Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  studiebol zo 8 mei 2011 - 1:58

Poisongirl welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd!!
Joyce wat naar dat je nog steeds zoveel pijn hebt. Hadden ze dat van te voren ook aangegeven dat het zoveel pijn kon geven of dat niet?
Pgb tja ik baal er ook van hoor. Heb ook wel eens gedacht wat doe ik dan fout? Maar ik weet het niet. We wonen ver uitelkaar en door mijn vriends werk komen we er niet super vaak maar zeker in het begin deed ik mijn best om er regelmatig te komen dacht aan verjaardagen en feestdagen terwijl mijn vriend daar heel laks in is. Maar ja ik zal het in haar ogen nooit goed kunnen doen en dat is van de week nog weer bevestigd. Helaas.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 zo 8 mei 2011 - 2:23

nou de arts had wel gezegt dat het pijn kon doen, aangezien ze tot me botvlies hebben gesneden. maar goed dat het zo pijn zou doen had ik totaal niet verwacht, daarbij ben ik totaal niet meer mobiel. dus lig maar niets te doen! ik denk dat ik de hele week thuis blijf, wat ik opzich niet heel vreselijk vind. kan wel even bijkomen, en de kleine kan dan ook even lekker groeien, voordat we kunnen zwaaien smile

studiebol: wat vervelend zeg. ik kan me voorstellen dat de lol er zo wel vanaf gaat. ik heb het met mijn schoonzusje en haar man, waar we inmiddels ook geen contact meer mee hebben. en ik kan eigenlijk bij mijn schoonzus ook niet veel goeds doen. één pot nat! gelukkig zijn me schoonouders wel ok!

hier nog dillemma wat betreft nekplooi meting. me vriend wil het liever niet. en wil het opcih wel, maar niet perse. de kans ik sowieso klein op mijn leeftijd. en vraag me af of de stress het allemaal wel waard is. daarbij wordt je voor een bijna onmogelijke keus gesteld mocht het niet goed zijn, en het vervolgonderzoek ook niet. en wat dan. daarbij is de test het minst betrouwbaar op mijn leeftijd....toch blijft het lastig!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  *Lookie* zo 8 mei 2011 - 3:53

@ Poisongirl: Gefeliciteerd, en welkom!! Voel je je een beetje goed? Gezellig dat je hier mee komt kletsen!

@ Joyce: Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt! Hoe gaat het nu met je? Wat betreft een nekplooimeting, ik denk niet dat wij het doen. Het zou voor ons toch niets uit maken, tenminste we laten het niet weghalen, dus ik denk niet dat we het gaan doen.

@ all: Ik voel me vandaag gelukkig weer goed na 2 dagen heel beroerd te zijn geweest, alles kwam er weer uit, zo naar. We hebben het vandaag ook aan onze ouders verteld, nou die waren helemaal blij! De moeders huilden allebei. Ze hadden het alleen allebei al wel door, mijn moeder zelfs al zo'n 4 weken.. toen wisten we het zelf nog maar net! Dus erg leuke reacties allemaal. Vanavond gaan we het nog aan wat goede vrienden vertellen.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Poisongirl zo 8 mei 2011 - 9:10

Bedankt voor het warme welkom allemaal! Very Happy

Ik voel me goed. Ben wel heel moe. Verder al sinds mijn eisprong ongeveer een soort licht krampgevoel in mijn onderbuik en een drukkend gevoel in mijn onderrug. Nog steeds licht roze/bruine afscheidingachtig spul.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  MissD zo 8 mei 2011 - 18:15

@ Mickey; Ook ik vraag me wel af en toe af of ik wel echt zwanger ben! Om die reden heb ik het weekend nog maar een test gedaan Wink en ja hoor... nog steeds zwanger. Heb de test nu maar op een plaats gelegd waar ik ze steeds kan zien, dus als ik even twijfel kijk ik daar naar Wink.

@ Hazeltje; Spannend zeg, morgen krijg je dus de uitslag? Sterkte in ieder geval!

@ Poisongirl; Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

@ Studiebol; Vervelend dat het contact met je schoonmoeder niet goed is ondanks wat jij investeert. Hier precies hetzelfde. We hebben mijn schoonouders inmiddels denk ik al bijna 2 jaar niet gezien/gesproken. Maar willen het hen wel
persoonlijk gaan zeggen, zou het niet leuk voor hen vinden als ze horen van onze zwangerschap via via. Wel vertellen we het hen pas na de 3 maanden. Manlief hoopt dat het contact hierdoor misschien toch nog iets aangehaald word.

@ Lookie, fijn dat je je weer een dag goed voelt! Leuk he, vertellen dat je zwanger bent! Mijn ouders vonden het ook super leuk.

@ All; hier gaat het allemaal goed. Enige waar ik veel last van heb is misselijkheid, ben continue misselijk. Begint zodra ik opsta (of 's nachts wakker word) en pas laat in de avond word het minder. Met maaltijden en koken is het helemaal erg Wink dus om die reden kookt mijn man al anderhalve week iedere dag.
De 23e mogen we een eerste echo gaan maken, dan gaan we ook horen wat onze uitgerekende datum is. Mijn zusje had via internet gekeken en dat zou 26december zijn.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Floor zo 8 mei 2011 - 19:29

Joyce, hopelijk gaat het snel beter. Vervelend dat je zo veel pijn hebt.

Lookie, fijn dat de ouders het zo leuk vinden. Gelukkig voel je je wat beter.

Poisongirl, gefeliciteerd!

Hazeltje, hoe gaat het nu met je? Kan je je gedachten een beetje verzetten? Wanneer weet je meer?

Studiebol, jammer dat zijn moeder je niet aardig vind. Maar gelukkig kan je niet mee omdat je moet werken, dan heb je toch een geldig excuus.

MissD, vervelend he als je zo misselijk bent, ik weet er alles van.

Pbg, hoe is het nu met jou en de freggle? Volgende week eindelijk echo toch?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  pitbullgup zo 8 mei 2011 - 20:34

Wij laten wel de nekplooimeting doen... Ik acht de kans niet zo groot maar vind het wel fijn om te weten als de kans erg groot is dat er iets mis is. En extra echo natuurlijk...

@lookie; vervelend dat je zo ziek bent geweest. Hahaha leuk dat de moeders het al in de gaten hadden!
@ Poisongirl; dat kan goed zijn omdat dat je baarmoeder aan het groeien is
@ Missd: oehh behoorlijk last van luchtjes dus.... Succes met de echo
@ Floor; hoe is t verder met jou?
Hier gaat alles goed met de freggle volgens mij.... Begin nu pas steeds meer moe te worden (ligt ook aan de combi met het warme weer) dus gewoon voor het eten ff een uurtje plat gaan liggen. En mijn (.)(.) are killing me.... word gewoon snachts wakker als ik op m'n buik lig en tijdens het vrijen moet ik gewoon een BH aan omdat het anders niet te doen is Embarassed Laughing Maar verder nog niet misselijk geweest gelukkig! M'n man vind het ook steeds leuker en is super trots. Hij heeft de zwangerschapsbladen eerder uitgelezen dan ik Very Happy I love you Gisteren sprak ie ineens uit dat ie het voorgevoel heeft dat het een meisje wordt en dat heb ik ook, en toen hadden we het er met mijn schoonmoeder over en die had al gedroomd dat het een meisje werd..... Dus we zullen wel zien.
Gisteren voor moederdag van mijn schoonmoeder voor moederdag ook sokjes en een knuffellapje gekregen sunny
Volgende week woensdag eindelijk de echo ben echt zo benieuwd en vind het ook super spannend. cheers bounce
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  MissD zo 8 mei 2011 - 21:07

Spannend hoor de eerste echo Pitbullgup. Ik moet nog even wachten tot de 23e!
Leuk dat je iets hebt gehad voor moederdag... Ik kwam bij mijn ouders en daar kreeg ik spuugdoekjes en een rompertje, vond het echt super leuk dat ze eraan gedacht hadden! Mijn zusje had een heel lief kaartje met mooie tekst.

Ja dat misselijk zijn is echt vervelend. Vooral ook omdat ik niet wil dat mijn omgeving (werk en vriendinnen) het al weten. Maar ik moet op mijn werk altijd mee eten, en alleen het idee maakt me al misselijk. En met vriendinnen heb ik de komende tijd aardig wat eet - dates gepland staan, maar zodra ik iets zie/ruik/lees dan word het misselijk zijn nog erger en kan ik wel overgeven. Echt heel fijn Wink

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  joyce0606 ma 9 mei 2011 - 0:52

Hazeltje weet je al meer?

hier vanochtend naar de arts geweest, pff die man had slager moeten worden!! nog even lekker liggen porren en duwen in me open wond! erg pijnlijk. en morgen mag ik weer terug komen, jippie!!

donderdag weer de echo!

wij hebben nu voor 90% procent besloten om geen nekplooimeting te doen. gewoon weg omdat ik waarschijnlijk toch geen vervolgonderzoek zou doen mocht het niet goed zijn. en met de 20 weken echo zien je ook van alles, dan ben ik inderdaad wel 7 weken verder. maar goed ik denk dat het verdriet niet minder is mocht het niet goed zijn, of je nou 13 weken ben of 20 weken! daarbij vind ik 150 euro voor een "extra" echo gewoonweg erg veel geld. dan kan ik ook naar me vk gaan en voor 45 euro een extra echo laten maken. maar goed geld is niet het grootste argument. gelukkig heeft iedereen een keuze!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 0:56

pitbullgup schreef:Wij laten wel de nekplooimeting doen... Ik acht de kans niet zo groot maar vind het wel fijn om te weten als de kans erg groot is dat er iets mis is. En extra echo natuurlijk...
Wij hebben bij Indy en Merle dit ook gedaan meer om de extra echo.. Very Happy nu hebben ze bij onze praktijk met 8 weken en 12 weken een echo dus vond ik het niet nodig Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 0:57

joyce0606 schreef:Hazeltje weet je al meer?

hier vanochtend naar de arts geweest, pff die man had slager moeten worden!! nog even lekker liggen porren en duwen in me open wond! erg pijnlijk. en morgen mag ik weer terug komen, jippie!!

donderdag weer de echo!

wij hebben nu voor 90% procent besloten om geen nekplooimeting te doen. gewoon weg omdat ik waarschijnlijk toch geen vervolgonderzoek zou doen mocht het niet goed zijn. en met de 20 weken echo zien je ook van alles, dan ben ik inderdaad wel 7 weken verder. maar goed ik denk dat het verdriet niet minder is mocht het niet goed zijn, of je nou 13 weken ben of 20 weken! daarbij vind ik 150 euro voor een "extra" echo gewoonweg erg veel geld. dan kan ik ook naar me vk gaan en voor 45 euro een extra echo laten maken. maar goed geld is niet het grootste argument. gelukkig heeft iedereen een keuze!
misschien wordt de echo wel vergoed? ik heb deze bij Indy moeten betalen en bij merle niet Very Happy

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 9 mei 2011 - 2:13

Beegee: de echo wordt niet vergoed, en kost 150 euro, dat is de combinatie test. je krijgt het alleen vergoed als je ouder bent dan 37 jaar en/of je een medische indicatie heb. beide is niet het geval.

ik voel me wat onzeker, omdat mijn vk heeft laten doorschemeren dat zij het echt wel zou doen. en daardoor twijfel ik ook. ik snap dat het onze keus is, maar goed ik ben daar wel gevoellig voor. ze zei ook "ze zijn niet allemaal zo leuk als bij paul de leeuw" en daarmee doelde ze op kinderen met downsydroom.

daarbij vindt ik de test eigenlijk ook niet heel betrouwbaar. het minst betrouwbaar op mijn leeftijd. dus 4 van de 10 kindjes worden gezien met downsyndroom, dus je hebt nooit een garantie! maar goed dat is sowieso niet. ik moet gewoon vetrouwen hebben dat het goed gaat en is, en zo niet, komen we daar ook wel weer doorheen!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:20

Wij moeten ook 150.- betalen voor de combinatietest.
Dan laat ik wel een pretecho maken, kost me veel minder en in O. zit een goede BeeGee!

Ik heb de puf niet om alles bij te lezen dames.

@ MissD: Dat is wel lastig dan haha. Al die eet afspraakjes!

Morgen krijgen we de uitslag. Gisteren en vandaag was ik er redelijk rustig onder, met name omdat ik het druk had denk ik :P
De zenuwen zullen morgen in de auto wel komen.
Ik zal Printje of Wennes vragen of ze het hier op het forum willen melden wat de uitslag is ok?
Ik weet niet of ik zelf morgen nog tijd heb aangezien om 16.50 ons vliegtuig vertrekt.

Sinds een paar dagen heb ik neorm pijnlijke borsten.
Mijn man mag er niet eens naar wijzen van me haha.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 9 mei 2011 - 2:42

Hazeltje schreef:Wij moeten ook 150.- betalen voor de combinatietest.
Dan laat ik wel een pretecho maken, kost me veel minder en in O. zit een goede BeeGee!

Ik heb de puf niet om alles bij te lezen dames.

@ MissD: Dat is wel lastig dan haha. Al die eet afspraakjes!

Morgen krijgen we de uitslag. Gisteren en vandaag was ik er redelijk rustig onder, met name omdat ik het druk had denk ik :P
De zenuwen zullen morgen in de auto wel komen.
Ik zal Printje of Wennes vragen of ze het hier op het forum willen melden wat de uitslag is ok?
Ik weet niet of ik zelf morgen nog tijd heb aangezien om 16.50 ons vliegtuig vertrekt.

Sinds een paar dagen heb ik neorm pijnlijke borsten.
Mijn man mag er niet eens naar wijzen van me haha.

nou dat is wel goed teken hoor! dat je borsten zo pijn doen..
gelukkig dat je de afgelopen dagen wat rustig ben, het is lastig, maar je moet je er inderdaad bij neer leggen. ik denk dat we allemaal heeeel hard gaan duimen dat alles in orde is!!!

ik zou wel graag de uitslag willen weten hoor!! dus als iemand het kan plaatsen zou dat wel fijn zijn, maar alleen als je dat zelf wilt natuurlijk.

nou heel veel plezier op vakantie (?) gelukkig heb je in ieder geval een uitslag voor dat je op reis gaat! probeer lekker uit te rusten!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poisongirl ma 9 mei 2011 - 5:52

Hazeltje, sterkte er mee. Ik zou ook graag de uitslag horen indien je die wil delen.

Hier nog hetzelfde, alleen verlies iets meer bloed.. huisarts gebeld, zegt dathet ormaal is in dit stadium en dat ikmoet afwachten..
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 6:07

@ poisongirl, ik heb bij 7 weken een flinke plens bloed verloren.. liep zo langs mijn benen af.. daarna 6 dagen moeten wachten op een echo en daarop een mooi kindje te zien.. Het is gewoon klote aangezien het altijd 2 kanten op kan gaan. Houd vol aan het feit dat je geen stolsels verliest en geen buikkrampen hebt!! Very Happy

@ hazeltje en joycve, ohh ik behoor ook niet tot 37 + Very Happy en ook verder geen extra dingen. dus waarom het bij merle wel vergoed is?? I don't know, maar goed slapende honden maken we natuurlijk niet wakker he Very Happy

@ hazeltje, bij beide meiden hebben we rond 19 weken een pretecho laten maken en daarna rond 26 weken.. echt prachtig!!! dus ik zou dat inderdaad ook gewoon doen, qua centen Very Happy
(in helmond zit een hele goede Very Happy mocht je uit die richting ergens komen )
Heel veel succes voor morgen!! duim voor je! ik hoop dat je daarna een fijne vakantie in kunt gaan.

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 6:46

Zeg BeeGee... Jij weet toch wel waar ik vandaan kom??? :shock: Very Happy

Nou, mijn man is nog met H naar de huisarts geweest.
Ze zit wéér tegen een oorontsteking aan. We hebben nu wel meteen een AB kuur meegekregen vanwege de vakantie.
Maar echt... Ik vraag me soms af waar we dit allemaal aan verdiend hebben hoor... Sad

hopelijk morgen wel een goede uitslag en dan lekker vakantie vieren!!

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 9 mei 2011 - 6:56

Ik hoop dat jullie morgen een goede uitslag krijgen en met een gerust hart op vakantie kunnen. Alvast een fijne vakantie! (hopelijk is H ook weer snel beter)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol ma 9 mei 2011 - 7:00

Poisongirl wat vervelend dat je bloedverlies hebt! ik hoop dat het niks ernstigs is!

Hazeltje ik ben ook wel benieuwd naar de uitslag, als je het wilt delen tenminste! En ik hoop natuurlijk dat jullie een hele fijn vakantie hebben en dat H niet teveel last heeft van haar oor! GEniet van jullie vakantie!

Wat betreft mijn schoonmoeder, ik moet het er mee doen. Ben best realistisch en wil ook wel kijken wat er dan aan mij ligt maar ik kan het niet bedenken en mijn vriend ook niet. Mijn vriend gaat er langs van de week en wil haar dan wel aanspreken op haar laatste mailtje hij is er ook een beetje klaar mee. Maar goed denk niet dat het veel zin heeft.

Wij hebben vrijdag onze eerste echo ik ben heel benieuwd, heb er erg veel zin in, het kan me niet snel genoeg vrijdag zijn Very Happy

Lookie hoe voel jij je nu? Nog steeds zo beroerd? Ik heb het idee dat het bij mij wat minder wordt maar het is zeker niet over.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 7:12

zo wat is hier weer veel geschreven smile

Nou ik probeer even wat te reageren..

@Hazeltje: pff dat afwachten is wel erg vervelend voor je. sterkte voor morgen! Ik hoop mee op een goede uitslag.
@PGB: haha ook sexy , je bh aanhouden in bed .. dan wordt er nog wat van je BH gezien, normaal trekken mannen die altijd zo uit haha laughcry Maarre wel vervelend van je pijnlijke (.)(.)..
@poisongirl: Snap ik dat je niet kunt wachten tot het vrijdag is !! waarschijnlijk zullen de dagen nu voorbij kruipen, voor jou gevoel Neutral
@joyce0606: Super vervelend van je voet/teen.. Maar waarom ben je dan precies geopereerd? ( misschien heb je het hier al neergezet en heb ik er overheen gelezen Embarassed )

@ all: We hebben net een vakantie geboekt naar Griekenland voor in Juni.. ik ben dan 20 weken zwanger. Oh heb er zo'n zin in !!! Hoop alleen dat ik me nog net zo goed voel als nu Rolling Eyes
Nog 2 weken en 2 dagen en dan weten we of we een jongen of meisje krijgen Very Happy ben zo benieuwd!

Sinds t weekend af en toe wat last van een buik die helemaal hard is, mijn huid voelt dan ook helemaal strak. Is dit een harde buik? Zou ik wel raar vinden, aangezien ik ze dan krijg als ik juist rustig aan doe... of mijn buik is nu gewoon flink aan het groeien, dat kan natuurlijk ook smile Ik kreeg vandaag tijdens mijn cursus alweer de opmerking dat ik al best een grote buik heb voor 14 weken.. hmm Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 9 mei 2011 - 7:45

poison: jeetje wel vervelend hoor, bloedverlies. maar je ziet het komt harstikke vaak voor! en helaas is het 50/50. zolang er inderdaad geen stolseltjes in zitten.

hazeltje: hele fijne vakantie! geniet ervan! en sterkte morgen met de uitslag, ik denk aan je!

razz: er is een flinke onsteking weggehaalt op me grote teen. Heerlijk op vakantie zeg! en over 2 weken al het geslacht! spannend, super leuk zeg!! ik dacht dat je juist last van harde buiken krijgt, nadat je je veel ingespannen heb en dan gaat rusten heb je er vaker last van, tenminste dat is wat ik dacht hoor, maar ik heb ook geen ervaring verder!

studiebol: leuk dat je je echo heb! spannend hoor, hoe ver ben je dan? ik heb de termijnecho donderdag!

Beegee: heb je toen met 19 weken ook een 3D echo laten maken of was dat 2D?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 9:20

Hazeltje schreef:Zeg BeeGee... Jij weet toch wel waar ik vandaan kom??? :shock: Very Happy uhh ff na zoeken op hyves Very Happy

Nou, mijn man is nog met H naar de huisarts geweest.
Ze zit wéér tegen een oorontsteking aan. We hebben nu wel meteen een AB kuur meegekregen vanwege de vakantie. misschien een door verwijzing voor de kno vragen als ze hier vaker last van heeft?
Maar echt... Ik vraag me soms af waar we dit allemaal aan verdiend hebben hoor... Sad

hopelijk morgen wel een goede uitslag en dan lekker vakantie vieren!!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 9:25

hazeltje gevonden!!! prima te doen dus naar helmond.. wij rijden er ook ff half uurtje op Very Happy
voor resultaten kun je op de site van indy en merle kijken
www.muisje.beebiesite.nl

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 9:27

@ joyce wij hadden een combi pakket... 2d en 3d Very Happy
deze is van INdy...dan is het echt een muisje nog (19 weken ongeveer)
* foto's weg*

deze is van merle
* foto's weg * rond de 26 weken

Laatst aangepast door BeeGee op di 10 mei 2011 - 5:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 9 mei 2011 - 9:33

Gave echo's zeg!! en die site echt heel cool! ik denk dat ik er ook één ga maken! superleuk!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: