Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flits-biechttopic

+73
Kaat
Sorella
L!ND@
Angela_1986
MADDIE
Bruintje Beer
studiebol
mickey
Sjaantje
Gigi_
Feline
Ugly Betty
Parisienne
CrazyGrace
Paper Crown
Sweety
Supertalentje
luisa
Try
Julia
CCC
Toet
Rumble
Laquisia
Inge
xxDila
Lotus
Ella
Jerry
girli
NerdChic
shadow
Moezie
Mamasapje
TGR
Jeanette
lyke
joyce0606
xxjojootjexx
Zwoesj
Guus
Monte
Admin
Melis_je
Mermaid
Schaapke
RioolSpook
Phileine
Lavendel
Qiara
RYW
Pussycat
Tsjip
Jordana
Suus
Xanna
SoGood
Caroow
Burn
SuperGrover
Sterre
Merai
Zora
Susan
Lejow
Blond
Tania
Pien
Lady4
Mamsie
Antibes
Prosecco
nina
77 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 40 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:08

Ik biecht op dat ik niet goed voor mezelf zorg. Ik zie het nut er niet van in om gezond te eten, mijn lichaam te onderhouden en soms niet eens van het douchen.
En ik baal hiervan want ik ben totaal niet de persoon die ik wil zijn en die ik kán zijn, maar ik weet niet hoe ik me hier uit moet halen. Ik heb geen zin om weer hulp in te schakelen, ik wil het zelf doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 40 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:11

Herkenbaar, Biechtje. En vervelend. Heb je het echt altijd, of met vlagen? Kom je wel genoeg de deur uit en verzorg je jezelf dan wel goed, of is het echt alleen als je thuis bent? Gaat dat gepaard met een algeheel 'bleh' gevoel of gaat het echt om deze dingen?

Ik zou voor jezelf, wat ik ook weet uit eigen ervaringen, de doelen niet te hoog stellen. Als je geen keukenprinses bent, zorg dan voor niet te ingewikkelde gerechten en gewoon een basis in huis die je makkelijk uit de kast kunt trekken. En geef jezelf ook gewoon dagen dat het allemaal niet hoeft. Hetzelfde geldt voor het huishouden, en je lichaam. Als je de lat namelijk te hoog legt, dan voel je alleen maar extra negatieve druk als het niet lukt. Stel jezelf kleine doelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 40 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:22

Ik heb het gevoel tegenwoordig altijd. Ik kom wel buiten de deur en daardoor neem ik nog wel initiatief om er verzorgd uit te zien, maar eigenlijk vind ik dat te veel moeite. Ik doe het omdat het 'hoort' en ik niet raar aangekeken wil worden. Voor mijn gevoel trek ik een kostuum aan en zet ik mijn masker op.
En ik heb inmiddels een algeheel 'bleh' gevoel. Ik heb eigenlijk gewoon een prima leven, bijne zoals ik het een paar jaar geleden wenste en toch kan ik er niet van genieten.

Ik ben bang dat mijn minderwaardigheidscomplex om begint te slaan naar een depressie maar dat wil ik zó graag voorkomen!

Ik ben inderdaad geen keukenprincess, maar ook iets simpels maken heb ik gewoon geen zin in. Ik hou niet van koken en zie het inmiddels als de zoveelste 'plicht' die ik op een dag moet doen, na een dag werken. Ik kan maar niet accepteren dat dat er gewoon bij hoort en dat je dat gewoon moet doen.
Maar bedankt voor je advies :-).




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 40 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:57

Ik ben enorm onzeker en durf niet naar een meeting te gaan omdat ik overgewicht heb. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 40 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 4:11

Rain schreef:Ik ben enorm onzeker en durf niet naar een meeting te gaan omdat ik overgewicht heb. Embarassed

Oh joh heb ik ook en veel Wink. Maar heb nu een enorm leuk clubje leren kennen die dat helemaal niks uit maakt. Vaak zit het in je hoofd maar is het helemaal niet zo erg als je denkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 40 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 4:12

Rain schreef:Ik ben enorm onzeker en durf niet naar een meeting te gaan omdat ik overgewicht heb. Embarassed

Probeer gewoon te komen. Ik zal je er echt niet minder leuk om vinden! En ik weet zeker dat de andere meiden er ook niet op zullen letten. Daar gaat de meeting niet om namelijk, wel om nieuwe meiden te leren kennen en een gezellige middag te hebben smile
Ik hoop dat je het durft, ook voor jezelf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 40 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Inge wo 8 jun 2011 - 4:26

Rain schreef:Ik ben enorm onzeker en durf niet naar een meeting te gaan omdat ik overgewicht heb. Embarassed

Ow, dit herken ik echt helemaal.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 40 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 5:21

Theedoosje schreef:
Rain schreef:Ik ben enorm onzeker en durf niet naar een meeting te gaan omdat ik overgewicht heb. Embarassed

Oh joh heb ik ook en veel Wink. Maar heb nu een enorm leuk clubje leren kennen die dat helemaal niks uit maakt. Vaak zit het in je hoofd maar is het helemaal niet zo erg als je denkt.

Ik heb TD een keer gemeet en wij hebben allebei overgewicht, het is een leuk clubje dus voel je zeker vrij om een keer aan te sluiten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 40 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 5:24

appeltje schreef:
Theedoosje schreef:
Rain schreef:Ik ben enorm onzeker en durf niet naar een meeting te gaan omdat ik overgewicht heb. Embarassed

Oh joh heb ik ook en veel Wink. Maar heb nu een enorm leuk clubje leren kennen die dat helemaal niks uit maakt. Vaak zit het in je hoofd maar is het helemaal niet zo erg als je denkt.

Ik heb TD een keer gemeet en wij hebben allebei overgewicht, het is een leuk clubje dus voel je zeker vrij om een keer aan te sluiten!

Naar mijn idee werd er helemaal niet opgelet. Ik heb er iig niks van gemerkt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 40 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 5:26

Joh lieve meiden, alsof er ook maar iemand is die op een meeting denkt 'ja hallo wat is zij dik'. Echt niet hoor! Je gaat toch om iemand te ontmoeten, en kijkt of het klikt, niet of iemand dik of dun is. Dat maakt echt echt niet uit joh Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 40 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 5:27

Marin schreef:Joh lieve meiden, alsof er ook maar iemand is die op een meeting denkt 'ja hallo wat is zij dik'. Echt niet hoor! Je gaat toch om iemand te ontmoeten, en kijkt of het klikt, niet of iemand dik of dun is. Dat maakt echt echt niet uit joh Very Happy

Ik ben er denk ik zo bang voor omdat dit vroeger wel zo was, en ik hierom ook heel mijn leven ben gepest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 40 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 5:28

Marin schreef:Joh lieve meiden, alsof er ook maar iemand is die op een meeting denkt 'ja hallo wat is zij dik'. Echt niet hoor! Je gaat toch om iemand te ontmoeten, en kijkt of het klikt, niet of iemand dik of dun is. Dat maakt echt echt niet uit joh Very Happy

+ heel veel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 40 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 5:29

Wat naar Rain, echt erg dat zoiets zulke grote gevolgen kan hebben he.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 40 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 5:30

Theedoosje schreef:Naar mijn idee werd er helemaal niet opgelet.
Oproepje: als je naar een meeting gaat, moet je natuurlijk wel opletten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 40 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Inge wo 8 jun 2011 - 5:34

Rain schreef:
Marin schreef:Joh lieve meiden, alsof er ook maar iemand is die op een meeting denkt 'ja hallo wat is zij dik'. Echt niet hoor! Je gaat toch om iemand te ontmoeten, en kijkt of het klikt, niet of iemand dik of dun is. Dat maakt echt echt niet uit joh Very Happy

Ik ben er denk ik zo bang voor omdat dit vroeger wel zo was, en ik hierom ook heel mijn leven ben gepest.

Hier hetzelfde Sad
Ben door medicatie aangekomen, flink aangekomen en helaas wel eens meegemaakt dat ik door mensen beoordeeld werd op gewicht


Laatst aangepast door Inge op wo 8 jun 2011 - 5:41; in totaal 2 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 40 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Melis_je wo 8 jun 2011 - 5:35

Op wat voor manier word je dan beoordeeld? Zijn dat niet de mensen die sowieso over iedereen iets negatiefs te zeggen hebben?

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=9504
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 40 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum