worden en dat ik fulltime ga werken (dat wordt 'm niet hoor, ik wil dat zelf niet laughcry ).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 2:06

Jawel, maar niet fulltime.
Ik zou eerst zoveel mogelijk ervaring willen krijgen en er zoveel mogelijk uit halen als er maar in zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 2:13

Je kunt toch met zo goed ervaring opdoen als je 3/4 dagen werkt dan als je er 5 werkt? Zie de link niet helemaal :-) Bovendien is je kind vanaf zijn 5/6e fulltime op school.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 2:23

Nou ja een kind is dan toch om drie uur klaar met school? Dan moet je wel elke dag zorgen dat er iemand aan de schoolpoort staat. Dan kan je ook geen 40 uur werken allebei (of je moet een buitenschoolse opvang of oppas inschakelen natuurlijk).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 2:29

James schreef:Je kunt toch met zo goed ervaring opdoen als je 3/4 dagen werkt dan als je er 5 werkt? Zie de link niet helemaal :-) Bovendien is je kind vanaf zijn 5/6e fulltime op school.

Ja, al je (3 of) 4 dagen werkt wel. Maar ik zie veel moeders om me heen die maar 2 dagen werken of bijvoorbeeld een 12- of 16-uren contract hebben en dat vind ik weinig als 'starter'. Dan krijg je, naar mijn mening, niet alle aspecten van je werk mee (vergaderingen, contact met collega's, andere activiteiten, etc.)

Maar weet je, dit is een instelling van mij, die ik van mijn ouders heb meegekregen. Je hoeft het er niet mee eens te zijn. Ik voel me er het prettigst bij: ik wil werken, een naam opbouwen, sparen en dan pas kinderen.

Oh en, je kind is inderdaad op school... Maar als je het niet bij eentje laat, dan duurt het wel even voordat je alle kinderen schoolgaand hebt en kun je er járen 'uitliggen'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 2:37

Ik kan me het wel voorstellen hoor Youandi, maar je vriend zou dan ook kunnen thuisblijven toch? Stel dat jij je carriere heel belangrijk zou vinden en hij niet (of minder).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 2:41

Ach ik wil eigenlijk ook het liefst thuis moeder worden, en lijkt me op zich ook niets mis met die aspiratie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 33 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum