Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 24 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 2:11

Hazeltje ; wat leuk!
Bij onze eigen echo kan ik alles echt heel goed zien enzo, maar bij die van jou moet ik toch weer heel goed kijken!
Wel fijn dat je een week vooruit bent, naderen we elkaar toch best wel qua datum, kunnen we nog samen een eindsprintje inzetten haha leuk leuk!

Razz ; superleuk een meisje! Ik zou helemaal los gaan haha, ik denk dat het bij ons voor de portemonnee gunstiger zou zijn als het een jongen zou zijn haha

Hier heb ik ook van tevoren overlegd hoor met mijn collega's wanneer ik zou gaan werken en welke dagen/uren.. Dat is gelukkig allemaal geregeld nu! Zometeen maar eens even inschrijven denk ik, heb al een rondleiding gehad smile

Alles gaat goed hier hoor, ben érg moe maar het gaat goed! Mijn vriend is vandaag jarig, dus ik heb net de boodschappen gedaan en vanavond komt er wat familie langs, de dag na Hemelvaart vieren we onze verjaardag voor alle vrienden! Ik ga nog even chillen, en dan ga ik mijn huis boenen Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 24 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  pitbullgup wo 25 mei 2011 - 2:30

@ Hazeltje wat fijn! en een week vooruit dat verklaart je buikje dan ook meteen wat meer Very Happy
@ Parels; fijn dat alles goed gaat

Ga denk ik als ik maandag de termijn echo heb gehad ook maar overleggen op het werk qua werkdagen dan.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  blondje1313 wo 25 mei 2011 - 7:12

Leuk dat jij ook een dochter krijgt Razz!

Hazeltje, fijn dat de echo goed was, en nu meteen een week kado gekregen!

Druk met mensen uit omgeving E'hoven hier trouwens, heb maandag daar mijn 20-weken echo gehad (ga dus nu ook dit topic uit, ik beval al voor november Wink)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  mickey wo 25 mei 2011 - 8:14

Razz88 schreef:
Hazeltje schreef:Nee hoor Very Happy
Ik bedoelde H.umanitas haha.

Waar ergens woon je? In d ebuurt van E.h?
Daar weet ik dat K. zit.

Ja, ik woon in e.indhoven haha :P En het is inderdaad dat Kdv.
En die stichting bedoelde ik dus (die met een H.) Daar werk ik dus. Maar ik vind het echt heel moeilijk wat ik moet doen. Ik heb geen vaste uren, dat zou pas in november aan de orde zijn, en het was nog niet eens zeker of ik dan vaste uren zou krijgen. Nu met mijn zwangerschap weet ik dus niet hoe het er tegen die tijd uit ziet. Als ik geen vast contract krijg, weet ik dus niet wat ik ga doen. Blijven werken, op invalbasis en mijn uk 5 dagen per week inschrijven. Of tijdelijk stoppen met werken...

@Razz: wat leuk, een meisje! En hoewel ik het heel leuk vind om van anderen te weten wat ze krijgen, wil ik het zelf echt niet weten smile

@Hazeltje: oh dat scheelt he, een week vooruit Wink Wanneer ben je nu uitgeteld (of heb ik daarover heen gelezen?)

@Studiebol: das niet veel, om de 6 weken controle.. Ik had gedacht dat het bij een meerling zwangerschap toch wel meer zou zijn. Ik heb bij de verloskundige om de 4 weken controle...

@Parels: fijne verjaardag vanavond. Het is inderdaad een goed idee om vantevoren te overleggen met je collega's. Slimd dat je dat al gedaan hebt. Ik meen me te herinneren dat jij ook bij een KDV werkt? Mag je je kindje meenemen daarheen?

Nou... toen was ik het weer kwijt... Heb net ook weer een uur liggen slapen op de bank. Was doodmoe. Ik heb wederom slecht geslapen vannacht... Nou, dat merk ik na een paar dagen toch wel. Hopelijk slaap ik vannacht wel goed. Moet morgen ook weer om 7.30 beginnen... Als je dat een paar dagen achter elkaar moet doen, is dat best vermoeiend. Maar ik mag niet klagen, ik heb verder nauwelijks klachten, dus als dit het enige is...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol wo 25 mei 2011 - 8:25

Mickey ik vind het ook niet veel.. maar ja. Nu ga ik weer als ik 17 weken zwanger ben, daarna nog de 20 weken echo en dan vanaf 24 weken elke vier weken dus dan wordt het wel vaker.

Wat betreft je werk moeilijke beslissing hoor, ik zou ook niet weten wat ik dan zou doen. Kan je niet eens informeren of ze al wat weten over eventuele vaste uren? Daar moeten ze je toch sowieso duidelijkheid over gegeven voor je met verlof gaat?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mickey wo 25 mei 2011 - 9:36

Dat heb ik vorige week nog aan mijn leidinggevende gevraagd, maar hij wist nog niks te melden daarover... Hij gaf wel aan dat ik hem er regelmatig naar moet vragen. Maar uit ervaring weet ik dan ook wel weer dat als ik te vaak vraag, ik het kan vergeten bij hem... Maar helaas is het op dit moment niet aan hem. Vanuit het hoofdkantoor mogen er momenteel geen vaste contracten gegeven worden. Mijn baas is er al sinds december ofzo mee bezig om er voor mij vaste uren uit te slepen, maar helaas is het nog niet gelukt...
Ik blijf gewoon positief en blijf me inzetten zoals ik al bijna 2 jaar doe daar en hoop dan gewoon op het beste.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  liesje wo 25 mei 2011 - 19:51

hoi meiden,
hier ben ik ook weer eens.

mickey wat een lastige situatie. kun je dan zelf het hoofdkantoor niet bellen?

parels fijn dat je de opvang en uren hebt kunnen regelen. gefeliciteerd met je vriend/man

studiebol fijn dat je straks meer controles krijgt lekker vaker kijken naar je ukkies

hazeltje dus misschien een sinterklaasbaby? wel fijn dat je een week vooruit bent gezet

razz wat leuk een meisje kun je lekker gaan shoppen op roze hihi

all hier niet veel nieuws. voel me moe en misselijk. is wel wat anders dan bij mn vorige zwangerschap. maar het word al wat minder gelukkig. ik moet 7 juni wel naar het zkhs voor ons kindje te onderzoeken op een waterhoofdje want mijn man is daarmee geboren. dus ik heb dan ook al een echo waarschijnlijk.weer kijken naar ons kindje. verder hoor ik het goed met de angelsound en dat blijfik zo mooi vinden dan smelt ik gewoon weer. no meiden volgende week maandag lekker een midweekje weg naar centerparcs effe relaxen. tot snel weer

gr liesje

liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  *Lookie* wo 25 mei 2011 - 23:21

pitbullgup schreef:
Naam Leeftijd kindje nr. uitgerekende datumcontrole/echo
Razz88 231e05-11-11 01-06 controle / 27-6 20 wkn echo
Floor 281e 14-11-11
Mickey 26 1e 24-11-2011 6-6-11 controle
Joyce0606 25 1e28-11-2011 30/05 3e echo/20/06 controle
Hazeltje 2e
Studiebol28 1e + 2e12-12-11 04-07 controle GYN
Pitbullgup 24 1e10-12-11 30-05 termijn echo / 17-06 controle VK
Klaartje 25 1e 23-12-1101-06 echo
MissD 1e
Zaza 24 1e 27-12-11 31-05 echo
Poisongirl25 1e 14-01-12
Lookie28 1e 13-12-2011 3 juni 12 weken-echo
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  liesje wo 25 mei 2011 - 23:24

*Lookie* schreef:
pitbullgup schreef:
Naam Leeftijd kindje nr. uitgerekende datumcontrole/echo
Floor 281e 14-11-11
Mickey 26 1e 24-11-2011 6-6-11 controle
Joyce0606 25 1e28-11-2011 30/05 3e echo/20/06 controle
Hazeltje 2e
MissD 1e
Poisongirl25 1e 14-01-12
Lookie28 1e 13-12-2011 3 juni 12 weken-echo
liesje 28 22-12-2011 2e kindje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  *Lookie* wo 25 mei 2011 - 23:28

@ Hazeltje: Mooie echo! Wat fijn dat je een week vooruit bent gezet, het gaat dus allemaal goed?

@ Razz: Wat leuk, een meisje! Kun je nu lekker shoppen voor leuke jurkjes enzo (of hou je meer van wat stoerdere meisjeskleding). Ga je het kamertje er ook op aanpassen?

@ Klaartje: Grappig dat jij hetzelfde voelt als ik, dat je gewoon regelmatig wat moet eten etc. Ik ben ook nog steeds trouw met MvM bezig. Ik ben ook al plannen aan het maken voor het kamertje. Maar twijfel nog wel een beetje tussen lichtblauw met wit en het Pip-vogeltjesbehang, of juist iets met rood en stippen. Kan er nog even over denken gelukkig!

@ all: Hier gaat het weer wat beter. Vorige week de hele week ziek geweest maar voel me sinds zondag best wel goed. Moet me niet heel druk maken en regelmatig wat eten maar heb niet meer dan constant drukkende, misselijke gevoel. Heb nu ook meer zin om leuke dingen te ondernemen dus dat is erg fijn. Morgen over een week de 12 weken echo, spannend!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  pitbullgup do 26 mei 2011 - 0:22

Naam Leeftijd kindje nr uitgerekende datumcontrole/echo
Floor 281e 14-11-11
Parels 25 1e 22-11-1115-6 17 wkn echo/ 1-7 20 wkn echo
Mickey 26 1e 24-11-11 6-6-11 controle
Joyce0606 25 1e28-11-11 30/05 3e echo/20/06 controle
Hazeltje 2e 04-12-11
Lookie28 1e 13-12-11 3 juni 12 weken-echo
Liesje 28 2e 22-12-11
MissD 1e
Poisongirl25 1e 14-01-12

Laatst aangepast door pitbullgup op do 26 mei 2011 - 21:01; in totaal 2 keer bewerkt
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  pitbullgup do 26 mei 2011 - 0:31

@ mickey; wat vervelend die onzekerheid op je werk. hopelijk heb je snel vast uren!
@ liesje; spannende onderzoek voor de boeg dus...
@ lookie; fijn dat de je je weer wat beter voelt meid!

Van het weekend gaan we lekker naar de ikea in eidnhove voor ons een nieuw matras halen en ff kijken voor de kinderkamer en meteen ff daar naar de prenatal Very Happy Shoppen!!!!!!!!!!!!!!! cheers
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Klaartje do 26 mei 2011 - 1:08

Hazeltje, fijn dat je ineens meer dan 12 weken zwanger bent!Very Happy Mooie echo ook!

Lookie, allebei de behangopties klinken wel leuk zeg! Succes met beslissen.Wink En wat fijn dat je je weer wat beter voelt!

PBG, leuke plannen voor het weekend!Very Happy

Hier gaat het wisselend, gister tot diep in de middag misselijk geweest, vandaag gaat het weer een stukje beter. Ben wel een beetje verslaafd aan het worden aan boterhammen met Slankie Sambal.:P En morgen alweer 10 weken... geen embryo meer, maar een foetus in m'n buikje!smile

Klaartje
Klaartje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 48
Registratiedatum : 20-04-11

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 5:10

Ha meiden, bedankt voor de felicitaties voor mijn vriend! Het was uiteindelijk nog best druk, alleen familie van zijn kant en die bleven ook best lang hangen terwijl wij beiden doodversleten waren haha, konden dan ook niet opstaan vanochtend! Gelukkig belde mijn collega dat ik 2 uur later kon beginnen, en kon ik om 4 uur ook weer naar huis, lekker zeg! Kort dagje dus, en nu weekend!

Ik sta nog niet in het lijstje zag ik, iemand die mij daarbij wil zetten? Parels, 25 jaar en 1ste kindje. Uitgerekend op 22-11-11. Wij hebben 15 juni de 17 weken echo bij de verloskundige, en de 20 weken echo staat op 1 juli.

Mickey, ik werk idd ook bij een kdv, ik mag ons kind meenemen en op een andere groep plaatsen, maar dan betaal ik wel gewoon het volle pond, het is dus gewoon 'makkelijk' zeg maar. Omdat ik in een andere plaats werk, en geen vast contract heb (niemand bij ons bijna, zijn gefuseerd enzo en ze doen er moeilijk over tegenwoordig) wil ik ons kindje liever dicht bij huis. Ik ga 22 uur werken, mijn schoonmoeder past een ochtendje op. Het is ook makkelijk dat mijn vriend hem/haar dan weg kan brengen of halen en mijn schoonmoeder hem/haar ook kan halen als het ziek is. Plus ; het is zo'n leuk kdv, met zoveel activiteiten! Ben ook blij dat ik dan gewoon naar mijn werk ga, en mijn kindje gewoon naar het kdv, dan sta ik er ook niet zo dicht bij, vind ik zelf gewoon niet zo fijn..

Ik weet niet meer wie het waren, maar beterschap voor alle meiden die zo ziek zijn!

@pbg ; lekker hoor, shoppen!

Ik weet nu niet meer op wie ik nog meer moet reageren, dementie he! Wink

Gast
Gast

Bericht  studiebol do 26 mei 2011 - 9:18

Lookie veel plezier mogen bij de echo!

@ all beetje ego berichtje. Maar vandaag vroeg een collega waarom ik maandag weer naar het ziekenhuis moest(ik heb een goed contact met mijn collega's is altijd erg gezellig) dus ik vertelde dat ik dan voor de combitest ging. Nou ze was helemaal verbaasd, vond het maar belachelijk en wat maakt het uit als je zo'n kindje krijgt.. blablalbalba.. Dus ik was eerst ff verbaasd en dacht echt nou dat is onze keus. Maar ik heb er wel wat van gezegd, haha vond het wel goed vanmezelf. Ik zei ook, ik krijg al 2 kindjes in een keer daar zie ik best tegen op want het lijkt me heel zwaar en als ik er dan pas achter kom dan een kindje misschien het Downsyndroom heeft dan had ik me daar op voor willen bereiden. En stel je voor dat er nu een verhoogede kans uit deze test komt, dan kan ik me voorbereiden. Ik laat het kindje er niet om weg halen het is voor mijn eigen voorbereiding omdat het me allemaal al erg zwaar genoeg lijkt...
Toen was ze even stil en zei ze.. tja dat snap ik misschien ook wel..

Toch wel erg dat je er soms nog wel zo op veroordeeld wordt.
EN nu ga ik lekker slapen morgen weer een lange dag!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  pitbullgup do 26 mei 2011 - 20:12

@ klaartje; mhh slankie sambal klinkt goed! maar halen bij de supermarkt. Ik ben ook helemaal verslaafd momenteel aan de chilisaus en cracottes met kaas.
@ Parels; heb je er in gezet smile
@ Studiebol; goed van je dat je er wat van gezegd hebt! Is toch iedereen zijn vrije keus vind ik.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Klaartje do 26 mei 2011 - 20:22

Nou zeg studiebol... :shock: Ieder z'n mening natuurlijk, maar in zo'n situatie vind ik het toch behoorlijk ongepast om dat zo te laten merken! Goed dat je er wat van hebt gezegd!

PBG, mocht je een C1000 in de buurt hebben, deze week is het twee kuipjes slankie voor 1 euro.:P

Vamorgen was ik helemaal niet misselijk en dan word ik een beetje onzeker.Rolling Eyes Terwijl ik gewoon blij zou moeten zijn dat ik me wat beter voel... Gelukkig nog maar vijf nachtjes slapen en dan heb ik hopelijk weer bevestiging.smile
Klaartje
Klaartje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  pitbullgup do 26 mei 2011 - 20:24

thanx voor de tip. verder is het normaal dat je rond de 10 weken minder last heb van klachten etc. Ben ook helemaal blij dat mijn borsten nog nauwelijks pijn doen Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Klaartje do 26 mei 2011 - 20:35

pitbullgup schreef:thanx voor de tip. verder is het normaal dat je rond de 10 weken minder last heb van klachten etc. Ben ook helemaal blij dat mijn borsten nog nauwelijks pijn doen Very Happy
Ja het stomme is dat op de site waar ik elke week de 'vorderingen' volg staat dat in de 10e week veel vrouwen juist het meest last hebben van kwaaltjes... maar goed, het is natuurlijk geen exacte wetenschap, dus het zal hopelijk wel loslopen allemaal.smile Kan me voorstellen dat je blij bent (bijna) van je pijnlijke borsten af te zijn, vind het zelf ook behoorlijk onprettig, vooral 's nachts.
Klaartje
Klaartje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 20:46

Goedemorgen!!

Ik heb echt zo lekker geslapen!
H en mijn man liggen nog steeds te slapen :shock:
Straks nieuwe schoenen voor H. halen want ze zijn na twee maanden alweer te klein.

@ Studiebol: Sommige weten echt niet wat ze zeggen.
Probeer je er niet teveel van aan te trekken. Je zal straks nog wel meer rare opmerkingen krijgen.

Hier nemen de klachten ook nog niet af hoor :P
Misselijk (wisselend over de hele dag), nog steeds pijnlijke borsten en begin nu ook echt overal vieze luchtjes te ruiken!
Dat laatste is echt heel irritant want midden op straat kan ik ineens gaan kokhalzen laughcry

Leuk dadelijk als we boodschappen gaan doen...

Mijn man gaat morgen parachute springen! Eerst wilde ik ook mee, maar ik wilde H. niet een hele dag wegbrengen. Achteraf maar goed ook omdat ik nu dus zwanger ben.

Fijne dag meiden!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 22:47

PBG ; dank je wel!
Klaartje ; hou je er maar aan vast dat als het mis zou gaan, je vaak wel klachten daarvan zal hebben denk ik .. zoals erge kramp etc. Geniet er nu gewoon even lekker van, misschien kots je morgen heel de wc weer onder Very Happy
Hazeltje ; gaaf! parachutespringen, zou ik ook nog wel een keer willen doen! en die vieze luchtjes herken ik, al heb ik het niet zo erg hoor, het is meer dat ik dingen beter ruik, ik werk bijv. op een kdv en als ik in een zaal ben met 10 kindjes en er heeft er een een beetje gepoept dan ruik ik dat meteen haha, dan ga ik heel de zaal af Very Happy
@ Studiebol ; ik snap wel waarom je die test hebt laten doen hoor, het is heel wat zo'n grote verandering! Wij hebben het niet gedaan omdat we niet bepaald in de risicogroep zaten en er weinig kans was .. ook hebben we een hele grote uitgebreide 20-weken echo dus we zien wel wat er daar uit komt, het blijft sowieso spannend!

Ik ben lekker de hele dag vrij Very Happy doe helemaal niks! Alleen even langs de buren, die gaan een weekend weg en vroegen of wij de kat eten wilden geven .. Morgen gaan we naar de Makro, daar is het bier in de aanbieding en we geven volgende week een feestje, dus even inslaan!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 22:54

@ studiebol: wat erg dat iemand op zo'n manier gaat reageren zeg.. erg ongepast ook.
@Hazeltje: Fijn dat je zo lekker hebt geslapen smile en dat je kleine meid ook zo goed uitslaapt ! Heeft je man lekker een vrije dag vandaag? Veel plezier met winkelen vandaag!
@Parels: Heerlijk he zo'n vrije dag ! .. ik heb nu ook al weekend.. en dan hoef ik volgende week ook alleen maar de maandag en vrijdag te werken! Agja ik heb de laatste periode ook zoveel moeten werken en telkens maar 1 dag vrij gehad tussendoor.. dus ik verdien het hahah :P Geniet nog van je vrije dag !

Sorry dat ik niet op iedereen reageer.. heb even alleen de laatste pagina gedaan.. jullie typen ook zoveel :P haha

Hier nog een echo foto van afgelopen maandag..zoals jullie kunnen zien lag mevrouw met haar benen wijd hahaha.. dus kon de echoscopiste mooi zien wat er tussen haar benen zit. Al kun je het op deze foto niet echt zien ( de streepjes haha). Ik heb trouwens ook nog een nieuwe buikfoto in het buikjes topic gezet!

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 24 P5270369

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 1:12

Leuk Razz!!!
Haha, wel fijn dat ze er zo bij lag :P

Lekker Parels, de hele dag vrij!

Nee, mijn man heeft deze week late dienst.
Dan begint hij of om 16.30 of om 17.30 en dan tot 23.30 of tot 00.30
(Hangt van de drukte af)

Nou, geen schoenen gevonden. Bijna alles was er niet meer in haar maat of veel te wijd.
Ze heeft zulke smalle voetjes. Straks hier nog even naar het dorp. Wie weet loop ik hier wel tegen iets leuks aan.

Gast
Gast

Bericht  zaza vr 27 mei 2011 - 4:52

Leuk Razz dat jullie een meisje kregen en fijn dat ze er zo goed bij lag smile!

Wat maken mensen soms toch vervelende opmerkingen studiebol. Ik heb dan altijd zo iets van waar bemoei je je mee? Goed van je dat je er iets van gezegd hebt!

Jammer Hazeltje dat je geen schoenen voor haar hebt kunnen vinden. Schoenen kopen vind ik voor mezelf ook altijd zo een ramp.

Ik probeer alles van iedereen te lezen en ook zo veel mogelijk te reageren maar pff ik heb echt heel weinig energie! Vanmiddag ook weer hele middag liggen slapen omdat ik de nacht ervoor beroerd heb geslapen. Gelukkig hoefde ik maar een halve dag te werken... Ik vind die vermoeidheid nu toch wel heel vervelend worden. Maar ik hoop dat het straks wat minder gaat worden. Dinsdag heb ik weer een echo smile. Gaat nu wel weer opschieten! Als alles in orde is gaan we het ook onze ouders en goede vrienden vertellen. Dus dit vind ik ook erg spannend! Heeft verder hier iedereen het al verteld?
zaza
zaza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 5:02

Naam Leeftijd kindje nr uitgerekende datumcontrole/echo
Floor 281e 14-11-11
Parels 25 1e 22-11-1115-6 17 wkn echo/ 1-7 20 wkn echo
Mickey 26 1e 24-11-11 6-6-11 controle
Joyce0606 25 1e28-11-11 30/05 3e echo/20/06 controle
Hazeltje27 2e 04-12-1131 mei controle
Lookie28 1e 13-12-11 3 juni 12 weken-echo
Liesje 28 2e 22-12-11
MissD 1e
Poisongirl25 1e 14-01-12

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: