Uitgerekend in maart, april, mei
Pagina 1 van 1
Uitgerekend in maart, april, mei
Is er animo voor een topic als deze? Volgens mij zijn er heel wat meiden die in april uitgerekend zijn.
Anyway, ik ben in mei uitgerekend en zou het leuk vinden om met meiden te kletsen die in dezelfde richting zitten!
Anyway, ik ben in mei uitgerekend en zou het leuk vinden om met meiden te kletsen die in dezelfde richting zitten!
Gast- Gast
Re: Uitgerekend in maart, april, mei
Jo: komt wel joh! zo'n topic als dit moet altijd even opkomen! geduld. en een leuk schema maken van iedereen die zich aanmeldt. misschien dat je februari er ook nog bij kan zetten, want die heeft nu geen "eigen" topic
Laatst aangepast door joyce0606 op di 13 sep 2011 - 9:11; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had dit topic niet eens gezien ik ben uitgerekend op 28 april.
Gast- Gast
Joyce, weet ik. Vandaar dat ik even een up deed. Hij stond al op de volgende pagina . In mijn vorige zwangerschap heb ik ook met meiden hier mee gekletst en dat vond ik toen heel gezellig.
Arden: oei, als dat maar geen Koninginnedagkindje wordt . Bij mijn vorige zwangerschap was ik op 30 april uitgerekend. Gelukkig kwam hij een paar dagen later!
Arden: oei, als dat maar geen Koninginnedagkindje wordt . Bij mijn vorige zwangerschap was ik op 30 april uitgerekend. Gelukkig kwam hij een paar dagen later!
Gast- Gast
En ik ben de eerste twee keer niet overtijd gegaan, hoop nu ook niet. Mijn vriend is de 21ste jarig, zou dat wel een leuke dag vinden
Gast- Gast
Ik ben wel benieuwd hoe deze bevalling gaat, Arden. Straks wordt hij/zij echt gelanceerd!
Gast- Gast
Ja, ik ben er ook benieuwd naar. Beetje spannend wel, mijn vriend werkt op 1 uur afstand en verloskundigen wonen allemaal minstens 20 min hier vandaan. Vorige keer had ik geluk dat ze net klaar was met een bevalling in onze woonplaats...
Weet jij al wanneer je een echo hebt?
Weet jij al wanneer je een echo hebt?
Gast- Gast
Nee, nog niet. Moet nog opgeroepen worden, zijn ze een beetje langzaam mee daar . Maar denk met 8 weken, was de vorige keer ook zo. Jij ?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Uitgerekend in November, December of Januari
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: