Uitgerekend in November, December of Januari
+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
Op een gegeven moment stel je je leven ook zo in natuurlijk.
En dan ga je inderdaad allerlei manieren vinden om toch de dingen samen te doen
En dan ga je inderdaad allerlei manieren vinden om toch de dingen samen te doen
Gast- Gast
studiebol: ik doe opleiding dokterassistente. Ik kan goed begrijpen dat het daarom nog een grotere shock is geweest dat het er 2 zijn! zeker als je soms zolang alleen bent!
hazeltje: oww plopnavel! ik heb gelukkig een hele diepe navel, dus ben benieuw hoe dat zich gaat onwikkelen!
oww geslachtbepaling, ja die laten wij inderdaad ook doen volgende week zaterdag! ik kan echt niet wachten! is het nou roze of blauw!! waahhh!!!
morgen ga ik een kinderstoel ophalen, die ik gekocht heb via marktplaats. ik heb avonden gespeurt en eindelijk een mooie prijs voor de Bloom stoel! ik vind ze zooo gaaf! en ik denk dat ik vrij goede prijs betaal voor de stoel!
ik denk dat we dan wel redelijk alle grote dingen hebben
op zolder staat nu:
- ledikant, commode+plank (marktplaats)
- wieg (marktplaats)
- kinderwagen (inkoop)
- badje+toebehoren (zus)
- box (zus)
- wippertje (markt)
- vanaf morgen Bloom kinderstoel (marktplaats)
- Traphekje (collega)
ik schaam me eigenlijk dood dat we het allemaal al hebben, maar wij hebben (bijna) niets nieuw gekocht, en dan willen mensen wel graag dat je het zo snel mogelijk ophaalt! en het staat op de kruipzolder, dus zie het niet elke dag!
hazeltje: oww plopnavel! ik heb gelukkig een hele diepe navel, dus ben benieuw hoe dat zich gaat onwikkelen!
oww geslachtbepaling, ja die laten wij inderdaad ook doen volgende week zaterdag! ik kan echt niet wachten! is het nou roze of blauw!! waahhh!!!
morgen ga ik een kinderstoel ophalen, die ik gekocht heb via marktplaats. ik heb avonden gespeurt en eindelijk een mooie prijs voor de Bloom stoel! ik vind ze zooo gaaf! en ik denk dat ik vrij goede prijs betaal voor de stoel!
ik denk dat we dan wel redelijk alle grote dingen hebben
op zolder staat nu:
- ledikant, commode+plank (marktplaats)
- wieg (marktplaats)
- kinderwagen (inkoop)
- badje+toebehoren (zus)
- box (zus)
- wippertje (markt)
- vanaf morgen Bloom kinderstoel (marktplaats)
- Traphekje (collega)
ik schaam me eigenlijk dood dat we het allemaal al hebben, maar wij hebben (bijna) niets nieuw gekocht, en dan willen mensen wel graag dat je het zo snel mogelijk ophaalt! en het staat op de kruipzolder, dus zie het niet elke dag!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Joyce, wat maakt dat nou uit! Heerlijk toch als je het je smaak is en je het een stuk goedkoper kan krijgen en tja ik snap dat mensen dat dan niet meer in huis willen hebben en het kwijt willen. Als jullie lekker plek hebben op zolder heb je groot gelijk dat het daar staat!
oh en leuke opleiding doe je, hoe lang moet je nog?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Joh, kan jou het schelen.
Je het het toch allemaal nodig
Ik heb van de week het eerste truitje gekocht.
Een wit met klein geborduurd schaapje er op. Van Feetje.
Erg schattig en ook weer erg klein
Je het het toch allemaal nodig
Ik heb van de week het eerste truitje gekocht.
Een wit met klein geborduurd schaapje er op. Van Feetje.
Erg schattig en ook weer erg klein
Gast- Gast
studiebol schreef:Joyce, wat maakt dat nou uit! Heerlijk toch als je het je smaak is en je het een stuk goedkoper kan krijgen en tja ik snap dat mensen dat dan niet meer in huis willen hebben en het kwijt willen. Als jullie lekker plek hebben op zolder heb je groot gelijk dat het daar staat!
ja leuke opleiding, ik doe het eigenlijk voor me papiertje! zodat ik een officieel MBO 4 heb. daarna wil ik operatieassistent gaan doen, maar eerst maar kijken of dat lukt met een kleine. ik moet nu nog zo'n jaar! 1 oktober heb ik weer examen en dan moet ik nog 2x examen doen. dat zal rond 1 januari zijn en rond 1 april. ondertussen nog een stage (wat ik op mijn werk nu kan schrijven) en de afronding!
UP! UP! UP! dames zijn jullie lekker in jullie bedje gebleven met dit vreselijke weer
joyce0606- Kletskop
UP! UP! UP! dames zijn jullie lekker in jullie bedje gebleven met dit vreselijke weer .
joyce0606- Kletskop
Hoi dame's ben ik ook weer... Normaal forum ik veel op het werk maar heb momenteel een stagaire dus de hele dag een beetje bezig met haar.
@ joyce; hopelik heb je de examens gehaald.
@ Missd; vervelend dat de medicijnen toch niet helemaal goed werken.
wij hebben tot nu toe;
- box + 2 box kleden en speelgoedzak
- wandel wagen maxi cosi mura 4
- badsetje
- wat knuffeltjes die we kado hebben gekregen
- wat kleertjes (kadootjes)
Hier verder alles goed 25 juli 20 weken echo heb er zo'n zin in!!!
Wel wat last van groei/bandenpijn alles is goed aan het groeien volgens mj
@ joyce; hopelik heb je de examens gehaald.
@ Missd; vervelend dat de medicijnen toch niet helemaal goed werken.
wij hebben tot nu toe;
- box + 2 box kleden en speelgoedzak
- wandel wagen maxi cosi mura 4
- badsetje
- wat knuffeltjes die we kado hebben gekregen
- wat kleertjes (kadootjes)
Hier verder alles goed 25 juli 20 weken echo heb er zo'n zin in!!!
Wel wat last van groei/bandenpijn alles is goed aan het groeien volgens mj
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Naam | Leeftijd | kindje nr/Geslacht | uitgerekende datum | controle/echo |
Razz88 | 23 | 1e/Meisje | 05-11-11 | 27-6 20 wkn echo |
Floor | 28 | 1e | 14-11-11 | |
Parels | 25 | 1e | 22-11-11 | 15-6 17 wkn echo/ 1-7 20 wkn echo |
Mickey | 26 | 1e | 24-11-11 | 4-7 controle en 20 wkn echo |
Joyce0606 | 26 | 1e | 28-11-11 | 20/06 con. 25/6 geslacht 13/7 20 wk echo |
Hazeltje | 27 | 2e | 04-12-11 | |
Pitbullgup | 24 | 1e | 10-12-11 | 19-07 controle VK 25-7 20 weken echo |
Studiebol | 28 | 1e + 2e | 12-12-11 | 04-07 controle GYN |
Lookie | 28 | 1e | 13-12-11 | |
Liesje | 28 | 2e | 18-12-11 | |
freakielief | 25 | 1e | 23-12-11 | |
ZaZa | 24 | 1e | 27-12-11 | |
MissD | 23 | 1e | 3-1-12 of 11-1-12 | 21-6 2e echo |
Poisongirl | 25 | 1e | 14-01-12 | |
Supertalentjei | 1e | 14-01-12 | ||
Nicci | 22 | 1e | 21-01-2012 | 17-06 termijn echo |
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Geeft toch helemaal niets dat je al van alles hebt! Het is ook gewoon super leuk om nu al zo veel mogelijk te hebben. Wij hebben vorige week ook de meubeltjes gekocht via mp. Alles is gewoon nog helemaal nieuw en ontzettend mooi! Van de week halen we alles op en zetten we het voorlopig op de zolder.
Verder heb ik ook weinig nieuw te melden... Morgen even een afspraak maken voor de 20 weken echo, maar die is pas over 7 weken.
Verder heb ik ook weinig nieuw te melden... Morgen even een afspraak maken voor de 20 weken echo, maar die is pas over 7 weken.
zaza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10
Ik heb morgen controle.
Dan ga ik eens vragen of ik iets kan krijgen tegen de misselijkheid.
Gisteren zo alles hatseflats bij mijn ouders in de gang gekwakt....
Ook gesprek met de bedrijfsarts gehad.
Ik mag kijken hoelang ik het nog volhou en anders moet ik bellen zodat we dingen kunnen afstemmen.
Ben benieuwd.
Dan ga ik eens vragen of ik iets kan krijgen tegen de misselijkheid.
Gisteren zo alles hatseflats bij mijn ouders in de gang gekwakt....
Ook gesprek met de bedrijfsarts gehad.
Ik mag kijken hoelang ik het nog volhou en anders moet ik bellen zodat we dingen kunnen afstemmen.
Ben benieuwd.
Gast- Gast
jeetje hazaltje, dat je nu zo misselijk bent zeg, denk je er van af te zijn!!
net terug van vk. alles is helemaal goed! de kleine was goed aan het zwemmen
over 4 weken de 20 weken echo woeehoe! maar eerst zaterdag....
net terug van vk. alles is helemaal goed! de kleine was goed aan het zwemmen
over 4 weken de 20 weken echo woeehoe! maar eerst zaterdag....
joyce0606- Kletskop
Zo... daar ben ik ook weer eens.
Dankzij de medicijnen voel ik me een heel stuk beter. Sinds gister ook geen buikpijn meer gehad.
We zijn gister druk bezig geweest op het babykamertje. De kasten die daar staan hebben we helemaal leeg geruimd, een vriendin komt ze komende week ophalen, die wilde ze wel hebben. Maar jeetje... wat kan een mens veel verzamelen op 2 jaar tijd zeg... Hebben 3 vuilniszakken weg gegooid aan troep...
En nu ik dat kamertje steeds leger zie worden, vind ik het zoooo jammer dat de spulletjes pas in september komen Maar ja... ik ken mezelf: ben gewoon ongeduldig
Dankzij de medicijnen voel ik me een heel stuk beter. Sinds gister ook geen buikpijn meer gehad.
We zijn gister druk bezig geweest op het babykamertje. De kasten die daar staan hebben we helemaal leeg geruimd, een vriendin komt ze komende week ophalen, die wilde ze wel hebben. Maar jeetje... wat kan een mens veel verzamelen op 2 jaar tijd zeg... Hebben 3 vuilniszakken weg gegooid aan troep...
En nu ik dat kamertje steeds leger zie worden, vind ik het zoooo jammer dat de spulletjes pas in september komen Maar ja... ik ken mezelf: ben gewoon ongeduldig
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
@ Mickey: De tijd gaat dadelijk ineens heel snel hoor
Gast- Gast
Ik ga weer een nobele poging wagen mee te doen.
Hazeltje, wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent!
Mickey, fijn dat jij je weer beter voelt.
Hier niet zoveel nieuws. Het gaat op de moeheid na wel steeds beter met me, minder misselijk en eten gaat me ook weer makkelijker af. Afgelopen vrijdag een extra echo gehad door twee echoscopisten in opleiding. Er is een half uur lang flink in me gepord, maar ik was maar wat blij dat we de beeb weer een keer te zien kregen. Hij (zeg ik maar voor het gemak, dat ge-hij/zij elke keer:P ) was lekker beweeglijk. Nu is het weer aftellen naar de volgende contole, mijn eerste zonder een echo. Gaan wel naar het hartje luisteren gelukkig.
Hazeltje, wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent!
Mickey, fijn dat jij je weer beter voelt.
Hier niet zoveel nieuws. Het gaat op de moeheid na wel steeds beter met me, minder misselijk en eten gaat me ook weer makkelijker af. Afgelopen vrijdag een extra echo gehad door twee echoscopisten in opleiding. Er is een half uur lang flink in me gepord, maar ik was maar wat blij dat we de beeb weer een keer te zien kregen. Hij (zeg ik maar voor het gemak, dat ge-hij/zij elke keer:P ) was lekker beweeglijk. Nu is het weer aftellen naar de volgende contole, mijn eerste zonder een echo. Gaan wel naar het hartje luisteren gelukkig.
Gast- Gast
Hazeltje vervelend dat je zo misselijk bent zeg! Ik ben juist blij dat het bij mij wat beter gaat.
Joyce fijn dat alles goed was bij de verloskundige spannend hoor voor zaterdag! houden jullie het voor je of wil je het wel vertellen?
Parels ik zag in het andere topic dat jullie de kinderwagen van je moeder krijgen! leuk hoor, nemen jullie ook de kleur die daar liet zien?
Leuk dat iedereen bezig is met de 20 weken echo, PGB ik heb hem een dag na jullie, ben wel erg benieuwd!
Zo mijn werkdag zit er weer op, net ff gauw wat gegeten want ga zo met een vriendin naar de film!
Wat betreft de spulletjes, wij hebben ook al veel kleertjes en knuffeltjes gekregen en wat ik zelf dan heb gekocht zijn de hydrofielenluiers en de washandjes. Besteld is de kinderwagen en de meubeltjes.
Afgelopen zaterdag ben ik vast een klein beetje begonnen met de kamer leeg te ruimen, maar er moet veel naar zolder dus op een gegeven moment was ik wel moe van de trap steeds op en af dus ben ik weer gestopt. We hebben ook nog wel ff hoeft allemaal niet in een dag. Wij hebben er ook een kast staan heb nu eerst een vriendin gebeld of zij hem mischien wil hebben, en anders gaat die maar op marktplaats, hij kan ook echt niet ergens anders staan dus hij moet gewoon weg.
Joyce fijn dat alles goed was bij de verloskundige spannend hoor voor zaterdag! houden jullie het voor je of wil je het wel vertellen?
Parels ik zag in het andere topic dat jullie de kinderwagen van je moeder krijgen! leuk hoor, nemen jullie ook de kleur die daar liet zien?
Leuk dat iedereen bezig is met de 20 weken echo, PGB ik heb hem een dag na jullie, ben wel erg benieuwd!
Zo mijn werkdag zit er weer op, net ff gauw wat gegeten want ga zo met een vriendin naar de film!
Wat betreft de spulletjes, wij hebben ook al veel kleertjes en knuffeltjes gekregen en wat ik zelf dan heb gekocht zijn de hydrofielenluiers en de washandjes. Besteld is de kinderwagen en de meubeltjes.
Afgelopen zaterdag ben ik vast een klein beetje begonnen met de kamer leeg te ruimen, maar er moet veel naar zolder dus op een gegeven moment was ik wel moe van de trap steeds op en af dus ben ik weer gestopt. We hebben ook nog wel ff hoeft allemaal niet in een dag. Wij hebben er ook een kast staan heb nu eerst een vriendin gebeld of zij hem mischien wil hebben, en anders gaat die maar op marktplaats, hij kan ook echt niet ergens anders staan dus hij moet gewoon weg.
studiebol- Ratel
@Studiebol: Dat hebben wij ook met de kasten: die moeten ook echt weg. Op onze kamer hebben we een grote kast staan, dus daar hebben we geen meer nodig. En aangezien we bij het babykamertje ook de kast besteld hebben, is de kast daar ook niet nodig. Een tijdje terug hebben we al aan die vriendin gevraagd of ze er interesse in had, zij is pas verhuisd en had volgens mij nog geen grote kleerkast. Nu is de kast leeg en afgebroken, dus ze hoeft hem alleen maar op te halen. Kans is groot dat die anders ook op marktplaats was beland hoor, en anders met de vuilnisman mee
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ha meiden ben ik ook weer!
Ik reageer op alles altijd uit mn hoofd ; dus sorry als ik mensen vergeet!
Hazeltje ; balen zeg van die misselijkheid, ik klop het even af maar ben blij dat ik dat niet heb gehad, lijkt me hels! Ik vind 6x per nacht boven de wc hangen om het er van onder uit te laten komen al genoeg!
Studiebol ; ja we hebben toch voor die kleur gekozen, eerst wilden we zwart, maar van mn moeder mochten we ook zilver (€50,- meerprijs), dus toch die genomen. De box is ook zilver dus dat matcht wel mooi allemaal
Wij hebben ook de 20-weken echo vast staan, die staat op 1 juli om 13.00 uur, dus volgende week vrijdag al, spannend! Hoop heel erg dat alles in orde is, en als we het geslacht dan zouden kunnen achterhalen zou ook heel fijn zijn!
Voor de rest staat bij ons momenteel op de babykamer de computer nog, dat moet allemaal naar zolder, maar daarvoor moet wel eerst de hele zolder opgeruimd worden en met laminaat worden bedekt .. dat duurt dus nog wel even denk ik Gelukkig is de babykamer al wel klaar qua muren en vloer, alleen wellicht nog een keer een likje verf op de muur!
Ik reageer op alles altijd uit mn hoofd ; dus sorry als ik mensen vergeet!
Hazeltje ; balen zeg van die misselijkheid, ik klop het even af maar ben blij dat ik dat niet heb gehad, lijkt me hels! Ik vind 6x per nacht boven de wc hangen om het er van onder uit te laten komen al genoeg!
Studiebol ; ja we hebben toch voor die kleur gekozen, eerst wilden we zwart, maar van mn moeder mochten we ook zilver (€50,- meerprijs), dus toch die genomen. De box is ook zilver dus dat matcht wel mooi allemaal
Wij hebben ook de 20-weken echo vast staan, die staat op 1 juli om 13.00 uur, dus volgende week vrijdag al, spannend! Hoop heel erg dat alles in orde is, en als we het geslacht dan zouden kunnen achterhalen zou ook heel fijn zijn!
Voor de rest staat bij ons momenteel op de babykamer de computer nog, dat moet allemaal naar zolder, maar daarvoor moet wel eerst de hele zolder opgeruimd worden en met laminaat worden bedekt .. dat duurt dus nog wel even denk ik Gelukkig is de babykamer al wel klaar qua muren en vloer, alleen wellicht nog een keer een likje verf op de muur!
Gast- Gast
Parels ik vind die kleur heel mooi hoor! Echt, ik twijfelde tussen die kleur en zwart. Maar ik heb toch voor zwart gekozen, maar ik dacht dat ik dan van die voetenzakken in de zilvere kleur ga bestellen! Vind ik wel stoer bij zwart... maar ja als het een meisje is vind ik roze misschien ook wel leuk:-)
Net naar de film the hangover 2 geweest, ik vond hem wel weer erg leuk! Nu nog ff hier kijken een mijn mail checken en dan ga ik lekker naar bed.
Net naar de film the hangover 2 geweest, ik vond hem wel weer erg leuk! Nu nog ff hier kijken een mijn mail checken en dan ga ik lekker naar bed.
studiebol- Ratel
Studiebol ; wij hadden met die zwarte precies hetzelfde idee hahaha!
Nu doen we als het een jongetje is maar een zwarte voetenzak, istie nog een beetje stoerder
Nu doen we als het een jongetje is maar een zwarte voetenzak, istie nog een beetje stoerder
Gast- Gast
floor: wanneer gaan jullie naar de 20 weken echo, of laat je nog een echo eerder maken voor het geslacht?! wil je eigenlijk het geslacht wel weten...
hier nog 4 dagen......dan hoop ik zo dat het ook goed te zien is! nou ik ben in ieder geval heeel erg benieuwd naar de kleine hoe groot hij/zij alweer is! het is in ieder geval een drukte schoppertje...voel de beeb sinds een week dagelijks, de hele dag door! ik zou daar zo moe van worden....
wij hebben een donkergroene kinderwagen van easywalker! met een zwarte voeten zak. ik wil de kinderwagen dan nog een beetje opleuken met typisch roze of blauwe dingetjes!
hier nog 4 dagen......dan hoop ik zo dat het ook goed te zien is! nou ik ben in ieder geval heeel erg benieuwd naar de kleine hoe groot hij/zij alweer is! het is in ieder geval een drukte schoppertje...voel de beeb sinds een week dagelijks, de hele dag door! ik zou daar zo moe van worden....
wij hebben een donkergroene kinderwagen van easywalker! met een zwarte voeten zak. ik wil de kinderwagen dan nog een beetje opleuken met typisch roze of blauwe dingetjes!
joyce0606- Kletskop
Joyce, vriendinnetje van mij heeft ook die donkergroene en dan met een lime groene voetenzak vond ik ook wel een leuke combinatie. Maar daarom wilde ik hem dan weer niet
Meiden ik weet niet of jullie ingeschreven staan bij de nieuwsbrief van babydump maar ook zij hebben nu sale, ze hebben best veel nuttige dingen in de aanbieding! Ff een kleine tip voor jullie.
Ik moet vanmezelf nu eerst ff de badkamer schoon gaan maken, ik heb daar zo'n hekel aan maar als ik eenmaal bezig ben dan denk ik weer ooooh ben ik nu al klaar.. maar zie er altijd zo tegen op.
Meiden ik weet niet of jullie ingeschreven staan bij de nieuwsbrief van babydump maar ook zij hebben nu sale, ze hebben best veel nuttige dingen in de aanbieding! Ff een kleine tip voor jullie.
Ik moet vanmezelf nu eerst ff de badkamer schoon gaan maken, ik heb daar zo'n hekel aan maar als ik eenmaal bezig ben dan denk ik weer ooooh ben ik nu al klaar.. maar zie er altijd zo tegen op.
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Joyce, vriendinnetje van mij heeft ook die donkergroene en dan met een lime groene voetenzak vond ik ook wel een leuke combinatie. Maar daarom wilde ik hem dan weer niet
Precies hetzelfde hier!
Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we de maxicosi (deels misschien, of helemaal) van mijn schoonouders krijgen, jeeeej
Gast- Gast
@Studiebol. Badkamer zie ik ook altijd enorm tegen op! Ik heb me hier gister middag toe gezet. Maar als ik eenmaal bezig ben dan is het altijd weer zo gedaan.
@Parels. Wat leuk dat je de maxicosi krijgt Scheelt allemaal toch weer!
@Parels. Wat leuk dat je de maxicosi krijgt Scheelt allemaal toch weer!
zaza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10
Parels wat lief dat je de maxicosi van je schoonouders krijgt! Lief aangeboden van hun en tja het scheelt natuurlijk gewoon veel geld voor jullie!
Nou de badkamer is weer gedaan hoor, echt zo stom dat ik er steeds tegen op zie, nu ruikt het weer lekker fris en is het gewoon weer schoon is toch ook gewoon veel fijner... stomme ik :D
Nou de badkamer is weer gedaan hoor, echt zo stom dat ik er steeds tegen op zie, nu ruikt het weer lekker fris en is het gewoon weer schoon is toch ook gewoon veel fijner... stomme ik :D
studiebol- Ratel
Vandaag weer controle gehad.
Deze keer een keer bij de VK i.p.v. de gyn.
Ze heeft het hartje laten horen en nog een echo gemaakt
Ze schrok een beetje van mijn buik maar alles is in orde. Het kindje is niet abnormaal groot, mijn vruchtwater is normaal en mijn baarmoeder komt nu tot mijn navel en dat was ook prima.
Verder raadde ze me aan om zo rustig mogelijk te doen.
Zelfs als dat zou betekenen dat ik (deels) de ziektewet in moet.
Ik krijg nog niks tegen de misselijkheid. Omdat ik dan geen auto meer mag rijden, plus dat ze het liefste zo min mogelijk medicatie geven en aangezien ik al medicatie heb vinden ze het helemaal niet zo prettig.
Mocht het erger worden dan willen ze me opnemen
Om het kindje hoefde ik me geen zorgen te maken, die pikt alles bij mij mag. Dus ik zal me voorlopig nog wel lamlendig voelen
@ Parels: Wat lief van je schoonouders!
@ Studiebol: En blinkt de badkamer weer? Takkewerk he? Hahaha.
Deze keer een keer bij de VK i.p.v. de gyn.
Ze heeft het hartje laten horen en nog een echo gemaakt
Ze schrok een beetje van mijn buik maar alles is in orde. Het kindje is niet abnormaal groot, mijn vruchtwater is normaal en mijn baarmoeder komt nu tot mijn navel en dat was ook prima.
Verder raadde ze me aan om zo rustig mogelijk te doen.
Zelfs als dat zou betekenen dat ik (deels) de ziektewet in moet.
Ik krijg nog niks tegen de misselijkheid. Omdat ik dan geen auto meer mag rijden, plus dat ze het liefste zo min mogelijk medicatie geven en aangezien ik al medicatie heb vinden ze het helemaal niet zo prettig.
Mocht het erger worden dan willen ze me opnemen
Om het kindje hoefde ik me geen zorgen te maken, die pikt alles bij mij mag. Dus ik zal me voorlopig nog wel lamlendig voelen
@ Parels: Wat lief van je schoonouders!
@ Studiebol: En blinkt de badkamer weer? Takkewerk he? Hahaha.
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: