Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik kom even iets vertellen...

+31
Monte
SnowWhite
Zwerver
Xanna
RioolSpook
ekiaam87
ThinkPink
Prosecco
Fayebella
Flippin' Bitch
_Lacey_
Bliss
mosio
Jezzie
Lady4
Phileine
Muppetje
Sjaantje
Shisha
Polly
Lovely
Dennenappel
Inge
Suus
Atelier Madame
Pien
Oasis
Sweety
Bimbam
Jeanette
Sushi
35 plaatsers

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Ik kom even iets vertellen... - Pagina 3 Empty Re: Ik kom even iets vertellen...

Bericht  mosio do 12 mei 2011 - 2:04

Leuk zeg. Gefeliciteerd! Geniet er lekker van.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom even iets vertellen... - Pagina 3 Empty Re: Ik kom even iets vertellen...

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 2:35

Oja en gefeliciteerd he! Maar dat had ik op FB ook al gedaan nerd

Gast
Gast

Bericht  Sushi do 12 mei 2011 - 5:52

Wat lief dat jullie allemaal zo leuk en vrolijk reageren, ik word daar helemaal vrolijk van! sunny

FoolishSam schreef:Wat leuk zeg! En wat gezellig ziet t eruit met die roze muren! Wanneer gaat de vloer erin? En is het huisje in V?

Als t af is kom ik kijken! Very Happy

Thank you! Vandaag zijn de vloerenman en gordijnenman geweest om alles op te meten. De vloerenman was een beetje een simpele man, wel aardig, maar saai-ig. De gordijnenman daarentegen... Die was LEUK! smile Haha!

De vloer wordt woensdag gelegd, zo fijn, want dan kan ik al e.e.a. erin gaan zetten en een koelkast kopen, zodat ik al lekker rosé'tjes op mijn balkonnetje kan drinken, joepie!

Suuuperleuk als je langskomt! Neem je dan je zoon mee? Dat lijkt me zo leuk!
Het huisje is trouwens in L. smile Heb me al ingeschreven bij de gemeente smile

Lady4 schreef:Gefeliciteerd Suus! Kan me nog goed herinneren dat ik deze (huur)woning toegewezen had gekregen, 5 jaar geleden. Ik kwam net als jij binnen en wist gelijk: dit is mijn huis. Terwijl er nog zoveel aan moest gebeuren!

Ik vind dat roze prachtig trouwens!

Wat leuk dat je het zo herkent dat gevoel. Ik kwam binnen en voelde gewoon dat dit mijn plekje zou worden.
Vandaag ook leuk trouwens: ik heb de allereerste post voor mezelf op mijn nieuwe adres gekregen, dat is ook leuk haha! Ookal was het alleen maar van de Nuon :P

Jen_ schreef:Oja en gefeliciteerd he! Maar dat had ik op FB ook al gedaan nerd
Ik vind je schattig smile

@ Marin: Oh als je dingen gaat verkopen dan kom ik misschien ook wel even kijken, leuk!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Muppetje do 12 mei 2011 - 6:24

Waar in L. Is het ongeveer?

Heb je nog verhuisdozen nodig (of iemand anders) heb er een hoop liggen hier....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss do 12 mei 2011 - 6:35

Leuk dat je er weer bent Suus! (ook al is deze naam niet echt origineel, haha) Je huisje is schattig en de muren en vloer zijn erg mooi! Ik heb een huis gekocht waar ik binnenkort in ga, dus we zullen elkaar nog vaak tegenkomen in deze pijler Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:46

Gefeliciteerd, leuk! :-)

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ do 12 mei 2011 - 7:14

Ik had het natuurlijk al op FB gelezen en gereageerd, maar ook hier nog even: gefeliciteerd!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Sushi do 12 mei 2011 - 7:46

Muppetje schreef:Waar in L. Is het ongeveer?

Heb je nog verhuisdozen nodig (of iemand anders) heb er een hoop liggen hier....

Haha oei hoe leg ik dit uit zonder straatnamen te noemen. Het is in de M'wijk (? ik weet niet of dit duidelijk is?) vlak bij de brandweer. Mocht dit nou te cryptisch zijn dan moeten we maar even PM'en Wink

Oh en verhuisdozen zijn wel welkom! Wil je ze daarna weer terughebben of mogen ze dan bij het oud papier? Ik heb namelijk echt geen ruimte om de dozen te bewaren. Wil je er een vergoeding voor hebben? Hoeveel heb je er ongeveer?

Bliss schreef:Leuk dat je er weer bent Suus! (ook al is deze naam niet echt origineel, haha) Je huisje is schattig en de muren en vloer zijn erg mooi! Ik heb een huis gekocht waar ik binnenkort in ga, dus we zullen elkaar nog vaak tegenkomen in deze pijler Wink

Haha I know, niet echt een bijzondere nickname he :P
Wat leuk dat je een huis hebt gekocht! We zullen hier dan inderdaad allebei veel te vinden zijn denk ik, leuk!

@ Lacey: Lief dat je 't nog een keer zegt Very Happy

Laatst aangepast door _Suus_ op do 12 mei 2011 - 7:50; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sushi do 12 mei 2011 - 7:48

Ik heb trouwens gisteren een bank besteld! Ik zal later even een foto plaatsen.

Ik ging even langs bij de woonwinkel waar een vriendin van me werkt. Ik wilde alleen even hoi gaan zeggen, maar toen vroeg haar baas of ik nog "een bankie" nodig had. Ik gaf aan veel van zijn banken wel wat prijzig te vinden maar hij zei dat hij er wel een "prijsje van kon maken". Wink

Ik heb dus met mijn vriendin op heel veel banken gezeten en uiteindelijk heb ik een hele mooie driezits uitgekozen. Het is echt zo'n romantische bank op van die krulpootjes en met veel kussens. Ben er ontzettend blij mee. De levertijd is wel ongeveer zes weken, maar ik kan een leenbank krijgen als ik wil en voordat ik er echt goed en wel in zit zijn we toch wel een paar weken verder, en een paar weekjes zonder bank kan ik best overleven geloof ik Wink

Zondag ga ik met mijn moeder naar de Ikea om andere meubelen te halen, zo leuk! Helemaal zin in!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje do 12 mei 2011 - 8:42

Neehoor, ik snap m. Leuk.

De dozen moeten al een jaar bij het oud papier. Zijn niet allemaal echte verhuisdozen, maar wel allemaal stevig. Stuk of 20-25 zijn het er.

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss do 12 mei 2011 - 9:05

Jaaa dat meubeltjes shoppen is echt leuk hè smile Spullen inpakken daarentegen is stukken minder leuk!
Als we verhuisd zijn, moeten we maar een keer een after-verhuis-meeting houden Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sushi do 12 mei 2011 - 9:40

@ Muppetje: Mag ik een keertje komen kijken naar die dozen? Ik hoef ze niet allemaal denk ik, maar wel een flink aantal smile

Bliss schreef:Jaaa dat meubeltjes shoppen is echt leuk hè smile Spullen inpakken daarentegen is stukken minder leuk!
Als we verhuisd zijn, moeten we maar een keer een after-verhuis-meeting houden Wink

Dat vind ik echt een topidee!!!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss do 12 mei 2011 - 21:36

Ok, is hierbij afgesproken dan Very Happy We wonen toch dicht bij elkaar!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sushi do 12 mei 2011 - 22:40

Bliss schreef:Ok, is hierbij afgesproken dan Very Happy We wonen toch dicht bij elkaar!
Ik vind ook dat we dan zeker een keer bij elkaars huis moeten gaan kijken en bij elkaar op het balkon/in de tuin rosé moeten drinken.

smile

Muppetje: ik ga jou even PM'en!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 2:05

Oh er willen nog meer mensen komen kijken Wink Een housewarminggg! Haha, nee ik neem zeker mn zoontje mee, we spreken wel wat af binnenkort!

Leuke mannen over de vloer is altijd goed he Wink Als je vloertje erin ligt gaat het lekker opschieten hoor meid! Alvast heel veel plezier in je nieuwe huisje! Very Happy vind het echt superleuk voor je!

Oh M'wijk zie ik, is het in die rondlopende woningen of niet? smile

M;n zus woont in de M'wijk, kom dr regelmatig dus Very Happy hihi.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje vr 13 mei 2011 - 3:41

Housewarming, leuk, *nodigt zichzelf ook uit, in ruil voor de dozen Wink*

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Sushi vr 13 mei 2011 - 6:22

FoolishSam schreef:Oh er willen nog meer mensen komen kijken Wink Een housewarminggg! Haha, nee ik neem zeker mn zoontje mee, we spreken wel wat af binnenkort!

Leuke mannen over de vloer is altijd goed he Wink Als je vloertje erin ligt gaat het lekker opschieten hoor meid! Alvast heel veel plezier in je nieuwe huisje! Very Happy vind het echt superleuk voor je!

Nee, maar het is echt pal naast die rondlopende woningen, dus je denkt in de goeie richting smile Superhandig ook dat er een redelijk groot winkelcentrum in de buurt zit, handig voor de boodschapjes smile

Ik stel voor dat jij, Muppetje en Bliss dan bijvoorbeeld met zijn drietjes komen kijken of zo, lijkt me gezellig!! We houden contact hoor!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 6:56

Muppetje schreef:Housewarming, leuk, *nodigt zichzelf ook uit, in ruil voor de dozen Wink*

Shit! Nu moet ik zeker ook iets in ruilen Wink Een kusje van mn zoontje? angel haha

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 6:59

_Suus_ schreef:
FoolishSam schreef:Oh er willen nog meer mensen komen kijken Wink Een housewarminggg! Haha, nee ik neem zeker mn zoontje mee, we spreken wel wat af binnenkort!

Nee, maar het is echt pal naast die rondlopende woningen, dus je denkt in de goeie richting smile Superhandig ook dat er een redelijk groot winkelcentrum in de buurt zit, handig voor de boodschapjes smile

Ik stel voor dat jij, Muppetje en Bliss dan bijvoorbeeld met zijn drietjes komen kijken of zo, lijkt me gezellig!! We houden contact hoor!

De B.anken? Dat zit er precies naast volgens mij! Ken je Aaf nog (Celine) die woont sinds kort met dr vriend in de merenwijk (als ik t goed heb de T.uinen) en mn zus woont in de V.linders. Ken de buurt best goed smile Ja de winkels is lopend te doen joh! Best fijn, en ook een lekker ruim aanbod!

Ik kijk nu al uit naar de housewarming Wink Heb je zo lang niet gezien! (zat toevallig van de week te denken aan de kaboutverhalen) en besefte me dat ik veel oude vriendinnetjes niet meer zie. Gezellig!

Gast
Gast

Bericht  Sushi vr 13 mei 2011 - 8:54

FoolishSam schreef:
_Suus_ schreef:

De B.anken? Dat zit er precies naast volgens mij! Ken je Aaf nog (Celine) die woont sinds kort met dr vriend in de merenwijk (als ik t goed heb de T.uinen) en mn zus woont in de V.linders. Ken de buurt best goed smile Ja de winkels is lopend te doen joh! Best fijn, en ook een lekker ruim aanbod!

Ik kijk nu al uit naar de housewarming Wink Heb je zo lang niet gezien! (zat toevallig van de week te denken aan de kaboutverhalen) en besefte me dat ik veel oude vriendinnetjes niet meer zie. Gezellig!
Ik moet je zeggen dat ik niet eens weet hoe "mijn" gedeelte van de M'wijk heet haha! Wat leuk dat Aaf ook in de M'wijk woont!
Ik zal eens kijken hoe mijn gedeelte in de M'wijk heet :P

Enne: een kusje of een stralende lach van je zoontje is meer dan welkom!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sushi vr 13 mei 2011 - 9:00

Ah gezien mijn straatnaam moet ik wel in het gedeelte De B.essen wonen Wink
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 9:06

Haha oke de B.essen Wink ligt ernaast inderdaad!
Ik ga je topic en fotoupdates in de gaten houden, en zodra je tijd hebt en klaar bent spreken we gauw iets af Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch vr 13 mei 2011 - 11:52

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Fayebella vr 13 mei 2011 - 23:56

Leuk zeg, het is altijd fijn als je je "eigen" huisje hebt gevonden! Geniet er van.
Maar mag ik wat vragen, waar heb je die vloer gevonden? Ik ga hoogstwaarschijnlijk volgend jaar verhuizen en ik vind die kleur echt supermooi! Komt dat bedrijf hem ook leggen? En is dat heel duur of kun je het beter zelf doen?
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Sushi za 14 mei 2011 - 3:30

Fayebella schreef:Leuk zeg, het is altijd fijn als je je "eigen" huisje hebt gevonden! Geniet er van.
Maar mag ik wat vragen, waar heb je die vloer gevonden? Ik ga hoogstwaarschijnlijk volgend jaar verhuizen en ik vind die kleur echt supermooi! Komt dat bedrijf hem ook leggen? En is dat heel duur of kun je het beter zelf doen?
Ik heb mijn vloer bij Roobol gekocht. Het was nu een actie, € 19,95 per m2 inclusief leggen. Dus dat hoef je dan niet zelf te doen gelukkig Wink Maar goed, volgens mij heeft Roobol (of een andere vloerenspeciaalzaak) altijd wel acties lopen.
Houd er wel rekening mee dat er ook nog een ondervloer bij komt en plintjes. Ik had hier zelf niet over nagedacht, best stom eigenlijk en kreeg dus wel een hoger bedrag te horen dan ik zelf zo ongeveer had berekend.

Volgens mij kan je bij de Gamma en andere bouwmarkten ook goedkoop laminaat kopen, maar dan moet je 't wel zelf leggen. Ik denk dat het best te doen is, maar toch doe ik het liever niet zelf. Straks gaat er iets fout en ik krijg al stress bij die gedachte alleen :P Ik laat het gewoon lekker doen, wel zo makkelijk!

Woensdag komen ze de vloer leggen, ik zal dan zeker foto's maken en die hier plaatsen smile
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: