Ik kom even iets vertellen...
+31
Monte
SnowWhite
Zwerver
Xanna
RioolSpook
ekiaam87
ThinkPink
Prosecco
Fayebella
Flippin' Bitch
_Lacey_
Bliss
mosio
Jezzie
Lady4
Phileine
Muppetje
Sjaantje
Shisha
Polly
Lovely
Dennenappel
Inge
Suus
Atelier Madame
Pien
Oasis
Sweety
Bimbam
Jeanette
Sushi
35 plaatsers
Pagina 7 van 9
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Ik kom even iets vertellen...
Wauw Suus, wat is het mooi geworden met de meubels! Hoe bevalt Benno?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Dat geloof ik bestAtelier Madame schreef:Een rolgordijn haal je toch gewoon eventjs bij de Ikea of Xenos op?
Maar mijn gordijnen hangen er al, maar foto maken is niet zo goed te doen want het licht komt van buiten en ik fotografeer naar buiten dus dan lijken de gordijnen alleen twee donkere vlakken. Dus ik moet even wachten tot mijn lampen er hangen, dan kan ik fatsoenlijke foto's maken
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Benno is een toppertje!Sjaantje schreef:Wauw Suus, wat is het mooi geworden met de meubels! Hoe bevalt Benno?
Alleen bij het uitpakken viel wel op dat er een minibeschadiging aan één plank zat. Maar daar zet ik wel wat moois overheen. Ik had echt geen zin om daar mee terug te gaan en die beschadiging is echt minuscuul gelukkig Ga jij nou ook voor een Benno?
Sushi- Kletskop
Weet ik nog steeds niet, misschien zoek ik wel een andere vent
Ben al blij dat nu eerst mijn tuinklus af is, het tv-meubel komt wel een keer. Heeft ook geen haast want ik kijk toch bijna nooit tv
Ben al blij dat nu eerst mijn tuinklus af is, het tv-meubel komt wel een keer. Heeft ook geen haast want ik kijk toch bijna nooit tv
Leuk Suus(ke, zie ik nu )! Ik ga hoogstwaarschijnlijk donderdag ook het Benno-tvmeubel kopen! Heb ik zo drie Benno's in huis
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Wow, drie lekkere kerels in huis. Ik zeg: dat wordt een kwartetje!Bliss schreef:Leuk Suus(ke, zie ik nu )! Ik ga hoogstwaarschijnlijk donderdag ook het Benno-tvmeubel kopen! Heb ik zo drie Benno's in huis
Sushi- Kletskop
Maak daar maar een quintet (of zoiets) van, want Billy mag ook nog meedoen
Bliss- Lady Post-a-lot
Jemig hé, dat wordt een kinky bedoening daar bij jou thuis!Bliss schreef:Maak daar maar een quintet (of zoiets) van, want Billy mag ook nog meedoen
Bij mij trouwens ook bedenk ik me net. Ik heb wel drie Billy's en één Benno. Whoe, wat een testosteron!
Sushi- Kletskop
Poehhh... Morgen is het zover!
Ik ben nu bezig met het inpakken van de allerlaatste dingetjes.
Ik vind het eng en leuk tegelijk, stom klinkt dat.
Morgen is het echt.
Ik zal de komende weken nog wel bezig zijn met het uitpakken van dozen en het helemaal naar mijn zin maken, maar het moet helemaal goedkomen!
Ik had trouwens donderdag een tv gekocht (Samsung 3D-tv) en toen hadden we (een vriend en ik) de hele boel geïnstalleerd en toen deed ie het niet!!! Gelukkig komen ze woensdag een nieuwe tv brengen én installeren... Pff...
Ik ben alle verhuisstress nu wel een beetje zat. Ik ben heel onaardig geweest gisteren tegen mijn ouders omdat ik er even een soort van doorheen zat. Hopelijk voel ik me komende week een beetje rustiger
Ik ben nu bezig met het inpakken van de allerlaatste dingetjes.
Ik vind het eng en leuk tegelijk, stom klinkt dat.
Morgen is het echt.
Ik zal de komende weken nog wel bezig zijn met het uitpakken van dozen en het helemaal naar mijn zin maken, maar het moet helemaal goedkomen!
Ik had trouwens donderdag een tv gekocht (Samsung 3D-tv) en toen hadden we (een vriend en ik) de hele boel geïnstalleerd en toen deed ie het niet!!! Gelukkig komen ze woensdag een nieuwe tv brengen én installeren... Pff...
Ik ben alle verhuisstress nu wel een beetje zat. Ik ben heel onaardig geweest gisteren tegen mijn ouders omdat ik er even een soort van doorheen zat. Hopelijk voel ik me komende week een beetje rustiger
Sushi- Kletskop
Haha ja erg hè, die stress! Ik ben nu al drie dagen bezig met verhuizen en klussen en heb even een dip, qua vermoeidheid. Ga op tijd slapen zo en morgen moet ik weer om 8:00 in mn huis zijn, want dan komen (als het goed is!) de klussers voor de verbouwing van mijn badkamer. Vind het erg spannend en hoop maar dat alles goed komt met de badkamer!
Succes morgen & doe rustig aan hè, alles komt goed
Succes morgen & doe rustig aan hè, alles komt goed
Bliss- Lady Post-a-lot
Sproet schreef:Hé die salontafel heb ik ook . Ziet er verder al leuk uit!
He, ben je weer terug :-) Leuk!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Wat ziet het er allemaal mooi uit zeg! Gezellig die volle kasten
Die kast heb ik ook en bij mij zeiden ze er gelukkig bij dat ik nog los knoppen moest kopen. Wel een beetje dom hoor van de verkopers!
Die kast heb ik ook en bij mij zeiden ze er gelukkig bij dat ik nog los knoppen moest kopen. Wel een beetje dom hoor van de verkopers!
Gast- Gast
Haha, nou ik vond mezelf ook wel een beetje dom, want vandaag was ik weer in de Ikea en toen keek ik bij die kast en hing er zo'n kaartje aan een deurknopje waarop stond: "Deurknopjes zijn verkrijgbaar in het magazijn" o.i.d. Dus vorige keer had ik misschien gewoon niet goed gekekenJune schreef:Wat ziet het er allemaal mooi uit zeg! Gezellig die volle kasten
Ik lig nu als een soort zwerver in mijn kamer. Mijn bed is uit elkaar en ik lig alleen op het matras op de grond, dus het voelt heel zwerverachtig, zeker ook omdat mijn kamer zo goed als leeg is haha
Sushi- Kletskop
Hij is leuk he! Ben er heel blij mee!Sproet schreef:Hé die salontafel heb ik ook . Ziet er verder al leuk uit!
Ik kan denk ik de komende tijd even niet op internet, moet wachten tot ik Ziggo kan gebruiken en computer moet nog daar gezet worden, maar hopelijk kan ik volgende week weer lekker internetten, dan kom ik jullie uiteraard weer lastig vallen met foto's
Sushi- Kletskop
Slaap lekker alvast en succes morgen!
Geniet maar lekker van je huis, het is prachtig geworden zover en helemaal als je straks je spulletjes hebt uitgepakt en er een echt thuis van hebt gemaakt
Bliss, jij ook succes met verhuizen!
Geniet maar lekker van je huis, het is prachtig geworden zover en helemaal als je straks je spulletjes hebt uitgepakt en er een echt thuis van hebt gemaakt
Bliss, jij ook succes met verhuizen!
Wat ziet het er super uit! Al die gezellige gekleurde chicklits in de boekenkast is echt geweldig
Hopelijk is het verhuizen vandaag meegevallen en kun je zo lekker genieten van je huis!
Hopelijk is het verhuizen vandaag meegevallen en kun je zo lekker genieten van je huis!
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Hellooo! Ik ben nu even bij paps en mams en ben hier even mijn e-mail aan het checken want heb thuis nog geen internet
Verhuizen ging maandag goed! In het begin wel even balen, want het regende zo hard, dat we het niet aandurfden om alles naar het gehuurde busje te tillen, want dan zou alles zeiknat zijn. Toen het wat minder regende (na een uurtje...) hebben we alles snel naar het busje getild en toen zijn we echt alles gaan verhuizen. Het is nu vooral wachten op de mannen van de tv (wordt vervangen, tv is niet goed, weet niet of ik dat al had verteld hier?) en tot Ziggo is aangesloten zodat ik tv kan kijken en kan internetten. Nu kan ik niet zoveel doen om mezelf te vermaken daar haha.
Oh en als half juli mijn bank er is dan is het echt hélemaal af en dan volgen er uiteraard nog foto's
Ik ga nu nog even langs vrienden en daarna weer naar mijn eigen huisje. Ongelooflijk hoe snel het went trouwens, maandagnacht sliep ik heel raar, hoorde allemaal vreemde geluiden en moest erg wennen, maar afgelopen nacht heb ik al als een roosje geslapen Dus het gaat hartstikke goed!
Verhuizen ging maandag goed! In het begin wel even balen, want het regende zo hard, dat we het niet aandurfden om alles naar het gehuurde busje te tillen, want dan zou alles zeiknat zijn. Toen het wat minder regende (na een uurtje...) hebben we alles snel naar het busje getild en toen zijn we echt alles gaan verhuizen. Het is nu vooral wachten op de mannen van de tv (wordt vervangen, tv is niet goed, weet niet of ik dat al had verteld hier?) en tot Ziggo is aangesloten zodat ik tv kan kijken en kan internetten. Nu kan ik niet zoveel doen om mezelf te vermaken daar haha.
Oh en als half juli mijn bank er is dan is het echt hélemaal af en dan volgen er uiteraard nog foto's
Ik ga nu nog even langs vrienden en daarna weer naar mijn eigen huisje. Ongelooflijk hoe snel het went trouwens, maandagnacht sliep ik heel raar, hoorde allemaal vreemde geluiden en moest erg wennen, maar afgelopen nacht heb ik al als een roosje geslapen Dus het gaat hartstikke goed!
Sushi- Kletskop
Ik heb je net toegevoegd op FB, mocht je je afvragen wie die vreemde chick is Zag je ineens staan bij de suggesties
Bliss- Lady Post-a-lot
...
Laatst aangepast door Suuske op vr 12 aug 2011 - 5:16; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi- Kletskop
Wauwie! Wat een ontzettend knus huisje suus! leuk zeg!! Die tegels in je badkamer he, zijn stickers zeker?
Ziet er echt heel mooi uit meid!
Ziet er echt heel mooi uit meid!
Gast- Gast
Wow ziet er echt heel erg leuk en knus uit zeg! Tegels in badkamer en keuken zijn ook erg leuk
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Als ik zulke foto's zie denk ik vaak, woonde ik maar alleen
Super leuk!!
Super leuk!!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Suuske, wat heb je toch een leuk huisje! Die tegelstickers zijn helemaal geweldig! Geniet ervan!
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Gewoon even iets vertellen
» Wie kan mij iets leuks vertellen over Rhodos?
» Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?
» Wanneer vertellen dat je zwanger bent en geslacht vertellen?
» Even wat vertellen...
» Wie kan mij iets leuks vertellen over Rhodos?
» Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?
» Wanneer vertellen dat je zwanger bent en geslacht vertellen?
» Even wat vertellen...
Pagina 7 van 9
Permissies van dit forum: