Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik kom even iets vertellen...

+31
Monte
SnowWhite
Zwerver
Xanna
RioolSpook
ekiaam87
ThinkPink
Prosecco
Fayebella
Flippin' Bitch
_Lacey_
Bliss
mosio
Jezzie
Lady4
Phileine
Muppetje
Sjaantje
Shisha
Polly
Lovely
Dennenappel
Inge
Suus
Atelier Madame
Pien
Oasis
Sweety
Bimbam
Jeanette
Sushi
35 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Ik kom even iets vertellen... - Pagina 6 Empty Re: Ik kom even iets vertellen...

Bericht  Sushi wo 18 mei 2011 - 18:08

Xanna schreef:Ik vind je vloer erg mooi, ben benieuwd naar het eindresultaat met je meubels! smile

Het enige jammere vind ik die drempel in je kleine halletje..Maar misschien valt dat alleen op de foto heel erg op en in realiteit minder, anders zou ik er wel iets aan (de kleur) doen denk ik (misschien ben je dat nog wel van plan, heb niet je hele topic uitvoerig bestudeerd namelijk Wink )

Veel woonplezier in ieder geval!
Ja dat vind ik ook lelijk! Er zit nog een andere drempel die je op de foto niet ziet, maar die ziet er hetzelfde uit. Ik wil die drempels nog gaan beitsen of zo, want dit is natuurlijk geen gezicht Very Happy
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom even iets vertellen... - Pagina 6 Empty Re: Ik kom even iets vertellen...

Bericht  Prosecco wo 18 mei 2011 - 18:52

Ik heb al mijn drempels er uit getrokken :P Nu doe ik van die platte aluminium strips onder mijn deuren, dan lijkt het allemaal gelijk.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Sushi do 19 mei 2011 - 8:57

Ik heb vandaag een wasmachine, koelkast, stofzuiger en combimagnetron gekocht! Zaterdag wordt alles al geleverd smile

...

Laatst aangepast door Suuske op vr 12 aug 2011 - 5:15; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pien do 19 mei 2011 - 9:00

mooie koelkast, wij hebben hem inmiddels al zo'n 2,5 jaar!! bevalt ons heel goed, past ook best veel in het vriesvakje!

indesit schijnt heel slecht te zijn en de bezorger zei nog tegen mij: mevrouw, waarschijnlijk sta ik hier binnen 2 maanden weer om dat ding op te halen, dus mocht hij ook maar iets van kuren kreeg ik gelijk de winkel moest bellen om het prutding op te laten halen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 9:03

Hahaha so big spender Laughing Heerlijk joh, lekker alles uitzoeken voor je huisje!

Gast
Gast

Bericht  Sushi do 19 mei 2011 - 9:17

Pien schreef:mooie koelkast, wij hebben hem inmiddels al zo'n 2,5 jaar!! bevalt ons heel goed, past ook best veel in het vriesvakje!

indesit schijnt heel slecht te zijn en de bezorger zei nog tegen mij: mevrouw, waarschijnlijk sta ik hier binnen 2 maanden weer om dat ding op te halen, dus mocht hij ook maar iets van kuren kreeg ik gelijk de winkel moest bellen om het prutding op te laten halen!

Echt? De verkoper zei tegen mij dat mensen vaak denken dat het niet zo goed is maar dat het in werkelijkheid een prima merk is. Hij zei wel dat Liebherr echt de koning onder de koelkasten is, maar dat Indesit ook prima is. En dat bewijst het maar weer, jij hebt 'm ook al 2,5 jaar :P

@ Leaf: Haha het voelt zo raar om in korte tijd zóveel geld uit te geven :P
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pien do 19 mei 2011 - 9:44

_Suus_ schreef:Echt? De verkoper zei tegen mij dat mensen vaak denken dat het niet zo goed is maar dat het in werkelijkheid een prima merk is. Hij zei wel dat Liebherr echt de koning onder de koelkasten is, maar dat Indesit ook prima is. En dat bewijst het maar weer, jij hebt 'm ook al 2,5 jaar :P
hij had er in een half jaar tijd al 4 stukke op moeten halen. ik zei ook tegen hem, als het echt troep zou zijn zouden ze het niet verkopen. hij lachte daarom en zweeg verder..

voor het geld heeft hij het al waargemaakt,

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 17:32

Op het werk hebben wij niet echt goede ervaringen met Indesit. Wij hebben er een vaatwasser van, nu een half jaar maar was nog amper goed schoon. De koelkast is naar één jaar ook al een keer weg geweest voor reparatie.

Leuk al die spullen kopen. Wordt echt een leuk huis.

Gast
Gast

Bericht  Shisha do 19 mei 2011 - 20:33

Het wordt mooi hoor! Ik ben benieuwd hoe het er straks uitziet met de meubels.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Sushi vr 20 mei 2011 - 7:20

Morgen komen de meubels!
Helaas komen ze wel tussen 08.00 uur en 11.00 uur... Dit houdt in dat ik morgen HEEL vroeg op moet Sad Maar goed, vanavond lekker op tijd naar bed en morgen moet ik me daar maar zien te vermaken met een boek of zo.

Tussen 11.30 uur en 13.30 uur worden de koelkast, wasmachine, stofzuiger en combimagnetron gebracht!

Ik zal morgen weer wat foto's maken!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 18:28

Leuk leuk. Succes met wachten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 6:47

Ik ben benieuwd! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 21 mei 2011 - 9:34

Ik ook!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sushi za 21 mei 2011 - 12:48

Haaai!

Ik zat om 08.00 uur in mijn huisje hoor. En om 08.20 uur werden de meubels al gebracht, echt top! Om 12.00 uur werden koelkast, wasmachine en combimagnetron gebracht. De bezorgers waren de stofzuiger vergeten. De ene bezorger zei dat hij de stofzuiger wel tussen 18.00 uur en 19.00 uur kon afleveren bij me. Ik gaf aan dan bij mijn ouders te zijn maar dat was geen probleem zei hij en ik gaf het adres.

Hij is NIET geweest! Ik ben echt geïrriteerd. Ik heb ervoor betaald en waar ik ook van baal is dat ik op de bon mijn handtekening heb gezet. In feite houdt dat dus in dat ik alle spullen al heb, maar dat is dus niet zo. Ik vind het zo raar dat de bezorger niet is gekomen en niks heeft laten horen. Geen telefoontje, geen mailtje, niks!

Ik heb BCC maar gemaild dat ik dit eigenlijk niet vind kunnen. Helaas is het filiaal waar ik het heb gekocht morgen dicht anders zou ik even bellen. Ik ga maandag sowieso ook nog wel even bellen, maar ik vind het echt niet leuk... De stofzuiger was best prijzig en nu heb ik het niet gekregen, terwijl ik wel heb betaald én mijn handtekening heb gezet....... Pff ik voel me er helemaal onrustig door, stom he?

Ik heb foto's gemaakt van wat meubels die we vandaag al in elkaar gezet hebben maar die plaats ik morgen. Ik ben zooo moe en ik ga nu lekker mijn bedje in!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 23:48

Foto's foto's foto's! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sushi zo 22 mei 2011 - 18:34

Vergeten foto's te plaatsen! Ik was om 12.00 uur weer in mijn huis en pas om 10.00 uur thuis, want ging nog even bij mijn vrienden die me hebben geholpen eten en nakletsen smile
Foto's komen vanavond, moet nu snel snel snel want moet naar werk :P
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sushi ma 23 mei 2011 - 1:01

Dag meiden smile

Ik heb gebeld met BCC en mijn stofzuiger wordt zaterdag pas geleverd. Ze hebben mijn stofzuiger per ongeluk (?) aan iemand anders gegeven. Ik heb een Bosch besteld, die vrouw had een ander merk besteld maar dacht ineens dat ze toch wel een Bosch wilde en dus hield ze mijn stofzuiger. Ik baal. Maar 't is niet anders...

...

Laatst aangepast door Suuske op vr 12 aug 2011 - 5:15; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 3:52

Ziet er leuk uit hoor! Mooie koelkast, ik wil ook graag een koelkast in die kleur. Wit maakt het meteen zo kil.

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 23 mei 2011 - 5:18

Ostara schreef:Ziet er leuk uit hoor! Mooie koelkast, ik wil ook graag een koelkast in die kleur. Wit maakt het meteen zo kil.

Maar dat is ook de bedoeling van een koelkast Wink

Ziet er leuk uit Suus! Ooh ik heb ook zin om mn huisje in te richten smile Wanneer ga je er echt wonen?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 5:57

Bliss schreef:
Ostara schreef:Ziet er leuk uit hoor! Mooie koelkast, ik wil ook graag een koelkast in die kleur. Wit maakt het meteen zo kil.

Maar dat is ook de bedoeling van een koelkast Wink Hahaha, ja dat begrijp ik.

Ziet er leuk uit Suus! Ooh ik heb ook zin om mn huisje in te richten smile Wanneer ga je er echt wonen?

Gast
Gast

Bericht  Prosecco zo 29 mei 2011 - 18:16

Hoe is het nu Suus? Ben je al verhuisd?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Atelier Madame zo 29 mei 2011 - 20:30

Ik vind het er echt leuk uitzien Suus!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Sushi ma 30 mei 2011 - 8:31

Ladiessss!

Maandag 6 juni ga ik écht verhuizen. Dan gaat mijn bed ook over.

Ik baal alleen, mijn douchegordijn komt pas 10 juni, dus dan moet ik een paar dagen zonder douchegordijn doen, da's wel ruk. Maar goed, dat overleef ik vast wel!

Ben nu vooral bezig met dingen inpakken en overbrengen. Heb vandaag mijn boekenkasten ingedeeld, vind het zo gezellig staan!

...
Oh en mijn gordijnen hangen er maar ik kon geen goede foto maken want dan is het meteen zo donker. Ik moet nog lampen kopen. Maar als alles er af is doe ik nog een soort foto-roomtour eh... appartementtour:P en dan zal ik dat hier plaatsen! smile

Laatst aangepast door Suuske op vr 12 aug 2011 - 5:16; in totaal 2 keer bewerkt
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Prosecco ma 30 mei 2011 - 8:34

Ziet er inderdaad gezellig uit die gevulde boekenkasten, leuk hoor :-)
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Atelier Madame ma 30 mei 2011 - 8:59

Een rolgordijn haal je toch gewoon eventjs bij de Ikea of Xenos op? :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: