Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik kom even iets vertellen...

+31
Monte
SnowWhite
Zwerver
Xanna
RioolSpook
ekiaam87
ThinkPink
Prosecco
Fayebella
Flippin' Bitch
_Lacey_
Bliss
mosio
Jezzie
Lady4
Phileine
Muppetje
Sjaantje
Shisha
Polly
Lovely
Dennenappel
Inge
Suus
Atelier Madame
Pien
Oasis
Sweety
Bimbam
Jeanette
Sushi
35 plaatsers

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Ik kom even iets vertellen... - Pagina 5 Empty Re: Ik kom even iets vertellen...

Bericht  Prosecco zo 15 mei 2011 - 9:58

Er zijn een aantal mensen die regelmatig komen helpen gelukkig. M´n vader regelt heel veel dingen ivm verwarming en toilet en m´n moeder komt helpen met schilderen, behangen en zulk soort klusjes. Daarnaast heb ik een super lieve vriend die me regelmatig helpt en me ongetwijfeld gaat helpen de Ikea spullen in elkaar te zetten.
Ook zijn er een aantal vriendinnetjes die komen helpen als ze kunnen dus wellicht kunnen die ook een imbussleutel vast kunnen houden.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom even iets vertellen... - Pagina 5 Empty Re: Ik kom even iets vertellen...

Bericht  Sushi zo 15 mei 2011 - 10:00

Prosecco schreef:Er zijn een aantal mensen die regelmatig komen helpen gelukkig. M´n vader regelt heel veel dingen ivm verwarming en toilet en m´n moeder komt helpen met schilderen, behangen en zulk soort klusjes. Daarnaast heb ik een super lieve vriend die me regelmatig helpt en me ongetwijfeld gaat helpen de Ikea spullen in elkaar te zetten.
Ook zijn er een aantal vriendinnetjes die komen helpen als ze kunnen dus wellicht kunnen die ook een imbussleutel vast kunnen houden.
Fijn is dat smile En daarna met zijn allen proosten op het mooie resultaat!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Prosecco zo 15 mei 2011 - 10:02

_Suus_ schreef:
Prosecco schreef:Er zijn een aantal mensen die regelmatig komen helpen gelukkig. M´n vader regelt heel veel dingen ivm verwarming en toilet en m´n moeder komt helpen met schilderen, behangen en zulk soort klusjes. Daarnaast heb ik een super lieve vriend die me regelmatig helpt en me ongetwijfeld gaat helpen de Ikea spullen in elkaar te zetten.
Fijn is dat smile En daarna met zijn allen proosten op het mooie resultaat!

Ja ik ga echt iets leuks organiseren voor de mensen die geholpen hebben. Een high tea of een buffet. Ook wat ooms en neven zijn al 2 keer komen helpen sjouwen dus dat is dan wel leuk!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  ThinkPink di 17 mei 2011 - 8:18

Ah ik ben er inmiddels achter wie je bent! Exclamation

Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Super zeg! Die roze muur vind ik geweldig, misschien moet je er ook boekenkasten tegenaan zetten Laughing

Heel veel succes met klussen! Laat je zien wat het eindresultaat is?

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sjaantje di 17 mei 2011 - 8:37

Dankjewel, Suus! Ik heb weer inspiratie gekregen voor een tv-meubel Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sushi di 17 mei 2011 - 18:47

ThinkPink schreef:Ah ik ben er inmiddels achter wie je bent! Exclamation

Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Super zeg! Die roze muur vind ik geweldig, misschien moet je er ook boekenkasten tegenaan zetten Laughing

Heel veel succes met klussen! Laat je zien wat het eindresultaat is?

Haha ja ik ga er inderdaad boekenkasten tegenaan zetten :P
Ik blijf foto's plaatsen hier tot het helemaal af is smile
Vanavond dus de volgende foto want vandaag wordt laminaat gelegd, joepieee!!!

@ Sjaan: Leukkk! Neem je ook een Benno in huis? :P
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjaantje di 17 mei 2011 - 19:19

Haha ja wie weet Very Happy Ik zit nog te twijfelen of ik ladekastjes als tv-meubel zal nemen:

Ik kom even iets vertellen... - Pagina 5 Kullen-ladekast--lades-bruin__0095998_PE235328_S4

He verdorie hebben ze deze alleen nog in het donkerbruin? Of kijk ik nou zo verkeerd? Ik heb deze al in het lichter bruin in de kamer staan (2 naast elkaar, als een soort dressoir) en twijfel of ik er nog 2 naast elkaar als tv-meubel zal gebruiken.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 19:49

Jaaaa! Laminaatdag!! Very Happy Ben benieuwd!

Gast
Gast

Bericht  Sushi wo 18 mei 2011 - 3:48

...

Laatst aangepast door Suuske op vr 12 aug 2011 - 5:15; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 5:02

Mooi!
Ik vind het wel raar inderdaad dat je nog moet betalen voor het stukje plint :shock:

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 18 mei 2011 - 5:23

ik vind je vloer erg mooi, denk wel dat het als je meubels erop staan nog mooier is want ik vind het nu vrij donker...

wat betreft die plint, ik vind het niet raar dat je daar voor moet betalen. was alleen zelf nooit weg gegaan tijdens dat hun leggen want wie weet hebben ze wel een stuk verkeerd gezaagd waardoor ze nu te kort komen. dat had je kunnen bewijzen als je erbij was, dan was het namelijk écht hun schuld. dat ze een verkeerde berekening maken vind ik een menselijk foutje die kan gebeuren...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 5:35

Super mooi meid! Very Happy Wat een raar gedoe van die plint zeg, wel even balen dus Sad Verder top! En laat je niet naaien door ze he! Wink

Gast
Gast

Bericht  Muppetje wo 18 mei 2011 - 5:36

Mooi!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Sushi wo 18 mei 2011 - 6:04

Pien schreef:ik vind je vloer erg mooi, denk wel dat het als je meubels erop staan nog mooier is want ik vind het nu vrij donker...

wat betreft die plint, ik vind het niet raar dat je daar voor moet betalen. was alleen zelf nooit weg gegaan tijdens dat hun leggen want wie weet hebben ze wel een stuk verkeerd gezaagd waardoor ze nu te kort komen. dat had je kunnen bewijzen als je erbij was, dan was het namelijk écht hun schuld. dat ze een verkeerde berekening maken vind ik een menselijk foutje die kan gebeuren...
Tsja, dat kan, dat ze verkeerd gezaagd hebben, maar ik zou me er erg ongemakkelijk bij voelen om die mannen twee uur lang in de gaten te houden en buiten dat zou ik me ook heel erg vervelen en ik denk dat het voor hen niet prettig zou zijn als iemand zo naar ze zit te turen...
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sushi wo 18 mei 2011 - 6:06

FoolishSam schreef:Super mooi meid! Very Happy Wat een raar gedoe van die plint zeg, wel even balen dus Sad Verder top! En laat je niet naaien door ze he! Wink
Haha nee, ik laat me niet naaien, ik ga op mijn strepen staan :P
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  ekiaam87 wo 18 mei 2011 - 6:32

Heel mooi Suus!!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sjaantje wo 18 mei 2011 - 6:39

Wauw wat een mooi laminaat heb je! cheers
En van dat plintje vind ik ook stom. Principe-kwestie. Ik zou zelf ook niet weggegaan zijn, denk ik. Maar anderzijds, wat moet je 2 uur lang in een leeg huis? Je loopt alleen maar in de weg en je kan ze ook niet al tijd tijd op de vingers zitten kijken, denk ik.

Wat mijn tv-meubel betreft: ik heb nu een kastje met een plankje voor de dvd-speler en daarnaast 2 deurtjes. Voor mij zijn die deurtjes niet handig: ik kan niet bukken dus het heeft weinig nut daar iets achter te zetten. Vandaar dat lades ideaal zijn: die schuif je open en dan kun je van bovenaf overal bij. Ben dus ook érg blij met mijn 'dressoir'. Op zich heb ik maar een kleine radio/cd/dvdspeler en 2 boxjes én een Ziggo-kastje dat ik echt kwijt moet in/op mijn tvmeubel. En ik wil de tv graag aan de muur hebben hangen, liefst hoger dan hoe hij nu staat. Dus vandaar dat ik zat te denken over nóg 2 ladekastjes. Maar ik twijfel nog even door Very Happy In ieder geval bedankt voor de Benno-tip!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ThinkPink wo 18 mei 2011 - 7:08

Wat is het mooi geworden! Staat al gelijk weer meer aangekleed.

Wij hebben het laminaat besteld en zelf gelegd. Ze hebben alles geschat naar aanleiding van de bouwtekening. Ze nemen dan altijd wat extra, maar wij kwamen een strip tekort voor de rand waar de mat in ligt. Moesten we ook betalen. Nou vind ik dat nog niet zo erg omdat ze het natuurlijk min of meer op de 'gok' besteld hebben. Maar als ze het bij jou hebben opgemeten, vind ik het raar dat je die plint nog moet betalen, ze hebben de situatie immers gezien.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  RioolSpook wo 18 mei 2011 - 7:30

Het probleem met het plinten leggen is dat je sowieso een hoop verknipt doordat alles in hoekjes aan elkaar moet sluiten. Mijn broertje is zzper en legt ook laminaat en parketvloeren. Hij komt het echt heel vaak tegen dat het uitgemeten is door een bedrijf, en dat er dan alsnog een aantal plinten en zelfs laminaat mist.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Atelier Madame wo 18 mei 2011 - 7:39

Ik vind het echt heeel leuk staan die mooie donkere vloer en die rode muur Very Happy .
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Atelier Madame wo 18 mei 2011 - 7:41

Trouwens, over die muur die eruit is. Is die er écht uitgehaald of heeft die er nooit ingezeten? Want ik woon in een 'eenkamerwoning' met een vastekastenwand die helemaal dicht is gemaakt door een vorige bewoner. Maar in eerste instantie was het dus gewoon een kamer!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Sushi wo 18 mei 2011 - 8:27

Atelier Madame schreef:Trouwens, over die muur die eruit is. Is die er écht uitgehaald of heeft die er nooit ingezeten? Want ik woon in een 'eenkamerwoning' met een vastekastenwand die helemaal dicht is gemaakt door een vorige bewoner. Maar in eerste instantie was het dus gewoon een kamer!
Dat is wel een goeie vraag eigenlijk. Ik ga zaterdag even de buren waarschuwen dat ik zaterdagmiddag en zondag meubels in elkaar ga zetten, en kan dan gelijk vragen hoe het er bij hen binnen uitziet, of zij ook een "opengebroken" muur hebben.
Ben ik wel benieuwd naar! smile
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 9:07

_Suus_ schreef:
FoolishSam schreef:Super mooi meid! Very Happy Wat een raar gedoe van die plint zeg, wel even balen dus Sad Verder top! En laat je niet naaien door ze he! Wink

Naja naaien was misschien niet zo mooi verwoord Wink haha! Zo een onzin dat ze je ervoor willen laten betalen! Dit weekend komen je meubeltjes toch? Leukk!

Gast
Gast

Bericht  Sushi wo 18 mei 2011 - 9:28

FoolishSam schreef:
_Suus_ schreef:

Naja naaien was misschien niet zo mooi verwoord Wink haha! Zo een onzin dat ze je ervoor willen laten betalen! Dit weekend komen je meubeltjes toch? Leukk!
Ik vind het prima verwoord hoor smile
Jaaa, zaterdag komen de meubels, en zondag in elkaar zetten... Ben benieuwd of dat allemaal een beetje snel en goed gaat... Wink
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Xanna wo 18 mei 2011 - 9:46

Ik vind je vloer erg mooi, ben benieuwd naar het eindresultaat met je meubels! smile

Het enige jammere vind ik die drempel in je kleine halletje..Maar misschien valt dat alleen op de foto heel erg op en in realiteit minder, anders zou ik er wel iets aan (de kleur) doen denk ik (misschien ben je dat nog wel van plan, heb niet je hele topic uitvoerig bestudeerd namelijk Wink )

Veel woonplezier in ieder geval!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: