Ik kom even iets vertellen...
+31
Monte
SnowWhite
Zwerver
Xanna
RioolSpook
ekiaam87
ThinkPink
Prosecco
Fayebella
Flippin' Bitch
_Lacey_
Bliss
mosio
Jezzie
Lady4
Phileine
Muppetje
Sjaantje
Shisha
Polly
Lovely
Dennenappel
Inge
Suus
Atelier Madame
Pien
Oasis
Sweety
Bimbam
Jeanette
Sushi
35 plaatsers
Pagina 1 van 9
Pagina 1 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Ik kom even iets vertellen...
Ik had me afgemeld, maar nu toch weer aangemeld omdat ik nieuws heb en ik wil het zo graag vertellen (ik was overigens voorheen Sushi).
Ik heb een huis!! Of nou ja, een huisje, want het is niet heel groot. Het is een huurwoning en ik ben er zo blij mee! Ein-de-lijk mijn eigen plekje! Ik zal de komende tijd denk ik wel veel in deze pijler komen voor tips en tricks met betrekking tot verhuizen
Pff... het wordt wel een hele klus, alles verhuizen, nieuwe meubels kopen... Maar als ik er eenmaal zit, zal ik zo blij zijn!
Ik heb een huis!! Of nou ja, een huisje, want het is niet heel groot. Het is een huurwoning en ik ben er zo blij mee! Ein-de-lijk mijn eigen plekje! Ik zal de komende tijd denk ik wel veel in deze pijler komen voor tips en tricks met betrekking tot verhuizen
Pff... het wordt wel een hele klus, alles verhuizen, nieuwe meubels kopen... Maar als ik er eenmaal zit, zal ik zo blij zijn!
Laatst aangepast door Suuske op di 14 jun 2011 - 21:54; in totaal 4 keer bewerkt
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Re: Ik kom even iets vertellen...
Wat leuk zeg! Gefeliciteerd! Kun je er al snel in?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Het wordt misschien een hele klus, maar wel een leuke!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Thanks! Ik zal later nog wat foto's plaatsen, is wel zo leuk natuurlijk
Hoe gaat het met jouw huizenjacht, of heb je al iets? Meen me te herinneren dat jij ook op zoek was en aan de beurt was zelfs, hoe is dat afgelopen? Heb er daarna namelijk niks meer over gelezen volgens mij.
Hoe gaat het met jouw huizenjacht, of heb je al iets? Meen me te herinneren dat jij ook op zoek was en aan de beurt was zelfs, hoe is dat afgelopen? Heb er daarna namelijk niks meer over gelezen volgens mij.
Sushi- Kletskop
Dat wist ik al hoor schatje Maar nogmaals gefeliciteerd!! Ik ben zo blij voor je! En leve de roze muurverf
Gast- Gast
Mijn huizenjacht Suus?
Ik ben inderdaad bijna aan de beurt, maar er verhuist niemand, dus het staat stil.. Kan ieder moment gebeld worden dat er een woning vrij is.. Zit er ook echt heel erg op te wachten..
Ik ben inderdaad bijna aan de beurt, maar er verhuist niemand, dus het staat stil.. Kan ieder moment gebeld worden dat er een woning vrij is.. Zit er ook echt heel erg op te wachten..
Gast- Gast
Jeanette schreef:Wat leuk zeg! Gefeliciteerd! Kun je er al snel in?
Het is bizar hoe snel het is gegaan... Ik heb de sleutels al.
Ik stond ingeschreven bij een stichting voor werkende jongeren, zodat je dan goedkoper kan huren. Ik belde ze twee weken geleden op dinsdag om te vragen hoe het ervoor stond, of ze me al wat meer informatie over wachttijden en dergelijke konden geven. Ik kreeg te horen dat ik nog minstens een jaar moest wachten.
Ik baalde ontzettend, wilde zo graag mijn eigen plekje hebben. Ik zat echt een beetje in zak en as.
De volgende middag ging mijn telefoon, was het die stichting. Dat ze hadden gezien dat ik had gebeld en of ik nog geïnteresseerd was en zo ja, dat ze dan een woning voor me hadden. Ik geloofde mijn oren niet en was helemaal door het dolle heen. Die donderdagavond ben ik gaan kijken (ouders mee, vriendin mee) en ik voelde het meteen toen ik daar binnenkwam, dit zou mijn huisje worden.
Vrijdagochtend gelijk de stichting gebeld en ik kon direct langskomen om de huurovereenkomst te tekenen en de sleutels te halen.
Het schilderwerk is nu al klaar, ik heb dat samen met mijn vader gedaan. Morgen worden de maten voor de vloer en gordijnen opgemeten (ja ik laat het lekker doen hoor, ik ben zelf niet zo handig met dat soort dingen ) en als de vloer erin ligt (volgende week woensdag), dan kan ik gaan inrichten.
Ik kan het soms nog niet eens beseffen dat ik mijn eigen plekje heb. Twee weken geleden voelde ik me zo rot, omdat ik dacht dat ik nog heel lang zou moeten wachten, en nu heb ik gewoon mijn eigen woning!
Sorry voor het enorme verhaal
Sushi- Kletskop
Fauve schreef:Dat wist ik al hoor schatje Maar nogmaals gefeliciteerd!! Ik ben zo blij voor je! En leve de roze muurverf
Ik vind jou zo lief!
Donnaa: ik hoop voor jou dat je ook snel een eigen plekje hebt! Je houdt ons wel op de hoogte he?
Sushi- Kletskop
Ohhh Fauve, I love you! Forever and ever and ever!!!Fauve schreef:Ik vind jou ook lief! Gatver wat een kleffe bende hier
Hahaha!
Sushi- Kletskop
Wat leuk voor je!! Jammer dat je weg was (al had ik je nog niet gemist ), toch leuk dat je dit nieuwtje nog even komt delen! Blijf je nu (tussen het klussen door)?
Laatst aangepast door Alex op di 10 mei 2011 - 22:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gefeliciteerd! En wat is het snel gegaan bij je.
Ben wel benieuwd naar foto's van je huisje
Ben wel benieuwd naar foto's van je huisje
Laatst aangepast door Sweety op di 10 mei 2011 - 22:14; in totaal 1 keer bewerkt
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd! Dat is zeker snel gegaan zeg. Geniet maar van jouw eigen plekje nu
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd!! Hartstikke leuk om een eigen woning(kje) te hebben!!
Weet je verder al wel hoe je het in gaat richten? qua kleuren, opstelling, indeling, etc?
Weet je verder al wel hoe je het in gaat richten? qua kleuren, opstelling, indeling, etc?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Alex, ik denk dat ik wel blijf Vind het toch leuk om zo nu en dan een update van mijn huis te plaatsen en te reageren in de andere topics in de woonpijler.
Ik zal zo even wat foto'tjes plaatsen. Maar verwacht er nog niet te veel van hoor, alleen de muren zijn geverfd (roomwit en twee frambozenroze muren (ééntje in de slaapkamer, ééntje in de woonkamer).
Als de vloer erin ligt en de gordijnen hangen, dan ga ik uiteraard nieuwe foto's maken en hier plaatsen
Ik zal zo even wat foto'tjes plaatsen. Maar verwacht er nog niet te veel van hoor, alleen de muren zijn geverfd (roomwit en twee frambozenroze muren (ééntje in de slaapkamer, ééntje in de woonkamer).
Als de vloer erin ligt en de gordijnen hangen, dan ga ik uiteraard nieuwe foto's maken en hier plaatsen
Sushi- Kletskop
...
Laatst aangepast door Suuske op vr 12 aug 2011 - 5:13; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi- Kletskop
Leuk knus huisje! hoe groot is het precies?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Leuk knus huisje! hoe groot is het precies?
35 m2. Niet heeeel groot dus, maar gelukkig ook niet maar 18 m2 of zo Prima voor mij en mijn konijntje
Ik ga gewoon samenwonen. Samenwonen met mijn konijn
Sushi- Kletskop
Leuk meis!! Gefeliciteerd!
Doet me eraan denken dat ik hier ook nog beloofd had foto's van mijn huisje te plaatsen...
Doet me eraan denken dat ik hier ook nog beloofd had foto's van mijn huisje te plaatsen...
Gast- Gast
Ach joh das prima te doen! Ik woon samen met mn vriend in een huisje van ongeveer 45m2 en dat is prima te doen_Suus_ schreef:Atelier Madame schreef:Leuk knus huisje! hoe groot is het precies?
35 m2. Niet heeeel groot dus, maar gelukkig ook niet maar 18 m2 of zo Prima voor mij en mijn konijntje
Ik ga gewoon samenwonen. Samenwonen met mijn konijn
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
_Leaf_ schreef:Leuk meis!! Gefeliciteerd!
Thanks! Ja, foto's foto's foto's!
Volgens mij woon jij op een superlocatie, toch? Ik heb volgens mij wel eens een foto van buitenaf gezien, op je Facebook of zo?
Sushi- Kletskop
Gefeliciteerd, het ziet er mooi uit!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ziet er echt goed uit Suuzel!
Die roze muur is echt veel te knal voor mij maar oh zo gaaf voor jou! Echt heel stoer! En de vloer die er in komt is ook echt heel mooi.
Volgens mij kan je je keukentje heel makkelijk op leuken met wat tegelstickers inderdaad, en misschien een snoer leuke lichtjes ofzo.
Ja Leaf ook foto's!
Die roze muur is echt veel te knal voor mij maar oh zo gaaf voor jou! Echt heel stoer! En de vloer die er in komt is ook echt heel mooi.
Volgens mij kan je je keukentje heel makkelijk op leuken met wat tegelstickers inderdaad, en misschien een snoer leuke lichtjes ofzo.
Ja Leaf ook foto's!
Gast- Gast
Thanks MarinMarin schreef:Ziet er echt goed uit Suuzel!
Ik ga vanmiddag mijn tegeltjes even opmeten en dan langs de Xenos denk ik.
Ik had jou trouwens op Facebook nog een privéberichtje gestuurd over het bankje in je tuintje, maar volgens mij had je nog niet gereageerd? Ik vind 'm namelijk zo leuk en zag 'm bij de Gamma staan. Wil hem misschien voor op mijn balkon, maar vraag me af of het bankje echt comfortabel zit en of je er ook een beetje chillend op kan liggen? Ik hou namelijk van liggen!
Sushi- Kletskop
Pagina 1 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Gewoon even iets vertellen
» Wie kan mij iets leuks vertellen over Rhodos?
» Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?
» Wanneer vertellen dat je zwanger bent en geslacht vertellen?
» Even wat vertellen...
» Wie kan mij iets leuks vertellen over Rhodos?
» Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?
» Wanneer vertellen dat je zwanger bent en geslacht vertellen?
» Even wat vertellen...
Pagina 1 van 9
Permissies van dit forum: