Ik kom even iets vertellen...
+31
Monte
SnowWhite
Zwerver
Xanna
RioolSpook
ekiaam87
ThinkPink
Prosecco
Fayebella
Flippin' Bitch
_Lacey_
Bliss
mosio
Jezzie
Lady4
Phileine
Muppetje
Sjaantje
Shisha
Polly
Lovely
Dennenappel
Inge
Suus
Atelier Madame
Pien
Oasis
Sweety
Bimbam
Jeanette
Sushi
35 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Ik kom even iets vertellen...
Ik zou nog een foto van mijn bank plaatsen!
...
...
Laatst aangepast door Suuske op vr 12 aug 2011 - 5:14; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ook ben ik vandaag naar de Ikea geweest met mijn mams. Heb echt veel leuke meubels gekocht.
Eettafel (rond) met stoelen, klein bureautje, kledingkast, salontafel, tv-meubel, boekenkasten, ben helemaal voorzien geloof ik!
Ik heb nu alle basisdingen en later ga ik natuurlijk nog accessoires kopen, maar ik vond het te veel gedoe om dat nu ook allemaal mee te gaan slepen
Eettafel (rond) met stoelen, klein bureautje, kledingkast, salontafel, tv-meubel, boekenkasten, ben helemaal voorzien geloof ik!
Ik heb nu alle basisdingen en later ga ik natuurlijk nog accessoires kopen, maar ik vond het te veel gedoe om dat nu ook allemaal mee te gaan slepen
Sushi- Kletskop
_Suus_ schreef:Ook ben ik vandaag naar de Ikea geweest met mijn mams. Heb echt veel leuke meubels gekocht.
Foto's a.u.b.!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Mooie bank, maar ik denk dat ik moeite zou krijgen met die losse kussens.
Gast- Gast
...
Laatst aangepast door Suuske op vr 12 aug 2011 - 5:14; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi- Kletskop
Leuke meubels! Welk tv-meubel is dat en hoe duur was ie? Ik zoek er ook nog één. Verder neem ik ook nog een Billy-boekenkast Qua spullen heb ik nu een bank en een fauteuil besteld bij Leen Bakker en een tafel met stoelen neem ik vooralsnog mee, maar die ga ik nog wel een keer vervangen. Een ronde tafel vind ik ook erg leuk eigenlijk!
Bliss- Lady Post-a-lot
Het TV-meubel heeft een hele stomme naam. "Benno".Bliss schreef:Leuke meubels! Welk tv-meubel is dat en hoe duur was ie? Ik zoek er ook nog één. Verder neem ik ook nog een Billy-boekenkast Qua spullen heb ik nu een bank en een fauteuil besteld bij Leen Bakker en een tafel met stoelen neem ik vooralsnog mee, maar die ga ik nog wel een keer vervangen. Een ronde tafel vind ik ook erg leuk eigenlijk!
Benno
Ik stond bij de kassa en moest ineens aan Benno L. denken. Ieuw!
Hij is nieuw in de collectie en kost € 79,00. Ik vind vooral de lades heel leuk, je duwt er tegenaan en dan gaan ze open, heel mooi!
Ik laat trouwens alles lekker bezorgen door de Ikea en ik heb iets extra betaald, maar dan komen ze het wel lekker boven brengen
By the wayyy: ik wil ook foto's van jouw meubels zien! Show me!!
Laatst aangepast door _Suus_ op zo 15 mei 2011 - 6:49; in totaal 2 keer bewerkt
Sushi- Kletskop
Leuk! Hoe bevalt ie bij jullie? Heb jij het idee dat je er veel in kwijt kan? Ik denk namelijk dat je er zoveel in kwijt kan Ik vind hem erg mooi!Fauve schreef:He wij hebben precies dezelfde kledingkast
Sushi- Kletskop
Oeh leuk meid! wanneer komen ze het bezorgen? Ben erg benieuwd naar je vloer ook (wacht geduldig af;))
Gast- Gast
Ze komen 't zaterdag brengen. De jongen bij de bezorgservice stelde voor om het dinsdag te brengen en ik was helemaal in de gloria, want dat is lekker snel, maar toen bedacht ik dat woensdag mijn vloer wordt gelegd en dat het dus niet erg praktisch is als de ruimte dan vol staat met Ikea-dozen Dus heb ik besloten dat zaterdag beter is, dan hoef ik ook geen vrij te nemen ervoorFoolishSam schreef:Oeh leuk meid! wanneer komen ze het bezorgen? Ben erg benieuwd naar je vloer ook (wacht geduldig af;))
Zondag ga ik samen met een vriend en vriendin de boel in mekaar zetten
Sushi- Kletskop
Oh dat meubel ga ik zo even bekijken op de site, lijkt mij ook wel wat! Ik heb trouwens ook al twee Benno's in huis, maar dat zijn dan van die DVD-kasten (in het rood heb ik ze). Ik noem ze ook altijd "de Benno's"
Ik zal hier nog ff foto's plaatsen van de bank en de stoel die ik heb besteld. Hoeveel was jij kwijt aan bezorgkosten trouwens?
Ik zal hier nog ff foto's plaatsen van de bank en de stoel die ik heb besteld. Hoeveel was jij kwijt aan bezorgkosten trouwens?
Bliss- Lady Post-a-lot
_Suus_ schreef:Ik heb mijn vloer bij Roobol gekocht. Het was nu een actie, € 19,95 per m2 inclusief leggen. Dus dat hoef je dan niet zelf te doen gelukkig Maar goed, volgens mij heeft Roobol (of een andere vloerenspeciaalzaak) altijd wel acties lopen.Fayebella schreef:Leuk zeg, het is altijd fijn als je je "eigen" huisje hebt gevonden! Geniet er van.
Maar mag ik wat vragen, waar heb je die vloer gevonden? Ik ga hoogstwaarschijnlijk volgend jaar verhuizen en ik vind die kleur echt supermooi! Komt dat bedrijf hem ook leggen? En is dat heel duur of kun je het beter zelf doen?
Houd er wel rekening mee dat er ook nog een ondervloer bij komt en plintjes. Ik had hier zelf niet over nagedacht, best stom eigenlijk en kreeg dus wel een hoger bedrag te horen dan ik zelf zo ongeveer had berekend.
Volgens mij kan je bij de Gamma en andere bouwmarkten ook goedkoop laminaat kopen, maar dan moet je 't wel zelf leggen. Ik denk dat het best te doen is, maar toch doe ik het liever niet zelf. Straks gaat er iets fout en ik krijg al stress bij die gedachte alleen Ik laat het gewoon lekker doen, wel zo makkelijk!
Woensdag komen ze de vloer leggen, ik zal dan zeker foto's maken en die hier plaatsen
Inderdaad is het handiger als een bedrijf hem komt leggen. Maar ik moet zeggen dat de prijs nog meevalt. Bedankt voor je reactie.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Suus, mag ik vragen wat het kost om het te laten bezorgen? En hoe hoog woon je?
Ik heb zelf nog wat dingen van de Ikea nodig en ik woon 3 hoog zonder lift... Misschien is het dus ook wel de moeite waard om te laten bezorgen.
Ik heb zelf nog wat dingen van de Ikea nodig en ik woon 3 hoog zonder lift... Misschien is het dus ook wel de moeite waard om te laten bezorgen.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Bij Leen Bakker betaal ik iets van € 53 bezorgkosten en dan brengen ze het ook naar de 2e verdieping. Best veel, daarom wil ik ook zoveel mogelijk dingen bestellen daar, die dan tegelijk bezorgd kunnen worden
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Oh dat meubel ga ik zo even bekijken op de site, lijkt mij ook wel wat! Ik heb trouwens ook al twee Benno's in huis, maar dat zijn dan van die DVD-kasten (in het rood heb ik ze). Ik noem ze ook altijd "de Benno's"
Hahaha "de Benno's"!! Ik zat hier hardop te lachen!
Pff bezorgkosten, dat was geloof ik € 124,00. € 69,00 bezorgen, € 30,00 voor het boven brengen (hoef ik tenminste niet te slepen... ) en € 25,00 omdat ik het iets later wil laten bezorgen. Zij boden maandag of dinsdag aan, maar het wordt zaterdag, aangezien woensdag het laminaat gelegd wordt en het dus niet echt handig is als er dan allemaal Ikeadozen staan Wat was jij kwijt aan bezorgkosten?
Ik vind je bank en stoel heel mooi! Vooral je bank, hele chique kleur ook, nice!
Sushi- Kletskop
Pff dat is wel heel veel. Dan haal ik toch alles maar voor de dag van de verhuizing zodat het op de verhuislift omhoog kan.
Prosecco- Kletskop
Ik geloof dat het per verdieping verschilt wat de bezorgkosten zijn. Omdat ik op de 1e woon betaal ik € 30,00, maar ik geloof dat het per verdieping een tientje hoger wordt, maar pin me er niet op vast hoor... Maar het is wel duurder als je hoger woont. Het gebrek aan lift maakt het bedrag overigens niet hoger.Prosecco schreef:Suus, mag ik vragen wat het kost om het te laten bezorgen? En hoe hoog woon je?
Volgens mij hangt het wel af van het aantal kilo's aan meubels die je naar boven wil laten brengen. Mijn meubels zaten geloof ik rond de 350 kilo.
Ik pak zo anders wel even mijn bonnetje erbij, misschien word ik daar wijzer uit
Het kost wel wat om het boven te laten brengen, maar ik heb 't maar gewoon betaald, scheelt mij een heleboel gesleep, ik zie dat echt niet zitten haha
Sushi- Kletskop
Dat kan natuurlijk ook nogProsecco schreef:Pff dat is wel heel veel. Dan haal ik toch alles maar voor de dag van de verhuizing zodat het op de verhuislift omhoog kan.
Sushi- Kletskop
Wisten jullie trouwens dat je bij de Ikea iemand kan inhuren die je kast in elkaar komt zetten?
Het hoogste bedrag dat ze vragen is € 40,00, voor een systeemkast of een wastafel (inclusief aansluiten). Ik vind dat echt wel hoge bedragen... Dat ga ik niet laten doen hoor denk ik...
Ik kan uit mijn bonnetje helaas niet opmaken wat de bedragen zijn voor de hoeveelheid kilo aan meubelen die je bij de Ikea koopt en ook niet hoeveel het per verdieping is...
Het hoogste bedrag dat ze vragen is € 40,00, voor een systeemkast of een wastafel (inclusief aansluiten). Ik vind dat echt wel hoge bedragen... Dat ga ik niet laten doen hoor denk ik...
Ik kan uit mijn bonnetje helaas niet opmaken wat de bedragen zijn voor de hoeveelheid kilo aan meubelen die je bij de Ikea koopt en ook niet hoeveel het per verdieping is...
Sushi- Kletskop
_Suus_ schreef:Dat kan natuurlijk ook nogProsecco schreef:Pff dat is wel heel veel. Dan haal ik toch alles maar voor de dag van de verhuizing zodat het op de verhuislift omhoog kan.
Ik moet sowieso al zo'n ding huren want ik heb bijvoorbeeld een koelkast en fornuis via marktplaats gehaald. Maar ik moet nog een aantal boekenkasten en kledingkast bij de Ikea halen, alleen dacht ik dat misschien later te doen. Maar ja, ik ga echt niet zelf een Pax kast 3 trappen op sjouwen
Prosecco- Kletskop
_Suus_ schreef:Wisten jullie trouwens dat je bij de Ikea iemand kan inhuren die je kast in elkaar komt zetten?
Hahahaha geweldig! Nou voor dat geld zet ik het zelf wel in elkaar. Een billy staat bij mij binnen een half uur, daar heb ik echt geen hulp bij nodig.
Prosecco- Kletskop
Haha pff ik word al moe als ik er alleen al aan denk! Ik heb een lieve vriend (een vriend, niet mijn vriend hoor ) die wel bereid was om te helpen tillen, maar hij was wel blij toen ik belde dat het niet hoefde. Maar hij komt me gelukkig wel helpen met het in elkaar zettenProsecco schreef:_Suus_ schreef:Dat kan natuurlijk ook nogProsecco schreef:Pff dat is wel heel veel. Dan haal ik toch alles maar voor de dag van de verhuizing zodat het op de verhuislift omhoog kan.
Ik moet sowieso al zo'n ding huren want ik heb bijvoorbeeld een koelkast en fornuis via marktplaats gehaald. Maar ik moet nog een aantal boekenkasten en kledingkast bij de Ikea halen, alleen dacht ik dat misschien later te doen. Maar ja, ik ga echt niet zelf een Pax kast 3 trappen op sjouwen
Krijg jij daar ook hulp bij?
Sushi- Kletskop
Zo echt he, die Billy's zjin echt hele fijne kasten! Half Nederland heeft zo'n kast, maar ik geef half Nederland dan ook groot gelijk, Billy's zijn cool Ik heb er zelf ook drie gekocht vandaagProsecco schreef:_Suus_ schreef:Wisten jullie trouwens dat je bij de Ikea iemand kan inhuren die je kast in elkaar komt zetten?
Hahahaha geweldig! Nou voor dat geld zet ik het zelf wel in elkaar. Een billy staat bij mij binnen een half uur, daar heb ik echt geen hulp bij nodig.
Ik heb nog een berkenfineer mini-Billy staan, die geef ik maar aan mijn oma. Het staat niet mooi in mijn nieuwe huis en mijn oma wilde nog een boekenkastje hebben, dus zo zijn we allemaal blij
Ik heb net een aantal verhuisdozen ingepakt, en serieus, dan kom je echt tegen wat een troep je allemaal verzamelt. En ook schrok ik me een hoedje van alle stofnesten onder mijn bed, echt walgelijk eigenlijk! Heb maar gelijk even goed gestofzuigd.
Sushi- Kletskop
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Gewoon even iets vertellen
» Wie kan mij iets leuks vertellen over Rhodos?
» Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?
» Wanneer vertellen dat je zwanger bent en geslacht vertellen?
» Even wat vertellen...
» Wie kan mij iets leuks vertellen over Rhodos?
» Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?
» Wanneer vertellen dat je zwanger bent en geslacht vertellen?
» Even wat vertellen...
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: