Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
+3
lief
RiLiJu
Anouk
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
Ik heb de namentopics al even bekeken, maar daar kom ik vooral dezelfde namen tegen en vooral ook heel populaire namen.
Wij hebben nu een dochter van 2, zij heet l.isan en haar 2e/3e namen zijn e.line en r.ianne
21 augustus ben ik uitgerekend van de tweede en waar we bij de eerste al zo snel een naam hadden lukt het maar niet, we weten nog niet of het jongen of meisje wordt. Het probleem is dat alle namen die we leuk vinden te veel op l.isan lijken, al in de familie voorkomt of niet bij de achternaam passen of zo ontzettend populair zijn. Bijvoorbeeld silvan, florian, lieke, lauren, sven, stein, luuk
Tot nu toe hebben we voor een meisje I.reen en voor een jongen J.ob, j.ort of j.orn Maar we twijfelen, misschien dat jullie ideeen hebben?
En wat vinden jullie mooier: J.ob, j.ort of j.orn
Ik vind het zo moeilijk!
Wij hebben nu een dochter van 2, zij heet l.isan en haar 2e/3e namen zijn e.line en r.ianne
21 augustus ben ik uitgerekend van de tweede en waar we bij de eerste al zo snel een naam hadden lukt het maar niet, we weten nog niet of het jongen of meisje wordt. Het probleem is dat alle namen die we leuk vinden te veel op l.isan lijken, al in de familie voorkomt of niet bij de achternaam passen of zo ontzettend populair zijn. Bijvoorbeeld silvan, florian, lieke, lauren, sven, stein, luuk
Tot nu toe hebben we voor een meisje I.reen en voor een jongen J.ob, j.ort of j.orn Maar we twijfelen, misschien dat jullie ideeen hebben?
Ik vind het zo moeilijk!
Anouk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 11-07-12
Re: Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
Anouk schreef:Ik heb de namentopics al even bekeken, maar daar kom ik vooral dezelfde namen tegen en vooral ook heel populaire namen.
Ik vind het zo moeilijk!
Ik vind J.orn het leukst. Bij L.isan vind ik J.ort leuker staan.
Ik hou niet van dezelfde letter aan het eind.
Ik zou dan in dit geval een naam kiezen met een s of een e op het eind
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
J.ort (zo heet mijn zoontje ook )
Pff tja en dan nog een meisjesnaam. Moeilijk hoor. Daar kwamen wij ook niet zo goed uit.
Pff tja en dan nog een meisjesnaam. Moeilijk hoor. Daar kwamen wij ook niet zo goed uit.
lief- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10
Ik vind van die 3 namen J.ort de leukste, ook bij de naam van je dochter.
Heb je ook al op www.voornamelijk.nl gekeken? Of www.zeevannamen.nl , erg leuke sites vind ik dat...
Bij onze oudste hadden wij ook zo'n moeite met vooral de jongensnaam, daar waren we op de dag van de bevalling nog niet helemaal uit. Deze keer zijn we er gelukkig op tijd uit...
Heb je ook al op www.voornamelijk.nl gekeken? Of www.zeevannamen.nl , erg leuke sites vind ik dat...
Bij onze oudste hadden wij ook zo'n moeite met vooral de jongensnaam, daar waren we op de dag van de bevalling nog niet helemaal uit. Deze keer zijn we er gelukkig op tijd uit...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Wij vinden zelf ook j.orn leuker, denken we maar omdat l.isan ook met een n eindigt vinden we dan j.ort misschien leuker.
namen die eindigen op een e of s, dat is lastig zeg. Ik denk gelijk aan frans, maar dat vind ik maar niks eigenlijk. thijs vind ik ook leuk, maar zo heet mijn zwager al. Lars rijmt weer op de achternaam en is daarom niet leuk...
Wat ik altijd zo lastig vindt aan die echte namen websites, bijvb van de namen van svb.nl Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Maar zal eens kijken op de websites van voornamelijk en zeeaannamen misschien dat opeens het kwartje valt. Maar het voelt een stuk minder stressie als je de namen gewoon weet en niet meer twijfelt. Wat het vooral ook lastig maakt is dat je naast je partner ook niet met anderen hierover praat, tenminste wij niet...
namen die eindigen op een e of s, dat is lastig zeg. Ik denk gelijk aan frans, maar dat vind ik maar niks eigenlijk. thijs vind ik ook leuk, maar zo heet mijn zwager al. Lars rijmt weer op de achternaam en is daarom niet leuk...
Wat ik altijd zo lastig vindt aan die echte namen websites, bijvb van de namen van svb.nl Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Maar zal eens kijken op de websites van voornamelijk en zeeaannamen misschien dat opeens het kwartje valt. Maar het voelt een stuk minder stressie als je de namen gewoon weet en niet meer twijfelt. Wat het vooral ook lastig maakt is dat je naast je partner ook niet met anderen hierover praat, tenminste wij niet...
Anouk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 11-07-12
Het kan aan mij liggen maar ik zie niet wat er mis is met L.isan en J.orn.. ik zou me niet storen aan die N op het einde maar goed dat ben ik.
Ik vind zelf Jurre ook een leuke naam. Of Bas? Thijn, of vind je die te populair?
Ik vind zelf Jurre ook een leuke naam. Of Bas? Thijn, of vind je die te populair?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Het kan aan mij liggen maar ik zie niet wat er mis is met L.isan en J.orn.. ik zou me niet storen aan die N op het einde maar goed dat ben ik.
L.isan en J.urre vind ik heel erg leuk klinken! Of L.isan en J.elle? En van de namen die jij noemt vind ik J.orn het leukst.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Ze gaan niet voor altijd als gouden duo door het leven he, dus beide een -n op het eind zullen ze zich waarschijnlijk zelf niet aan storen
Ik vind Jurre ook leuk bij de naam van je dochter
Qua meisjesnaam vind ik Fleur leuk, of Emily.
Ik vind Jurre ook leuk bij de naam van je dochter
Qua meisjesnaam vind ik Fleur leuk, of Emily.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Geen mode namen
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!