Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flits-biechttopic

+73
Kaat
Sorella
L!ND@
Angela_1986
MADDIE
Bruintje Beer
studiebol
mickey
Sjaantje
Gigi_
Feline
Ugly Betty
Parisienne
CrazyGrace
Paper Crown
Sweety
Supertalentje
luisa
Try
Julia
CCC
Toet
Rumble
Laquisia
Inge
xxDila
Lotus
Ella
Jerry
girli
NerdChic
shadow
Moezie
Mamasapje
TGR
Jeanette
lyke
joyce0606
xxjojootjexx
Zwoesj
Guus
Monte
Admin
Melis_je
Mermaid
Schaapke
RioolSpook
Phileine
Lavendel
Qiara
RYW
Pussycat
Tsjip
Jordana
Suus
Xanna
SoGood
Caroow
Burn
SuperGrover
Sterre
Merai
Zora
Susan
Lejow
Blond
Tania
Pien
Lady4
Mamsie
Antibes
Prosecco
nina
77 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty flits-biechttopic

Bericht  nina vr 20 mei 2011 - 8:47

In dit topic kun je alles kwijt wat je liever niet onder je eigen forumnaam kwijt wil. Maar dan niet zoals het gewone biechttopic maar korte, flits berichten. Max. 20 woorden en het mag bijv. gaan over iets wat je gedaan hebt, iets wat je vindt of een idee wat je hebt.
Ik vind het persoonlijk wel belangrijk dat er niets kwetsend naar andere forumleden wordt gezegd.

Gebruikersnaam: Biechtje01
Wachtwoord: Welkom01

Notitie van de moderators: Dit biechtaccount dient alleen in dit topic te worden gebruikt. Bij misbruik zullen wij het biechtaccount sluiten.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 8:53

Ik walg van mezelf omdat ik zo dik ben. En omdat ik zoveel (vr)eet in plaats van een serieuze poging te doen tot afvallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Prosecco vr 20 mei 2011 - 8:54

Biechtje01 schreef:Ik walg van mezelf omdat ik zo dik ben. En omdat ik zoveel (vr)eet in plaats van een serieuze poging te doen tot afvallen.

+ 1
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 8:55

't Is haast niet moeilijk raden wie er achter het eerste biechtje schuilt, op deze maner Wink
Ik vraag ne overigens af of dit topic kans van slagen heeft, voor mijn gevoel kan dit evengoed in het gewone biechttopic.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 8:56

Een vriendin van me is zwanger, en ik ben stront jaloers want ik wil zelf ook zoooo verschrikkelijk graag.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 8:56

Waar is het andere topic eigenlijk? Ik begrijp er niets meer van..... scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Antibes vr 20 mei 2011 - 8:58

Dacht ook dat het idee was om meer een topic te hebben met "spannende ontboezemingen"...

Maar ik weet ook niet of er genoeg spannende geheimen zijn hier!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 9:00

Suspect


Laatst aangepast door Biechtje01 op vr 20 mei 2011 - 18:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 9:05

Ik vind mezelf zo lelijk dat ik echt denk dat ik nooit een relatie zal krijgen, hoe kan iemand mij nou leuk vinden.. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 9:07

Ik en mijn vriend hebben weinig tot geen vrienden. Ik ben bang dat mijn kind eenzaam opgroeit zonder omgang met kindjes van zijn/haar leeftijd (naast school) Want de vrienden die we hebben met kinderen zien we 3x per jaar en zijn ouder en het andere deel is vrijgezel dus daar komen voorlopig ook geen kinderen. Ik maak me serieus zorgen voor later. Een tweede komt er bij ons niet want dat trekken we financieel niet.




Laatst aangepast door Biechtje01 op vr 20 mei 2011 - 9:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  nina vr 20 mei 2011 - 9:07

Slik...
Misschien naïef van mij maar had niet verwacht dat er zulke flits-biechts voorbij zouden komen.
(Maar ik vind het niet verkeerd ofzo)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 9:08

Ik ben bang dat ik werken nooit leuk ga vinden en het altijd blijf zien als "moeten"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 9:09

Ik biecht op dat ik wil dat mijn vriend me meer gaat steunen in deze moeilijke tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Antibes vr 20 mei 2011 - 9:20

Biechtje01 schreef:Ik en mijn vriend hebben weinig tot geen vrienden. Ik ben bang dat mijn kind eenzaam opgroeit zonder omgang met kindjes van zijn leeftijd (naast school) Want de vrienden die we hebben met kinderen zien we 3x per jaar en zijn ouder en het andere deel is vrijgezel dus daar komen voorlopig ook geen kinderen. Ik maak me serieus zorgen voor later. Een tweede komt er bij ons niet want dat trekken we financieel niet.



Gaat hij niet af en toe spelen bij kindjes van school? Vriendjes die komen logeren ofzo?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 9:24

Antibes schreef:
Biechtje01 schreef:Ik en mijn vriend hebben weinig tot geen vrienden. Ik ben bang dat mijn kind eenzaam opgroeit zonder omgang met kindjes van zijn/haar leeftijd (naast school) Want de vrienden die we hebben met kinderen zien we 3x per jaar en zijn ouder en het andere deel is vrijgezel dus daar komen voorlopig ook geen kinderen. Ik maak me serieus zorgen voor later. Een tweede komt er bij ons niet want dat trekken we financieel niet.



Gaat hij niet af en toe spelen bij kindjes van school? Vriendjes die komen logeren ofzo?

Ons kind is nog klein en zit nog niet op school. Ik denk vooruit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Antibes vr 20 mei 2011 - 9:28

Biechtje01 schreef:
Antibes schreef:
Biechtje01 schreef:Ik en mijn vriend hebben weinig tot geen vrienden. Ik ben bang dat mijn kind eenzaam opgroeit zonder omgang met kindjes van zijn/haar leeftijd (naast school) Want de vrienden die we hebben met kinderen zien we 3x per jaar en zijn ouder en het andere deel is vrijgezel dus daar komen voorlopig ook geen kinderen. Ik maak me serieus zorgen voor later. Een tweede komt er bij ons niet want dat trekken we financieel niet.



Gaat hij niet af en toe spelen bij kindjes van school? Vriendjes die komen logeren ofzo?

Ons kind is nog klein en zit nog niet op school. Ik denk vooruit.

Ik denk echt dat het heel erg meevalt hoor! Mijn ouders hebben ook nooit veel vrienden gehad en ik kan me ook niet herinneren dat ik veel met de kinderen van hun vrienden heb gespeeld. De meeste omgang die ik had met leeftijdsgenootjes was toch via school en ik heb nooit iets gemist hoor.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 9:29

Biechtje01 schreef:
Antibes schreef:
Biechtje01 schreef:Ik en mijn vriend hebben weinig tot geen vrienden. Ik ben bang dat mijn kind eenzaam opgroeit zonder omgang met kindjes van zijn/haar leeftijd (naast school) Want de vrienden die we hebben met kinderen zien we 3x per jaar en zijn ouder en het andere deel is vrijgezel dus daar komen voorlopig ook geen kinderen. Ik maak me serieus zorgen voor later. Een tweede komt er bij ons niet want dat trekken we financieel niet.



Gaat hij niet af en toe spelen bij kindjes van school? Vriendjes die komen logeren ofzo?

Ons kind is nog klein en zit nog niet op school. Ik denk vooruit.

Mijn ouders hebben ook weinig vrienden maar ik heb zelf nooit zonder vrienden gezeten.. Spelen met buurtkinderen deed ik gewoon en vriendinnetjes had ik ook op school. Ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 9:30

Haha Antibes, twee zielen één gedachte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 9:33

Amazzonia schreef:
Biechtje01 schreef:
Antibes schreef:
Biechtje01 schreef:Ik en mijn vriend hebben weinig tot geen vrienden. Ik ben bang dat mijn kind eenzaam opgroeit zonder omgang met kindjes van zijn/haar leeftijd (naast school) Want de vrienden die we hebben met kinderen zien we 3x per jaar en zijn ouder en het andere deel is vrijgezel dus daar komen voorlopig ook geen kinderen. Ik maak me serieus zorgen voor later. Een tweede komt er bij ons niet want dat trekken we financieel niet.



Gaat hij niet af en toe spelen bij kindjes van school? Vriendjes die komen logeren ofzo?

Ons kind is nog klein en zit nog niet op school. Ik denk vooruit.

Mijn ouders hebben ook weinig vrienden maar ik heb zelf nooit zonder vrienden gezeten.. Spelen met buurtkinderen deed ik gewoon en vriendinnetjes had ik ook op school. Ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken!
+1. Mijn ouders hebben ook geen vrienden, maar ik speelde altijd met kindjes van school en uit de buurt. Vooral nadat we verhuisd waren, heb ik eigenlijk dagelijks met veel verschillende buurtkindjes gespeeld. Kinderen leggen daarin snel contacten met andere kinderen. Vaak kenden mijn ouders de kinderen met wie wij speelden niet eens. Ik zou me dara dus echt geen zorgen om maken, je hoeft je kindje daar echt niet in te sturen, straks. Voor hetzelfde geld had je wel vrienden met kinderen maar waren jullie kinderen elkaars aardsrivalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Mamsie vr 20 mei 2011 - 9:34

Biechtje01 schreef:
Antibes schreef:
Biechtje01 schreef:Ik en mijn vriend hebben weinig tot geen vrienden. Ik ben bang dat mijn kind eenzaam opgroeit zonder omgang met kindjes van zijn/haar leeftijd (naast school) Want de vrienden die we hebben met kinderen zien we 3x per jaar en zijn ouder en het andere deel is vrijgezel dus daar komen voorlopig ook geen kinderen. Ik maak me serieus zorgen voor later. Een tweede komt er bij ons niet want dat trekken we financieel niet.



Gaat hij niet af en toe spelen bij kindjes van school? Vriendjes die komen logeren ofzo?

Ons kind is nog klein en zit nog niet op school. Ik denk vooruit.
`

Daar zorg je kindje zelf wel voor. Anders ga je lekker vaak naar de speeltuin, kinderboederij of een andere plek waar veel vriendjes komen. Informeer is of er in de buurt speel ochtenden zijn in bijv een buurthuis.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 9:38

Maple schreef:'t Is haast niet moeilijk raden wie er achter het eerste biechtje schuilt, op deze maner Wink
Ik vraag ne overigens af of dit topic kans van slagen heeft, voor mijn gevoel kan dit evengoed in het gewone biechttopic.
Hoezo 'op deze manier'?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 10:08

Ik ben smoor- en smoorverliefd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 10:17

Biechtje01 schreef:Ik ben smoor- en smoorverliefd.

heerlijk ik wil ook !!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 10:31

Eigenlijk voel ik helemaal niets. Ik wil alleen zijn als ik mijn dagelijkse verplichtingen heb volbracht. En als ik me bedenk wat ik nu leuk vind, dan zie ik niets. Het is niet dat ik ongelukkig ben, absoluut niet. Ik sta vol in het leven en ben volgens mij nog nooit zo rustig en gelukkig geweest, maar ik heb gewoon geen zin in anderen. Ik weet ook niet goed wat het is, het voelt gewoon als iets onverklaarbaars. Ontzettend gelukkig, blij, rustig en toch geen zin hebben om naast het verplichte nog leuke of andere dingen te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 11:06

Echt, ik ben de laatste van wie iedereen het verwacht, of het handig uitkomt weet ik ook niet, maar ik ben ZWANGER! (nog maar een paar weken dus ik zit heel driftig mijn mond te houden, maar ik ben zó blij!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum