Uitgerekend in November, December of Januari
+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
parels ik heb het net wel terug gekeken hoor! via de babyboom site.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, ik heb toen ook foto's gemaakt en op een forum gezet want ik kwam er ook niet meer uit
Gast- Gast
Parels schreef:Hier ben ik, hier ben ik!
Hebben toch geen echo gehad omdat we het hartje in 1x konden vinden!
1 juli weten we wat het is
Zaza, ik heb o-negatief, en vanaf 1 juli krijg je geen injectie meer.
Dan moet je bloed laten prikken, en via dat bloed kunnen ze al de bloedgroep vd baby bepalen en of het wel of niet nodig is om de baby extra antistoffen toe te dienen.
Ga nu even lekker nieuwe Big Bang Theory afleveringen kijken, Babyboom stond namelijk nog niet op uitzendinggemist! X
goed!!!!! jammer geen echo, maar toch fijn dat alles goed is!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Jammer dat je geen echo gehad hebt maar het belangrijkste is dat jullie frummel het goed doet
Zo, net 10 minuten boven de pot gehangen.
Is echt niet goed voor je uitstraling!
Nu snel wat kleins eten en dan naar het werk en dan WEEKEND!!!!
Jullie nog plannen?
Ik wil misschien even naar de Prenatal.
En wil er zelf nog een broek bij.
Fijne dag!
Zo, net 10 minuten boven de pot gehangen.
Is echt niet goed voor je uitstraling!
Nu snel wat kleins eten en dan naar het werk en dan WEEKEND!!!!
Jullie nog plannen?
Ik wil misschien even naar de Prenatal.
En wil er zelf nog een broek bij.
Fijne dag!
Gast- Gast
Och hazeltje wat vervelend zeg! Ik had het gisteravond ineens weer..toch te hard geroepen dat het beter gaat. Maar wat je zegt je ziet er dan meteen minder florisant uit. Maakte voor mij niet uit want ik ging toch naar bed
Ik ga straks met mijn moeder en zus op stap, we zouden gaan shoppen, maar ja dat gaat voor mij niet meer op misschien komen we nog een zwangerschapswinkel tegen... en ik moet sowieso wattenschijfjes halen dus dan toch iets gekocht!
Ik weet niet hoe laat ik weer terug ben,ik wil ook nog naar de prenatal, dus of vanmiddag of anders morgenochtend. Wil idd ook ff kijken naar een andere broek dan een spijkerbroek.
En zondag heb ik een verjaardag en gaan we nog uiteten voor vaderdag..
Ik ga straks met mijn moeder en zus op stap, we zouden gaan shoppen, maar ja dat gaat voor mij niet meer op misschien komen we nog een zwangerschapswinkel tegen... en ik moet sowieso wattenschijfjes halen dus dan toch iets gekocht!
Ik weet niet hoe laat ik weer terug ben,ik wil ook nog naar de prenatal, dus of vanmiddag of anders morgenochtend. Wil idd ook ff kijken naar een andere broek dan een spijkerbroek.
En zondag heb ik een verjaardag en gaan we nog uiteten voor vaderdag..
studiebol- Ratel
Weer even een ego berichtje van deze kant.
Heb vanmorgen een extra controle bij de verloskundige gehad. Afgelopen nacht werd de buikpijn ondraaglijk, ben zelfs nog naar de nightcare geweest. Daar constateerde de arts dat mijn maag geirriteerd was. Heb omeprazol meegekregen. Dat is een soort van maagzuurremmer ofzo. Maar omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde heb ik vanmorgen de verloskundige gebeld. Gelukkig kon ik om 12 uur al terecht. Wel gaf ze telefonisch aan dat de maagklachten niet door de zwangerschap konden komen, maar ze begreep mijn ongerustheid. Eenmaal daar aangekomen hebben we eerst even besproken waar ik last van had (en in mindere mate nog steeds heb). Daarna heeft ze mijn bloeddruk gecontroleerd en mijn buik uitgebreid onderzocht. Ze vond gelukkig geen vreemde dingen. Ook nog even naar het hartje geluisterd en die deed het gelukkig perfect! Ze had hem meteen te pakken en het klopte hard en regelmatig. Ik was zooooo blij! Tranen sprongen in mijn ogen. Ik was afgelopen nacht best wel bang dat het niet goed zat in mijn buik, maar gelukkig gaat het met ukje allemaal goed! De afspraak van 4 juli blijft gewoon staan. De controle van vandaag was dan extra. Ik reageer binnenkort weer uitgebreid, ben erg moe van de slechte nacht en heb toch nog last van mijn buik.
Heb vanmorgen een extra controle bij de verloskundige gehad. Afgelopen nacht werd de buikpijn ondraaglijk, ben zelfs nog naar de nightcare geweest. Daar constateerde de arts dat mijn maag geirriteerd was. Heb omeprazol meegekregen. Dat is een soort van maagzuurremmer ofzo. Maar omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde heb ik vanmorgen de verloskundige gebeld. Gelukkig kon ik om 12 uur al terecht. Wel gaf ze telefonisch aan dat de maagklachten niet door de zwangerschap konden komen, maar ze begreep mijn ongerustheid. Eenmaal daar aangekomen hebben we eerst even besproken waar ik last van had (en in mindere mate nog steeds heb). Daarna heeft ze mijn bloeddruk gecontroleerd en mijn buik uitgebreid onderzocht. Ze vond gelukkig geen vreemde dingen. Ook nog even naar het hartje geluisterd en die deed het gelukkig perfect! Ze had hem meteen te pakken en het klopte hard en regelmatig. Ik was zooooo blij! Tranen sprongen in mijn ogen. Ik was afgelopen nacht best wel bang dat het niet goed zat in mijn buik, maar gelukkig gaat het met ukje allemaal goed! De afspraak van 4 juli blijft gewoon staan. De controle van vandaag was dan extra. Ik reageer binnenkort weer uitgebreid, ben erg moe van de slechte nacht en heb toch nog last van mijn buik.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
aawww wat vervelend mickey! ik hoop dat het nu wat beter gaat met de medicijnen!
joyce0606- Kletskop
Mickey wat naar! Beterschap!!
studiebol- Ratel
Mickey wat vervelend! Heel veel beterschap!
zaza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10
vandaag mijn examen! ik ga zo richting utrecht...het is weer zo ver
ARGH nog een weekje en dan weten we hopelijk wat onze wobbel is! deze week toch elke dag gevoelt
ARGH nog een weekje en dan weten we hopelijk wat onze wobbel is! deze week toch elke dag gevoelt
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:vandaag mijn examen! ik ga zo richting utrecht...het is weer zo ver
Succes met je examen!!! Komt vast helemaal goed...
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Heel veel succes met je examen Joyce!
Super spannend, nog een week wachten en dan weten jullie wat het is!!
Super spannend, nog een week wachten en dan weten jullie wat het is!!
zaza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10
zo net terug van mijn examen, ik heb echt geen idee of het goed gegaan, maar ik kan er nu in ieder geval niets meer aan doen! dus ik vind het prima zo.
kon het niet laten om even naar de prenatal te lopen, aangezien deze op hoog caterijne zit, dacht ik waarom niet! mijn mannetje was ook mee. we hebben een lief dekentje en 2 lakentjes voor in de het wiegje gekocht, echt zo super cute! wit met grijs, dus kan voor allebij!
maandag naar de VK voor controle! en zaterdag...jaaaah!
kon het niet laten om even naar de prenatal te lopen, aangezien deze op hoog caterijne zit, dacht ik waarom niet! mijn mannetje was ook mee. we hebben een lief dekentje en 2 lakentjes voor in de het wiegje gekocht, echt zo super cute! wit met grijs, dus kan voor allebij!
maandag naar de VK voor controle! en zaterdag...jaaaah!
joyce0606- Kletskop
Joyce waar moest je examen in doen? En wanneer krijg je de uitslag?
Ik ben ook ff naar de prenatal geweest om me te laten inlichten over de maxicosi, en ik heb ook wat dingetjes gekocht haha gewoon simpele dingen hoor zoals de hydrofiel luiers, maar vond het gewoon zo leuk om nu ook gewoon iets te kopen waar geen levertijd van 8 weken op zit En bijkomende voordeel ze waren in de aanbieding! Heb zo'n pakketje met witte en witte met een grijs sterretje erop.
Zie verder ook wel echt leuke dingen, maar elke keer kan ik dat nog laten hangen omdat ik echt wil weten wat het wordt voor ik iets ga kopen.
Mijn vriend is gisteravond ook weer ff thuis gekomen, maar toen sliep ik al, dus vanmorgen ff bijgekletst. Ik heb de tip van Hazeltje over geslachtsbepaling met hem besproken en dat vond hij een goede we vinden het allebei toch wel erg leuk om er samen achter te komen wat het geslacht is.
Ik ben ook ff naar de prenatal geweest om me te laten inlichten over de maxicosi, en ik heb ook wat dingetjes gekocht haha gewoon simpele dingen hoor zoals de hydrofiel luiers, maar vond het gewoon zo leuk om nu ook gewoon iets te kopen waar geen levertijd van 8 weken op zit En bijkomende voordeel ze waren in de aanbieding! Heb zo'n pakketje met witte en witte met een grijs sterretje erop.
Zie verder ook wel echt leuke dingen, maar elke keer kan ik dat nog laten hangen omdat ik echt wil weten wat het wordt voor ik iets ga kopen.
Mijn vriend is gisteravond ook weer ff thuis gekomen, maar toen sliep ik al, dus vanmorgen ff bijgekletst. Ik heb de tip van Hazeltje over geslachtsbepaling met hem besproken en dat vond hij een goede we vinden het allebei toch wel erg leuk om er samen achter te komen wat het geslacht is.
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Joyce waar moest je examen in doen? En wanneer krijg je de uitslag?
ik moest in de jaarbeurshal in utrecht examen doen. en krijg rond 22 juli de uitslag, dus duurt nog wel even.
ik heb dus dat dekentje met 2 lakentjes met grijze ster erop gekocht! ik denk dat dat hetzelfde is als die luiers die jij gekocht heb.
tips van hazeltjes oops heb ik gemist, even terug lezen..... ik heb verder ook nog niets gekocht, kleertjes dan voor speciaal een jongen of meisje.
joyce0606- Kletskop
Volgens mij bedoelde je waar je examen voor meost doen
Mijn tip was aan Studiebol dat als ze graag met zijn tweetjes wilde zijn voor het geslacht van de beebjes dat ze ook een geslachtsbepaling kunnen doen. Dat kan bij zo'n bureau waar ze ook pretecho's maken.
Mijn tip was aan Studiebol dat als ze graag met zijn tweetjes wilde zijn voor het geslacht van de beebjes dat ze ook een geslachtsbepaling kunnen doen. Dat kan bij zo'n bureau waar ze ook pretecho's maken.
Gast- Gast
Oh en mijn navel is nu al geplopt.
Ik zag het net toen H een kusje kwam geven aan de baby
Ik zag het net toen H een kusje kwam geven aan de baby
Gast- Gast
Joyce ik bedoelde idd in welk vak/ of waarvoor je examen moest doen!
En idd de tip van hazeltjes was dat we ook bij een bureau geslachtsbepaling kunnen doen, mijn vriend vond het een goed idee. Vanochtend zei hij, eigenlijk moet ik naar mijn baas gaan en zeggen dat ik thuis moet zijn omdat jij die 20 weken echo hebt. Tja tuurlijk ik vind dat ook.. maar dat gaat hij echt niet voor elkaar krijgen, helaas helaas. Dus dan maar gewoon hopen dat ze het bij de 17 weken echo willen kijken enzo niet dan gaan we naar een bureau.
Oh hazeltje, een plopnavel, dus hij staat nu een beetje naar buiten? Had je dat bij H ook?
En idd de tip van hazeltjes was dat we ook bij een bureau geslachtsbepaling kunnen doen, mijn vriend vond het een goed idee. Vanochtend zei hij, eigenlijk moet ik naar mijn baas gaan en zeggen dat ik thuis moet zijn omdat jij die 20 weken echo hebt. Tja tuurlijk ik vind dat ook.. maar dat gaat hij echt niet voor elkaar krijgen, helaas helaas. Dus dan maar gewoon hopen dat ze het bij de 17 weken echo willen kijken enzo niet dan gaan we naar een bureau.
Oh hazeltje, een plopnavel, dus hij staat nu een beetje naar buiten? Had je dat bij H ook?
studiebol- Ratel
Wat voor werk doe je vriend eigenlijk Studiebol? Dat hij zo moeilijk vrij kan krijgen?
Ja, bij H. had ik dat ook. Wel veel later maar alles komt nu sneller
Ik heb vanmezelf een vrij diepe navel dus je ziet `m niet door mijn kleding heen.
Ja, bij H. had ik dat ook. Wel veel later maar alles komt nu sneller
Ik heb vanmezelf een vrij diepe navel dus je ziet `m niet door mijn kleding heen.
Gast- Gast
Hazeltje, mijn vriend is s.ervice e.ngineer. Maar werkt op schepen/boten die stuk zijn. Soms moet hij plotseling ergens heen omdat die boot stuk is gegaan, soms staat er al een langere tijd een boot in de planning, omdat die toe is aan een onderhoudsbeurt. En tja soms is hij een week weg en soms 6 weken. En zoals nu was hij in belgie aan het werk, maar moeten er onderdelen bestelt worden en die zijn er dus niet in het weekend dus is hij ff naar huis gekomen en gaat maandag weer daar heen.
Zoals het er nu naar uit ziet zit hij 6/7 weken in i.ndia als de 20 weken plaats vind, het is dus ook geen optie de 20 weken echo een weekje eerder of later te doen.
Zoals het er nu naar uit ziet zit hij 6/7 weken in i.ndia als de 20 weken plaats vind, het is dus ook geen optie de 20 weken echo een weekje eerder of later te doen.
studiebol- Ratel
Jeetje, studiebol.
Wat lijkt me dat vreselijk
Ik zou dat echt niet kunnen, petje af hoor!!
Wat lijkt me dat vreselijk
Ik zou dat echt niet kunnen, petje af hoor!!
Gast- Gast
Hazeltje dat snap ik goed hoor, het is al 4 jaar zo en ik weet niet beter dan dit. Tuurlijk ik heb regelmatig mijn momenten dat ik er van baal maar ja het is niet anders.
Dit maakte de keus voor een kindje voor ons ook wat moeilijker.. en toen we hoorde dat het er 2 werden waren we ontzettend geschrokken maar dit speelt natuurlijk ook mee.
Dit maakte de keus voor een kindje voor ons ook wat moeilijker.. en toen we hoorde dat het er 2 werden waren we ontzettend geschrokken maar dit speelt natuurlijk ook mee.
studiebol- Ratel
Ik vind het echt heel knap.
Wat zou ik er de balen van hebben om voor zoveel dingen alleen op te moeten draaien.
Ik kan er al van balen dat mijn man nu drie weken late dienst heeft
Wat zou ik er de balen van hebben om voor zoveel dingen alleen op te moeten draaien.
Ik kan er al van balen dat mijn man nu drie weken late dienst heeft
Gast- Gast
Haha dat is het ook hoor, ik baal er regelmatig van dat ik weer alleen naar een verjaardag moet, naar een feestje, alleen moet eten dat soort dingen. Maar goed op zo'n moment mag ik ff van mezelf balen en daarna moet het weer klaar zijn van mezelf. Ik heb hele lieve ouders waar ik regelmatig mag en kan eten, en ook zij helpen me nu heel goed. Omdat ik zo beroerd en moe was zag er tuin uit als een oerwoud, dan staan mijn ouders op de stoep en maken ze de tuin weer aan kant, zo lief! En ook heb ik veel aan mijn vriendinnen.
En zoals nu met dingen aanschaffen als mijn vriend thuis is gaan we op zoek ,zoeken we uit wat we het mooist vinden en graag willen hebben. En daarna ga ik zoeken waar het het goedkoopst is en dan schaf ik het aan, op die manier doen we het toch nog samen
En zoals nu met dingen aanschaffen als mijn vriend thuis is gaan we op zoek ,zoeken we uit wat we het mooist vinden en graag willen hebben. En daarna ga ik zoeken waar het het goedkoopst is en dan schaf ik het aan, op die manier doen we het toch nog samen
studiebol- Ratel
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: