Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

+13
Flinder
Suus
Beachgirl
Guus
NerdChic
Marcellah89
Burn
Moezie
Chocolate Cookie
Caroow
Mamsie
Lotus
minoessepoes
17 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  minoessepoes do 3 maa 2011 - 4:41

Ik begin, ik heb een nieuwe baan cheers

Echt leuk, ik werd van de week gebeld door een headhunter, ik was nog niet echt opzoek naar een nieuwe baan, maar wel aan het rondkijken omdat mijn contract in Oktober afloopt. Vanochtend op gesprek geweest en het lijkt echt een hele leuke baan waarin ik mezelf verder kan ontwikkelen (en ik ga er financieel ook flink op vooruit) en ik werd net al gebeld dat ik aangenomen ben. Niks geen tweede gesprek of iets dergelijks. Mijn dag kan niet meer stuk!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:42

Gefeliciteerd!

Ik krijg een poesje als ik een huisje heb.. Ben er nu al blij mee! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:43

minoessepoes, gefeliciteerd met je baan! Very Happy

Donnaa, leuk vooruitzicht! Poesjes zijn echt super!

Ik heb na morgen VAKANTIE! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Lotus do 3 maa 2011 - 4:44

Wat leuk allemaal!

Ik ben blij dat de zon schijnt en dat ik vandaag fijne therapie heb gehad.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  minoessepoes do 3 maa 2011 - 4:45

Dank dank,

Donna hoe staat het met je huizen jacht, hoeveelste stond je de laatste keer dat je op een huisje reageerde? Of is het al weer even geleden dat er huisje vrij gekomen zijn?

Auxo: Carnavalsvakantie? Of gewoon een paar dagen vrij?
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Mamsie do 3 maa 2011 - 4:46

Zo gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Ik heb niks leuks te melden.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:47

minoessepoes schreef:

Donna hoe staat het met je huizen jacht, hoeveelste stond je de laatste keer dat je op een huisje reageerde? Of is het al weer even geleden dat er huisje vrij gekomen zijn?
Ik sta nu tweede, maar het is een kutwoningbouw. Ik verdenk ze ervan dat ze wel een sjoemelen met de lijst, maar maak het maar eens hard.

Er is nu al dik 2 maand geen aanbieding voor een huisje geweest helaas. Hoop in de zomer toch wel een eigen plekje te hebben..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Caroow do 3 maa 2011 - 4:47

Mijn inval leraar op school wilde niet geloven dat hetgeen wat ik had gemaakt, niet al bestond. Hij dacht dat ik het gewoon van mijn werk had overgenomen, wat ook de opdracht was, maar ik vond de bestaande versie niet goed dus ik heb het helemaal anders gemaakt. Ook op het werk vonden ze het goed, dus ik ben blij dat ik er wat extra tijd in heb gestoken.
(het gaat om een trainingsprogramma)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Chocolate Cookie do 3 maa 2011 - 4:49

Over anderhalve week begin ik eindelijk aan mijn nieuwe opleiding! Very Happy (en dat duurt mij eigenlijk nog te lang ook :P)
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Moezie do 3 maa 2011 - 4:50

Ik ga morgen lekker tot en met woensdag naar Zeeland I love you
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  minoessepoes do 3 maa 2011 - 4:50

_Donnaa schreef:
minoessepoes schreef:

Donna hoe staat het met je huizen jacht, hoeveelste stond je de laatste keer dat je op een huisje reageerde? Of is het al weer even geleden dat er huisje vrij gekomen zijn?
Ik sta nu tweede, maar het is een kutwoningbouw. Ik verdenk ze ervan dat ze wel een sjoemelen met de lijst, maar maak het maar eens hard.

Er is nu al dik 2 maand geen aanbieding voor een huisje geweest helaas. Hoop in de zomer toch wel een eigen plekje te hebben..

Ow dan komen er inderdaad wel heel weinig huizen vrij, of ze zijn heel makkelijk met urgentie geven misschien waardoor allemaal mensen voor piepen. Wel frustrerend! Maar voor de zomer zou toch wel haalbaar moeten zijn toch!Hoe staat het met je opknap meubels?

Bedankt allemaal voor de felicitaties!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:52

minoessepoes schreef:
_Donnaa schreef:
minoessepoes schreef:

Donna hoe staat het met je huizen jacht, hoeveelste stond je de laatste keer dat je op een huisje reageerde? Of is het al weer even geleden dat er huisje vrij gekomen zijn?
Ik sta nu tweede, maar het is een kutwoningbouw. Ik verdenk ze ervan dat ze wel een sjoemelen met de lijst, maar maak het maar eens hard.

Er is nu al dik 2 maand geen aanbieding voor een huisje geweest helaas. Hoop in de zomer toch wel een eigen plekje te hebben..

Ow dan komen er inderdaad wel heel weinig huizen vrij, of ze zijn heel makkelijk met urgentie geven misschien waardoor allemaal mensen voor piepen. Wel frustrerend! Maar voor de zomer zou toch wel haalbaar moeten zijn toch!Hoe staat het met je opknap meubels?
Ze zijn absoluut niet makkelijk met urgentie geven, maar ze verwerken alles handmatig.. Een neefje/zusje of andere bekende kan je er dan gemakkelijk even tussen proppen.. Maarja, kan niets bewijzen..

Ik hoop inderdaad voor de zomer en m`n smaak is ook wat veranderd, dus ik ga die grote opa stoel weg doen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:52

minoessepoes schreef:
Auxo: Carnavalsvakantie? Of gewoon een paar dagen vrij?

Ja carnavalsvakantie. Geen zin meer in school, maar die vakanties die ik nu nog heb vind ik heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:53

loontjes-power schreef:Ik ga morgen lekker tot en met woensdag naar Zeeland I love you

Veel plezier!

Chocolate Cookie, wat voor opleiding ga je volgen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Chocolate Cookie do 3 maa 2011 - 4:55

Administratief medewerkster, met hopelijk daarna als vervolgopleiding secretaresse smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Burn do 3 maa 2011 - 5:00

Mijn stagecontract voor Oostenrijk zit op de post! smile
Vanaf 21 november zit ik voor 5 maand in Oostenrijk! cheers

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Chocolate Cookie do 3 maa 2011 - 5:05

Burn schreef:Mijn stagecontract voor Oostenrijk zit op de post! smile
Vanaf 21 november zit ik voor 5 maand in Oostenrijk! cheers

Gaaf zeg!!! Very Happy
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 5:15

Gefeliciteerd met je baan, Minoes! Leuk! Wat ga je doen?

Burn, wat gaaf dat je naar Oostenrijk gaat!

Donnaa, ik had al gezegd dat ik het superleuk vind dat je een poesje krijgt. Weet W. al wat voor ras je wil? :P

Ik heb ook wel goed nieuws! Mijn tante gaat trouwen in mei! En dan is het goede nieuws natuurlijk dat ik nieuwe kleren mag kopen voor die gelegenheid. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 5:17

Ik ga dinsdag met baas 2 dagen op zakenreis! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Mamsie do 3 maa 2011 - 5:18

mozzarella schreef:Ik ga dinsdag met baas 2 dagen op zakenreis! Very Happy

geen pakketjes mee nemen he
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 5:19

Mamsie schreef:
mozzarella schreef:Ik ga dinsdag met baas 2 dagen op zakenreis! Very Happy

geen pakketjes mee nemen he

WHAHAHAHAHA en mn koffer zelf inpakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Marcellah89 do 3 maa 2011 - 5:56

Gefeliciteerd Minoessepoes!
Dat moet echt fijn voelen!

Ik heb een ticket geboekt naar Leeds, ga daar in april mijn vriendinnetje een weekend opzoeken die daar een half jaar naar school gaat, echt heel veel zin in!
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 5:58


Wat gaaf Minoessepoes!!

Ik heb vandaag geen bijzonders nieuws gehad, gisteren wel. Ik heb een schoonmaakbaantje erbij voor een lekker bedrag per uur, en iemand met een cosmetica bedrijf heeft me spontaan gevraagd om evt assistente te worden omdat ze het steeds drukker krijgt. Ze vond me zo mooi opgemaakt. En dat alles door een simpel praatje bij de kassa van de supermarkt.

Oh wait.... Ik heb een lingeriesetje van mijn vriend gehad vanmiddag!!! Hij wilde het met kerst al geven, toen met valentijn, maar het orderbedrijf was traag. Ik was totaal overrompeld.

En ik ben spontaan bij het bedrijf van de man van een vriendin binnen gestapt ( niet die uit dat topic van mij, voor degenen die het kennen ) en we hebben zo leuk bijgepraat. Ze zag er ook supergoed en gelukkig uit en daar werd ik zo blij van Very Happy

Qua werk wel een kuttdag ( lichte migraine en dus minder geld verdiend ), maar verder mag ik eigenlijk niet klagen, allerminst zelfs!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 5:59

_Donnaa schreef:Gefeliciteerd!

Ik krijg een poesje als ik een huisje heb.. Ben er nu al blij mee! Very Happy

Cool! Wat voor eentje? Kater? Poes? Raskat of gewoon lekker huis- tuin en keuken? I I love you kitty's!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 6:14

Frits kan eindelijk deuren dicht doen Very Happy Mijn maandenlange training werpt z'n vruchten af Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen? Empty Re: Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum