Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik kom even iets vertellen...

+31
Monte
SnowWhite
Zwerver
Xanna
RioolSpook
ekiaam87
ThinkPink
Prosecco
Fayebella
Flippin' Bitch
_Lacey_
Bliss
mosio
Jezzie
Lady4
Phileine
Muppetje
Sjaantje
Shisha
Polly
Lovely
Dennenappel
Inge
Suus
Atelier Madame
Pien
Oasis
Sweety
Bimbam
Jeanette
Sushi
35 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Ik kom even iets vertellen... - Pagina 7 Empty Re: Ik kom even iets vertellen...

Bericht  Sjaantje ma 30 mei 2011 - 9:02

Wauw Suus, wat is het mooi geworden met de meubels! Hoe bevalt Benno? :P
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom even iets vertellen... - Pagina 7 Empty Re: Ik kom even iets vertellen...

Bericht  Sushi ma 30 mei 2011 - 9:36

Atelier Madame schreef:Een rolgordijn haal je toch gewoon eventjs bij de Ikea of Xenos op? :P
Dat geloof ik best smile
Maar mijn gordijnen hangen er al, maar foto maken is niet zo goed te doen want het licht komt van buiten en ik fotografeer naar buiten dus dan lijken de gordijnen alleen twee donkere vlakken. Dus ik moet even wachten tot mijn lampen er hangen, dan kan ik fatsoenlijke foto's maken smile
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Sushi ma 30 mei 2011 - 9:37

Sjaantje schreef:Wauw Suus, wat is het mooi geworden met de meubels! Hoe bevalt Benno? :P
Benno is een toppertje!
Alleen bij het uitpakken viel wel op dat er een minibeschadiging aan één plank zat. Maar daar zet ik wel wat moois overheen. Ik had echt geen zin om daar mee terug te gaan en die beschadiging is echt minuscuul gelukkig :P Ga jij nou ook voor een Benno? Wink
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjaantje ma 30 mei 2011 - 9:58

Weet ik nog steeds niet, misschien zoek ik wel een andere vent Wink
Ben al blij dat nu eerst mijn tuinklus af is, het tv-meubel komt wel een keer. Heeft ook geen haast want ik kijk toch bijna nooit tv Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss di 31 mei 2011 - 4:49

Leuk Suus(ke, zie ik nu smile)! Ik ga hoogstwaarschijnlijk donderdag ook het Benno-tvmeubel kopen! Heb ik zo drie Benno's in huis Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sushi di 31 mei 2011 - 6:53

Bliss schreef:Leuk Suus(ke, zie ik nu smile)! Ik ga hoogstwaarschijnlijk donderdag ook het Benno-tvmeubel kopen! Heb ik zo drie Benno's in huis Wink
Wow, drie lekkere kerels in huis. Ik zeg: dat wordt een kwartetje!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss di 31 mei 2011 - 7:00

Maak daar maar een quintet (of zoiets) van, want Billy mag ook nog meedoen Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sushi di 31 mei 2011 - 8:59

Bliss schreef:Maak daar maar een quintet (of zoiets) van, want Billy mag ook nog meedoen Very Happy
Jemig hé, dat wordt een kinky bedoening daar bij jou thuis!

Bij mij trouwens ook bedenk ik me net. Ik heb wel drie Billy's en één Benno. Whoe, wat een testosteron!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sushi zo 5 jun 2011 - 5:15

Poehhh... Morgen is het zover!
Ik ben nu bezig met het inpakken van de allerlaatste dingetjes.
Ik vind het eng en leuk tegelijk, stom klinkt dat.
Morgen is het echt.
Ik zal de komende weken nog wel bezig zijn met het uitpakken van dozen en het helemaal naar mijn zin maken, maar het moet helemaal goedkomen!

Ik had trouwens donderdag een tv gekocht (Samsung 3D-tv) en toen hadden we (een vriend en ik) de hele boel geïnstalleerd en toen deed ie het niet!!! Gelukkig komen ze woensdag een nieuwe tv brengen én installeren... Pff...

Ik ben alle verhuisstress nu wel een beetje zat. Ik ben heel onaardig geweest gisteren tegen mijn ouders omdat ik er even een soort van doorheen zat. Hopelijk voel ik me komende week een beetje rustiger :P
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss zo 5 jun 2011 - 8:15

Haha ja erg hè, die stress! Ik ben nu al drie dagen bezig met verhuizen en klussen en heb even een dip, qua vermoeidheid. Ga op tijd slapen zo en morgen moet ik weer om 8:00 in mn huis zijn, want dan komen (als het goed is!) de klussers voor de verbouwing van mijn badkamer. Vind het erg spannend en hoop maar dat alles goed komt met de badkamer!

Succes morgen & doe rustig aan hè, alles komt goed smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 8:35

Hé die salontafel heb ik ook smile . Ziet er verder al leuk uit!

Gast
Gast

Bericht  Prosecco zo 5 jun 2011 - 8:39

Sproet schreef:Hé die salontafel heb ik ook smile . Ziet er verder al leuk uit!

He, ben je weer terug :-) Leuk!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 8:39

Wat ziet het er allemaal mooi uit zeg! Gezellig die volle kasten Very Happy

Die kast heb ik ook en bij mij zeiden ze er gelukkig bij dat ik nog los knoppen moest kopen. Wel een beetje dom hoor van de verkopers!

Gast
Gast

Bericht  Sushi zo 5 jun 2011 - 10:09

June schreef:Wat ziet het er allemaal mooi uit zeg! Gezellig die volle kasten Very Happy

Die kast heb ik ook en bij mij zeiden ze er gelukkig bij dat ik nog los knoppen moest kopen. Wel een beetje dom hoor van de verkopers!
Haha, nou ik vond mezelf ook wel een beetje dom, want vandaag was ik weer in de Ikea en toen keek ik bij die kast en hing er zo'n kaartje aan een deurknopje waarop stond: "Deurknopjes zijn verkrijgbaar in het magazijn" o.i.d. Dus vorige keer had ik misschien gewoon niet goed gekeken :P

Ik lig nu als een soort zwerver in mijn kamer. Mijn bed is uit elkaar en ik lig alleen op het matras op de grond, dus het voelt heel zwerverachtig, zeker ook omdat mijn kamer zo goed als leeg is haha :P
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sushi zo 5 jun 2011 - 10:10

Sproet schreef:Hé die salontafel heb ik ook smile . Ziet er verder al leuk uit!
Hij is leuk he! Ben er heel blij mee!

Ik kan denk ik de komende tijd even niet op internet, moet wachten tot ik Ziggo kan gebruiken en computer moet nog daar gezet worden, maar hopelijk kan ik volgende week weer lekker internetten, dan kom ik jullie uiteraard weer lastig vallen met foto's :P
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjaantje zo 5 jun 2011 - 10:14

Slaap lekker alvast en succes morgen! Very Happy
Geniet maar lekker van je huis, het is prachtig geworden zover en helemaal als je straks je spulletjes hebt uitgepakt en er een echt thuis van hebt gemaakt Very Happy

Bliss, jij ook succes met verhuizen!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ThinkPink ma 6 jun 2011 - 7:50

Wat ziet het er super uit! Al die gezellige gekleurde chicklits in de boekenkast is echt geweldig angel
Hopelijk is het verhuizen vandaag meegevallen en kun je zo lekker genieten van je huis!

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sushi wo 8 jun 2011 - 7:09

Hellooo! Ik ben nu even bij paps en mams en ben hier even mijn e-mail aan het checken want heb thuis nog geen internet Sad

Verhuizen ging maandag goed! In het begin wel even balen, want het regende zo hard, dat we het niet aandurfden om alles naar het gehuurde busje te tillen, want dan zou alles zeiknat zijn. Toen het wat minder regende (na een uurtje...) hebben we alles snel naar het busje getild en toen zijn we echt alles gaan verhuizen. Het is nu vooral wachten op de mannen van de tv (wordt vervangen, tv is niet goed, weet niet of ik dat al had verteld hier?) en tot Ziggo is aangesloten zodat ik tv kan kijken en kan internetten. Nu kan ik niet zoveel doen om mezelf te vermaken daar haha.

Oh en als half juli mijn bank er is dan is het echt hélemaal af en dan volgen er uiteraard nog foto's smile

Ik ga nu nog even langs vrienden en daarna weer naar mijn eigen huisje. Ongelooflijk hoe snel het went trouwens, maandagnacht sliep ik heel raar, hoorde allemaal vreemde geluiden en moest erg wennen, maar afgelopen nacht heb ik al als een roosje geslapen smile Dus het gaat hartstikke goed!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss wo 8 jun 2011 - 7:18

Ik heb je net toegevoegd op FB, mocht je je afvragen wie die vreemde chick is :P Zag je ineens staan bij de suggesties smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sushi di 14 jun 2011 - 21:53

...

Laatst aangepast door Suuske op vr 12 aug 2011 - 5:16; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 21:56

Wauwie! Wat een ontzettend knus huisje suus! Very Happy leuk zeg!! Die tegels in je badkamer he, zijn stickers zeker? smile
Ziet er echt heel mooi uit meid!

Gast
Gast

Bericht  Oasis di 14 jun 2011 - 22:21

Wow ziet er echt heel erg leuk en knus uit zeg! Tegels in badkamer en keuken zijn ook erg leuk Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Zwerver di 14 jun 2011 - 22:30

Als ik zulke foto's zie denk ik vaak, woonde ik maar alleen nerd

Super leuk!!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Atelier Madame di 14 jun 2011 - 22:35

leukkk Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Sjaantje di 14 jun 2011 - 22:40

Suuske, wat heb je toch een leuk huisje! Die tegelstickers zijn helemaal geweldig! Geniet ervan! Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: