Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 23 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 di 24 mei 2011 - 5:42

Hazeltje schreef:Als de groenten geschild zijn is er geen probleem hoor.
Het gaat dan met name om de gewassen die bespoten zijn en dat zit dan op de schil.
Komkommer eet ik nu bijv. niet ongeschild en paprika was ik extra goed af.
Verder kan het niet zo heel veel kwaad. Het schijnt ook dat je rauwkost beter kunt laten staan. Maar als je daar tijdens een BBQ een beetje (in het begin, als het niet al uuuuren buiten staat) van eet kan dat geen kwaad hoor.

Ik vind ook een beetje dat als je zwanger bent, bang gemaakt word met alles.
Je kunt beter geen vis eten, geen vlees dat normaal rood hoort te zijn, niet te pittig, geen rauwe groenten, liever geen pate, liever ook niet te veel frisdrank drinken... Etc etc...
In al die dingen zitten natuurlijk ook stoffen e.d. die je kindje wel nodig heeft.

Nou ja, ik denk sowieso dat je daar met een tweede al wat makkelijk in wordt. Niet dat ik een hele plak pate naar binnen werk hoor haha. Maar 1 of 2 sneetjes af en toe kan echt geen kwaad.

Anyway, genoeg over eten...
Ik kan `s avonds nog steeds geen eten zien of ruiken Neutral
Tenzij het iets heeeeeel lekkers is!

Ja, ik zou het zeker fijn vinden als deze kraamhulp weer zou komen.
Ze is een beetje zoals wij. Geen gelul en gedraai, maar gewoon gaan met die banaan.
Ik zou het erg vervelend vinden als er een totaal iemand anders zou komen dan wij zijn....

Morgen de echo! Om 11.20
Ben benieuwd op hoe ver ik ga uitkomen.
In elk geval zal ik erg dicht bij de 12 weken zitten. En dan nog maar 8 weken tot aan de 20 weken echo en dan ben ik al o pde helft Very Happy

owww leuk morgen echo!! laat je even weten hoe het was! wat gaat de tijd dan ineens hard heh! ik zit nog beetje in een roes door die cyste...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 23 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Poisongirl di 24 mei 2011 - 5:45

Ik heb het vandaag nog aan de ha gevraagd mbt tot rauwe groenten en rauwkost(salades) en zij zei dat dat best wel overtrokken is. Maar als je je er goed bij voelt moet je het gewoon doen. Zo gevaarlijk is het niet zei ze. Rauw vlees enzo is veel gevaarlijker.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  studiebol di 24 mei 2011 - 6:05

Zoo wat is er veel geschreven zeg! Leuk!

Poisongirl wat vervelend dat je zo naar voelt, al herken ik het wel! Ik had soms echt de neiging om niet te eten, terwijl dat ook niet goed is en dat weet ik. Ik heb ook wel veel crackers gegeten, gewoon met kaas of hagelslag. en rijstewijfels(droog) dat viel me nog wel redelijk goed. De verloskundige gaf aan dat je idd medicatie kon krijgen als je echt heel veel moest overgeven maar misschien zijn dat wel die zet pillen die jij hebt gehad. En tja rust nemen, misschien kan je afspreken dat je halve dag werkt ofzo? Of wat meer thuis of kan dat niet?

Razz nog maar een nachtje en dat weten jullie wat het wordt spannend hoor!
Er zijn wel veel meiden die het geslacht willen weten of niet?

Pff haha de rest weet ik ff niet meer, drukke dag op het werk, gelukkig bij mijn ouders kunnen eten wat ik had geen puf meer om te koken!
Wat betreft de rauwe groente, ik was alles wel goed af, maar ik schil mijn komkommer niet bijvoorbeeld! Ik eet verder eigenlijk nooit echt rauwe paprika's. en dingen zoals aardbeien en appels was ik ook altijd al goed onder de kraan. Ik let meer op het vlees en vis en de rauwe melk producten.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 6:18

Zo doe ik het ook Studiebol.
Ik vind de schil van de komkommer alleen niet zo lekker dus voorheen haalde ik die er meestal ook al af.

Voor dat ik positief testte, wilde we nog naar ons favo tapa's restaurant.
Maar dat zit er nu voorlopig weer niet in haha. Ze hebben daar heeeeeeerlijke carpaccio en een zalmtaartje... Hmmmmm.
En garnalencoctail...

Ok, ik stop met daarover na te denken.
Het water loopt me in de mond!!!

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 24 mei 2011 - 6:24

Hazeltje garnalen mogen toch wel? Want die zijn eerst gekookt..

Vergeet ik helemaal te vertellen dat mijn ouders hebben aangeboden de kinderwagen te betalen! Hoe lief is dat! Vind het echt heel lief van ze, heb nog wel gevraagd of ze het echt zeker weten want ja hij is natuurlijk wel iets duurder. Maar ze weten het zeker!

Oh en pgb ik ga je ff een pm sturen met mijn gegevens!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  mickey di 24 mei 2011 - 6:27

joyce0606 schreef:
pitbullgup schreef:
Naam Leeftijd kindje nr. uitgerekende datumcontrole/echo
Razz88 231e07-11-11 01-06 controle / 27-6 20 wkn echo
Floor 281e 14-11-11
Mickey 26 1e 24-11-2011 6-6-11 controle
Joyce0606 25 1e28-11-2011 30/05 3e echo/20/06 controle
Hazeltje 2e
Studiebol 1e + 2e
Pitbullgup 24 1e10-12-11 30-05 termijn echo / 17-06 controle VK
Klaartje 25 1e 23-12-1101-06 echo
MissD 1e
Zaza 24 1e 27-12-11 31-05 echo

mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 6:32

Nou, maar ik weet natuurlijk niet hoe vers ze zijn als ze daar aankomen.
Ik dek wel vers hoor! Maar voor de zekerheid. Ik bedoel, gerookte zalm is ook goed verhit maar dat raden ze ook af.

Nou ja, mijn man heeft al weer beloofd om de carpaccio te gaan halen als ik bevallen ben Very Happy

Oh, dat is zeker heel lief!
Ik ben zo benieuwd hoe dat nu hier gaat met een tweede.

Of we dan van de ouders ook weer geld krijgen net zoals bij de eerste...
Het maakt me niks uit als het niet zo is hoor, want het meeste hebben we natuurlijk gewoon.
Maar ik ben wel benieuwd.

Gast
Gast

Bericht  mickey di 24 mei 2011 - 6:44

@Razz: spannend!! Morgen de echo! Ben benieuwd of je voorgevoel klopt.

@Floor: oeh dat zou wel balen zijn dan van je rug. Hopelijk valt het toch mee allemaal.
Welk kametje hebben jullie uitgezocht? Ben ik ook wel benieuwd naar smile

@Hazeltje: de 5e echo al!! Ben inderdaad benieuwd hoe ver je zult zijn. Wat voor papieren heb jij ontvangen van de kraamzorg? Ik heb vorige week met mijn verzekering gebeld over kraamzorg, zij zouden het doorgeven aan het kraamzorgbureau en die nemen dan in mijn 8e maand contact op met mij. Ik begrijp dat jij papieren van de kraamzorg zelf hebt ontvangen?

@Klaartje: met 37 weken laten bezorgen zou inderdaad erg laat zijn ja! Ik bedoel dat het in kalenderweek 37 bezorgd wordt. Dan zit ik rond de 28 of 29 weken. Als ik het zo zie, vind ik dat best laat, maar ik ga ervan uit dat het mooi op tijd is Wink En rauwe groente: als ik het thuis eet, was ik het zorgvuldig. Eet ik ergens anders, dan ga ik ervan uit dat ze het goed wassen en rekening houden met mij. Ik ga het in ieder geval niet vermijden.

@Zaza: ik heb wel het idee dat het bij mij een stuk beter gaat met de vermoeidheid, maar ik slaap wel slecht nu. Al had ik daar al een tijdje last van. Ik denk dat het slechte slapen ook door mijn gevoelige borsten komt. Ik slaap het liefst op mijn buik, maar dat doet soms echt zeer! Dat is het enige waar ik nu echt last van heb.

@Poison: wat vervelend dat je nog steeds niet echt opgeknapt bent. Ik zou je graag tips willen geven, maar ik heb er zelf nauwelijks last van gehad. Bovendien hoeft hetgeen wat bij de een helpt, bij de ander niet ook te helpen.

@Studiebol: wat fijn dat je ouders de wagen willen betalen voor jullie! Dat scheelt toch enorm, vooral bij een duo wagen. Jullie hebben nu sowieso al meer kosten als bij een eenling zwangerschap. Ik weet niet of wij wat gaan krijgen van familie. Mijn ouders hebben het niet zo breed en mijn vriend is wees, heeft dus geen ouders, en ook geen broers of zussen. Maar dat maakt ook helemaal niks uit! Als men ons iets wilt geven, is dat heel lief, maar als het niet zo is, is dat ook niet erg.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 6:56

Ja, klopt. Kreeg ik met H ook.

Ik heb papieren in moeten vullen met de namen van mij en mijn man.
Onze nationaliteit en welke taal we spreken.
Of er nog mee rkinderen zijn en in welke leeftijd en of er huisdieren zijn.

Mijn BSN nummer moet er op, of je bv of fv wilt geven (dan kunnen ze daar rekening mee houden met extra uren die je dan krijgt), adresgegevens, verzekeringsgegevens, waar je denkt te bevallen en als je voor het ZH kiest moet je daar de gegevens ook van invullen.

Niet veel bijzonders, ik weet ook niet of dat bij elk bureau zo is.

Hebben jullie je ook al ingeschreven bij het KDV of de gastouder?
Op veel plekken zijn wachttijden namelijk.
Ik ga deze week onze tweede ook inschrijven.

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 24 mei 2011 - 7:40

Ik vind het ook heel lief van mijn ouders hoor! Dat hoeven ze natuurlijk niet te doen! En wat je zegt mickey als je wat krijgt is het onzettend lief maar het hoeft natuurlijk niet! Zijn de ouders van jouw vriend al lang overleden?

Hazeltje.. mm dat is misscihen ook zo ja wat jij zegt dat je niet weet hoe vers het is.. ach ik pas er gewoon mee op het is ook niet zo dat ik dagelijks een garnalencocktail eet Very Happy

Morgen werk ik thuis en wil ik tussendoor even bellen met het KDV enzo om te vragen hoe het daar werkt. Dat soort dingen moet je idd wel op tijd regelen heb ik gehoord weet niet hoe dat hier is maar dat zal ik dan wel horen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 8:21

Ja wij hebben ons ingeschreven toen ik ongeer 10 weken zwanger was en dan vanaf 1-2-2012. We kregen laatst dan een brief dat het op dit moment vanaf 1-4-2012 mogelijk is .. maar het kon nog veranderen, aldus het KDV . Maar we kunnen wel opvang krijgen vanaf 1-2-2012 op een andere locatie in een ander dorp ( en dan moeten we best een eindje omrijden naar het werk). Dus we wachten maar af.. vind het niet ideaal als het zo blijft.. maarja dat zijn de wachtlijsten.

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup di 24 mei 2011 - 9:03

Naam Leeftijd kindje nr. uitgerekende datumcontrole/echo
Razz88 231e05-11-11 01-06 controle / 27-6 20 wkn echo
Floor 281e 14-11-11
Mickey 26 1e 24-11-2011 6-6-11 controle
Joyce0606 25 1e28-11-2011 30/05 3e echo/20/06 controle
Hazeltje 2e
Studiebol28 1e + 2e12-12-11 04-07 controle GYN
Pitbullgup 24 1e10-12-11 30-05 termijn echo / 17-06 controle VK
Klaartje 25 1e 23-12-1101-06 echo
MissD 1e
Zaza 24 1e 27-12-11 31-05 echo
Poisongirl25 1e 14-01-12

Laatst aangepast door pitbullgup op di 24 mei 2011 - 21:28; in totaal 2 keer bewerkt
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  pitbullgup di 24 mei 2011 - 9:10

@ poisongirl; vervelend dat de misselijkheid niet minder wordt... vreet nogal wat energie zo lijkt me.
@ Hazeltje; ik heb inderdaad ook het idee dat ze je overal bang voor maken wat eten betreft. De dingen die je echt niet mag blijf ik natuurlijk van af en hou gewoon het beetje het lijstje aan wat op voedingscentrum staat. Veel plezier bij de echo!
@ Studiebol; wat lief dat jullie de wandelwagen kado krijgen!

Vandaag eerste positiekleren binnen gekregen die ik had bestelt... Wat zitten die broeken lekker op mijn buik zeg! Denk dat ik ze maar al gauw aan doe Very Happy Binnekort maar ook ff de stad in kijken of ik een leuk jurkje kan scoren angel
btw heb in het buikjes topic weer wat foto's geplaatst je gaat nu echt goed verschil zien!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  mickey di 24 mei 2011 - 9:22

@Hazeltje: de dingen die je noemt zijn er een aantal bij die de verzekering mij ook vroeg (bv of fv, thuis of ziekenhuis, 1e kindje). Ach... we zullen het wel zien tegen die tijd Wink Wat KDV betreft: ik werk zelf op een KDV en heb er op die manier wel een beetje zicht op hoe druk het is en hoe het met wachtlijsten betreft. Ik denk dat ik binnenkort onze uk wel al inschrijf voor de drukke dagen. Of we er ook gebruik van gaan maken hangt er even vanaf of ik een vast contract krijg. Ben nu nog invaller namelijk (maar werk wel 3 à 4 dagen per week...).

@Studiebol: zijn moeder is overleden toen hij nog geen 3 was, vader is niet dood, maar uit de ouderlijke macht gezet en geen contact mee. Hij heeft er zelf wel redelijk vrede mee, al had hij het natuurlijk graag anders gezien. Maar zijn moeder heeft hij eigenlijk niet echt gekend, dus mist hij ook niet (klinkt heel vreemd en afstandelijk waarschijnlijk).

@Razz: wij hebben dat ook wel eens gehad op het KDV. Dan kwam er een kindje een paar maanden naar ons en daarna ging die dan naar het KDV van hun eigen keuze. Dat KDV is een stuk drukker (en groter) als die waar ik werk, maar het is dezelfde stichting, dus dan wordt dat vaak zo opgelost. Het KDV van jullie keuze, is dat ook een grote landelijke stichting? Misschien wel dezelfde als waar ik werk.

@PBG: ik zag je foto's. Is al een behoorlijk verschil hoor! Begint nu echt een bolletje te worden smile Mooi hoor. En wat die positiebroeken betreft: heeeeeeerlijk he Very Happy En daar komt je buikje nog beter in uit (vind ik dan bij mezelf)

@all: pffff... ben net gaan sporten, maar ben halverwege de les afgehaakt. Was erg heftig! De instructrice wat normaal gesproken de Zumba les geeft, was er niet, daar was nu een invalster voor. Jeetje... dat heb ik geweten! Halverwege hield ik het echt niet meer vol, ben ik maar op de crosstrainer rustig verder gegaan...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:24

@ Razz: Ja, mijn schoonzusje had dat probleem ook.
Haar zoon zat al op dat KDV en toen kreeg ze een dochter en die wilde ze natuurlijk ook daar hebben. Ik geloof dat ze haar toen nog 4mnd naar een ander KDV moest brengen voor ze naar hetzelfde als mijn neefje kon!
Wij konden gelukkig wel meteen terecht.

@ PBG: Haha, lekker zitten ze?
Ik vind steeds meer positiekleren... Dacht dat ik bijna niks meer had maar in de bakken van H. haar eerste kleertjes had ik ook nog wat gestopt haha. Kan alleen mijn BH's nergens meer vinden. Dat vind ik wel irritant, want met beugel zit nu echt al niet meer prettig.

@ Mickey: Hahahaha. Ja, dat zul je nu wel gaan merken dat je het allemaal wat minder goed volhoud :P

Mijn man komt gelukkig al om 23u thuis.
Heerlijk. Ik vind het maar niks als hij tot 00.30 moet werken...
Nou ja, dat is het probleem niet maar dat ik dan alleen thuis ben is wel een probleem haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:48

Wij zitten niet bij een KDV van K.orein.. als je die bedoelde :P wij zitten bij een KDV die een vestiging in mijn woonplaats heeft bij het ziekenhuis en een vestiging in een ander dorp , dichtbij het ziekenhuis.. Maar is eigenlijk ook vooral gericht op medewerkers van de ziekenhuizen.. hebben ook flex opvang etc. Aangezien ik ook in de zorg werk, is het ook ideaal voor mij. Alleen balen dat ik mijn rooster telkens 20 dagen van te voren pas krijg..terwijl je echt uiterlijk zo'n 30 dagen van te voren ingeschreven moet hebben voor de flexibele dagdelen.. Onze roosteraar dit al wel duidelijk gemaakt.. reageerde nogal suf ' Ik hoef het volgens de CAO pas 1 week van te voren aan je te geven hoor' ( volgens mij klopt dat nog niet eens in CAO Ziekenhuizen). pff i.p.v. dat zegt rekening met me proberen te houden staks Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:51

Nee hoor Very Happy
Ik bedoelde H.umanitas haha.

Waar ergens woon je? In d ebuurt van E.h?
Daar weet ik dat K. zit.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:55

Hazeltje schreef:Nee hoor Very Happy
Ik bedoelde H.umanitas haha.

Waar ergens woon je? In d ebuurt van E.h?
Daar weet ik dat K. zit.

Ja, ik woon in e.indhoven haha :P En het is inderdaad dat Kdv.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:02

Wat grappig zeg! Dan woon je echt dichtbij :P
Toevallig ook nog in M.hoven?

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 24 mei 2011 - 20:58

PGB bedankt voor het invullen! Alleen heb ik 4 juli weer een controle niet juni! sorry als ik dat verkeerd had doorgegeven!

Volgende week heb ik trouwens wel de combitest en ze zeiden dat we meteen de uitslag kregen dus ik ben benieuwd...

Ik heb net een inschrijfformulier ingevuld voor de kraamzorg. Vond het wel moeilijk kiezen hoor tussen 2, ik denk namelijk niet dat het zoveel uit maakt omdat het er toch vanaf hangt welke kraamverzorgster je krijgt. Dus heb ik maar gewoon gekozen ik denk dat ze allebei wel goed zijn. Heb wel aangegeven dat we graag een ervaren kraamverzorgster willen. Tja we krijgen er toch 2 dan heb ik wel graag iemand met ervaring die me wat kan vertellen. Maar ja ik weet natuurlijk niet of we dat krijgen.. we zullen zien.

Ook het Kinderdagverblijf gebeld, dat meisje gaf aan dat ze niet echt een wachtlijst hebben dus dat ik me niet maanden van te voren hoef op te geven. Maar ja toen vroeg ik of dat ook zo was bij een tweeling. Toen zei ze wel ooh dat is misschien wel anders. Ze vroeg of we de kindjes bij elkaar op de groep wilde hebben. Ik denk dat als ze zo klein zijn dat wel leuk is. Misschien als ze groter zijn of naar school gaan dat we er dan voor kiezen een aparte klas voor hun eigen ontwikkeling maar nu vind ik het denk ik nog wel prima als ze bij elkaar zitten. Toen gaf ze wel aan dat ik dan wel beter vlot kon opgeven voor de zekerheid. Dus ze gaat nu informatie opsturen plus de inschrijfformulieren.
Maar hoe naief ook weer ik heb nooit bedacht dat ik nu al moet opgeven welke dagen ik opvang wil.. dus ik moet echt ff serieus gaan denken welke dagen ik wil gaan werken, dat overleggen met mijn teamleider en natuurlijk met mijn ouders welke dag zij willen oppassen.

Mickey wat een vervelende situatie van je vriend zeg. Ergens kan ik me wel voorstellen dat je iemand die je niet kent niet kan missen. Maar misschien mist hij wel een moederfiguur? Dat zou ik dan ook wel weer snappen.

Razz vervelend hoor dat je pas zo laat je rooster krijgt, Dat is eigenlijk gewoon lomp dan kan je toch niks afspreken of iets? Toen ik nog onregelmatig werkte hadden wij altijd een rooster van 3 maanden, dat was wel prettig. Nadeel daarvan was wel dat je 3 maanden van te voren je wensen op moest geven..tja ik wist niet altijd wanneer ik vrij wilde zijn over 3 maanden Very Happy

Oh en die positiebroeken, ik moet er wel aan wennen hoor! Ze zitten zo laag? Hebben jullie dat niet? het is wel fijn dat die knoop niet zo in je buik drukt maar toch..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 21:15

Hazeltje schreef:Wat grappig zeg! Dan woon je echt dichtbij :P
Toevallig ook nog in M.hoven?

Nee.. stadsdeel W. haha:)

@ all: Net de geslachtsbepalings echo gehad .. we krijgen een MEISJE!!! I love you super leuk !
Verder was ze ook goed gegroeit..wat een verschil al met 4 weken geleden :shock: en mijn placenta ligt inderdaad aan de achterkant. Verloskundige zei ook al dat ik haar echt al wel moet voelen, aangezien ze erg actief is en toch echt wel tegen de voorkant aan het schoppen was Very Happy Ook kwam zij op op uitgerekende datum 5-11-11 uit i.p.v. 7-11-11 .. agja ze komt vanzelf he haha.

Gast
Gast

Bericht  Klaartje di 24 mei 2011 - 21:19

Wat leuk Razz!smile Nu kun je lekker los gaan met shoppen.Wink
Klaartje
Klaartje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 48
Registratiedatum : 20-04-11

Bericht  pitbullgup di 24 mei 2011 - 21:30

@ studiebol; in Juli pas da's wel laat! vor de opvang vind ik het ook moeilijk hoor..... moet ikhet nou eerst overleggen op het werk welke dagen ik wil werken of eerst kijken welke dagen mogelijk zijn voor de opvang?
@ Razz; wat leuk een meisje! gefelciteerd! Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  studiebol di 24 mei 2011 - 21:44

Razz wat leuk een meisje! Gefeliciteerd! Nou nu kun je los gaan met shoppen Very Happy

PGB.. tja dat is over 6 weken.. in het begin krijg je niet heel veel extra controles in het ziekenhuis, pas vanaf 24 weken wordt het om de 4 weken.
Oh en ik weet wel zeker dat ik eerst met mijn teamleider moet overleggen welke dagen ik wil gaan werken. Het scheelt dat het meisje vanmorgen zei dat er niet echt wachtlijsten zijn dus zullen de dagen hier ook niet heel veel uitmaken. Maar het wordt op mijn werk niet gewaardeerd als ik zeg ik heb het zo en zo geregeld Very Happy Dat moet ik echt wel ff overleggen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 1:59

@ Razz: Wat leuk een meisje!!!!
Oooh, nu kan het geld uitgeven gaan beginnen hahahaha.

@ Studiebol: Ik snap dat je een ervaren kraamhulp wil. Dat vond ik zelfs al fijn.
Ik wist al best wel wat van baby's af maar ik kon mijn bed niet uit dus ik vond het wel fijn dat mijn man goede uitleg kreeg haha.

Zo, wij hebben de termijn echo gehad!!
Ik ben gewoon een week vooruit gezet joh! Ik ben nu 12 weken en 3 dagen.
Heerlijk! Meteen over die twaalf weken grens heen hahaha.

Dit is de echo:

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 23 Foto-TWBK48AY

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: