Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik kom even iets vertellen...

+31
Monte
SnowWhite
Zwerver
Xanna
RioolSpook
ekiaam87
ThinkPink
Prosecco
Fayebella
Flippin' Bitch
_Lacey_
Bliss
mosio
Jezzie
Lady4
Phileine
Muppetje
Sjaantje
Shisha
Polly
Lovely
Dennenappel
Inge
Suus
Atelier Madame
Pien
Oasis
Sweety
Bimbam
Jeanette
Sushi
35 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Ik kom even iets vertellen... - Pagina 8 Empty Re: Ik kom even iets vertellen...

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 22:47

wc-eend schreef:Als ik zulke foto's zie denk ik vaak, woonde ik maar alleen nerd

Super leuk!!

Haha dat was ook mijn gedachte!
Mag ik vragen waar je die tegelstickers gekocht hebt?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom even iets vertellen... - Pagina 8 Empty Re: Ik kom even iets vertellen...

Bericht  Sushi di 14 jun 2011 - 23:23

Wat een lieve reacties!!

Sam: 't Zijn inderdaad tegelstickers smile

Eline schreef:Mag ik vragen waar je die tegelstickers gekocht hebt?

Ik heb ze gekocht bij de Xenos. Ik geloof dat er 8 in een pakje zitten en een pakje is geloof ik € 2,50 of zelfs nog goedkoper. En ze blijven echt goed zitten!

Soms denk ik: "Pff het is allemaal wel érg roze!" Maar dan denk ik: "Ik woon alleen, ik hou van roze en het ziet er gewoon hartstikke cool uit smile"
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 0:11

Ja je mag er trots op zijn hoor suus! Very Happy tis echt enig! En zolang je lekker alleen woont, lekker genieten van t roze, hier komt weinig roze in huis ben ik bang voor Wink

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite wo 15 jun 2011 - 4:20

Wat ziet jouw huisje er leuk uit zeg!

En ik ben het met wc-eend eens. Als ik dit zie denk ik ook, woonde ik maar alleen, haha!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Monte wo 15 jun 2011 - 4:40

Leuk, nu heb ik ook zin in mijn eigen huisje en deze leuk in te richten.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Phileine wo 15 jun 2011 - 4:42

Die tegeltjes en dat douchegordijn I love you Echt heel gezellig ingericht, en oh ja, ik vind je dekbedovertrek ook leuk!
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Error wo 15 jun 2011 - 5:17

Ohh het is heel leuk geworden! Ik ga ook even kijken naar de tegelstickers, ziet er leuk uit! En je badmat heb ik ook al besteld hihi.

Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Moonlight wo 15 jun 2011 - 6:33

Wat zul jij blij zijn!! Echt een onwijs gezellig huisje! Ik ben ook op huizenjacht en ik denk dat Ikea mijn beste vriend gaat worden voor de meubels haha. Zoveel leuke dingen hebben ze daar. Als ik aan het zoeken ben denk ik echt van ik wil alles hebben hebben hebben! haha

Mag ik vragen wat het allemaal heeft gekost? Wil voor mezelf ongeveer een indicatie hebben Very Happy

Ik vind de meubels echt heel mooi, en je hebt je ruimte goed weten te benutten. Waar had je nou precies je kledingkast neergezet? In je kamer toch?

Geniet ervan!
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818

Bericht  ThinkPink wo 15 jun 2011 - 7:33

Wat is het leuk geworden! Die roze kleur op de muur lijkt heel erg op het roze wat ik ook achter mijn boekenkast heb (volgens mij had ik de verf van Flexa).

Je hebt het leuk ingericht en mooie spullen! Het douchegordijn vind ik ook erg leuk. En natuurlijk -als roze-fan- de handdoeken en de tegelstickers!

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Flippin' Bitch wo 15 jun 2011 - 8:34

Ontzettend leuk, daar zou ik me ook wel thuis voelen!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 8:56

Wow, het ziet er echt onwijs leuk uit!! Echt gaaf!

Gast
Gast

Bericht  Sushi wo 15 jun 2011 - 9:46

dubbel.

Laatst aangepast door Suuske op wo 15 jun 2011 - 9:47; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sushi wo 15 jun 2011 - 9:47

Wow ik zit hier met een glimlach van oor tot oor door alle leuke reacties smile

Moonlight schreef:Wat zul jij blij zijn!! Echt een onwijs gezellig huisje! Ik ben ook op huizenjacht en ik denk dat Ikea mijn beste vriend gaat worden voor de meubels haha. Zoveel leuke dingen hebben ze daar. Als ik aan het zoeken ben denk ik echt van ik wil alles hebben hebben hebben! haha

Mag ik vragen wat het allemaal heeft gekost? Wil voor mezelf ongeveer een indicatie hebben Very Happy

Ik vind de meubels echt heel mooi, en je hebt je ruimte goed weten te benutten. Waar had je nou precies je kledingkast neergezet? In je kamer toch?

Geniet ervan!

Hé, wat leuk dat je ook op huizenjacht gaat! Qua meubels (bij Ikea) was ik iets meer dan € 900,00 in totaal kwijt. Mijn bed had ik al en nachtkastjes ook. Ik krijg mijn bank nog en die is wel een stuk duurder en ik heb ook een mooie hocker, die ik niet bij Ikea heb gekocht. Maar ik denk echt, dat als je alles nieuw moet kopen (inclusief bed), je voor € 1500,00 wel klaar kan zijn. Bij Ikea dan (edit: en gebaseerd op het aantal vierkante meters dat ik heb. Heb je nou een gigantische villa, dan heb je heel veel lege ruimte over als je mijn meubels daar in zet :P). Ik vind echt dat ze daar leuke dingen hebben, ik hou van Ikea. Ik heb een hel erg Ikea-huis nu, maar ik ben er trots op! smile

Maar, hou er rekening mee dat je ook je vloer, gordijnen, koelkast, wasmachine e.d. moet betalen. Daar gaat ook heel wat geld in zitten.

Bij het kopen van een vloer had ik bijvoorbeeld nooit aan de ondervloer gedacht. Ik wéét dat er een ondervloer onder moet, maar had even niet door dat dat extra kosten zou geven. Ik kreeg dus de offerte en toen kwam ik wel even wat duurder uit... Maar goed, ik heb een mooie vloer gelukkig smile

Hou je ons op de hoogte over je huizenjacht?
Ik ben echt helemaal fan van de woonpijler nu.

Ik merk ook echt dat ik nu al zo'n "huisvrouwtje" ben geworden. Ik heb het met vriendinnen over boodschappen, energieleveranciers en wasmiddelen. Te erg, maar ik vind het nog leuk ook haha :P
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Moonlight wo 15 jun 2011 - 20:38

Thanks Suuske! Leuk om te lezen Very Happy Ik heb pas een nieuwe 2ehandse auto moeten kopen. Een goeie dus daar is bijna al mn spaargeld heen gegaan ook. Moet nu weer beginnen, maar dit jaar moet ik sowieso een huisje anders kan ik niet meer huren in de sociale sector smile Heb ook nog eens, voordat ik een nwe auto moest, een vakantie geboekt dus alles komt lekker in 1 keer.

Maar wassen kan ik voorlopig nog wel even bij mn vader thuis haha, hij moet toch ook wassen dus dat combineer ik dan lekker Very Happy Maar inderdaad een vloer is wel ff wat prijziger als je niet op de ondervloer hebt gerekend. Hoeveel m2 laminaat had je nodig met je woning? Ik wil sowieso in de slaapkamer vloerbedekking, dat vind ik lekkerder aan mn voetjes. En de woonkamer misschien laminaat of ook vloerbedekking daar ben ik nog niet over uit. Ben bang dat je met donker laminaat (wat mijn voorkeur heeft en ik ook erg mooi vindt) iedere dag stof ziet. Ik zie het aan de meubels van mn vader. Iedere dag moet het afgestoft worden Mad

Maar 1500 voor de meubels is niet veel (een bed heb ik ook al haha) maar daar zit niet je witgoed bij in neem ik aan he haha. Mooie koelkast trouwens!

Leuk deze pijler. Doordat ik nog niet zoveel heb kunnen sparen door de grote uitgave aan mn auto wil ik mn woning leuk, niet te duur, en toch stijlvol in kunnen richten smile hoeft niet alles perse splinternieuw dus moet even goed ideetjes opdoen hier haha.
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  TGR wo 22 jun 2011 - 11:55

Misschien heb ik t gemist, maar waar heb je dat leuke douchegordijn vandaan?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Prosecco wo 22 jun 2011 - 18:31

TGR schreef:Misschien heb ik t gemist, maar waar heb je dat leuke douchegordijn vandaan?

H&M als ik het goed heb
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Sushi do 23 jun 2011 - 23:01

Prosecco schreef:
TGR schreef:Misschien heb ik t gemist, maar waar heb je dat leuke douchegordijn vandaan?

H&M als ik het goed heb
Klopt :-) H&M en ze hebben er echt nog veeeeeeeeel meer leuke, ik word er echt hebberig van :P Maar ja ik ga niet wekelijks mijn douchegordijn omwisselen voor een ander haha Wink
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss vr 24 jun 2011 - 22:33

Ik kom binnenkort ook ff foto's plaatsen van mn huisje, maar ik moet eerst nog ff wat meer opruimen/uitpakken/klusjes afmaken enzo!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Sushi zo 26 jun 2011 - 10:06

Bliss schreef:Ik kom binnenkort ook ff foto's plaatsen van mn huisje, maar ik moet eerst nog ff wat meer opruimen/uitpakken/klusjes afmaken enzo!
Ja leuuuk! Ik hou van foto's!!!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC ma 27 jun 2011 - 4:38

Leuk! Vooral hoe je die tegeltjes hebt opgeleukt! Supergezellig!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Sushi ma 27 jun 2011 - 7:46

chococupcake schreef:Leuk! Vooral hoe je die tegeltjes hebt opgeleukt! Supergezellig!
Thanks!
Ik ben echt zooo aan het aftellen tot mijn bank komt! Kan niet meer wachten!

Grr door jouw naam heb ik nu zin in chocola :P
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 1:54

Suuske, wat ziet het er ontzettend gezellig uit.
Fijn he zo'n eigen plekje?
Ik wens je veel woonplezier!

Gast
Gast

Bericht  Sushi di 28 jun 2011 - 5:15

Alina schreef:Suuske, wat ziet het er ontzettend gezellig uit.
Fijn he zo'n eigen plekje?
Ik wens je veel woonplezier!
Ja, heerlijk, het lijkt wel of ik er elke dag nog weer meer van geniet! Very Happy
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sushi vr 15 jul 2011 - 10:44

Mijn bank is er!!!

Dit is even een snelle foto van vanmiddag toen ie er net stond. Ik maak binnenkort nog wel eens wat andere foto's. Ik ben ZO blij smile

(op de foto lijkt de bank trouwens een stuk lichter dan ie in werkelijkheid is)

...

Laatst aangepast door Suuske op vr 12 aug 2011 - 5:17; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Moonlight vr 15 jul 2011 - 10:50

Mooi hoor!! Ben benieuwd hoe het er in zijn geheel uitziet
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: