Gewoon even iets vertellen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gewoon even iets vertellen
Mijn nichtje in Australië vertelde net dat ze volgend jaar gaat trouwen in Thailand!
Nu wilden mijn vriend en ik net in onze zomer naar Australië toe dus als ze in de zomervakantie trouwt, dan vliegen we daarna door naar Thailand.
Hopen dat ze voor het einde van de zomervakantie trouwt.. Wow dan kunnen we daar gewoon bij zijn. Heb haar al 6 jaar niet meer gezien...
Lijkt me echt zoooo gaaf!
Nu wilden mijn vriend en ik net in onze zomer naar Australië toe dus als ze in de zomervakantie trouwt, dan vliegen we daarna door naar Thailand.
Hopen dat ze voor het einde van de zomervakantie trouwt.. Wow dan kunnen we daar gewoon bij zijn. Heb haar al 6 jaar niet meer gezien...
Lijkt me echt zoooo gaaf!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Gewoon even iets vertellen
Jeetje wat leuk, ook voor haar. Maar wel een bijzondere keuze, aangezien ik vind dat die mensen al zo mooi wonen in Australië en het is zo groot(dus je kunt alle kanten op), dan kun je daar toch ook wel mooi trouwen? Of heeft Thailand een speciale betekenis? Maar echt super leuk, hopelijk kunnen jullie erbij zijn en zie je haar weer eens.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ja dat snap ik inderdaad dus ook niet.. Maar veel Australiërs gaan op vakantie naar Azië... Ze vinden dat geweldig.. Terwijl ze zelf inderdaad ook een prachtig land hebben...Monte schreef:Jeetje wat leuk, ook voor haar. Maar wel een bijzondere keuze, aangezien ik vind dat die mensen al zo mooi wonen in Australië en het is zo groot(dus je kunt alle kanten op), dan kun je daar toch ook wel mooi trouwen? Of heeft Thailand een speciale betekenis? Maar echt super leuk, hopelijk kunnen jullie erbij zijn en zie je haar weer eens.
Heeft verder dus ook geen speciale betekenis..
Oh ik hoop echt zo dat het in de zomervakantie is (kan verder geen vrij krijgen namelijk in het onderwijs)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Gaaf hoor! Hoop dat het lukt voor je!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Soortgelijke onderwerpen
» Gewoon even wat vertellen...
» Ik kom even iets vertellen...
» Wie kan mij iets leuks vertellen over Rhodos?
» oorklachten of gewoon iets anders?
» Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?
» Ik kom even iets vertellen...
» Wie kan mij iets leuks vertellen over Rhodos?
» oorklachten of gewoon iets anders?
» Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: