Uitgerekend in November, December of Januari
+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
20 weken echo was goed. Alles was compleet aanwezig dat stelt echt gerust zo'n goede echo! ook is het nog steeds een meisje Zo nu kan ik echt lekker gaan genieten van de zwangerschap! 16-7 hebben we 3D echo.. heb er super veel zin in.. weer fijn naar ons meisje kijken en het gezichtje zien.. ben zo benieuwd!
Bij alle metingen die ze deed.. hoofdomvang, buikomvang etc. Kwam ze telkens op 22 w. en paar dagen uit. Liep dus wat voor op de groei. Ik denk nog steeds dat ik ook verder ben dan ik volgens de termijnbepalings echo ben. Dit denk ik vooral omdat ik precies weet wanneer ik een posi ovulatietest had haha Agja we zien vanzelf wanneer ze komt !
Bij alle metingen die ze deed.. hoofdomvang, buikomvang etc. Kwam ze telkens op 22 w. en paar dagen uit. Liep dus wat voor op de groei. Ik denk nog steeds dat ik ook verder ben dan ik volgens de termijnbepalings echo ben. Dit denk ik vooral omdat ik precies weet wanneer ik een posi ovulatietest had haha Agja we zien vanzelf wanneer ze komt !
Gast- Gast
Razz88 schreef:20 weken echo was goed. Alles was compleet aanwezig dat stelt echt gerust zo'n goede echo! ook is het nog steeds een meisje Zo nu kan ik echt lekker gaan genieten van de zwangerschap! 16-7 hebben we 3D echo.. heb er super veel zin in.. weer fijn naar ons meisje kijken en het gezichtje zien.. ben zo benieuwd!
het komt wanneer het komt
wat fijn dat alles goed is! is zeker een hele opluchting zeg! en ook fijn dat het nog steeds een meisje is!
dan heb je met ongeveer 24 weken (25 weken omdat je vooruit loopt) een 3D echo, dat is wel vroeg toch of niet? ik heb mij er eigenlijk helemaal niet in verdiept.
vandaag even gekeken voor een kinderdagverblijf, er zit er hier echt één eind van de straat, dus lijkt mij super handig. de beeb zou dan voor 2 dagen gaan, en de kosten en daar de toeslag vanaf, zou betekenen dat wij 85 euro betalen. maar aangezien ze in januari (?) de prijzen weer anders worden, heb ik het even heel ruim berekend, en kom ik op 165 euro uit, dus goed te doen lijkt mij!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
@Razz: fijn dat je echo goed is gegaan! En natuurlijk ook wel zo prettig dat het nog steeds een meisje is
@Joyce: ik weet niet of ik al op jullie echo had gereageerd, maar wat leuk! Een jongetje! (Al is een meisje natuurlijk net zo leuk ) Wat KDV betreft weet ik het nog steeds niet. Het is echt afhankelijk van of ik dan nog werk heb en waar. Ik werk zelf op een KDV, 2 straten van huis verwijderd. Het zou ideaal zijn als ik hier zou kunnen blijven, maar dat is niet zeker. Wel denk ik dat ik ons ukje op dit KDV wil plaatsen. Het is dicht bij huis, dus mijn vriend zou de kleine dan ook makkelijk kunnen brengen en halen. Maar helaas doet de stichting niet aan flexibele opvang. De KDV's waar wel flexibele opvang is, willen graag ruim vantevoren weten wanneer je kindje komt. Als ik weer een oproep-contract krijg, is dat ook niet mogelijk, want dan kunnen ze op de dag zelf bellen om te komen werken. Pfff... lastig hoor! En dan heb ik nog niet eens gekeken wat het zou kosten...
@Joyce: ik weet niet of ik al op jullie echo had gereageerd, maar wat leuk! Een jongetje! (Al is een meisje natuurlijk net zo leuk ) Wat KDV betreft weet ik het nog steeds niet. Het is echt afhankelijk van of ik dan nog werk heb en waar. Ik werk zelf op een KDV, 2 straten van huis verwijderd. Het zou ideaal zijn als ik hier zou kunnen blijven, maar dat is niet zeker. Wel denk ik dat ik ons ukje op dit KDV wil plaatsen. Het is dicht bij huis, dus mijn vriend zou de kleine dan ook makkelijk kunnen brengen en halen. Maar helaas doet de stichting niet aan flexibele opvang. De KDV's waar wel flexibele opvang is, willen graag ruim vantevoren weten wanneer je kindje komt. Als ik weer een oproep-contract krijg, is dat ook niet mogelijk, want dan kunnen ze op de dag zelf bellen om te komen werken. Pfff... lastig hoor! En dan heb ik nog niet eens gekeken wat het zou kosten...
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Razz fijn dat alles goed was bij de echo en dat het nog steeds een meisje is
Joyce wat jullie moeten betalen aan de opvang valt dan zeker mee, 85 euro "maar" zelf dat is een heel ander bedrag dan bij ons. Maar ja daar doen we niks aan! Nog meer jongens kleren geshopt??
Mickey lastig dat je nog geen duidelijkheid hebt op je werk, pfff dan kan je niet veel keuze's maken.
Een vriend van mijn vriend wordt ook vader en hij vertelde dit weekend dat zij hun kindje bij 6 kinderdagverblijven hadden ingeschreven en dan wel zien welke er als eerste plek heeft Lijkt me vreselijk dan heb je straks niet eens het dagverblijf die je voorkeur heeft maar gewoon eentje omdat daar toevalig plek was. Ben blij dat dat bij ons niet zo is.
Joyce wat jullie moeten betalen aan de opvang valt dan zeker mee, 85 euro "maar" zelf dat is een heel ander bedrag dan bij ons. Maar ja daar doen we niks aan! Nog meer jongens kleren geshopt??
Mickey lastig dat je nog geen duidelijkheid hebt op je werk, pfff dan kan je niet veel keuze's maken.
Een vriend van mijn vriend wordt ook vader en hij vertelde dit weekend dat zij hun kindje bij 6 kinderdagverblijven hadden ingeschreven en dan wel zien welke er als eerste plek heeft Lijkt me vreselijk dan heb je straks niet eens het dagverblijf die je voorkeur heeft maar gewoon eentje omdat daar toevalig plek was. Ben blij dat dat bij ons niet zo is.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
joyce0606 schreef:Razz88 schreef:20 weken echo was goed. Alles was compleet aanwezig dat stelt echt gerust zo'n goede echo! ook is het nog steeds een meisje Zo nu kan ik echt lekker gaan genieten van de zwangerschap! 16-7 hebben we 3D echo.. heb er super veel zin in.. weer fijn naar ons meisje kijken en het gezichtje zien.. ben zo benieuwd!
het komt wanneer het komt
wat fijn dat alles goed is! is zeker een hele opluchting zeg! en ook fijn dat het nog steeds een meisje is!
dan heb je met ongeveer 24 weken (25 weken omdat je vooruit loopt) een 3D echo, dat is wel vroeg toch of niet? ik heb mij er eigenlijk helemaal niet in verdiept.
vandaag even gekeken voor een kinderdagverblijf, er zit er hier echt één eind van de straat, dus lijkt mij super handig. de beeb zou dan voor 2 dagen gaan, en de kosten en daar de toeslag vanaf, zou betekenen dat wij 85 euro betalen. maar aangezien ze in januari (?) de prijzen weer anders worden, heb ik het even heel ruim berekend, en kom ik op 165 euro uit, dus goed te doen lijkt mij!
Volgens mij is een 3D echo het mooiste tussen de 23 en 28 weken.. Hierna past de baby er niet meer helemaal op,heb ik van horen zeggen. Iemand hier ervaring mee?
Gast- Gast
Op het dagverblijf waar ik werk, is voldoende plaats. Maar er ligt ook een KDV, van dezelfde stichting, op een kwartiertje afstand, die overwegend bomvol is. Wij hebben regelmatig kindjes voor een paar maanden, die eigenlijk naar dat KDV zouden gaan, maar vanwege plaatsgebrek bij ons komen, totdat er daar plaats is... Gevolg: wij moeten dan soms nee zeggen tegen nieuwe klanten, terwijl het maar tijdelijk is! Momenteel is het best rustig bij ons, maar we hebben ook hele drukke periodes, dan heb je op sommige dagen wel een wachtlijst. Maar mijn baas verwacht niet dat we die voorlopig nog gaan krijgen... En dat we dus voldoende plaats hebben volgend jaar, mocht ik werk hebben op vaste dagen. Als die zekerheid er niet zou zijn, zou ik voor nu 5 dagen op contract laten zetten, vanaf februari volgend jaar. En dan, tegen de tijd dat ik meer zicht heb op werk, een aantal dagen schrappen. Er geldt namelijk een opzegtermijn van 2 maanden. Als je 2 maanden vóór de startdatum opzegt, is dat geen probleem, anders zou ik die dagen ook moeten betalen. Maar volgens mijn baas is dat niet nodig. Ergens is dat ook wel een nadeel... Als het namelijk wel heel druk is, is de kans groter dat ik een contract krijg Dan zijn er namelijk meer uren die ingevuld moeten worden, terwijl mijn collega's allemaal vaste uren op contract hebben.studiebol schreef:Razz fijn dat alles goed was bij de echo en dat het nog steeds een meisje is
Nou ja.... lang verhaal dus, maar ik moet het toch even kwijt af en toe. Als ik het er met mijn vriend over wil hebben, zegt hij toch: "Ik heb geen verstand van opvang, dat is jouw afdeling". Het maakt hem ook niks uit waar ons ukje heen zou gaan.
@Razz: geen idee wanneer een 3D echo het mooist is... Maandag maar eens navragen! Dan hebben we 's ochtends een reguliere controle bij de VK en 's middags de 20-weken echo!! Word met de dag wel wat nerveuzer nu... Had het vandaag met een collega erover: ze vroeg of ik het geslacht nog steeds niet wil weten. Ik wil het inderdaad nog steeds niet weten, maar ben tegelijk ook enorm nieuwsgierig! Maar ik kan daar ook niet over zwijgen ben ik bang Dus blijf ik bij mijn besluit!
mickey- Kletskop
[quote="Razz88"]Volgens mij is een 3D echo het mooiste tussen de 23 en 28 weken.. Hierna past de baby er niet meer helemaal op,heb ik van horen zeggen.Iemand hier ervaring mee? quote]
*breekt in*
Wij hebben met 25 weken zwangerschap zo'n 3d pretecho laten maken, maar de volgende keer zou ik langer wachten, want ze was nog best dun zat geen vetlaag op en dan krijg je minder mooie foto's dan wanneer een kindje wat meer vet op de botten heeft zitten. En sowieso krijg je toch geen foto's mee waar je kindje helemaal op staat dus dat boeit niet. De volgende keer zou ik met 30 weken ofzo doen. Al weet ik niet of er een volgende keer komt. Omdat de foto's niet zo heel mooi waren.
*breekt weer uit*
*breekt in*
Wij hebben met 25 weken zwangerschap zo'n 3d pretecho laten maken, maar de volgende keer zou ik langer wachten, want ze was nog best dun zat geen vetlaag op en dan krijg je minder mooie foto's dan wanneer een kindje wat meer vet op de botten heeft zitten. En sowieso krijg je toch geen foto's mee waar je kindje helemaal op staat dus dat boeit niet. De volgende keer zou ik met 30 weken ofzo doen. Al weet ik niet of er een volgende keer komt. Omdat de foto's niet zo heel mooi waren.
*breekt weer uit*
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Op het dagverblijf waar ik werk, is voldoende plaats. Maar er ligt ook een KDV, van dezelfde stichting, op een kwartiertje afstand, die overwegend bomvol is. Wij hebben regelmatig kindjes voor een paar maanden, die eigenlijk naar dat KDV zouden gaan, maar vanwege plaatsgebrek bij ons komen, totdat er daar plaats is... Gevolg: wij moeten dan soms nee zeggen tegen nieuwe klanten, terwijl het maar tijdelijk is! Momenteel is het best rustig bij ons, maar we hebben ook hele drukke periodes, dan heb je op sommige dagen wel een wachtlijst. Maar mijn baas verwacht niet dat we die voorlopig nog gaan krijgen... En dat we dus voldoende plaats hebben volgend jaar, mocht ik werk hebben op vaste dagen. Als die zekerheid er niet zou zijn, zou ik voor nu 5 dagen op contract laten zetten, vanaf februari volgend jaar. En dan, tegen de tijd dat ik meer zicht heb op werk, een aantal dagen schrappen. Er geldt namelijk een opzegtermijn van 2 maanden. Als je 2 maanden vóór de startdatum opzegt, is dat geen probleem, anders zou ik die dagen ook moeten betalen. Maar volgens mijn baas is dat niet nodig. Ergens is dat ook wel een nadeel... Als het namelijk wel heel druk is, is de kans groter dat ik een contract krijg Dan zijn er namelijk meer uren die ingevuld moeten worden, terwijl mijn collega's allemaal vaste uren op contract hebben.
Nou ja.... lang verhaal dus, maar ik moet het toch even kwijt af en toe. Als ik het er met mijn vriend over wil hebben, zegt hij toch: "Ik heb geen verstand van opvang, dat is jouw afdeling". Het maakt hem ook niks uit waar ons ukje heen zou gaan.@Razz: geen idee wanneer een 3D echo het mooist is... Maandag maar eens navragen! Dan hebben we 's ochtends een reguliere controle bij de VK en 's middags de 20-weken echo!! Word met de dag wel wat nerveuzer nu... Had het vandaag met een collega erover: ze vroeg of ik het geslacht nog steeds niet wil weten. Ik wil het inderdaad nog steeds niet weten, maar ben tegelijk ook enorm nieuwsgierig! Maar ik kan daar ook niet over zwijgen ben ik bang Dus blijf ik bij mijn besluit![/quote]
haha dat dikgedrukte zei mijn vriend ook, hij zei tja ik weet niet wat wel en niet kan en jij wel dus regel jij het maar. Ik vind het belangrijk dat jij er een goed gevoel bij heeft. Haha nou helemaal prima.
Zo te lezen is het ook een ingewikkeld verhaal met je werk ik zou ook niet weten wat je het beste kan doen. Ben je al verder aan het kijken voor een baan waar je wel vaste uren krijgt of dat toch maar niet?
Nou ja.... lang verhaal dus, maar ik moet het toch even kwijt af en toe. Als ik het er met mijn vriend over wil hebben, zegt hij toch: "Ik heb geen verstand van opvang, dat is jouw afdeling". Het maakt hem ook niks uit waar ons ukje heen zou gaan.@Razz: geen idee wanneer een 3D echo het mooist is... Maandag maar eens navragen! Dan hebben we 's ochtends een reguliere controle bij de VK en 's middags de 20-weken echo!! Word met de dag wel wat nerveuzer nu... Had het vandaag met een collega erover: ze vroeg of ik het geslacht nog steeds niet wil weten. Ik wil het inderdaad nog steeds niet weten, maar ben tegelijk ook enorm nieuwsgierig! Maar ik kan daar ook niet over zwijgen ben ik bang Dus blijf ik bij mijn besluit![/quote]
haha dat dikgedrukte zei mijn vriend ook, hij zei tja ik weet niet wat wel en niet kan en jij wel dus regel jij het maar. Ik vind het belangrijk dat jij er een goed gevoel bij heeft. Haha nou helemaal prima.
Zo te lezen is het ook een ingewikkeld verhaal met je werk ik zou ook niet weten wat je het beste kan doen. Ben je al verder aan het kijken voor een baan waar je wel vaste uren krijgt of dat toch maar niet?
studiebol- Ratel
Er is hier in de regio weinig te vinden wat vaste uren betreft, in de kinderopvang dan. Het feit dat ik (zichtbaar) zwanger ben, zal niet in mijn voordeel werken, ben ik bang. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik het gewoon afwacht, totdat ik meer duidelijkheid krijg. Dan kan ik alsnog gaan solliciteren. Maar ik vind het zoooo leuk op mijn huidige werk, dat ik nog even niet wil nadenken over het feit dat dat wel eens zou kunnen eindigen. Hoezo struisvogelpolitiek?
mickey- Kletskop
Zo weer even een gaatje gevonden om te reageren....
@ razz; fijn dat de 20 weken echo goed was en het nog steeds een meisje is
Wij gaan voor een gastouder voor de opvang. Vorige week gesprek gehad bij het gastouder bureau en dat klonk allemaal goed. Ze gaan nu op zoek naar een geschikte gastouder dus ben benieuwd.
Verder gaat hier alles nog heel voorspoedig nog steeds nergens last van en paardrijden en werken gaat ook nog steeds goed. M'n buik zet wel heel erg uit net dit warme weer maar kan het voor de rest goed uithouden gelukkig... over 3,5 week lekke rvakantie en de 20 weken echo kijk er nu al naar uit!
@ razz; fijn dat de 20 weken echo goed was en het nog steeds een meisje is
Wij gaan voor een gastouder voor de opvang. Vorige week gesprek gehad bij het gastouder bureau en dat klonk allemaal goed. Ze gaan nu op zoek naar een geschikte gastouder dus ben benieuwd.
Verder gaat hier alles nog heel voorspoedig nog steeds nergens last van en paardrijden en werken gaat ook nog steeds goed. M'n buik zet wel heel erg uit net dit warme weer maar kan het voor de rest goed uithouden gelukkig... over 3,5 week lekke rvakantie en de 20 weken echo kijk er nu al naar uit!
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
hoi meiden,
razz wat fijn dat de 20 weken echo goed was en het nog steeds een meisje is.
wbt de 3d echo de vorige zwangerschap heb ik deze laten doen toen ik 30 weken was het mooiste zeggen ze tussen de 28 en 30 weken dacht ik.
heb alweer gekeken naar een echo bureau en het word de zelfde als bij ons dochtertje. maar eerst 3 augustus dan krijgen we de 20 weken echo ben benieuwd wat het word. mn gevoel zegt een jongen
nou meiden tot snel weer
gr liesje
razz wat fijn dat de 20 weken echo goed was en het nog steeds een meisje is.
wbt de 3d echo de vorige zwangerschap heb ik deze laten doen toen ik 30 weken was het mooiste zeggen ze tussen de 28 en 30 weken dacht ik.
heb alweer gekeken naar een echo bureau en het word de zelfde als bij ons dochtertje. maar eerst 3 augustus dan krijgen we de 20 weken echo ben benieuwd wat het word. mn gevoel zegt een jongen
nou meiden tot snel weer
gr liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
ik denk dat wij toch ook wel een 3D echo willen laten maken, ik ben echt wel heel benieuwd, zeker nu het allemaal een beetje op zijn plaats komt, mooi beweegelijk kindje, dat een jongetje is, maakt steeds meer nieuwgieriger. betekend wel dat ik na de 20 weken echo nog 2 maanden moet wachten voor de echo! zoooo lang
verder nog geen kleertjes gekocht. wel net even bij de hema op het station een leuke blauwe hanger voor aan het hemeltje! (die ik nog moet kopen). ik moest toch wachten, want er vielen heel wat treinen uit, door het slechte weer. allemaal erg overtrokken, want hier is het de hele dag al zonnig/heet en droog, geen spat gevallen!
stikhete trein, maar me shirt uit gedaan, had een tanktop eronder gelukkig. vervolgens werdt er om geroepen dat het treinstel waar ik in zat, de airco was uit gevallen, zat ik ingebouwd tussen de inklapfietsen, aan de zonkant. en vervolgens kwam er nog even toen de deuren dicht gingen een wesp op bezoek, toen had ik het echt niet meer!!! ben ik maar opgestapt en verder gaan lopen....pff respect voor de dikke buiken hoor!!
verder nog geen kleertjes gekocht. wel net even bij de hema op het station een leuke blauwe hanger voor aan het hemeltje! (die ik nog moet kopen). ik moest toch wachten, want er vielen heel wat treinen uit, door het slechte weer. allemaal erg overtrokken, want hier is het de hele dag al zonnig/heet en droog, geen spat gevallen!
stikhete trein, maar me shirt uit gedaan, had een tanktop eronder gelukkig. vervolgens werdt er om geroepen dat het treinstel waar ik in zat, de airco was uit gevallen, zat ik ingebouwd tussen de inklapfietsen, aan de zonkant. en vervolgens kwam er nog even toen de deuren dicht gingen een wesp op bezoek, toen had ik het echt niet meer!!! ben ik maar opgestapt en verder gaan lopen....pff respect voor de dikke buiken hoor!!
joyce0606- Kletskop
Joyce wat een ellende in de trein, toen ik het las werd ik er al naar van! Altijd fijn als net bij jou dan de airco het niet doet. Zag je andere topice ook, ik zou echt gaan voor 3 dagen opvang of 2 dagen werken! Als het financieel kan zou ik twee dagen gaan werken als ik jou was.
Liesje van dat bij jou ook alles goed gaat.
Hazeltje hoe is het bij jou? Zit je nog in de ziektewet?
PGB fijn dat jullie ook een keuze hebben gemaakt en voor de gastouder gaan. Goed man dat je nog kan rijden, ik wilde het afgelopen zondag weer een keer proberen omdat ik nu toch minder beroerd ben, is hij kreupel! Shit zeg, waarschijjnlijk een hoefzweer dus ik hoop dat die er gauw uitknapt dan kan ik het misschien dit weekend proberen.
Ik heb verder nog niet nagedacht over een 3d echo, wij zullen al meer echo's krijgen dan gebruikelijk dus misschien vind ik het dan ook wel goed. Ik zie het wel dan als ik het tegen die tijd nog wil.
Ook een klein dilemma hier zoals je vast mischien wel ergens op dit forum hebt kunnen lezen is het contact met mijn schoonouders momenteel ontzettend beroerd. Het loopt alleen maar verder uit de hand en ik probeer wel echt mijn handen er vanaf te houden. Nu heeft mijn vriend ze vorige week gezien en ze hebben hem geld gegeven zodat we iets konden kopen maar nadat hij het geld heeft gekregen is er weer behoorlijk wat voorgevallen. Ik sta er wat dubbel in, ik wil eigenlijk niks van hun accepteren omdat ze zo ongelooflijk lomp doen en denk ik steek dat geld maar lekker in je eigen zak ik moet niks van jullie...maar aan de andere kant dit gebaar zullen ze dan vast wel weer goed bedoelen. Ik zou heel graag zo'n nijntje lamp willen maar zou die zelf niet gekocht hebben omdat ik hem eigenlijk belachelijk duur vind. Nu met het geld wat we hebben gekregen zouden we hem kunnen kopen. We kunnen dan en iets kopen wat we allebei leuk vinden en anders niet hadden gekocht en we kunnen dan mocht het ooit ter sprake komen aan mijn schoonouders laten zien/vertellen wat we gekocht hebben we kopen dan dus wel echt iets concreets. Wat zouden jullie doen?
Liesje van dat bij jou ook alles goed gaat.
Hazeltje hoe is het bij jou? Zit je nog in de ziektewet?
PGB fijn dat jullie ook een keuze hebben gemaakt en voor de gastouder gaan. Goed man dat je nog kan rijden, ik wilde het afgelopen zondag weer een keer proberen omdat ik nu toch minder beroerd ben, is hij kreupel! Shit zeg, waarschijjnlijk een hoefzweer dus ik hoop dat die er gauw uitknapt dan kan ik het misschien dit weekend proberen.
Ik heb verder nog niet nagedacht over een 3d echo, wij zullen al meer echo's krijgen dan gebruikelijk dus misschien vind ik het dan ook wel goed. Ik zie het wel dan als ik het tegen die tijd nog wil.
Ook een klein dilemma hier zoals je vast mischien wel ergens op dit forum hebt kunnen lezen is het contact met mijn schoonouders momenteel ontzettend beroerd. Het loopt alleen maar verder uit de hand en ik probeer wel echt mijn handen er vanaf te houden. Nu heeft mijn vriend ze vorige week gezien en ze hebben hem geld gegeven zodat we iets konden kopen maar nadat hij het geld heeft gekregen is er weer behoorlijk wat voorgevallen. Ik sta er wat dubbel in, ik wil eigenlijk niks van hun accepteren omdat ze zo ongelooflijk lomp doen en denk ik steek dat geld maar lekker in je eigen zak ik moet niks van jullie...maar aan de andere kant dit gebaar zullen ze dan vast wel weer goed bedoelen. Ik zou heel graag zo'n nijntje lamp willen maar zou die zelf niet gekocht hebben omdat ik hem eigenlijk belachelijk duur vind. Nu met het geld wat we hebben gekregen zouden we hem kunnen kopen. We kunnen dan en iets kopen wat we allebei leuk vinden en anders niet hadden gekocht en we kunnen dan mocht het ooit ter sprake komen aan mijn schoonouders laten zien/vertellen wat we gekocht hebben we kopen dan dus wel echt iets concreets. Wat zouden jullie doen?
studiebol- Ratel
studiebol: lastig hoor! ene kant zou ik ook zoiets hebben van ik moet niets van jullie hebben, maar andere kant zijn het je schoonouders....(die je helaas niet voor het uitkiezen heb) buitenom dat die lamp heel leuk is, moet je je principes nagaan......en hoe denkt je man hierover?
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:studiebol: lastig hoor! ene kant zou ik ook zoiets hebben van ik moet niets van jullie hebben, maar andere kant zijn het je schoonouders....(die je helaas niet voor het uitkiezen heb) buitenom dat die lamp heel leuk is, moet je je principes nagaan......en hoe denkt je man hierover?
Een beetje hetzelfde als ik, maar hij denkt wel echt dat zijn ouders het goed bedoelen. En tja ergens kan en wil ik dat ook wel geloven. Tja principes, haha dit is me nog nooit overkomen dus ik weet mijn principes hier niet in. Ik gaf wel bij mijn vriend aan het idee om die lamp dan te kopen zodat we aan hun kunnen laten zien dat we iets concreets hebben gekocht(lijkt mij persoonlijk voor hun wel leuk om te weten, zodat je weet dat we er niet zelf van zijn gaan stappen ofzo) Dat vond hij wel een heel goed idee. Buiten dat zijn het wel zijn ouders, ook al geeft hij wel aan dat ze nu erg ver gaan, maar je het blijven zijn ouders.
studiebol- Ratel
studiebol schreef:joyce0606 schreef:studiebol: lastig hoor! ene kant zou ik ook zoiets hebben van ik moet niets van jullie hebben, maar andere kant zijn het je schoonouders....(die je helaas niet voor het uitkiezen heb) buitenom dat die lamp heel leuk is, moet je je principes nagaan......en hoe denkt je man hierover?
Een beetje hetzelfde als ik, maar hij denkt wel echt dat zijn ouders het goed bedoelen. En tja ergens kan en wil ik dat ook wel geloven. Tja principes, haha dit is me nog nooit overkomen dus ik weet mijn principes hier niet in. Ik gaf wel bij mijn vriend aan het idee om die lamp dan te kopen zodat we aan hun kunnen laten zien dat we iets concreets hebben gekocht(lijkt mij persoonlijk voor hun wel leuk om te weten, zodat je weet dat we er niet zelf van zijn gaan stappen ofzo) Dat vond hij wel een heel goed idee. Buiten dat zijn het wel zijn ouders, ook al geeft hij wel aan dat ze nu erg ver gaan, maar je het blijven zijn ouders.
klopt! dan zou ik die lamp gewoon lekker kopen, als ik zo hoor van jouw, zullen jouw schoonouders ook niet snel veranderen, en je blijven kwetsen, dus of je het nou aanneemt of niet veranderd daar niets aan....en dan heb je toch iets leuks voor de kleine op de kamer!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=11020
joyce0606- Kletskop
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: